באיירן מינכן 14/15: אליפות ה-25 במספר!

הנושא בפורום 'פורום כדורגל גרמני' פורסם ע"י HapoelFan, ‏20/10/14.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    אז חבל שהזיכרון שלך לא טוב. אמרו את הדברים להיצפלד, להיינקס, לקאן, לריברי, לרובן (כן גם לו) וגם פעלו בכיוון.
    פפ היה פה בסה"כ עונה אחת וכבר יש לך מלוא החופן ביקורת עליו. רובן עד שהביא (לא הוא הביא אבל בשבילך אני מוכן לצאת מנקודת הנחה שכן) את התואר חירבן לנו 4 עונות, כולל שבמו רגליו דפק לנו את ה - FINALE DAHOAM. אז בוא, כמו שנתת לרובן הזדמנות 4 עונות תן לפפ הזדמנות. אין אחד, כולל פפ שלא חושב שפפ נכשל במשימת הבאת התואר בשנה שעברה. אבל הוא הצליח בכמה דברים אחרים. הוא העלה אותנו צעד אחד נוסף קדימה. גם מבחינת כדורגל וגם מבחינת עוצמה מחוץ למגרש. לפניו אף שחקן לא היה מעדיף את באיירן על ריאל, ברצלונה יונייטד, צ'לסי וכו' (אפילו אם הוא בסוף הקריירה או דיי בתחילתה). כולנו זוכרים איך ריברי (ועוד אחרים) רק דיברו על לעזוב את הקבוצה לקבוצות יותר "גדולות". לפני עונה שתיים לא היינו יכולים לחלום להביא את ברנט או בנעטייה. שלא נדבר על אלונסו או טיאגו. וכן, גם רובן לא היה נשאר אחרי הגמר ההוא.
    מה לעשות על התואר הזה מתמודדות 4 קבוצות ועוד אחת בכל עונה ורק אחת זוכה. לפעמים המאמן אשם, לפעמים המזל, לפעמים משהו אחר.
    פפ לא הביא (עדיין) את התואר אבל עשה את העבודה שלו וממש לא נכשל. מה גם שיש לו עוד שנתיים וגם למאמן (כמו לשחקן) מגיע לפחות שנת התאקלמות. בטח כשהוא בא למדינה חדשה, עם שפה חדשה, מנטליות חדשה ותחרותיות חדשה.
    בוא נשפוט אותו בבוא הזמן. במיוחד לאור העובדה ש(כרגיל) אתה לא מראה לנו שום אלטרנטיבה אחרת. בטח לא יותר טובה.
     
    Der Kaiser ו-Uli Hoeness אוהבים את זה.
  2. אפנברג Member

    הצטרף ב:
    ‏17/12/05
    הודעות:
    3,689
    לייקים שהתקבלו:
    128
    באמת??? לי דווקא יש זכרונות אחרים: רובן בעונה הראשונה בבאיירן סחב אותנו עד גמר הצ'מפיונס עם שערים לפנתיאון מול יונייטד ופיורנטינה. עד אז שמונה שנים לא עברנו את רבע הגמר. רובן לא חרב הגמר בבית, הוא לא אשם שהקבוצה לא סגרה את הפינה הקרובה לקרן הקצרה. לפחות הוא לקח אחריות באותו גמר ולא התחבא מהכדור (כמו שלקח אחריות בגמר מול אינטר כשהרוב לא שיחקו משהו). אין לי בעיה לומר שזו בסך הכל עונה ראשונה של פפ אבל זה הולך לשני הכיוונים: אם זו רק עונה ראשונה ובתכלס לא הביא משהו שהיינקס או היצפלד לא הביאו אז בואו לא נעשה ממנו ממציא הכדורגל. בגלל מחדלים שלו חטפנו השפלה נוראית אשתקד בבית בחצי הגמר, שלו ולא של אף אחד אחר. טעה במערך, טעה כשלא שיתף את מרטינז לייצוב החלק האחורי, טעה בהכל. לכן כל הגישה של "איזה נהדר שהיה חלון הזדמנויות להביא את פפ, והוא יכול להישאר כמה שירצה ופפ ופפ ופפ" מבית מדרשו של רומיניגה צריכה להיפסק. הבאנו את המאמן שהיה מבוקש בטירוף ואימן את אחת הקבוצות הגדולות בהסטוריה, ברצלונה של 2009-2011 כדי שיביא לנו צ'מפיונס, לא כדי שיקבל שח מט מאנצ'לוטי שמרוויח חצי ממנו בדיוק. אז בוא נראה איך השנה הוא לא מאבד הקבוצה אחרי פגרת החורף (חרפה מה שקרה עם זה אשתקד-כמו טירון איבד הקבוצה ולא הצליח לשמור אותם בפוקוס, כולל שלישיה בבית מדורטמונד, הפסד לאאוגסבורג ומה שקרה מול ריאל) ואז נחליט אם "זכות גדולה עבורנו שמאמן אותנו".
     
  3. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    רובן בעונה הראשונה שלו הביא את הגביע עם האוזניים הגדולות? לא. נתן הצגות נגד פיורניטנה (אמאל'ה איזה אימפריה אימתנית) ויונייטד (ב - 10 שחקנים שריברי הוא דווקא זה שגרם להרחקה של השחקן ההוא) אז מה זה שווה? הוא נכשל. גם פפ הביא אותנו להצגות באלופות שנה שעברה (וגם נגד קבוצות קצת יותר רציניות מפיורנטינה) אבל לא הביא את הגביע ולכן לטענתך הוא נכשל. למה כשרובן לא מביא את הגביע זה לא כישלון וכשפפ לא מביא אותו אז הוא זה כן כישלון?
    לרובן נתת צ'אנס של 6 או 7 שנים להביא לבדו לבדו (אף אחד לא בישל לו ולא הבקיע באף משחק באלופות וגם לא בגמר) את ליגת האלופות. תן אותו הדבר לפפ ונראה.
    רובן לא חירב לנו את הגמר בבית? דווקא אני זוכר איך הוא החמיץ פנדל מכריע בהארכה בגמר. פנדל שהיה סוגר את המשחק. אח"כ בפנדלים, דווקא בניגוד למה שאתה אומר, הוא התחמק מאחריות ולא הלך לבעוט פנדל. אני זוכר גם איך רובן החמיץ פנדל נגד דורטמונד וגרם לנו לאבד את האליפות. אבל כמובן זה לא מעניין ולו זה מותר.
    ודרך אגב, אין לי שום דבר נגד רובן. להיפך. אני אוהב כל שחקן בקבוצה שלנו. ואף שחקן, אף אחד לא יותר גדול מהמועדון (כמו שאתה מנסה להציג את רובן - כולל נגד בוכום. תראה לאן הגעת. משבח את רובן במשחק אימון מול בוכום ממרכז הטבלה בליגה השניה).

    אני לא זוכר אף שחקן ובטח לא מאמן (הכל חוץ מרובן) שלא התלוננת עליהם ונגד כל עוד הם היו אצלנו, אלא רק לאחר שעזבו. וגם להנהלה כל הזמן היו ויש לך תלונות ואף מילת שבח.

    חוץ ממך אף אחד לא אמר שפפ המציא את הכדורגל. רחוק מכך. אבל הוא אחד מ - 3 המאמנים הטובים בעולם היום. וכמו שאמרתי הוא גם קידם אותנו מעבר לכדורגל (וגם בכדורגל הוא קידם אותנו).
    ועד שלא תיתן לנו שם אחר שעדיף עליו (ושגם אפשר להביא - היינקס בפנסיה וגם היצפלד). אז חבל על כל האנרגיה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏29/1/15
    Uli Hoeness אוהב/ת את זה.
  4. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    לדברים קצת יותר חשובים. רפינייה וריברי פצועים וכנראה לא יהיו כשירים למשחק נגד וולפסבורג מחר. כאשר בקשר לריברי יתכן והפציעה עלולה להשבית אותו למספר שבועות.
     
  5. אפנברג Member

    הצטרף ב:
    ‏17/12/05
    הודעות:
    3,689
    לייקים שהתקבלו:
    128
    לא ברורים לי דברי ההזייה האלה:
    1) עשו על ריברי פאול מול יונייטד שבגינו הורחק שחקן אז הוא תרם יותר מרובן? מי ישמע הוא עבר 10 שחקנים והאחרון הכשיל אותו. אז מה אם עשו עליו פאול? גם בגמר ב2012 עשו עליו הפנדל ועד אז לא עשה כלום.
    2) לא הוגן לומר שרובן בורח מאחריות בגלל שלא רצה לבעוט בדו קרב הפנדלים אז: משחקן שהחמיץ כבר פנדל במהלך משחק קשה לצפות שיבעט שוב.
    3) כן הגעתי עד משחק אימון מול בוכום כדי להראות כמה חדור תשוקה רובן.
    4) נכון שלקח לרובן שנים עד שהתואר הגיע למינכן (לפחות בתקופתו היינו בשלושה גמרים בארבע שנים והוא הכריע הגמר האחרון) אבל כיום למאמן לא נותנים פרק זמן כזה כך שפפ צריך לנפק קבלות. עם כל הכבוד הוא קבל סגל אדיר מוכן ואין פה שום תהליך של שנים שצריך לעבור.
    5) אני דווקא הצעתי בזמנו את קלופ. יכולים להסכים ויכולים שלא אבל שם של מאמן נתתי.
    6) אכן היו שנים שבקרתי קשות ההנהלה. אלו היו שנים של גישת "תן להגיע לרבע גמר ואז נראה". היום לשמחתי ההנהלה במקום אחר והבינה שצריך גישה אחרת, שאם לא כן הפערים מול גדולות היבשת רק ילכו ויגדלו. זה עדיין לא מצדיק ההתבטלות מול פפ של "יישאר כמה שירצה". הגישה צריכה להיות: "ישאר אם יעמוד במטרות שלשמן הובא ובראשן זכייה בצ'מפיונס".
    7) וכן יש לך נגד רובן: אפילו אחרי הגמר מול דורטמונד בו רובן כבש ובישל (מה עוד רוצים???) אמרת שהמצטיין במגרש היה בואטנג. אין לזה שום קשר למציאות. רק נוייר ורובן הכריעו המשחק הזה.
     
  6. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    אפילו לא קראתי.
    מי צריך לאמן את באיירן מר כפיר?
    אחרי שתענה (עם שם שיותר טוב מפפ (לא תומאס טוכל)) אני מבטיח לקרוא.
     
  7. אפנברג Member

    הצטרף ב:
    ‏17/12/05
    הודעות:
    3,689
    לייקים שהתקבלו:
    128
    אם לא קראת מנין לך שלא הזכרתי בתגובה שם? רשמתי בנקודה מספר 5 קלופ, וכבר מזמן הצעתי אותו. עכשיו כמובן שאפשר לומר שזו בחירה לא טובה אבל שם הצעתי. הקבוצה שלו אשתקד היתה היחידה בשלבי ההצלבה מול ריאל שלא ביישה את הליגה הגרמנית וריאל הקיזה דם כדי לעבור אותה 2:3 בסיכום. הסברתי גם שעם 15 מליון יורו לעונה וסגל של אלופת אירופה פפ היה צריך להיות יותר משטיח בחצי הגמר אשתקד. הוא מספר שלפני משחק הוא חולם על ההרכב שלדעתו ינצח וכך עולה (כפי שמופיע בספר שכתב עליו הביוגרף שלו ומסכם את העונה הראשונה בבאיירן. לא ידעתי שהוא צ'רצ'יל שזקוק לביוגרף). אם מה שעלה לו בחלום זה 4-2-4 מול קבוצת המתפרצות הקטלנית ביבשת עדיף היה שיתעורר, ישתה קפה שחור טוב ויסדר את הראש.
     
  8. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    יורגן קלופ? זה שלא עבר את שלב הבתים בליגה האירופית? זה שלא עבר את שלב הבתים בליגת האלופות? זה שנמצא במקום שממנו יורדים ליגה בליגה שלא מהווה קנה מידה לכלום לדעתך? וכל זה למה? כי הוא ניצח את ריאל בעונה שעברה.
    כן. אין ספק הוא הרבה יותר טוב מפפ.
    היתרון היחידי שיש לקלופ על פפ הוא שקלופ לא אצלנו ופפ כן.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏30/1/15
  9. Rosner VFB 1893 מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏29/5/05
    הודעות:
    21,635
    לייקים שהתקבלו:
    300
    מין:
    זכר
    לפי מקור רציני באיירן וויתרה סופית על הניסיון להביא את רוייס.
    מה שמסמל אולי על מעבר של האחרון לספרד.

    לכאן או לכאן החלטה טובה לדעתי כי אני לא בטוח שאג'נדת הפציעות שלו לא תמשיך.
     
  10. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    לדעתי חבל. דווקא הייתי רוצה לראות את רוייס אצלנו. ריברי כבר לקראת הסוף ופצוע לא מעט. אני חושב שרוייס יכול לסגור את הפינה הזו.
     
  11. אפנברג Member

    הצטרף ב:
    ‏17/12/05
    הודעות:
    3,689
    לייקים שהתקבלו:
    128
    קלופ הוציא מדורטמונד הרבה יותר ממה שפפ הוציא מבאיירן אשתקד בליגת האלופות, בהתחשב בחומר השחקנים ובתקציב. קלופ ידע להעמיד הקבוצה שלו מול ריאל ואם לא קסיאס היה מעיף אותה. הוא לא עסוק בחלומות איך להעלות למשחק ואין לו ביוגרפיים. קלופ הביא את דורטמונד לטופ של הטופ, גם אם העונה כנראה שזה נגמר.
    תזכיר לי מה עשה פפ באירופה למעט במקום אחד בו אימן את השחקנים הטובים בעולם בכושר הטוב בעולם???? מה הוא השיג בלי מסי בשיאו וצאבי ואינייסטה בשיאם??? מה הוא עשה מול אינטר של מוריניו למעט לשחק באותה שבלונה ולהתרסק?

    פפ חתום על השפלה נוראית בחצי גמר הצמפיונס אולי עם באיירן הטובה בהסטוריה מבחינת הרכב. "הצליח" להפסיד 0:4 בבית כשכולה היה צריך למחוק 0:1 מהמשחק הראשון. התעקש לא לשים את מרטינז בהרכב ונזכר להכניסו כשהכל היה גמור.
    שיתקן ואצחצח לו הנעליים, בנתיים לא רואה משהו שייזכר לדורות למעט שיאי בונדסליגה שנראה מי זוכר פה ככה בשלוף.
     
  12. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    קלופ עם סגל שגדול על הליגה הגרמנית הבינונית ב - 3 דרגות נמצא במקום שממנו יורדים ליגה. אבל. היי הוא ניצח את ריאל בעונה שעברה ועבר אותה. אז הוא מאמן גדול.
    בטח שפפ הצליח רק במקום אחד כי הוא עבד רק במקום אחד. באמת לא בסדר מצידו שהוא לא הצליח במקומות שלא עבד בהם.
    מעניין איך פתאום הסגל של באיירן כזה נפלא? הרי חוץ מאת רובן ביקרת את כולם. החל מנוייר, דרך שוויני, בואטנג וכללל השאר. רק להיזכר במילות הביקורת שכל שחקן ושחקן מהסגל שלנו ספג ממך. אז פתאום זה נהיה סגל נוצץ וענק.
    זה פשוט מצחיק איך שמאמן עשה עונה אחת טובה באירופה (כשאני כמובן מדבר על עונה שעברה שבה הוא עבר את ריאל שלמרות זאת פגשה אותנו סיבוב אחרי זה) ונכשל בכל העונות האחרות שלו באירופה (כולל לא לעבור את שלב הבתים בליגה האירופית :sm_5eek::sm_5eek::sm_5eek: וגם לא לעבור את שלב הבתים בליגת האלופות) הוא מאמן יותר מוצלח ועדיף ממאמן שמצליח באירופה שנה אחרי שנה ומפסיד רק במפגש אחד לאלופת אירופה והקבוצה הטובה בעולם.
    שוב לקלופ אין שום יתרון על פפ חוץ מזה שהוא לא אצלנו. וזה כמובן היתרון הכי גדול וחשוב שיש במאמן או שחקן.
     
  13. Bon Argumentum Ad Hóminem

    הצטרף ב:
    ‏3/11/13
    הודעות:
    552
    לייקים שהתקבלו:
    575
    .
     
    נערך לאחרונה ב: ‏30/1/15
  14. אפנברג Member

    הצטרף ב:
    ‏17/12/05
    הודעות:
    3,689
    לייקים שהתקבלו:
    128
    הבלים!!! בטח שבקרתי כשהיה צריך: את נוייר בקרתי כשהרבה ראו שתחילת הקדנציה שלו מקרטעת אצלנו. את שווייני בקרתי כשאולי הנס עצמו אמר שנגמרת לו הסבלנות אליו. או שמספקים הסחורה או שלא. איזה מין טיעון זה "פפ היה רק במקום אחד וסליחה שלא היה במקומות אחרים"? זה קשקוש. לא אשמתי שהרזומה כולל רק מקום עבודה אחד, עם השחקנים הטובים בעולם בכושר הטוב בעולם. שיוכיח עצמו גם במקומות אחרים. מה זה "מצליח שנה אחרי שנה"? איפה??? בברצלונה עם מסי צאבי ואינייסטה בשיאם? מה עשה מיוחד באירופה אשתקד איתנו חוץ מלקבל נוקאאוט מאנצלוטי בחצי הגמר בבית?

    קלופ לקח שתי אליפויות רצוף עם דורטמונד ופעמיים צלח בסופר הצלחה בית מוות בצמפיונס. הפסיד גמר אלופות בדקה ה90 תוך שהוא משמיד את ריאל בחצי הגמר (הוא דווקא שם רביעיה בבית לריאל ולא קבל רביעיה בבית מריאל) ושנה אחרי היה היחיד באירופה שניצח את ריאל בליגת האלופות. הליגה האירופית לא אינדיקציה לכלום כי היא יותר עול מאשר זכות עבור קבוצות גדולות. גם פרגוסון עף שם עם יונייטד מול בילבאו.

    מצטער מאוד אבל נכון לעכשיו דאבל + השפלה בחצי גמר צמפיונס אפשר לקבל גם בפחות מ15 מליון יורו לעונה. שיביא גביע ואסגוד לו, בנתיים חובת ההוכחה עליו לקחת גביע אירופה בקבוצה נוספת חוץ מאשר בברצלונה הגדולה של 2009-2011.

    מה שכן רואים שפפ למד מאשתקד וזנח את שיטת המשחק הבלתי ניתנת לצפייה כבר של מסירות אינסופיות 30 מטר משער היריבה. הוא לומד ומשתנה ונקווה שהתוצאה הסופית תהיה גביע אלופות במינכן ולא עוד רצף משחקים ללא הפסד בבונדסליגה.
     
  15. Der Kaiser Manuel Neuer מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏7/9/04
    הודעות:
    24,805
    לייקים שהתקבלו:
    335
    קלופ? שלא נדע מצרות, מה קורה איתך כפיר? זה כל כך גדול עליו לאמן אותנו. הוא בנה משהו יפה בדורטמונד אבל באירופה הוא באמת לא הראה כישורים שמתאימים למעמד, למעט הבלחה אחת אבל המון שנים של טעויות מגוכחות. אמרת שהליגה המקומית לא מענינת אותך, אז מה נפלת על מאמן ליגה חביב פתאום? זה לגמרי לא רציני, צר לי. אם כך פפ הוא בפער הנכס הכי גדול שיכול להיות לנו על הקווים נכון להיום, איזה כיף שיש לנו את הכבוד, ימים יפים.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.