הפועל באר שבע 14/15: מסיימים במקום השלישי, ברק בכר מונה למאמן

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Love Is Red, ‏21/10/14.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,019
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    חביבי אני יתקן אותך. חוץ מעונת הקסם של 2002/03 עם לופא קדוש זכרונו לברכה, כבר כמעט 15 שנה כל מה שאמרת על הפועל ב"ש ב-3 השנים האחרונות, היה תקף עד לפני שנתיים. לפעמים צריך לדעת לשתוק ולהגיד תודה על מה שיש, לא שאני תוקף אותך אישית, אבל סה"כ הפועל ב"ש, שנתיים, מצליחה הרבה יותר, בכל כך הרבה פרמטרים, מאיפה שהיתה. רכש, משחק, שערים, הגנה, קהל, יכולת, וזה עדיין לא מספיק לחלק מאוהדי הפועל ב"ש. עם כל הכבוד, אוהדי ב"ש נמצאים איפשהו ב-HIGH שהקבוצה שלהם לא צריכה להיאבק על האליפות, אלא לקחת אותה קל, ומי שצריכה להיאבק איתה אלו מכבי ת"א וקריית שמונה. זה לא היה נכון בעונת אלישע הראשונה, זה בטח ובטח לא היה נכון בשנה שעברה וגם לא נכון השנה. הפועל ב"ש צריכה להביא, איפה שהיא נמצאת בשנתיים האחרונות, זה שאפו אחד גדול. זה שקריית שמונה לקחה פה אליפות זה פעם ב-20 שנה, שבאמת כל הקבוצות הגדולות בלי יוצא מן הכלל, לא היו איתה. סטייל הפועל חיפה של 1999. (בשנות ה-80 כשנתניה וכפ"ס ובני יהודה זכו בין היתר היו להן קבוצות הרבה יותר טובות לעומת מה שיש להן היום והכדורגל היה הרבה יותר שוויוני ובטח שלא מקצועני שכל אחד עובר לאן ואיך שהוא רוצה כמו היום, מודה שלא ראיתי כדורגל בשנות ה-80 כמובן, אבל זה לפי הבנתי, ערוץ הגולד וסיפורים שאני שומע). אפשר להגיד עד מחר בוזגלו, מליקסון וברדה, בפועל, רק בוזגלו הגיע לעונה הזאת ועליו קמה ונופלת באר שבע, בדיוק כמו שיגידו זהבי במכבי ת"א ומכבי ת"א להזכירכם, בלי קרלוס גארסיה השנה, אין לה שום זר, נאדה, רק ישראלים וגם חלקם "נכים כדורגלנית" בעיניי (יואב זיו לדוגמא, שירן ייני, בין היתר, אז זה אומר הרבה יותר על השחקנים והעומק של ב"ש מאשר על מכבי.). להבליח אליפות זה מגניב, אבל לא ייתן כלום בטווח הארוך. לקחת אליפות ולהישאר להתמודד על אליפות, זה כבר דרך ארוכה. קריית שמונה סה"כ נמצאת במקום הזה, לא של האליפות, אבל של האליפות מבחינתה: צמרת, פלייאוף עליון ואירופה. עצם זה שמאז עלייתה לליגה, היא במקום הזה שנה אחר שנה פרט לעונה אחת, אומרת עליה הכל. בשביל אליפות הפועל ב"ש צריכה להמשיך בדרך שלה, להמשיך להיות קבוצת צמרת, שנה אחרי שנה, להתקדם כל פעם. בסוף, זה יגיע, גם אם מכבי ת"א לא תילחם איתה אלא הפועל ת"א/מכבי חיפה/בית"ר ירושלים/אף אחת מהן. אבל לבוא ולצפות שהיא תשחק כדורגל מדהים, שוטף, אחרי שלפני 3 שנים נשארה בקושי בליגה, בגלל שהליגה פה "חלשה" או "לא חזקה כמו פעם" (שזה אגב אחת השטויות הגדולות והשקרים על הליגה שלנו כי באמצע שנות ה-2000 וגם ב-2000 המוקדמות אני זוכר פה ליגות עלובות וגרועות רק עם זרים יותר טובים), זה כבר להגזים ברמות, מה גם, שהבעיה היא לא אלישע, אלא כל המערכת המקצועית בבאר שבע. אלונה היא פנטסטית, אבל ב"ש צריכה מנג'ר רציני, מחלקת כושר ונוער רציניות, ובסוף מאמן. מאמן תפקידו לאמן, לא לנהל את המועדון, לכן גם אם תביאו למכבי את טד הדובי, גם הוא יצליח כי יש לו מעטפת ומערכת.
     
  2. Bon Argumentum Ad Hóminem

    הצטרף ב:
    ‏3/11/13
    הודעות:
    552
    לייקים שהתקבלו:
    575
    עומר יש לך נטייה להגיד לכולם שהם צריכים להסתפק במועט. לאוהדי בית"ר אתה אומר שטביב הוא הרע במיעוטו(נראה אותך אוהד קבוצה שלו) ולאוהדי ב"ש אתה מורה לשבת בשקט כי פעם הם היו גרועים יותר. זה נראה לך הגיוני? הם רוצים בהצלחת הקבוצה, יותר ממותר להם להתלונן ולרצות טוב יותר למועדונים שלהם. אולי קל לך לדבר בתור אוהד מכבי, אבל בינתיים אף אוהד ב"ש עוד לא הלך לשרוף את המועדון, עם כל הכבוד. תן להם להביע את התסכול שלהם מהקבוצה הבינונית שלהם, זאת שמשקיעה המון כספים ומקבלת קבוצה מתסכלת, זה יותר מלגטימי, אלה אוהדים שרוכשים מכספם כרטיס משחק אחר משחק, יש להם כל זכות להביע חוסר שביעות רצון מהמוצר בלי שום קשר להיסטוריה שלהם. הם לא צריכים להגיד תודה שבע פעמים כל יום על זה שהיום הם קבוצת צמרת בגלל שפעם הם היו גרועים, הם שואפים ליותר כמו שכל אוהד נורמלי היה עושה.
     
    Love Is Red, שי, Nigel de Jong ומשתמש נוסף אוהבים את זה.
  3. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,019
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    אני ממש לא אומר להם להסתפק במועט. אני אומר להם להסתכל על התמונה הגדולה. זה שהם רוצים הצלחות, גביע טוטו, גביע המדינה, אירופה, אליפות, זה טוב ויפה, אבל במועדוני אמצע כמו באר שבע ונתניה לדוגמא, זה לא משהו שמגיע ב-INSTANT, אני אומר שוב, האליפות של קריית שמונה היא הבלחה, האליפות האמיתית זה הצמרת, זה הפלייאוף העליון זה האירופה. זה איפה שבאר שבע נמצאת עכשיו והיא באמצע הדרך. איפה ב"ש היתה עד לפני שנתיים? מקום מעל הקו האדום. היום היא במהפך, וזה התהליך הנכון, ולבאר שבע יש יתרון שאין לקריית שמונה, יש לה קהל, ובקרוב יהיה לה איצטדיון ראוי לקהל שבא לראות כדורגל. זה נקרא גרף התקדמות. בשביל להביא את עצמה לקו החזית של מכבי ת"א, הפועל ת"א, מכבי חיפה, בית"ר ירושלים, היא צריכה הרבה יותר משנתיים למעלה, היא צריכה לקבע את המעמד שלה ל-20/30 שנה קדימה (וזה משהו שגם יגרום לעליית כמות האוהדים הפאסיבית והאקטיבית בלונג ראן כל הזמן בדיוק כמו שקורה לקבוצות הגדולות). זה לוקח זמן. גם אליפות במועדוני אמצע זה משהו שנבנה, אני מבין אותם שהם רוצים אליפות, כל אחד רוצה להצליח, אבל צריך להבין גם את המקום שלהם. לא שהם נחותים, אלא שהם באמצע הדרך. נכון למצב שלהם היום, הם נמצאים בעמדה מצוינת להתקדם, הם צריכים להבין שהם לא מכבי חיפה שיכולה לקפוץ בעונה הבאה מהתרסקות של 3-4 שנים ללקחת אליפות, הם לא יכולים. למה? ככה, זה ה-DNA של המועדונים הגדולים. הם עדיין לא שם. נכון, בעונה שבה מכבי ת"א לא תתחרה איתה על האליפות, סיכויי האליפות שלה יגדלו משמעותית, בדיוק כמו כמו שאם הם ימשיכו ככה, יש סיכוי שהם גם ישיגו אליפות על חשבון מכבי ת"א, אם זו תמשיך להיות בשאננות ולא תחדש את עצמה. זה לא העניין של להגיד תודה, זה העניין של להבין, איפה היית לפני 3 שנים במשך 15 שנה בערך, ולהבין שבשביל להתקדם את העוד צעד, זה עניין של המשכיות, לא עכשיו, כי כמו שזה יבוא עכשיו, ההתרסקות חזרה למה שהיה 15 שנה אחרונות תהיה גם הרבה יותר מהירה.
    לגבי בית"ר ירושלים זה מסובך, משום מה כל מי שבא לשם ב-15 השנים האחרונות מדובר באנשים הזויים וחולים שכנראה מקבלים סינדרום ירושלים אחרת אי אפשר בשום הסבר הגיוני להבין את מה שהולך שם מבחינת בעלים...
     
  4. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,239
    לייקים שהתקבלו:
    25,765
    מין:
    זכר
    לא קבוצה מתסכלת. יחסית להשקעה ב"ש כרגע במקומה הטבעי פחות או יותר.
     
  5. EsheD משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/10/05
    הודעות:
    10,622
    לייקים שהתקבלו:
    2,366
    מין:
    זכר
    ברור שבשוק השיראלי אין ממש אלטרנטיבה. אבל מאמן זר זאת האופציה הטובה ביותר.
    בכלל אחרי שאלישע יעזוב,צריך לקחת את הקונספ של מכבי ולהעתיק אותו. מנהל מקצועי וצוות אימון זר.
    ללא ספק יתאים לכניסה לאטיצטדיון החדש וישדרג את הקבוצה איפה שהיא הכי צריכה חיזוק.
     
  6. yros1 Member

    הצטרף ב:
    ‏31/10/14
    הודעות:
    370
    לייקים שהתקבלו:
    69
    מין:
    זכר
    אם אני אוהד באר שבע אני חושש מאד מהעונה הבאה.
    קללת האצטדיונים החדשים כבר עשתה שמות לארבע קבוצות במתקנים החדשים..
    בבעונה הבאה היא נוחתת בבאר שבע כשיפתח האצטדיון החדש..
    בהצלחה!
     
  7. Nave ורק מי שאוהב אותך באמת מבין היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏2/8/09
    הודעות:
    11,089
    לייקים שהתקבלו:
    1,838
    הדבר האחרון שאני חושש ממנו..
     
  8. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,019
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    ממה יש להם לחשוש? אפשר לחשוב במי פגעה קללת האיצטדיונים, בקבוצות חלשות ללא בעלים? זה לא נחשב תאכלס כזו פגיעה, זו המציאות. הפועל פ"ת, מכבי פ"ת, מכבי נתניה, הפועל חיפה - כולן קבוצות שהמילה בעלים היא מהם והלאה וכשהן נכנסו למתקן החדש היו להן כבר את הבעיות הניהוליות והתקציביות שלהן. מכבי חיפה? כבר 4 שנים שלא פוגעים שם בכלום, הכישלון הוא לבטח לא בגלל האיצטדיון החדש. יותר מדי מפריזים עם הדבר הזה שנקרא קללת איצטדיונים, זה לא באמת הבעיות של הקבוצות.
     
  9. yros1 Member

    הצטרף ב:
    ‏31/10/14
    הודעות:
    370
    לייקים שהתקבלו:
    69
    מין:
    זכר
    לנתניה ולפתח תקוה לא היו בעלים?
    היו להן בעלים בהחלט.
    גם למכבי חיפה קשה לומר שאין בעלים ...?

    אי אפשר להתעלם מהסיפור הזה
    עכו, נתניה, פתח תקוה, חיפה..
     
    rivaldo אוהב/ת את זה.
  10. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,019
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    מאז מאיר שמיר להפועל פ"ת אין בעלים, כבר יותר מעשור. כשהם נכנסו לאיצטדיון החדש אין להם בעלים. למכבי פ"ת גם לא היה בדיוק בעלים בעונת הירידה כי הלוזונים שמו תקציב מינימום ואמרו מה יהיה יהיה.
    איזה בעלים היה לנתניה כשהם נכנסו לאיצטדיון החדש? יאמר עזב מזמן.

    ומה לגבי עכו? היחידה כביכול שאין לה בעלים ושרדה את כל השנים באיצטדיון החדש, היא כבר איזה 3 שנים בליגה...
    ואם אתה רוצה לקרוא ליואב כץ בעלים, אז תפאדל.
     
  11. שי מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏22/11/06
    הודעות:
    15,195
    לייקים שהתקבלו:
    4,784
    מין:
    זכר
    עוד הפעם האמונות תפלות האלה?
    השלב הבא זאת החברה שמספקת את הכדורים למשחקים?
     
  12. Nave ורק מי שאוהב אותך באמת מבין היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏2/8/09
    הודעות:
    11,089
    לייקים שהתקבלו:
    1,838
    בואו נפסיק את הדיון הלא-קשור הזה בעודו צעיר. תודה חברים. שבוע טוב.
     
  13. hbs7 Member

    הצטרף ב:
    ‏24/10/14
    הודעות:
    2,966
    לייקים שהתקבלו:
    2,348
    מין:
    זכר
    נאסר היה גדול היום.
    מה הסיכוי שפותח בשבת?

    הרגשה רעה שהולכים להנחית לנו איזה אבוחצירא לשלוש שנים.
    אסור להתפשר בנושא הזה.
     
  14. Nave ורק מי שאוהב אותך באמת מבין היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏2/8/09
    הודעות:
    11,089
    לייקים שהתקבלו:
    1,838
    הסיכוי שנאסר יפתח בשבת? אם ברדה או מליקסון לא יהיו כשירים.
     
  15. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,764
    לייקים שהתקבלו:
    8,312
    נאסר בפנים , מליקסון בחוץ ועם זה להמשיך קדימה, כנל גורדנה וברדה
     
מצב נושא:
הנושא נעול.