באיירן מינכן 14/15: אליפות ה-25 במספר!

הנושא בפורום 'פורום כדורגל גרמני' פורסם ע"י HapoelFan, ‏20/10/14.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Uli Hoeness Wer nicht hüpft ist ein blau-weißes Arschloch

    הצטרף ב:
    ‏1/6/11
    הודעות:
    1,783
    לייקים שהתקבלו:
    481
    כן כנראה שאלבה וברנט ישחקו שוב ביחד, משהו שכבר פפ רץ איתו. לגבי לאם אז אני מאמין שמאז ההגעה של אלונסו, הוא הליברו שם מאחור כמעט קבוע ויחד גם עם החזרה של שווינשטייגר ואלבה, הקישור האחורי-מרכזי די מלא ואפשר בשקט לעשות רוטציות למגנים כאשר לאם חוזר לעמדה שלו וימעיט למלא חורים בקישור.
     
  2. אפנברג Member

    הצטרף ב:
    ‏17/12/05
    הודעות:
    3,689
    לייקים שהתקבלו:
    128
    אמנם רק הכנה ורק בוכום אבל איזו הופעה של רובן. השחקן הכי חשוב בקבוצה. הגול שעשה את ה1:4 חוויה אסתטית. כבש, בישל, רץ כמו משוגע - אין עוד מלבדו!
     
  3. aloneli Member

    הצטרף ב:
    ‏2/2/10
    הודעות:
    3,364
    לייקים שהתקבלו:
    16
    רובן נראה לוהט.השילוב שלו עם מולר קטלני וביחד הם הנשק הכי חזק של באיירן בהתקפה.ריברי גם נתן משחק טוב ולאט לאט חוזר לכושר.גצה העונה שחקן מעולה שכובש לא מעט.רק לבנדובסקי עדיין לא נכנס 100 אחוז לעניינים בהתקפה.הוא כן נראה טוב ותורם המון במשחק שלו אבל עדיין אין מה לעשות מחלוץ מצפים שיגיע ליותר מצבים וכמו כן שיבקיע גולים.פפ נתן לו 90 דקות וגם בליגה הוא פחות מעדיף לספסל אותו כדי לתת לו עוד ועוד ביטחון.בינתיים הוא מקבל המון קרדיט אבל הוא צריך להוכיח את עצמו.
     
  4. Bon Argumentum Ad Hóminem

    הצטרף ב:
    ‏3/11/13
    הודעות:
    552
    לייקים שהתקבלו:
    575
     
    אלעד ו-Der Kaiser אוהבים את זה.
  5. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    לפעמים אני תוהה אם האימונים של גווארדיולה יותר מעניינים מהמשחקים של הקבוצות שלו.
     
  6. אפנברג Member

    הצטרף ב:
    ‏17/12/05
    הודעות:
    3,689
    לייקים שהתקבלו:
    128
    במפגש אוהדים ליד אינגולשטאט היה נדמה כאילו משתמע מדברי פפ שהוא כבר עורך סיכום לתקופתו בבאיירן כשאמר "נהניתי מאוד לעבוד פה, זה היה אתגר גדול עבורי":
    Bayern-Trainer: Denkt Guardiola etwa schon an Abschied? -
    Bundesliga Saison 2014/15 -
    Bild.de


    המאמן היה עמום לגבי השיחות על המשך החוזה, שאמורות להתקיים בקיץ. כרגע חתום עד 2016. אין כל ספק והוא אמר זאת בעבר שהמשך הדרך תלוי רק בדבר אחד: הצלחה בליגת האלופות. אני חוזר על כך שוב ושוב כי זו אמת שחלק מהאנשים לא מבין: פפ הובא לצרכי הצ'מפיונס, לא לשבירת שיאי בונדסליגה. לדעתי הוא לא ימשיך בכל מצב: אם לא יזכה ודאי שלא ימשיך ואם יזכה יעזוב אותנו בשיא, הוא תמיד הצהיר שהוא מתכנן קריירת אימון קצרה ואינטנסיבית וכך הבטיח למשפחתו. רומיניגה אמר בזמנו שנוצר חלון הזדמנויות להבאת פפ בינואר 2013 ובאיירן ניצלה זאת. בלי זכייה בצמפיונס זה לא יזכר לדורות, בטח אחרי מה שקרה מול ריאל אשתקד. הקבוצה משחקת מדהים תחתיו ושינויי התיפקוד שהוא עורך לשחקנים הם מלאכת מחשבת אבל גושפנקא סופית לרווח שלנו ממנו יהיה רק הגביע עם האזניים הגדולות. רומיניגה אמר כבר שמטרת באיירן לחבר כמה זכיות בזמן קצר (כמו שברצלונה עשתה בשנים 2006-2011 עם שלוש זכיות), כדי שלא נגיע שוב למצב שמחכים מספר דו-ספרתי של שנים להניף הגביע ופפ חלק חשוב במטרה הזו.
     
  7. Uli Hoeness Wer nicht hüpft ist ein blau-weißes Arschloch

    הצטרף ב:
    ‏1/6/11
    הודעות:
    1,783
    לייקים שהתקבלו:
    481
    כל עוד אפשר להלחם עליו אז יש להלחם עליו שישאר ככל הניתן. זה ברור שלהחזיק אותו כאן לקריירה ארוכה לא נצליח, אבל הסיכויים שלנו לזכות בתארים ולהמשיך לשחק ברמה הזו היא רק עם פפ. אין אף אחד אחר כרגע שיכול להכנס לנעלים שלו ואני כבר די חושש מהעידן החדש שיבוא אחרי שיעזוב.
     
  8. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    אם כמה שזה חזירי אני נאלץ להסכים עם אפנברג המשתמש. גווארדיולה הגיע לא רק כדי למנוע שובע אחרי הטראבל עם היינקס, אלא גם כדי לייצר הצלחה משלו באירופה(=תואר). עם כל הכבוד לבונדסליגה הליגה הזו קטנה בכמה דרגות עבור באיירן הנוכחית.

    אני לא יודע מתי זה יקרה ואני מאמין שיש עוד זמן לזה, אבל אני חושב שהתחנה הבאה בקריירה שלו תיהיה מנצ׳סטר יונייטד. הוא כבר הביע בעבר את הרצון שלו לאמן באנגליה וביונייטד בפרט, ובינתיים נראה שואן חאל יצליח להחזיר את יונייטד לליגת האלופות ובו זמנית גם לבנות סגל הרבה יותר איכותי מזה שקיבל. גווארדיולה לאחר מכן כבר יקצור את הפירות ויביא את סגנון הכדורגל שלו לקבוצה.
     
  9. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    כל מאמן שבא לבאיירן בא כדי לקחת את ליגת האלופות. גם ואן חאל היה כזה ונכשל. לתשומת ליבו של המשתמש אפנברג (כפיר).
     
  10. אפנברג Member

    הצטרף ב:
    ‏17/12/05
    הודעות:
    3,689
    לייקים שהתקבלו:
    128
    לחלוטין לא מדויק! כשעושים חישוב של מטרות צריך להביא בחשבון את הנסיבות והאמצעים. ואן חאל ממש לא הובא לבאיירן כדי לזכות בצ'מפיונס. הוא היה סוס מת שנים שאף קבוצה גדולה לא רצתה לגעת בו. מה עשה בשנים שקדמו להגעתו אלינו חוץ מאליפות עם אלקמאר? אף אחד לא האמין שבשנתו הראשונה במועדון הוא יהיה רחוק נצחון אחד מטריפל ולכן ההצלחה שלו בעונת הבכורה כבירה, בטח בהתחשב בסגל שהיה לו, שהיה הרבה פחות טוב מהנוכחי. גם היינקס הגיע אחרי ששנים היה מחוץ לעניינים בכל הקשור לגדולות של אירופה והיה צריך לנער לאנשים הזכרון ולהזכיר להם שזכה עם ריאל בצמפיונס אי שם ב98. פפ הגיע אחרי השנים האדירות שלו בברצלונה, אחרי שכל הגדולות באירופה רצו אותו, לסגל שזכה בצמפיונס והשאיר אבק לאירופה ב2013. חד משמעית מטרתו היא צ'מפיונס, בניגוד לואן חאל בזמנו. כל הטוען אחרת מנותק מהמציאות.
     
  11. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    כל מאמן שבא לבאיירן, מאז ומתמיד ובטח מאז היצפלד בקדנציה הראשונה שלו, וזה כולל את קלינסמן, היינקס, היצפלד בקדנציה השניה שלו, טראפטוני, ואן חאל וכמובן גם גווארדיולה, באו כדי לקחת את ליגת האלופות (בדיוק כמן שכל מאמן בא לריאל, ברצלונה צ׳לסי (מאז אברמוביץ׳) יונייטד ועוד בשביל זה) וכל הסיפורים הם רק תירוצים לכשלונות של כולם (כולל של מוריניו בריאל (סתם דוגמא)). אבל מה לעשות זוכה יש אחד ולא זוכים יש לפחות 4 בכל עונה. וזה נכון. רק אחד עומד במטרות וכל השאר נכשלו.

    ובעניין יותר רציני בעניין הזה - רומיניגה אומר בראיון שבעניין המאמן יש רק תוכנית א׳ ושמה גווארדיולה.
     
  12. aloneli Member

    הצטרף ב:
    ‏2/2/10
    הודעות:
    3,364
    לייקים שהתקבלו:
    16
    גם ארסנל מועמדת לאליפות אנגליה כל שנה.עד שואן חאל לקח את באיירן לגמר,באיירן הייתה קבוצה של רבע גמר במשך כמה שנים טובות.מאז אותה שנה המעמד של באיירן השתנה והיא הפכה לאחת מ-3 הקבוצות הגדולות בעולם מבחינת השם שלה,ולדעתי הטובה ביותר מבחינת הכדורגל.כולל את הסגל הטוב ביותר ואת המאמן הטוב ביותר.

    לא קונה את זה שפפ בא רק בשביל צ'אמפיונס.לזכות באליפות זה קודם לכל וגם הגביע המקומי הוא תואר שאסור לוותר עליו.אלופות זה התואר הכי גדול שיש לקבוצת כדורגל וגם הכי קשה.מבחינתי במצב של באיירן כרגע היא מועמדת רצינית לתואר(לא כמו בתקופות שנדב רשם אלא באמת).
    חוץ מזה יש מספיק מאמנים טובים גם אם פפ ילך בעוד שנתיים שלוש.אם כל הכבוד הוא לא המציא את הכדורגל,המעמד של באיירן ממש לא תלוי באיש כזה או אחר.
     
  13. אפנברג Member

    הצטרף ב:
    ‏17/12/05
    הודעות:
    3,689
    לייקים שהתקבלו:
    128
    אולי מספיק כבר עם המשיחיות הזו כלפי פפ! באיירן היתה לפניו ותהיה אחריו. מספיק עם ההתבטלות הזו. הוא לא עושה לנו טובה שמאמן אותנו והאמירה של רומיניגה שפפ יכול להשאר כמה שירצה מטופשת: אם פפ לא יביא תוצאות בזירה האירופית הוא יכול לעוף על טיל, כמו רבים וטובים אחרים. אנו מכבדים אותו שמאמן אותנו לא פחות משהוא אותנו. אחרי התבוסה אשתקד מול ריאל (שכולה על הראש שלו אחרי שאיבד הקבוצה לחלוטין אחרי פגרת החורף ועלה לגומלין במינכן מול הקבוצה המהירה בעולם במתפרצות במערך הזוי של 4-2-4 ) חובת התיקון עליו. חלאס לעשות ממנו מי שהמציא את המשחק. אירופה היתה שלנו 5 פעמים בלי פפ על הקווים. הוא מאמן את הקבוצה שמדורגת בדרוג כל הזמנים באופ"א במקום השני, מקבל 15 מליון יורו לעונה, נהנה מתנאים הטובים ביותר שיש עם אצטדיון מלא בכל משחק ועם סגל אדיר. זכות גדולה עבורו לאמן אותנו ואם לא יביא התוצאות המקוות בזירה האירופית (בטח לא תבוסה מבישה בחצי הגמר) הוא יילך ויבוא מישהו אחר במקומו.
     
    Roma אוהב/ת את זה.
  14. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    מה שנכון לגבי כל מאמן או שחקן שהיו או ישנם בקבוצה.
     
  15. אפנברג Member

    הצטרף ב:
    ‏17/12/05
    הודעות:
    3,689
    לייקים שהתקבלו:
    128
    לא זכור לי שיש שחקן בקבוצה או מאמן שההנהלה אמרה לו "תהיה פה כמה שרק תרצה". פה זה מועדון תחרותי, לא בית מחסה. אני מעריץ עד אין סוף את רובן כיוון שקם מאשפתות ותרם תרומה עצומה לזכייתנו ב2013 בגביע האלופות, אעפ"כ איש לא יאמר לו "תישאר כמה שרק תרצה ותמיד תהיה בהרכב"-הוא נהיה ענק בזכות מה שעזר להביא, במיוחד אחרי הנפילה של 2012 וללא יכולת הוא שוב יאבד מקומו בהרכב, כפי שהיה עד חצי הגמר מול ברצלונה ב2013 כשחזר בגלל פציעת קרוס נגד יובנטוס ברבע. כנ"ל היינקס שהפסיד את כל התארים באותה עונה ועונה אחרי לקח את כולם וסתם לי הפה על הביקורת שלי עליו. פפ בנתיים לא עשה שום דבר יוצא דופן בבאיירן מבחינת תארים (ומי שמתלהב משיאי בונדסליגה שיבושם לו) ואני לא מחפש רק כדורגל יפה ואטרקטיבי ופתיחת שווקי אוהדים בעולם, אני מחפש תארים כיאה לאחד המועדונים הגדולים ביבשת. בנתיים הרזומה של פפ אצלנו הנו דאבל וקריסה טוטלית בחצי גמר האלופות. בדרך עבר את ארסנל ואת יונייטד בעונה מזעזעת, לא משהו שבהכרח מאמן אחר לא היה עושה. לא משהו שייזכר לדורות. לכן חובת ההוכחה עדיין עליו באירופה והוא ממש לא יכול להשאר "כמה שירצה". יש מצב שאנו לא נרצה אז שרומיניגה יפסיק להשתחוות לו (מטאפורית) ויתאפס על עצמו.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.