Super Bowl LVIII

הנושא בפורום 'פורום ספורט כללי' פורסם ע"י Nigel Winterburn, ‏7/9/06.

  1. eran.m Member

    הצטרף ב:
    ‏16/3/08
    הודעות:
    499
    לייקים שהתקבלו:
    11
    מין:
    זכר
    לא מאמין שהפסדתי את ה NFCF , זה היה חתיכת משחק...

    בארבע העונות האחרונות ב NFCF היו משחקים מאוד איכותיים , אפילו יותר מ ה SB שבאו בעיקבותם...

    נראה לי שסוכנויות ההימורים ( ואליאור ) הולכות על סיאטל בעיקר בגלל ההגנה , אבל נראה לי ש TB והחבורה שלו הולכים לנצח את ה SB הזה אחרי שני המפחי הנפש מול NYG....
     
  2. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    אין על מה, זה באמת עניין אותי אחרי התגובה שלך ורציתי לוודא שלא הגזמתי בביקורת שלי על מקארת'י.

    ברור שזה לא צריך להיות ככה - אבל מה לעשות שזה כן? אני שופט את מקארת'י על פי ה-7 שנים שאני מכיר ורואה אותו מאמן ומנהל משחקים גדולים. ברובם המכריע ראיתי דברים דומים מאוד לאלה שראיתי ביום ראשון. אז על איזה אמצע אני יכול לדבר אם לא ראיתי כזה? ברור שהתיאוריה שלך נכונה. ברור שאחרי שאנחנו יודעים איך המשחק התפתח אפשר להצדיק את השמרנות הזאת בחצי הראשון ופשוט "לתהות" למה הפלייקולינג לא היה אגרסיבי יותר בחצי השני. הנקודה היא, ואתה יכול לא להסכים איתה, - שאני חושב שהכל קשור. כשאני מחבר כל כך הרבה מקרים שונים זאת המסקנה שאני מגיע אליה. ואם נכנסים לניתוח רחב יותר של כלל הליגה - כן, זה המצב אצל רוב מוחלט של המאמנים. רובם אולטרה שמרנים שמשחקים על האחוזים ומפחדים לקחת החלטות שבמידה וייכשלו יעמידו אותם כאחראים הבלעדיים. הם מעדיפים להיחשב כאחראים "עקיפים" סטייל מקארת'י ביום ראשון על החלטות תיאורתיות כמו "פלייקולינג שמרני" בחצי השני. הרי אף אחד לא באמת יכול לדעת מה היה קורה אם הוא היה מורה לרודג'רס למסור יותר. אם הוא היה הולך על זה ב-4th & inches ונכשל לעומת זאת, סיפור אחר. אני כותב על זה בדיון פה כבר שנים ומשתדל לעשות את זה גם תמיד בזמן אמת כדי לא להיות חכם בדיעבד או לתת לניסים שקרו במהלך המשחק להשפיע על הצורה בה אני שופט את ההתנהלות שלהם במהלכו. פה נכנס המרכיב הזה שדיברתי עליו כבר כמה הודעות - Situationl football. בעיניי מדובר באחד האספקטים החשובים ביותר במשחק וביכולות אימון. אלה מצבים בודדים במשחק שעליהם שחקנים ומאמנים קמים ונופלים. דרכם אתה רואה עד כמה קבוצה באמת מאומנת, כמה השחקנים שמים לב ומודעים לפרטים הקטנים (תוצר של קואוצ'ינג), מה שיקול הדעת וה-mind set של המאמן בהתאם לסיטואציה במשחק/Game flow/התחושה שלו של הקבוצה. ופה מקארת'י ורוב מוחלט של המאמנים מקבלים ציון נכשל רוב הזמן.

    אם חוזרים למעללי יום ראשון - אני חושב שההחלטה לא לרוץ בפעמיים האלה היא שגויה בלי קשר לצורה בה המשחק התפתח ונראה לי שהבהרתי את זה מספיק. זה החלק שנראה לי שאנחנו מפספסים אחד אצל השני וכנראה לא נסכים עליו. ניסיתי להסביר את זה דרך הגיון פשוט, game flow ומצ'אפ, אנליטיקס ועובדות היסטוריות שמוכיחות מעל לכל ספק שזה היה המהלך לעשות. בגלל זה נראה לי גם מאוד טבעי שאנשים ידברו על נקודות פוטנציאליות שמאמן השאיר על המגרש במשחק שהגיע להארכה כאל אחד הגורמים להפסד. לא ה-סיבה ולא ה-גורם אבל אחד מהם.

    גם אני לא סותם. אני רק מפתח חששות כנים כי אני באמת אוהב ומחזיק מרודג'רס ורוצה שהוא יסיים את הקריירה כ-GOAT הבלתי מעורער. יכול להיות שיהיה בסדר. לא יודע. מה שאני כן יודע זה שמ-2011 הקבוצה לא ממש מתפקדת בפלייאוף ומתפרקת בדרכים שמזכירות לי את דנבר של ה-3 שנים האחרונות. או שמגיעים כפייבוריטים כבדים אחרי עונה של 15-1 ופתאום מקבלים בראש ונראים חסרי תשובות מול איליי והג'איינטס בלאמבו או שחוטפים על הראש 700 יארד כוללים מקאפרניק או שמאבדים יתרון 19-7 תוך שלוש דקות בצורה הזויה. יותר מדי צירופי מקרים מדאיגים שמעידים בעיניי על קבוצה לא מאומנת מספיק.

    ג'ייסון גארט דוגמה טובה אם כי הכוח והסמכות שלו בדאלאס לא מתקרבים לשל מקארת'י בגרין ביי ואני לא יודע עד כמה אפשר לזקוף את "שינוי העור" שלו העונה לזכותו כי ההחלטה להפחית ממנו את מטלות הפלייקולינג ולהנחית עליו את סקוט ליינהאן מדטרויט הייתה של ג'רי. אבל בלי קשר לזה, הוא התחיל לאמן הרבה יותר אגרסיבי השנה, כולל בפלייאוף. גם ג'ון הארבו היה קצת שמרן בשנים הראשונות שלו בבולטימור והתחיל להשתחרר עונה לפני הסופרבול אבל יכול להיות שזה היה קשור לעובדה שפלאקו היה עדיין צעיר. למקארת'י אין תירוץ כזה עם עילוי כמו רודג'רס מאחורי הסנטר. ככה שלא סביר פתאום לראות איזה תהליך הארה. עדיף לקוות לראות יותר תצוגות אימון כמו מול הפאטס העונה. אם כי אני חושש שבמקרה שלו הוא תמיד ירגיש הרבה יותר משוחרר בלאמבו בעונה הרגילה מאשר בפלייאוף שם תמיד קופאות לו הביצים.
     
  3. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    אין קשר בין מה שרודג'רס אמר לחשדות נגד הפאטס. כל קבוצה מקבלת סט כדורים כמה ימים לפני המשחק ויכולה לעשות איתם מה שבזין שלה (במקרה של רודג'רס -ניפוח מעל התקן המותר) אבל חייבת למסור אותם לשופטי המשחק שעתיים ורבע לפני המשחק. שם השופטים מנפחים או מפחיתים את האוויר בהתאם לצורך חזרה לתקן המותר. זאת הסיבה שרודג'רס אמר שיש לו בעיה עם זה, בגלל שהשופטים תמיד מפחיתים את האוויר מהכדורים שלו ומחזירים אותם לתקן הרגיל.

    במקרה של הפאטס - שעתיים ורבע לפני המשחק השופטים עשו את הבדיקה הנ"ל והכדורים היו בתקן המותר. החשד או ש***אחרי*** אותה שקילה, הפאטס נגעו והפחיתו את האוויר מהכדורים.

    ככה שלא, אני לא חושב שמדובר פה בניפוח מטורף. זה נכון שהקולטס קבוצה נכה עם מצ'אפ מחריד שהייתה נאנסת גם אם היו משחקים עם כדורי ים אבל זה בכלל לא רלוונטי. אם מישהו חושב שזו הפעם הראשונה שהפאטס עושים את זה או שארגון ובן אדם שנתפסו מרמים בעבר ועדיין ממשיכים לעשות את זה מרמים ***רק*** בדברים שהם נתפסים עליהם חי בסרט מעורב של היצ'קוק ואלמודובר.

    אם היה מדובר בעבירה ראשונה לא היה אכפת לי שזה יסתיים בקנס מגוחך אבל ברור שהעונש צריך להתחשב בהיסטוריה. שון פייטון קיבל הרחקה מאימון לפאקינג שנה (ומאז שחזר נראה שאיבד משהו) למרות שלא היה מעורב או אחראי ישיר בגלל שלפי גודל והליגה קיבל אזהרה בעבר לפני הבאונטי גייט שגרג ווילימאס הנהיג. מה מאמן שנתפס מצלם walkthroguh של יריבה בסופרבול וסימנים הגנתיים של קבוצה ונענש כבר בקנס של 500K ושלילת בחירת דראפט צריך לקבל על עבירה שלישית? כנראה שכלום כי זה בכלל איזה ballboy סורר שפעל לבד על דעת עצמו. אכן.

    מבאס מאוד לחשוב ש-arugbly המאמן הטוב בהיסטוריה של הליגה הוא רמאי ודושבג ברמות האלה. פשוט פאתטי.


    וערן אל תכניס לי מילים לפה, אני עם הפאטס all the way עוד מהפריסיזן. אחרי השערורייה התורנית זה בכלל נו בריינר. אין מישהו כמו בליצ'יט (מוריניו הוא קרפיון לידו) שמתמחה בהחדרת מוטיביציה לקבוצות שלו שכל העולם נגדם. עד לפני כמה ימים חשבתי שיהיה משחק צמוד ונתתי סיכוי לא מבוטל לסיאטל אבל לא עוד. וכן ארמסטרונג זה ניחוס הפוך.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏22/1/15
  4. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    בליצ'יט: "אין לי מושג. תשאלו את בריידי:"

    בריידי: "אין לי מושג. לא הרגשתי שום הבדל בין הכדורים (שזה מעניין לאור העובדה שביומיים האחרונים כל רשת עשתה בדיקה עם שחקני עבר שהיו בהלם מההבדל). אני בשוק ומופתע ויש לי שאלות בדיוק כמוכם"

    לא יודע מה איתכם אבל אני קניתי. לדעתי קנס של 15K ושלילת בחירת סיבוב תשיעי ואפשר לשכוח מהסיפור. WER'E ON TO SEATTLE..
     
  5. benos Member

    הצטרף ב:
    ‏17/7/08
    הודעות:
    2,222
    לייקים שהתקבלו:
    173
    ספריוול, מי אתה לוקח כמאמן מתוך המועמדים להחליף את פוקס?
     
  6. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    את מי שאלוויי בחר בו - קוביאק. לא כי הוא איזה שוס, ממש לא, אבל אני לא מחזיק מאף אחד מהמתאמים "החמים" שנמצאים בשוק (גייס, קווין. כבר הרחבתי למה פה NFL 2014-15 - Conference Championship | עמוד 502 | Asoccer.co.il - לאנשים שאוהבים כדורגל וזה לא שהסתובבו לך כרישים בשוק (הארבו ורקס ראיין היו סגורים כבר בקבוצות אחרות.) בניגוד אליהם הוא מגיע עם ניסיון ומוניטין, עשה עבודה טובה במשך שנים עם פח אשפה כמו מאט שאב, הצליח ושידרג את התקפת הרייבנס ופלאקו בעונה החולפת (שזה טוב ליום שאחרי פייטון כי אוזוויילר הוא למעשה שיבוט שלו מבחינה פיזית), שיטת הזון בלוקינג שהוא מריץ ב-OL היא גן עדן לראנינג בק'ס ואמורה להתאים ל-CJ כמו כפפה ליד. חבר טוב של אלוויי שכבר עבד ומכיר את המערכת. הרבה מאוד דברים חיוביים. הבעיה איתו שגם הוא מאמן די שמרן ומנהל משחק בינוני אבל לעומת פוקס הוא כמו בליצ'ק על ספידים. כל הומלס שהיית מביא מהרחוב היה שידרוג על פניו מהבחינה הזאת.


    חזרה ל-Deflategate:

    תגובות של הייטרים אפסים ששונאים את הפאטס ובריידי ובליצ'יט ופול רוויר:




    אנחנו מבטיחים לחזור אליכם עם עדכונים נוספים מציד המכשפות ומסע ההכפשות המתועב שמתחולל כנגד הארגון הזך והטהור מניו אינגלנד בשעות ובימים הקרובים.
     
  7. eran.m Member

    הצטרף ב:
    ‏16/3/08
    הודעות:
    499
    לייקים שהתקבלו:
    11
    מין:
    זכר
    http://i61.tinypic.com/v4xes7.Xxx
     
  8. ג'ורדן לאב אגדה משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/10/04
    הודעות:
    10,328
    לייקים שהתקבלו:
    2,034
    ג'וש גורדון שלום ולא להתראות.
     
  9. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    Breaking news: sources tell @FOXSports the NFL has zeroed in on a locker room attendant w Patriots who allegedly took balls from officials locker room to another area on way to field. Sources say they have interviewed him and additionally have video. Still gauging if any wrong doing occurred with him but he is strong person of interest
    2015-01-26


    מיליונר חדש נולד הערב בבוסטון , מאסצ׳וסטס. ברכות.
     
  10. Milanista Member

    הצטרף ב:
    ‏10/12/10
    הודעות:
    404
    לייקים שהתקבלו:
    57
    מין:
    זכר
    יש להם את זה ביותר מסתורי? לדעתי אם היה באמת משהו בקלטות, פאטס לא היה מעבירים אותם לליגה כל כך מהר כמו שהם עשו. כבר שבוע מזיינים את השכל עם כל מיני דיווחים לכאן או לכאן. גם הדיווח על כך שדיקוול ג'קסון הרגיש משהו לא בסדר עם הכדור התברר כמו שטויות כשהוא בעצמו אמר שזה לא נכון והוא רק רצה שישמרו לו את הכדור כמזכרת ומאז לא ראה אותו. אתמול היו דיווחים שרק אותו כדור של ג'קסון שהגיע לקולטס היה לא מנופח ב2 PSI והשאר יותר קרוב ל1 או פחות. ועוד כל מיני דברים. בקיצור, הליגה פה גוררת רגליים, מדליפה כל מיני דברים ובסוף גודוול שוב ייצא אפס כמו בתחילת העונה בפרשיות אחרות. ניפחו את העניין הזה way too much, כשלא יפתיע אותי אם לאלכוהוליסט המסומם מקולטס, שנאנס על ידי פאטס עונה אחרי עונה, יש חלק גדול בזה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏27/1/15
  11. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    1. לפאטס אין ממש ברירה בנדון. אם הליגה מבקשת - אתה עושה בלי יותר מדי שאלות. אחרת אתה נראה כמו מישהו שיש לו משהו להסתיר. זה לא אומר שמי שעושה את זה זכאי בוודאות. אין בכלל קשר.

    2. נו ואם דיקוול ג'קסון לא היה האיש שעלה על זה, אז? הדיווח השגוי הזה בא כדי להגן על הליגה בגלל שדיווחים אחרים, אמינים יותר (שזה אומר בגדול - ג'יי גלייזר) טענו שאינדי התחילו לחשוד כבר במשחק הקודם בין הקבוצות אחרי שמייק אדאמס חטף את בריידי פעמיים והעביר את הכדור ל-equipment manager של הקבוצה ששם לב לזה. אחר כך מסופר שגם בולטימור הזהירו את הקולטס לפני משחק הפלייאוף, מה שאומר גם שהליגה כבר חשדה מראש - אבל לא עשתה שום דבר בנושא על מנת לנסות לתפוס את הפאטס על חם. שזה לא מוציא אותה או אף אחד מהגורמים (קולטס ובולטימור) טוב מהסיפור אם הם היו מוכנים להקריב מחצית בידיעה שהיריבה משחקת עם כדורים לא תקינים רק כדי "להפליל אותם".

    אבל כל אלה מבחינתי הם התעסקות בתפל. מה זה צריך לעניין מי עלה על זה ומתי. השורה התחתנוה היא כזאת - בבדיקה הרגילה של השופטים שעתיים ורבע לפני המשחק הכדורים היו בתקן המותר. במחצית 2 PSI מתחת. שזה מוביל לנקודה הבאה:

    3. לא היו "דיווחים" שהכדור היה רק 1 PSI מתחת ולא 2 (וגם אם כן - זה עדיין מתחת לתקן, זאת עדיין רמאות. אבל נניח). זה הגיע בשבת ישירות מהפה של האיש שביום שני צחק על הסיפור ולא ידע עליו כלום, בחמישי הסביר שאין לו שום מושג איך עובד כל התהליך עם הכדור והפנה את השאלות לעבר ה-QB שלו, ובשבת פתאום התחיל להעביר קורסים משל היה בן דודו האובד של וולטר ווייט. אם כבר מדברים על חוסר אמינות וכאלה. מצטער שאני או איזשהו בן אדם שלא קשור לפאטס לא מוכן לקחת ברצינות את ה"בדיקה הפנימית" של הצד החשוד (שאגב אם הייתה מתקבלת - מה בדיוק אומרת על עשרות ומאות המשחקים שהפאטס שיחקו במזג אוויר גשום עם אותו תהליך הכנה של הכדור? שאת כולם היא שיחקה עם כדורים לא חוקיים, לפחות למחצית?).

    4. גודל ייצא אפס. על זה אנחנו מסכימים. אבל מסיבות אחרות כמובן. הוא ייצא אפס בגלל שהוא לא ייעשה סוף לכל העמימות והסירחון שעולה מכל מה שקשור בארגון הזה. הוא ייצא אפס ויצא אפס ב-2007 אחרי ספייגייט שבתור קומישינר בשנה הראשונה בתפקיד נבהל מכמות ואופי הראיות שנחשף אליהם ופאקינג השמיד את הקלטות תוך שהוא נותן לפאטס ולבליצ'ק עונש מגוחך. אם באמת לא היה שם כלום והוא היה חושף את זה לציבור - התדמית של הפאטס והליגה רק הייתה מנוקה ועולה. משום מה הוא לא עשה את זה. באותו יום הוא למעשה יצר את הפארסה לפיה קראפט, בליצ'ק וניו אינגלנד הם גדולים יותר מה-NFL. ולכן הם מתנהגים בהתאם.

    העניין הזה לא נופח too much בכלל למרות שאני מבין למה בתור אוהד פאטס אתה מרגיש ככה. מבחינתם אם לא יהיה וידאו HD באיכות 2160P של בריידי מוציא אוויר מהכדור כשבליצ'ק עומד ומאונן תוך כדי זה יסתכם בציד מכשפות ו/או NON STORY. אני לא חושב שיש איזשהו מישהו כולל השונאים הגדולים ביותר שבכלל העז לומר שזו הסיבה שהפאטס דרסו את הקולטס או שבגלל זה הם בסופרבול. לא, זה לא הנושא ומי שחושב שזה כן מפספס לגמרי את הנקודה. הנקודה היא שארגון שכבר נתפס בעבר מפר את הכללים, מעורב שוב ב..הפרה של הכללים. בליגה שמאיימת בקנס והרחקה ממשחק פלייאוף על שחקן שרוצה לעלות עם פקקים מוזהבים, נראה לי שזה ביג דיל. האינטגרטי והפרספשן של הליגה עומדים פה על הכף. כי אף אחד לא יכול לומר בוודאות איפה ההפרות האלה מתחילות ואיפה הן מסתיימות. במיוחד כשמדובר בבן אדם וארגון עם היסטוריה כמו של ניו אינגלנד. אז ברור שהיחס אל הפרשה לא יהיה כפי שהוא היה לו היה מדובר באוקלנד או בג'קסונוויל. אוהדי פאטס שנתפסים על הטיעון הזה נשמעים מגוחך.
     
  12. Milanista Member

    הצטרף ב:
    ‏10/12/10
    הודעות:
    404
    לייקים שהתקבלו:
    57
    מין:
    זכר
    קודם כל, כן היו דיווחים כמו אלה: NFL bears plenty of blame for #DeflateGate | ProFootballTalk שממש לא הגיעו מבלצ'יק: As one league source has explained it to PFT, the football intercepted by Colts linebacker D’Qwell Jackson was roughly two pounds under the 12.5 PSI minimum. The other 10 balls that reportedly were two pounds under may have been, as the source explained it, closer to one pound below 12.5 PSI.

    אמרתי שזה נופח מדי כי גם עכשיו יש הרבה דיווחים סותרים ועדיין לא בדיוק יודעים מה היה שם. ליד דיווח מעומם כמו של גלאזר שגם מסתמן על 'מקור' יש גם דיווחים אחרים שזה פחות רציני ממה שהסתמן בהתחלה. אבל כולם מהרגע הראשון החליטו שפאטס אשמים והoverreaction שהייתה בתקשורת וטוויטר הייתה מביכה ברמות, כולל בקשות לעונשים הזויים של הרחקה לשנים ומה לא. ברונל, שכולם בכלל שכחו שאפס כמוהו בכלל קיים, בכה שם בשידור כמו ילדה. ועוד כל מיני טמבלים שקיבלו בראש מפאטס פעם יצאו מהחורים. אז אפשר לזרוק את ספייגייט, ותמיד עושים את זה אבל זה היה אז וזה עכשיו. אם ברונקוס יאשמו עכשיו במשהו, אני לא ישר אגיד שהם אשמים בגלל העבירות שלהם על salary cap של 29 מיליון בתקופת שני הסופרבולים של אלוויי. אני מעדיף לחכות לסוף החקירה לפני שאני מוציא את כולם להרוג. תקרא לי נאיבי, אבל לדעתי אם באמת היו הוכחות, בלצ'יק בחיים לא היה נותן מסיבת עיתונאים כמו שהוא נתן לפני יומיים.
     
  13. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    אז אני מציע שלא תתייחס לדיווחים הסותרים. תתייחס לדיווחים העקביים שלא משתנים, קרי העובדות בשטח - כדורים בתקן רגיל בבדיקה הרגילה שעתיים לפני המשחק. כדורים מתחת לתקן במחצית של המשחק. משום מה לא קרה ליריבה ממול (וכן... "נניח" שהם מטפלים בכדור אחרת מהפאטס). לא קרה לאף קבוצה אחרת. רק לפאטס. ממש ביש מזל אם אתה שואל אותי. וההסברים הפיזיים בשקל של וולטר וויט בליצ'ק? בעיתיים עם חורים מפה ועד להודעה חדשה + הפורכו ביומיים האחרונים על ידי רוב הפיזיקאים שנשאלו בנושא כמו גם על ידי "ווילסון" - מייצר הכדור הרשמי של הליגה. הייטרים אני מניח.

    ברור. בגלל שהפאטס הם ארגון מנצח אז אף שחקן עבר בתקשורת לא רשאי לבקר אותם כי הוא הפסיד להם. הבנתי. בגלל זה היחידים שרשאים להגיב בנושא הם מלקקי הביצים הרשמיים של בליצ'ק ובריידי - הית אבנס, ווילי מקגינסט וטדי ברוסקי. הם הרי אובייקטיבים. מי אלה טרוי אייקמן או ג'רי רייס לידם? סמרטוטים בכיינים לוזרים שמפחדים שהפאטס יעברו אותם אני מניח.

    אתה צודק. לא אמרתי שבגלל ספייגייט בליצ'ק והפאטס אוטומטית אשמים גם הפעם. רק ציינתי שזאת אחת הסיבות שהיחס אליהם הוא אחר, חשדני הרבה יותר, מאשר אם היה מדובר באנשים וארגון שמועדים בפעם הראשונה. הם הרוויחו את התדמית שלהם ביושר בין אם אתה אוהב את זה או לא. לכן ההצעות על עונש הרחקה ל"שנים" לא מופרך במידה ותוכח אשמה כי כ-repeta offenders הדין שלהם שונה. ואתה מוזמן להתייחס לדנבר איך שבזין שלך. אני לא פנאט עיוור שנותן לעובדות לבלבל אותי. אם כי נראה לי שעבר איזה בן אדם או שניים מאז ה-Regime של 1998 (אפילו הבעלים כבר לא מתפקד) אז ההשוואה נשמעת קצת מגוחכת. בפאטס כל אותן דמויות מפתח עדיין מאחורי ההגה. אה שכחתי, חוץ ממאט וולש הצלם שהיה העבריין הכי כבד באותו סיפור.

    אני איתך. גם לדעתי אין הוכחות וזאת הסיבה שבריידי ובליצ'ק (וקראפט לפני שעה) מרשים לעצמם לצחוק על כולם עם מסיבות העיתונאים המגוחכות שלהם. זה עדיין לא אומר שהם לא עשו עבירה. הם יודעים שבמקרה הכי גרוע - זה ייפול על BALLBOY "סורר" שפעל על דעת עצמו בלא ידיעתם. הקבוצה תספוג קנס מצחיק, אולי תישלל ממנה איזה בחירת דראפט נמוכה ובזה יסתכם העניין. מבחינתם ומבחינת הבובה של קראפט שיושבת במשרדי הליגה. תדמיתית הנזק נעשה והסיכויים שהם "ינוקו" ציבורית שואף לדעתי למינוס. ולא שזה מעניין או אמור לעניין אותם אבל זה פשוט המצב ואוהדים כמוך יצטרכו להשלים עם זה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏27/1/15
  14. eran.m Member

    הצטרף ב:
    ‏16/3/08
    הודעות:
    499
    לייקים שהתקבלו:
    11
    מין:
    זכר
    נו מה קורה אליאור ?! תכניס לכאן קצת אווירה של SB...
     
  15. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    מי שצריך אותי כדי להיכנס לאווירה לפני אחד הסופרבול׳ס היותר מעניינים וטובים בשנים באחרונות כנראה לא בענף הנכון...

    אבל אפשר לזרוק פה הימורים למקרה שמישהו מעוניין כמו שהיינו עושים עד לפני כמה שנים לפני שקירק ביקש ממני אישית להפסיק לבזות אותו בפומבי. אז הנה:

    1) מנצחת +תוצאה -

    2) MVP -

    3) הרסיבר בעל כמות היארדים הגדולה ביותר (חוץ מגרונק רק כדי שיהיה קצת גיוון בתשובות) -

    4) אובר/אנדר 1.5 איבודים ראסל ווילסון -

    5) אובר/אנדר 270.5 יארד מסירה טום בריידי -

    6) אובר/אנדר 90.5 יארד רוב גרונקווסקי -

    7) אובר אנדר 95.5 ראשינג יארד מרשון לינץ׳ -

    8) רוב גרונקווסקי VS מרשון לינץ׳ - מי יסיים עם יותר TD?

    9) בליצ׳ק VS קארול - יותר 4th downs -

    10) אובר/אנדר 1.5 צ׳אלנג׳ס -

    11) האם הפאטס יבצעו את מערך ה-Eligble/Ineligble?

    12) האם מרשון לינץ׳ יחפון את אשכיו במידה ויבקיע TD?

    13) אובר/אנדר 2 דקות לאידינה מנזל בהמנון -

    14) אובר/אנדר 3.5 תלבושות קייטי פרי -

    15) אובר/אנדר 6:29ET ללידה של חברה של שרמן -
     
    eran.m אוהב/ת את זה.