ליברפול 2014/15

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Mellow29, ‏21/10/14.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. OROROR7 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/1/15
    הודעות:
    1
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מין:
    זכר
    תגידו אנשים,במחזור הקרוב ליברפול מפסידה או שיהיה תיקו?
    ווסטהאם ניצחו 3-1 בסבב הקודם..
     
  2. StevenGerrard Member

    הצטרף ב:
    ‏17/6/13
    הודעות:
    1,860
    לייקים שהתקבלו:
    459
    א) 24 שחקנים הוחתמו עד כה תחת רודג'רס. רק 8 (כלומר שליש) מהם הגיעו מקבוצות אנגליות.
    ב) ליברפול מאבדת הקיץ את ג'רארד, ג'ונס, סוסו כאשר נכון לעכשיו גם ג'ונסון ופלאנגן מסיימים חוזה ועתידו של לאמברט לא מובטח.
    זה משאיר אותנו עם 4 שחקנים אנגלים בסגל מעל גיל 21 + סטרלינג. זה לא מספיק.

    אנחנו כבר שנתיים מפרסמים הפסדים כבדים ולמרות שאנחנו לא דואגים מסנקציות של FFP למיטב הבנתי אנחנו פועלים מאוד קרוב לגבול.

    איך אתה יודע שזה לא מה שאנחנו עושים עם אינגס? אתה באמת מאמין שרודג'רס רואה את בעיית החלוצים שלו וחושב שיפתור אותה עם אוריגי שיחזור מהשאלה כושלת ואינגס בחצי חינם? כשמצבת החלוצים חייבת לעבור מהפכה בקיץ הקרוב אז אתה לא יכול להגיד לא על אינגס תמורת £5m או פחות. זה הימור שמועדון במצב של ליברפול חייב לקחת. גם אם לא יצליח אצלנו בשוק האנגלי של היום אנחנו בכל זאת נעשה עליו רווח.

    ממליץ לך להתרחק מהמשחק הזה בווינר.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏30/1/15
  3. Riise Member

    הצטרף ב:
    ‏26/12/14
    הודעות:
    37
    לייקים שהתקבלו:
    2
    מין:
    זכר
    העסקה נפלה
     
  4. Ori8 Member

    הצטרף ב:
    ‏25/7/09
    הודעות:
    4,374
    לייקים שהתקבלו:
    2,315
    כן ערן, הגיוני לגמרי לחשוב שרודג'רס חושב שהוא יכול לפתור את בעיית החלוצים עם אוריגי ואינגס בעונה הבאה יחד עם סטארידג'. על סמך מה אתה מצפה שנחשוב שהולך לנחות בקיץ שם מטורף לחוד וכל אלו יהיו גיבוי? משום מה, כבו ליברפול, אתה לא נותן לעובדות מהעבר לשנות את דעתך. לגמרי מתעלם ממה שהמועדון הזה הרגיל אותנו ונשאר תמיד אופטימי ותמים שהטוב ביותר יקרה.

    כמו שאורן כתב. כל פעם אותו דבר. ליברפול קונה סחורה עלובה, אנחנו מנסים לשכנע את עצמנו שהם רק באים לחזק ולעבות את הסגל וחוץ מהם נביא גם תותחים ובסוף מבינים שאותם בינוניים הם "התותחים" שלנו. מילה במילה.
     
    oranfu ו-itay2789 אוהבים את זה.
  5. itay2789 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/7/12
    הודעות:
    555
    לייקים שהתקבלו:
    29
    אפשר לסכם את ההתרחשויות מאתמול בלילה במשפט אחד
    Thank God for rule v7
     
  6. StevenGerrard Member

    הצטרף ב:
    ‏17/6/13
    הודעות:
    1,860
    לייקים שהתקבלו:
    459
    אני לא חושב שהולך לנחות "שם מטורף". אני חושב שאם לא הצלחנו לעשות זאת אחרי ההצלחה של העונה שעברה אז כנראה שלא נצליח אחרי המפלה של העונה וההופעות המאכזבות בליגת האלופות. עם זאת, זה אף פעם לא "שם מטורף" או כשלון ולכן אני לא רואה שום סיבה להיסטריה. אני חושב שבנוסף לאוריגי ואינגס יגיע עוד חלוץ על סף פריצה (סטייל סטארידג' מודל 2013 או לקאזט מודל 2014) ומספיק שאחד מתוך שלושתם יממש את הפוטנציאל שלו אנחנו נרוויח בגדול.

    מצטער. כנראה פיספסתי את השיעור לשון שבו לימדו כי עבר=עתיד.
    אם באמת היית מאמין בכך שכל כשלון עבר עתיד לחזור על עצמו אז היית סוגר את עצמך בבית ומתחיל לדבר עם הצללים על הקיר. אני מסרב לחשוב ככה, מסרב להאכיל את עצמי סרטים רעים לפני מועד ההקרנה, כי זו הדרך היחידה שלי להישאר שפוי כאוהד. היום בו אפסיק לחשוב שיכול להיות טוב יותר הוא היום בו אחדול להיות אוהד כדורגל.

    אם ליברפול "כל פעם קונה סחורה עלובה" אז אפשר לומר שהמועדון הצליח להפתיע אותך עם לואיס סוארז, ג'ורדן הנדרסון, נורי שאהין (למרות שלא הסתדר בסוף), דניאל סטארידג', פיליפה קוטיניו, מאמדו סאקו, אמרה צ'אן ואלברטו מורנו (אחרי קיץ שלם של בכי תמרורים על ברטרנד). אני זה שלא נותן לעובדות לשנות את דעתי כשאתה לא נותן אפילו קורטב של קרדיט לליברפול? OK. :rolleyes:

    א) תסביר במה מדובר או לפחות תביא קישור. Danny Ings to Liverpool FC deal 'cannot happen' says Burnley chief executive
    ב) זה לא אומר שלא נחתים את אינגס רק שזה עשוי להתרחש במועד אחר.
    ג) נורא מוזר העניין הזה. זאת או התנהלות חובבנית של המועדון לא לדעת את החוקים בנושא או ניסיון ליידע את אינגס, מבלי ללכת מאחורי הגב של ברמלי ולדבר עם הסוכן, שאנחנו מעוניינים בו לקראת הקיץ ושלא יחתום במקום אחר לפני שישקול אותנו.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏30/1/15
  7. StevenGerrard Member

    הצטרף ב:
    ‏17/6/13
    הודעות:
    1,860
    לייקים שהתקבלו:
    459
  8. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,256
    לייקים שהתקבלו:
    18,271
    עבר לא = עתיד, אבל כשמנסים שוב ושב את אותו דבר, אין מה להתפלא אם מגיעים לאותן תוצאות. אנחנו כבר שנים ארוכות רוכשים לעומק ושנים ארוכות (למעט הבלחות בודדות) מגיעים לתוצאות חרא. ורכש של אינגס זה בדיוק זה. מה קורה עם לאמברט? עוד רכש טוב במחיר מבצע, חלוץ טוב שהוכיח את עצמו בסוטון, טכני, יודע להבקיע, יוסיף לנו מימד אחר...
    הסיבה היחידה לחשוב שבנוסף לאוריגי ואינגס יגיע עוד חלוץ היא שקשה להאמין ששוב המועדון לא יילמד ויילך לעונה עם חלוץ אחד ברמה גבוהה שאפשר להיות בטוחים שיפסיד לפחות שליש עונה עם פציעות, חלוץ מאוד צעיר שלא הוכיח כלום ועוד חלוץ בריטי מוגבל ש"הוכיח את עצמו" במשך חצי עונה בברנלי. אבל אם נסתכל אחורה קיץ אחר קיץ זה בדיוק מסוג הדברים שאנחנו עושים.

    שם מטורף? לא צריך שם מטורף, צריך שחקן שהוא באמת שחקן טוב מאוד או לפחות שחקן טוב עם פוטנציאל גבוה. אצלנו הולכים על שחקנים בינוניים עם פוטנציאל לא רע.

    אנחנו לא תמיד קונים סחורה עלובה, אנחנו דואגים שתמיד יהיה איזה שחקן או שניים ברמה גבוהה, על כל השאר אנחנו מהמרים. אולי סוף סוף נתחיל לקנות פחות שחקנים אבל כאלה מוכחים יותר (או עם תקרה גבוהה יותר)? הרי החרא הזה שאנחנו עושים (ואני לגמרי קורא לזה חרא) לא ממש מוביל אותנו לשום מקום כבר הרבה שנים. שיביאו שחקן התקפה, קשר אחורי ושוער בקיץ בכל התקציב, זהו. כמה אפשר להמשיך עם ה"גיבויים" האלה כמה???


    מקווה שאוג'ו יקבל הרבה דקות משחק. מעודד שבגיל כזה צעיר הוא כבר מוצא קבוצת צ'מפיונשיפ שרוצה אותו בהשאלה. בהחלט יש לו פוטנציאל.
     
  9. Ori8 Member

    הצטרף ב:
    ‏25/7/09
    הודעות:
    4,374
    לייקים שהתקבלו:
    2,315
    איזה שחקן הדה ברויין הזה, צ'יזס. מישהו רואה איך הוא מפרק את באיירן? הוא עוד דקה חוזר לצ'לסי ב-60 מיליון, בזמן שאנחנו מתעסקים בדני פאקינג אינגס. צריכים שחקן כזה כמו אוויר לנשימה. שיקחו את עצמם בידיים שם במלווד ויטיסו מישהו לוולפסבורג עם צ'ק פתוח.

    האקו מעדכן:
    Liverpool £4m Danny Ings bid rejected by Burnley as Reds told to wait until summer
     
    נערך לאחרונה ב: ‏30/1/15
  10. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    74,967
    לייקים שהתקבלו:
    25,666
    מין:
    זכר
    אולי יחזור אבל לא אצל מוריניו שלא היה מרוצה מההשקעה שלו
     
  11. JohnTerry26 Member

    הצטרף ב:
    ‏10/3/11
    הודעות:
    4,881
    לייקים שהתקבלו:
    763
    אני מודה שלא חשבתי שדה בריינה כזה טוב, נראה שטעיתי. אם כי אני די בטוח שלא היה לא סיכוי להצליח בקבוצה של מוריניו גם אם היה נשאר. שחקן שצריך free role, מדי פעם לא לרדת להגנה... בכל מקרה אולי היה כדי להשהות את המכירה שלו, בקיץ הבא זה היה נותן לנו איזה 30-40 מ' יורו.

    אבל איפה בדיוק הוא היה נכנס אצלכם? לדעתי אם אתם צריכים קשר התקפי אז זה מסוג אחר, יותר סאנצ'ז ופחות מספר 10 שבשביל זה יש לך את קוטיניו.
     
  12. Ori8 Member

    הצטרף ב:
    ‏25/7/09
    הודעות:
    4,374
    לייקים שהתקבלו:
    2,315
    @JohnTerry26
    שמע הוא עשה היום גם הגנה מטורפת פשוט, שרף את המגרש, ירד לגליצ'ים. יכול להיות שאתה צודק וזה לא סוג השחקן שהוא, אבל זה ממש לא נראה ככה וזו פעם שלישית העונה שיצא לי לראות אותם משחקים. קבוצה נפלאה.

    איפה הוא נכנס? הייתי שם אותו קצת מאחורי קוטיניו, בערך בתפקיד שפברגאס משחק כרגע. אני חושב שזה תפקיד שהוא מסוגל לעשות עם עוד טיפה ניסיון, אבל בשביל זה צריך קשר אחורי רציני, אז נחכה שרודג'רס והצוות המקצועי יתפכחו ויביאו אלינו את לי קטרמול ב-20 מיליון פאונד :)
     
  13. JohnTerry26 Member

    הצטרף ב:
    ‏10/3/11
    הודעות:
    4,881
    לייקים שהתקבלו:
    763
    אני לא חושב שדה בריינה מתאים לשם ולא רק בגלל החלק ההגנתי אלא כי הוא לא יביא משם את האיכויות שלו, שבאות לידי ביטוי יותר בחלק האחרון אני חושב.
     
  14. itay2789 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/7/12
    הודעות:
    555
    לייקים שהתקבלו:
    29
    Blood Red: Liverpool FC's Melwood snoopers are a serious problem - Liverpool Echo
    כמו שאמרתי לכם. אין שום מדליף ואין נעליים. הייתי השנה גם במלווד וידעתי את ההרכב יום לפני. כל אחד שנמצא במלווד ביום שישי לפני המשחק בשבת כבר יכול לספר לכל החברים שלו את ההרכב.
    לא מדובר בהדלפה. מי שהיה במלווד יודע שזה מאוד קל להסתכל על האימון ומאוד קל לזהות מיהם ה 11 עם אותה חולצה.
     
    oranfu אוהב/ת את זה.
  15. Mellow29 Kopite

    הצטרף ב:
    ‏21/1/11
    הודעות:
    9,072
    לייקים שהתקבלו:
    3,608
    קארול חוזר לאנפילד בפעם הראשונה, סידר לעצמו אחלה שריקות בוז. הוא התראיין לטיימס ונכנס ברודג'רס על הטיפול בו, ואז גם התראיין לסאן.

    https://pbs.twimg.com/media/B8o0xHPCcAA13fi.Xxx:large
     
מצב נושא:
הנושא נעול.