ארסנל 2014/15

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י golding, ‏21/10/14.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. seby Member

    הצטרף ב:
    ‏9/4/08
    הודעות:
    477
    לייקים שהתקבלו:
    26
    קוקלאן טוב בעיקר כי יש לו כושר גופני נפלא והוא מכסה המון שטח ויש לו מזל שבמשחקים שהוא משחק סאנטי ורוזיצקי (נגד סיטי ראמזי חזר והיה מצויין) וגם מרכז ההגנה שלנו בכושר נפלא (אני מוצא מהמילים האלה את המשחק נגד סאות'המפטון כי שיחק בו בלי חלוץ ועם צ'מברס בתור קשר 50-50 וסצ'זני במשחק הכי גרוע שלו בקריירה) והוא בעיקר לא מסתבך ומיד מוסר את הכדור לשחקן הכי קרוב.

    ברור שהוא לא הפיתרון לעמדה הקריטית הזאת, כי אנחנו צריכים שם שחקן מטר 85 לפחות, פיזי, עם יכולת להניע כדור ולהוציא את הקבוצה קדימה והאמת, שאולי אם היינו לוקחים את 3 הקשרים הההגנתיים שיש לנו ומחברים אותם ביחד, אז היינו מקבלים את מה שקשר הגנתי ברמה של ארסנל צריך להיות:
    1) ארטטה - כביכול מנהיג, למרות שלא ממש, אבל נגיד ש... בנוסף, הוא היחיד מבין ה- 3 שמשתתף בהנעת הכדור ועדיין, הוא גם לא מספיק טוב בשביל ליצור מצבים (כמה בישולים כבר יש לארטטה??)
    2) פלאמיני - הגישה והמלחמה שם, לוחם, פיזי, יודע לפוצץ במכות שצריך, אבל לא יכול להניע כדור והוא מוסר גרוע ואם קצת לוחצים אותו, אז הוא לא יכול להניע כדור.

    ברגע זה אני אציין ששניהם כבר מבוגרים...

    3) קוקלאן - צעיר, אנרגטי, נמרץ, כושר גופני מדהים, לא מסתבך, אבל הוא לא מניע כדור, לא נע לעומק לשחרר קשרים מלחץ עליהם והוא ממש לא מנהיג, הוא לא פיזי והוא נמוך.

    בסופו של דבר, שלושתם קשרים שונים ואף אחד לא ברמה באמת של ארסנל וזאת בעיה, בטח כאשר ונגר מיד מחלק חוזים, אבל מהצד השני, אם דיאבי יושב על איזה 50 אלף פאונד לשבוע וכבר 9 שנים לא משחק, אז מה הבעיה לתת לקוקלאן חוזה? לפחות הבחור הזה מתאמץ...



    בנוגע לחלוץ ההעברות והעובדה שבמקרה הטוב רק בלם אחד יגיע, אבל עכשיו מדברים כרגיל על בלמים אשכרה טובים, צעירים עם פוטנציאל וניסיון בליגות בכירות (פאוליסטה מויריאל, ריד מווסטהאם וכו'), אבל זה ידוע שבסוף ונגר לא יסכים לשלם ובמקום בלם עם פוטנציאל, מהיר, גבוה וניסיון, אנחנו נקבל איזה בלם בן 30+ מהליגה הצרפתית שיגיע בעיקר לעשות הרבה כסף בסוף הקריירה אצלנו, בדיוק כמו סקילאצ'י, סיגאן, סילבסטרה וכו'... ונגר עכשיו היה צריך להשקיע כסף טוב ולהביא בלם שבעוד שנה-שנתיים יחליף את מרטסאקר, אבל במקום נקבל בלם שבכל פעם שהוא ישחק אנחנו (האוהדים) נדפוק את הראש בקיר.
     
  2. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    1) באופן טבעי יש שיפור פרסונלי במרכז ההגנה עם קוסייליני בתוכו ועם שצ׳סני מחוצה לו. ההבדל הגדול, לפחות במשחק מול סיטי, היא שכולם באו לעבוד, בעיקר מבחינה הגנתית, בנוסף לקוקלאן שעושה רק עבודות הגנה במהלך המשחק. כמובן שיש מקום לשיפור מבחינה פרסונלית ברביעייה האחורית, אבל שסופסוף שאר החוליות שומרות עליה (כמו שהנרי ציין לאחר המשחק ונוויל כבר מסביר את זה תקופה ארוכה) זה נראה אחרת לגמרי מבחינתנו. עם זאת, אני בספק עד כמה הדבר הזה יחזיק, כי גם מול סיטי היו לנו לא מעט מעידות.

    2) אני לא משוכנע איזה קשר אחורי אנחנו צריכים, גם פטריק ויירה בזמנו היה השחקן הקדמי יותר - פחות או יותר בתפקיד של ראמזי היום שווילשייר לא נמצא בהרכב ומפריע לכולם. אם נצליח למצוא שחקן דומה לארטטה בסגנון שלו - Deep Lying Playmaker - סוג אלונסו סטייל - זה יהיה הדבר הטוב ביותר עבורינו בעיניי; מישהו שהוא גם טכני ויכול לנהל את המשחק מאחור וגם מספיק ממושמע הגנתית להגן על הרביעייה האחורית. אם הוא גם יהיה פיזי בנוסף לכל אז מה רע. בכל מקרה, זה בהחלט לא פשוט למצוא שחקן כזה.

    3) שוק הבלמים הנוכחי מאוד בעייתי כיום והוא אחד החלשים שאני זוכר. אפילו בצ׳לסי אפשר לזהות חולשות פרסונליות ברורות כמו קייהיל, בסיטי כל אחד שהוא לא קומפאני, ביונייטד לא מצליחים פיזית להריץ ציוות שאנחנו כבר אחרי יותר מחצי עונה ובליברפול הבלם הבכיר בשנים האחרונות הוא בכלל פאקינג סקרטל, כך שברמת ההרכב מצבנו לא כזה רע אם כי כמובן שתמיד יש מקום לשיפור. כמותית אין ספק שהיה צריך עוד בקיץ לפחות עוד בלם אחד שכבר עכשיו יוכל לתת אימפקט ואולי אפילו להתחרות עם מרטסאקר על ההרכב.
     
  3. seby Member

    הצטרף ב:
    ‏9/4/08
    הודעות:
    477
    לייקים שהתקבלו:
    26
    רק אני, או שהילד שהחתמנו היום (ביאליק הפולני) הוא ממש דומה לסצ'זני?? כנסו לאתר הרשמי שלנו ותראו...


    מחכים לבלם וחולמים על קשר הגנתי ברמה...
     
  4. cheddar Member

    הצטרף ב:
    ‏22/10/14
    הודעות:
    6,683
    לייקים שהתקבלו:
    1,102
    אתה צודק ..
     
  5. seby Member

    הצטרף ב:
    ‏9/4/08
    הודעות:
    477
    לייקים שהתקבלו:
    26
    Arsene Wenger on Diaby: “He is still injured and is not close to coming back. We will have to make a decision on his contract.”

    כלומר, ונגר ייתן לו חוזה חדש ל- 3 שנים תמורת 50 אלף פאונד בשבוע... מגיע לו, הוא היורש של ויירה!
     
  6. seby Member

    הצטרף ב:
    ‏9/4/08
    הודעות:
    477
    לייקים שהתקבלו:
    26
    2 כותרות בנוגע לארסנל ביממה האחרונה:
    1) ארסן ונגר מכריז על עוד כוכב ענק שיכל להיות בארסנל אבל בסוף מסיבה כלשהי (הפעם אישור עבודה) הוא לא הגיע וזה די מריה. בדיילי מייל כבר עשו הרכב מלא של כוכבי על שכמעט היו בארסנל, ורובם שמות מ- 10 השנים האחרונות, אבל זה לא קרה ובמקום קיבלנו את הדור הקודם והנוכחי...

    2) הכותרת הכי מרעישה שאם היא נכונה, אז אני לא מבין מה הולך כאן היא שונגר הקשיב לשחקנים שלו ושינה את הגישה שלו נגד סיטי ולכן ראינו ארסנל סגורה יותר, הגנתית שיוצאת למתפרצות ופחות נאיבית ומשתגעת לצאת קדימה (למרות שלכמה דקות בתחילת המחצית השנייה היינו הארסנל הזאת) ואם זה נכון, אז זה רק אני, או שונגר בעצמו מודה שהשחקנים שלו לא מאמינים בגישה שלו בכדי לנצח משחקים גדולים והאמת בצדק, הרי הסטטיסטיקה הייתה שלא ניצחנו את אחת המנצ'סטריות או צ'לסקי כבר 16 משחקים ולרוב הפסדנו וגם השחקנים שלנו לא עיוורים ורק ונגר נשאר עיוור...

    אני רק שואל: אם השחקנים שלך מבקשים ממך להשתנות אז זה אומר שהם לא מאמינים בשיטה שלך ואם אתה מסכים, אז אתה מודה שטעית בכל השנים האחרונות בכך שחשבת שיש לנו חומר שחקנים שיכול אשכרה לתקוף קבוצה כמו סיטי או צ'לסקי ולא לחטוף חמישייה?

    זה, מכל המשפטים המטורפים שונגר אמר בשנים האחרונות, המשפט הכי מטורף ששמעתי ממנו - מאמן עקשן שכמוהו נותן קרדיט לשחקנים על הניצחון על סיטי ועוד מודה שהוא לא הסכים איתם, אבל ניסה... הזוי לחלוטין.
     
  7. Koscielny Member

    הצטרף ב:
    ‏3/11/14
    הודעות:
    40
    לייקים שהתקבלו:
    9
    מין:
    זכר
    ויאריאל אישרה בטוויטר את ההעברה של גאבריאל פאוליסטה לארסנל.
    קמפבל יעשה את הדרך ההפוכה בהשאלה.
     
  8. פול סקולס Member

    הצטרף ב:
    ‏9/4/06
    הודעות:
    5,690
    לייקים שהתקבלו:
    324
    רוזיצקי הוא הבנג'מין באטן של עולם הכדורגל.. מה זה הדבר הזה?
     
  9. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    ראיתי את הסרט ולא הבנתי.

    אם זה בגלל היכולת במשחק האחרון זה בסה״כ סוג משחק שתמיד היה מושלם בשבילו.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  10. seby Member

    הצטרף ב:
    ‏9/4/08
    הודעות:
    477
    לייקים שהתקבלו:
    26
    אז גבריאל פאוליסטה חתם רשמית, כאשר הסכום שעליו מדווחים הוא 11.2 מיליון פאונד שזה מחיר שונגר משלם קבוע על בלמים (ורמאלן וקוסיילני עלו 12) ואני חושב שזאת רכישה עם פוטנציאל מצויין, השנה הוא כבר יוכל לשחק פה ושם ולתת מנוחה למרטסאקר או קוסיילני והוא בעיקר יוכל ללמוד ולהשתלב באנגליה בחצי השנה הקרובה ואין ספק שיש לו פוטנציאל להיות יורש של מרטסאקר. כמו כן, הבחור ברזילאי ומהמעט שראיתי הוא מהיר מאוד, כמו טכני כמו רוב הברזילאים וגם עם כושר גופני מצויין ואין סיבה למה הוא לא יכול להיות גם יופי של קשר הגנתי. בכל מקרה, כרגע צריך להגיד ברוכים הבאים ואני רק מקווה שהוא ישתלב טוב באנגליה, אבל אין סיבה, בטח עם כל דוברי הספרדית שיש לנו בקבוצה היום.

    לפחות ונגר טיפל בבעיה אחת שהייתה לנו בסגל ועכשיו רק חסרים לנו קשר הגנתי וחלוץ ברמה עולמית ואז אולי נוכל להתמודד על אליפות.

    לצערי, עם העובדה שסונוגו, קמפבל ופודולסקי עזבו בהשאלות, אז אנחנו קצת דלילים בחלק הקידמי עכשיו ואישית לא הייתי מוותר על פודולסקי, אבל ונגר בטח חושב שאוזיל וקאזורלה יכולים לשחק באגף ולצערי אנחנו עלולים לשלם על זה, בטח אם ג'ירו וולבק לא יהיו בריאים לחלוטין.

    בנוגע לעובדה שאנחנו מחתימים ברזילאי ואז אחרי שצ'יליאני חתם בקיץ, אז סוף סוף, אחרי שנים שאני אומר את זה, אנחנו מתחילים לראות דרום אמריקאים בארסנל!!! סוף סוף ונגר כנראה ראה את הברזילאים של צ'לסי, אגוארו וזאבלטה בסיטי וכמובן סוארז והבין ששחקנים דרום אמריקאים בראש ובראשונה הם לוחמים ומקריבים את עצמם וקל מאוד גם לאוהדים להתחבר אליהם כי רובם נותנים 100% בכל משחק ולעומת רוב האנגלים והצרפתים המפונקים שרק חושבים על כסף ומיד בגיל צעיר רואים שהם לא מתקדמים יותר (לדוגמא ווילשייר), דרום אמריקאים רק משתפרים ואני מאוד מקווה שנזכה לעוד שחקנים דרום אמריקאים, בטח חלוץ שכזה - היגוואין כמעט חתם והוא יכל להיות מושלם, גם שחקן כמו ג'קסון מרטינז יכול להיות מושלם ואני רק מקווה שהמדיניות הזאת תימשך.

    בואו רק נקווה שגבריאל יהיה יותר ג'ילברטו, אדו או סילביניו מאשר סאנטוס או חס וחלילה אדוארדו (היה נפלא עד הפציעה הנוראית שראיתי בחיי וד"א, היה בסדר גמור גם לאחר הפציעה, אבל ונגר לא מצא לו מקום ברוטציה עם השיטה של 4-5-1 ועם ואן פרסי - פספוס גדול, כי היה לו פוטנציאל).


    חייבים ניצחון בראשון כדי להגיע מוכנים ועם אנרגיות טובות לדרבי סופר חשוב שאסור להפסיד בו!
     
    נערך לאחרונה ב: ‏28/1/15
  11. מזגן Member

    הצטרף ב:
    ‏29/9/11
    הודעות:
    4,458
    לייקים שהתקבלו:
    394
    אין שום קשר בין פודולסקי לפתרון בעיית החלוץ שתיווצר במקרה שגירוד ווולבק יפצעו בו זמנית. בכל משחק שבו הוא תופקד שם הוא לא תרם כלום. פודולסקי בעמדת החלוץ בארסנל של ונגר הוא אפס מאופס. נפקד.
     
  12. פול סקולס Member

    הצטרף ב:
    ‏9/4/06
    הודעות:
    5,690
    לייקים שהתקבלו:
    324
    גם אם היריבה לא מי יודע כמה, זה בכל זאת מרשים שבגילו, ואחרי כל הפציעות האלה, היציאה שלו מהמקום היא פשוט מטורפת. הוא זז כאילו הוא בן 21.
     
  13. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    מבחינה כמותית זו כמובן העברה מבורכת שכבר הייתה צריכה להתבצע עוד בקיץ. נתוני הפתיחה שלו מעניינים ובהחלט דומים לקוסייליני, רק שבשונה מהצרפתי הלחץ והציפיות ממנו יהיו שונות לגמרי, ונקווה שבהתאם לכך הוא יתאקלם באופן טוב יותר. לפרוטוקול, לא ראיתי את פאוליסטה דקה אחת של משחק, כך שרק הזמן יגיד מה רמתו, ולכן אני גם לא מתייחס יותר מדי לאינפורמציה שאפשר לקבל עליו בכלי התקשורת השונים. המבחנים שיש בפרמיירליג לשחקני ההגנה הם דבר שלא דומה לשום מקום אחר בעולם. נצטרך לחכות ולראות.

    • עובדתית גם עם נוכחותם הפיזית של סאנוגו, קמפבל ופודולסקי הם לא באמת היו חלק מהרוטציה.
    • יש לנו שלושה קיצוניים טבעיים בסגל: אלכסיס, וולקוט וצ׳מברליין.
    • אנחנו עוד נראה לא מעט העונה חילטורים באגף כמו וולבק, אוזיל, קאסורלה ואפילו גיבס.
    אני לא חושב שכמותית יש לנו בעיה בחלק ההתקפי, אם כי כמובן שאפשר לשאוף ליותר איכות בחוד ההתקפה.

    אגב, ממה שאני זוכר כבר העירו לך על-כך כבר בעבר: יהיה נחמד אם לא תזרוק את המנטרות הידועות שלך בכל תגובה ותגובה.
     
  14. seby Member

    הצטרף ב:
    ‏9/4/08
    הודעות:
    477
    לייקים שהתקבלו:
    26
    אני דווקא חושב שהמזל הזוועתי של ארסנל בפציעות תתנקם בנו בחלק הקידמי בחלק השני של העונה... וולבק כבר תקופה ארוכה בחוץ והוא אמור לחזור בשבוע הבא, אבל לך תידע. כמו כן, אוקס פתאום נפצע באימון והוא גם לא כשיר לסופ"ש הקרוב וכנראה גם לעופות ועכשיו ונגר אמר היום שלאלכסיס יש מתיחה בשריר הירך האחורי שאפילו מתיחה פשוטה לרוב זה לפחות שבועיים וכנראה הוא יפספס את וילה ואני מאוד מקווה שהוא יהיה כשיר לעופות. ככה, שכרגע אנחנו רק עם ת'יאו בתור קיצוני ואתה תראה שביום ראשון נגד וילה אנחנו נראה את אוזיל באגף שמאל, עם קאזורלה במרכז ות'יאו מימין וזה יהפוך את ההתקפה שלנו להרבה יותר איטית ותקועה ובעיקר לא מאוזנת, כי אוזיל ינוע לאמצע והוא יצור שם פקק של 4 שחקנים - ראמזי, קאזורלה, ג'ירו ואוזיל...

    השנה, במעט המשחקים שהיינו טובים, זה היה כאשר שיחקנו עם 2 שחקני קו מהירים בצדדים ואחד חכם מאחורי חלוץ ו- 3 קיצוניים זה לא מספיק! צריך עוד קיצוני אחד שזה היה בשקט יכול להיות פודולסקי וכרגע הוא חסר. גנרבי כביכול חזר, אבל הוא כבר איזה 9 חודשים לא שיחק כדורגל וזה לא שמדובר בת'יאו שחסר. גנרבי פוטנציאל, אבל עדיין לא ברמה שאנחנו צריכים.

    לצערי, אלא אם אלכסיס איכשהו יהיה בריא כל העונה, החלק הקידמי שלנו כרגע דל מאוד ובמרחק של 2 פציעות מבעיה גדולה מאוד לדעתי.
     
  15. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    ואוספינה ממשיך בלי לקבל גולים .... הפולני חמוד, הקולומביאני 2 רמות מעליו :)
     
מצב נושא:
הנושא נעול.