באיירן מינכן 14/15: אליפות ה-25 במספר!

הנושא בפורום 'פורום כדורגל גרמני' פורסם ע"י HapoelFan, ‏20/10/14.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. אפנברג Member

    הצטרף ב:
    ‏17/12/05
    הודעות:
    3,689
    לייקים שהתקבלו:
    128
    איך שראיתי שחביבו של פפ דאנטה האחרון בהגנה ידעתי שנקבל הרביעי. סיימתי לראות המשחק. מחר פרשת "בשלח" למי שמעוניין לסור לבית הכנסת ולהודות על טוב גורלנו שפפ הגאון מאמן אותנו. גועל נפש-לא ברור לי מה עשו השחקנים בפגרה. אבל סרטונים לFCB-TV בהם פפ משתעשע עם השחקנים שיחררו יפה. בדיחה יקרה שעולה 15 מליון יורו לעונה. מעניין כמה מרוויח הקינג על הקווים של וולפסבורג.
     
  2. Der Kaiser Manuel Neuer מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏7/9/04
    הודעות:
    24,805
    לייקים שהתקבלו:
    335
    שוב, אתה שופט לפי משחק ליגה אחד אחרי פגרה אבל לא מתייחס ל 18 ערבים לפני הפגרה. כולם נראים חושך, כן כולל לבנדובסקי, אבל אם תבחר משחק רע בכוונה לכל שחקן אז תמצא את כולם לא טובים מספיק. איך הוא היה בשאר המשחקים העונה תזכיר לי?
     
  3. aloneli Member

    הצטרף ב:
    ‏2/2/10
    הודעות:
    3,364
    לייקים שהתקבלו:
    16
    מהערב הזה בשנה שבאיירן מפסידה ואז צצים כל השונאים או איך שלא תקראו להם שמחכים במשך עונה שלמה למשחק הזה שבאיירן תפסיד.
    קודם כל אסור פשוט אסור במשחק עונה לספוג שער כל כך מוקדם ועוד בכזאת קלות.עדיף לעשות בונקר/להעביר זמן/לעשות טיקי טאקה עם הבלמים אבל בטח שלא להשאיר שני שחקנים של היריב מול השוער.
    המערך של פפ הגנתית לא עובד נגד מתפרצות.ברננט ורודה לא מספיקים לחזור להגנה,הרי הם תומכים בהתקפה ממש כמו קשרים ואז הבלם שליד האגף שבו הייתה ההתקפה יוצא לסגור את השחקן באגף ופותח את האמצע שלנו לגמרי.כמובן שאין גם קשר אחורי גרזן שסוגר את הפער שנוצר שם.
    מגנים תוקפים זה יפה אבל מגנים שמגנים זה עוד יותר יפה.או לפחות שיהיה קשר שיחפה על האגף שהמגן עולה.פפ היה צריך לשים לב ולחזק את ההגנה עם אלאבה לצד הבלמים.
    שוויני ואלונסו במשחק הכי חלש שלהם העונה,וגם הכי חלש שיהיה להם בהתחייבות שלי.לבה עדיין לא נכנס לבאיירן וצריך להיות יותר דומיננטי.
    מפריע לי בעיקר לגבי מולר שאני מצפה ממנו שיבלוט שלא הולך לרובן ושריברי לא נמצא.לא תמיד רובן יהיה שם לנצח משחקים ומולר חייב לקחת על עצמו יותר ולבלוט בקבוצה.אני מצפה ממנו שהוא זה שיוביל את באיירן אחרי תקופת רובן וריברי וכרגע זה פשוט לא נראה שזה קורה.

    לגבי פפ,חייב למצוא פתרון למתפרצות.13 בעיטות של וולפסבורג היום מ13 מתפרצות בערך.בכל מתפרצת הגיעו נגדנו ליתרון מספרי ולמצב מצויין לשער.נראה לי שעבר מספיק זמן מאז ריאל כדי להבין שאין בלם שיתמודד ב1-1 עם חלוץ במהירות.ואין לי מושג למה בואטנג הפך להיות קשר והשאיר את דאנטה לבד.
     
  4. אפנברג Member

    הצטרף ב:
    ‏17/12/05
    הודעות:
    3,689
    לייקים שהתקבלו:
    128
    אם המערך ההגנתי של פפ לא עובד מול מתפרצות זה מעיד על כשלון מוחלט שלו כיוון שהוא הובס אשתקד בזכות מתפרצות על ידי ריאל וגם קבל שלישיה בבית מדורטמונד במתפרצות (פתאום אני קולט שקלופ כבר לקח לפפ שני סופרקאפים גרמנים על הראש ועוד שלישיה במינכן אבל הוא לא עבר פעם שלב בתים בליגה האירופית אז זה לא נחשב...). הרי גם כשאימן את ברצלונה ושלט במשחק תמיד היה חשוף למתפרצות-אז מה בדיוק הוא למד כל השנים האלו? מה ההבדל בין מה שקרה היום למה שקרה אשתקד מול ריאל? משחק כזה לא מוציא השונאים החוצה. משחק כזה חושף את הבלוף במלוא תפארתו. ואני מאוד פסימי לקראת דונייצק בשמינית הגמר.
     
  5. Der Kaiser Manuel Neuer מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏7/9/04
    הודעות:
    24,805
    לייקים שהתקבלו:
    335
    סופר-מה?
     
  6. אפנברג Member

    הצטרף ב:
    ‏17/12/05
    הודעות:
    3,689
    לייקים שהתקבלו:
    128
    פפ-מה???
     
  7. aloneli Member

    הצטרף ב:
    ‏2/2/10
    הודעות:
    3,364
    לייקים שהתקבלו:
    16
    אין שום בלופ אלא יש פה נק' חולשה שיש למצוא לה פתרון.שקבוצה מחזיקה בכדור ותוקפת רוב המשחק ומשחקת כל כך קדימה היא צריכה לדעת לסגור נכון נגד התקפות נגד.ההפסד היום הראה את נק' החולשה שלנו שבלטה שוב ושוב.רוב העונה באיירן ידעה לסגור יפה ועובדה היא כמות המצבים שמגיעים נגדה וכמות השערים שספגה.
    בכל זאת אסור שתהיה תצוגת נפל כזאת גם אם זה פעם בשנה,על היום אפשר להבליג כי זה פחות חשוב מחצי גמר אלופות ששם טעויות כאלה יכולים להרוס עונה שלמה.
     
  8. Der Kaiser Manuel Neuer מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏7/9/04
    הודעות:
    24,805
    לייקים שהתקבלו:
    335
    אם משתמשים במשחק קדם עונה באוגוסט כקייס למשהו אז פשוט רוצים לבנות מציאות אחרת. מילא המפגשים מול ריאל, הן היו קייס לגיטימי, אבל זה? בחייך כפיר. תפסיק לצייר לך עולם כזה כי רק תתאכזב. לא ננצח בכל ערב ואם אתה מצפה לזה אז יכאב לך להיות אוהד של הענף. גם לגבי קלופ תתעורר למציאות, הוא לעולם לא יאמן בבאיירן. הם יעדיפו לתת את זה במקרה הכי רע לשחקן עבר שלנו אם לא ימצאו אף אחד אחר מאשר סתם להביא מאמן שההצלחות שלו היו לפי מצבי רוח ומספר הכישלונות עולה עליהן בהרבה.
     
  9. אפנברג Member

    הצטרף ב:
    ‏17/12/05
    הודעות:
    3,689
    לייקים שהתקבלו:
    128
    נו אז מתי ילמד??? היה חשוף לבעיה הזו בברצלונה, קבל בראש בגלל זה אשתקד, עכשיו עברה עוד חצי עונה והגיעו שלבי ההצלבה בצמפיונס ששם כל גול קריטי, אז מתי? עוד מעט נגמרת הקדנציה שלו אצלנו, הוא לא פה לעשר שנים. מה הוא יעשה מול ריאל או צ'לסי בצמפיונס? יילך לישון בתקווה לחלום על ההרכב הנכון??
     
  10. aloneli Member

    הצטרף ב:
    ‏2/2/10
    הודעות:
    3,364
    לייקים שהתקבלו:
    16
    נגדנם אני מאמין שהוא ישנה שיטה וישחק יותר הגנתי.אבל שוב זאת הבעיה הכי גדולה של באיירן של פפ.הסגירה נגד מתפרצות והיום ראינו איך לא אמורים לעמוד נגד התקפות נגד של יריב במשחק עונה בחוץ.
     
  11. אפנברג Member

    הצטרף ב:
    ‏17/12/05
    הודעות:
    3,689
    לייקים שהתקבלו:
    128
    לא היום ראינו אחי. ראינו אשתקד מול דורטמונד בבית ומול ריאל בבית. זה העניין: אין פה שום דבר חדש. שום למידה לא היתה, שוב חולשה במרכז השדה, שוב אמונה עיוורת בדאנטה שהוא פשוט בלם גרוע. בשביל מה הביאו את בנעטיה? ברגע שראיתי לפני הגול הרביעי את דאנטה אחרון בהגנה מול דה-ברויינה הייתי מוכן למשכן הבית שיהיה גול, פשוט בדיחה. שישה משחקני באיירן קיבלו ציון 5, הגרוע ביותר, בעיתונות הספורט הגרמנית. ככה לא חוזרים מפגרה וככה לא מכינים קבוצה למשחק עונה. הבעיה אצל פפ שברגע שהיריב לא מתבטל מולו ומסתכל לו בלבן של העין הוא מאבד את זה. כך קרה לו מול אינטר ב2010 (הרבה זוכרים את הבונקר של אינטר בקאמפ נואו אבל שוכחים את השח-מט שקבל פפ ממוריניו במשחק הראשון בסן סירו עם 1:3). לא כולם יעשו במכנסיים מולנו, ברגע שמאמן מעמיד נכון את קבוצתו מולנו, כמו אנצלוטי אשתקד או הקינג אתמול, המלאכה הופכת לקלה. למעט בעיטה חופשית אחת שסחטה הצלה גדולה מבנאליו לא עשינו כלום בהתקפה. חילוף ראשון של פפ: ווייסר הצעיר. ככה נראה מאמן בפאניקה שרוצה להציג מצג שווא של "גאונות". אם בנה על ווייסר שיציל אותו כשיש לו חומר שחקנים כזה אז שיקח ה"גאונות" שלו למקום אחר.
     
  12. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    פפ עם הפסד אחד העונה בליגה (ופער של 8 נקודות ממקום שני) והוא זבל אבל קלופ כבר עם 10 הפסדים העונה בליגה (שזה יותר מהניצחונות והתיקו ביחד שיש לו העונה) ומתחת לקו האדום והוא גאון ועדיף. כאילו, אין בכלל מילים לתאר את הגיחוך.

    ולדברים יותר רציניים.
    מה שקרה אתמול זה שילוב של 3 דברים.
    א. העמדה לא נוכנה של ההרכב. אלונסו לא יכול לתפוס את הקישור האחורי לבד. את זה יכול לעשות מרטינז. אלונסו שחקן ענק אבל לא גרזן. שוויני ואלאבה היו חייבים לשחק יותר דפנסיבי וקרוב אליו.
    ב. שיטת משחק שגויה. הרבה יותר מידי כדורים ארוכים ולא מספיק מסירות קצרות וקרובות. המינון צריך להיות לגמרי הפוך. היו מרחקים גדולים מידי בין השחקנים. ככה קשה להגיע למצבים והמסירות הארוכות מסוכנות לחטיפה מעצם טיבן וטבען. קשה יותר להשתלט עליהן וקל יותר להגן נגדן כשהן כשיטה (להבדיל מכשזה נעשה פעמיים שלוש בהפתעה במשחק או במחצית).
    ג. יום רע של כל השחקנים,אולי חוץ מלבנדובסקי שהיה בסדר (מקסימום). החל מנוייר וכלה במולר. כשדווקא אלונסו היה חלש מכולם. אולי זה היה מקרי יותר הגיוני שזה היה גם בגלל שתי הסיבות הראשונות.
    לגבי שתי הסיבות הראשונות. אני חושב שזה היה נסיון של פפ לבדוק אפשרויות לקראת שלבי ההכרעה. ומה ומתי יותר נכון מאשר לעשות בדיקות וניסויים במשחק ליגה עם 11 נקודות יתרון ונגד קבוצה יחסית חזקה. זה הזמן ולא השלבי ההצלבה.
    באמת שבשלב זה אין מה להשתגע יותר מידי.
     
    אלעד אוהב/ת את זה.
  13. אפנברג Member

    הצטרף ב:
    ‏17/12/05
    הודעות:
    3,689
    לייקים שהתקבלו:
    128
    בוודאי שזה הזמן לנסיונות, הרי גם אשתקד אמרתם את זה אחרי החזרה מהפגרה. הבעיה שנהיה מדרון חלקלק והוא איבד שליטה לחלוטין. בשביל להעמיד לא נכון הרכב ולשחק בשיטת משחק שגויה במשחק עונה מול השנייה בטבלה לא צריך מאמן. זה הכל הבלים. האמת היא שיש דברים שפפ לא מאמין בהם ולכן אינם קיימים אצלנו. שמתם לב לנתון המדהים שמשה המאירי הביא במהלך המשחק? מתחילת העונה למעלה מ140 קרנות לבאיירן במשחקים רשמיים (לא ידידות) ואפס שערים! וזה בספינת הדגל של גרמניה, הנבחרת שהבקיעה הכי הרבה שערים מכדורים נייחים במונדיאלים. פפ לא מאמין בקרנות (כך היה גם בברצלונה), פפ לא מאמין בהגנה, פפ לא מאמין בלשחק על תוצאה. זה נהדר כשמסי צ'אבי ואינייסטה בשיאם וכל אירופה בשוק מהטיקי טקה. זה פחות טוב כשכל אירופה למדה לשחק מול זה ואין את מסי בשיאו שיציל.

    אתם יכולים לספר לעצמכם סיפורים עד מחר. בשורה התחתונה דז'ה וו ענק מאשתקד: שוב חוזרים מהפגרה זוועה אחרי שיצאנו אליה בפער גדול בפסגה, שוב קבוצה במתפרצות עושה לנו בית ספר, שוב חוטפים במשחק אחד כמות שערים של סיבוב שלם. אינשטיין כבר אמר פעם שאי שפיות זה לעשות אותו הדבר ולצפות לתוצאה שונה. הנה פפ עושה אותו הדבר. בואו נשתגע ונצפה לתוצאות שונות הפעם.
     
  14. Rosner VFB 1893 מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏29/5/05
    הודעות:
    21,635
    לייקים שהתקבלו:
    300
    מין:
    זכר
    כאחד שלא סובל את המועדון וכל מה שקשור אליו, קשה להבין איך אפשר לבקר ככה את המועדון.
    זה בדיוק אוהדי ההצלחה שדיברתי עליהם אין ספור פעמים, כפיר בברור אחד מהם.

    כל דבר שהמועדון הזה עשה בשנים האחרונות חקוק באותיות זהב, אף מועדון לא יכול לזכות כל הזמן בכל התארים, אבל צריכים לראות דרך וניהול נכון, וזה בבאיירן פירסט קלאס.
     
  15. aloneli Member

    הצטרף ב:
    ‏2/2/10
    הודעות:
    3,364
    לייקים שהתקבלו:
    16
    נדב,אני דווקא חושב ש אלאבה היה חייב לעבור לשחק בלם שלישי במהלך המשחק ושוויני היה עובר ממש ליד אלונסו.אלאבה היה סוגר את החורים של ברננט ועוצר מתפרצות מהירות.בכל מקרה בקישור הרגישו שהיה שחקן מיותר ובהגנה הרגישו שחקן פחות כי הרי המגנים הם יותר קשרים מאשר מגנים.
    בטח שלא היה צריך להכניס את וויסר למשחק כזה שיציל את המולדת.ילד צעיר לא צריך לקבל צ'אנסים במצבים כאלו שהוא בא לשנות את המשחק.שיכנס ב4-0 דקה 70 זה רק פגע בו מאשר הוסיף.

    ההפסד כואב ואפילו די משפיל היה לראות את באיירן כל כך חסרת אונים נגד מתרפצות ששוב חייב לטפל בבעיה הזאת.אפשר להיות טוב 90 דקות אבל אם אתה לא נזהר בהגנה אז ברגע אחד כל העבודה שלך במשך 90 דקות לא תהיה שווה את זה.הרי גם לא וולפסבורג וגם לא ריאל שלטו נגדנו שהיית אומר שלא היינו שווים כלום.הן פשוט ידעו לנצל את החולשה של באיירן בלחץ על שחקני מרכז השדה ויציאה מהירה קדימה.בשני המשחקים לא היה צריך יותר מידי התקפות כדי להגיע למצב של שער בטוח ואז גם 90 דקות טובות של באיירן כבר לא שוות כלום.הקלות הזאת שוולפסבורג הגיעה לרחבה זאת המכה הקשה.חוץ מזה לא צריך לאבד את הראש גם בפיגור של שני שערים,במקרה הגרוע נפסיד 2-0 ובמקרה הטוב ובסבלנות הנכונה יהיה סיכוי לא רע נגד כל קבוצה שהיא לחזור למשחק.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.