בורוסיה דורטמונד 14/15: תם עידן קלופ

הנושא בפורום 'פורום כדורגל גרמני' פורסם ע"י HapoelFan, ‏20/10/14.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. AS R Member

    הצטרף ב:
    ‏14/9/08
    הודעות:
    2,580
    לייקים שהתקבלו:
    499
    מין:
    זכר
    גם ככה יש יותר מדי שחקני התקפה בקבוצה, אבל נשמע כמו שחקן טוב. ב-109 הופעות בזלצבורג יש לו 29 שערים ו-54 בישולים.
     
  2. bvb_fan Kevin Großkreutz

    הצטרף ב:
    ‏10/7/12
    הודעות:
    294
    לייקים שהתקבלו:
    48
    מישהו אמר שלדעתו הוא יבוא. מי שאמר את זה הוא אדיר.
     
  3. Die Werkself wir sind die Macht am Rhein

    הצטרף ב:
    ‏26/8/12
    הודעות:
    2,083
    לייקים שהתקבלו:
    941
    :D
     
    AS R אוהב/ת את זה.
  4. Rosner VFB 1893 מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏29/5/05
    הודעות:
    21,635
    לייקים שהתקבלו:
    300
    מין:
    זכר
    במקום להביא חלוץ או קשר אחורי אימתני או אפילו שוער ברמה גבוהה.או בלם מביאים חיזוק לעמדה שיש מספיק שחקנים בה. ועוד שנה הבאה מצטרף לייטנר. רכש של פניקה בלי מחשבה


    Gesendet von meinem iPhone mit Tapatalk
     
  5. Ralph-Lauren 1909 היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/9/06
    הודעות:
    4,959
    לייקים שהתקבלו:
    197
    לירן, אל תשכח את יונס הופמן שחוזר גם הוא בעונה הבאה, מרווין דוקש חוזר לחזק את החוד.
     
  6. bvb_fan Kevin Großkreutz

    הצטרף ב:
    ‏10/7/12
    הודעות:
    294
    לייקים שהתקבלו:
    48
    מצחיק אותי שכולם מתייחסים לחזרה של מרווין דוקש, הוא צעיר ולא מנוסה ואם לא נהיה אחרי עזיבה המונית או ירידה לליגה השנייה חלילה אז אין שום סיכוי שהוא יקבל דקות, בדיוק כמו בשנה שעברה.
    העמדה הזו כמובן תתפנה משחקנים לאור זה שרויס עוזב ואולי עוד כמה קשרים יעזבו (גם גינדואן עתיד לעזוב, לא באותה עמדה אבל הוא גם קשר), לייטנר הוא בכלל קשר אחורי.
    אני שמח על הרכישה ומאמין שהוא יעזור לנו להיחלץ מהבוץ, מה שכן, יכול להיות שזה מעיד על עזיבה של רויס כבר בינואר.
     
  7. Die Werkself wir sind die Macht am Rhein

    הצטרף ב:
    ‏26/8/12
    הודעות:
    2,083
    לייקים שהתקבלו:
    941
    לדעתי הרכש של קאמפל סוגר כמעט סופית את זה שרויס יעזוב בקיץ. אם דורטמונד איכשהו תצליח לסיים ברביעייה הראשונה של הליגה אז אולי הוא יישאר - אחרת קשה לי לראות אותו נשאר בדורטמונד.
    אני חושב שמה שדורטמונד בעיקר צריכה זה קשר אחורי במקום סבסטיאן קהל ושוער. בהמשך לדיון על סוגית השוער, לטעמי ויידנפלר נחלש ולנגראק לא מספיק טוב. סוון בנדר הוא שחקן מצוין, אבל גונדוגאן עדיין לא חזר לכושר לגמרי, שאהין ויואיץ' די בינוניים וקהל וקירש לא מספיק טובים.

    אגב ז'י דונג וון יחזור לאוגסבורג בסיום העונה.
     
  8. bvb_fan Kevin Großkreutz

    הצטרף ב:
    ‏10/7/12
    הודעות:
    294
    לייקים שהתקבלו:
    48
    צר לי, אבל גם אם דורטמונד יזכו באליפות מרקו יעזוב, הוא לא רוצה להשאר ועם כל הצער שבדבר הוא שיחק אצלנו שלוש שנים שזה יפה ומכובד ביחס לזה שמדובר בקשר הטוב בעולם.
    לגבי קל, הוא פורש וגינדואן עוזב, זה בדיוק הזמן להעלות את הביטחון של יואיץ' ובמקרה הכי גרוע גם להביא קשר אחורי צעיר (לייטנר כמו שאמרתם בא), קירש הוא קשר מעולה שפרץ כמו צעיר בן 19 אצלנו ואני חושב שהוא נותן עבודה נהדרת, בנדר לא בכושר ולגבי שאהין אף אחד לא יודע מה הכושר שלו לאור זה שהוא לא כל כך שיחק מאז שחזר.


    לגבי צ'י, הוא יעבור לאאוגסבורג כבר בינואר אם אינני טועה (תמורת 1.5 מיליון)
     
  9. Ralph-Lauren 1909 היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/9/06
    הודעות:
    4,959
    לייקים שהתקבלו:
    197
    יפה שזה מצחיק אותך,
    מרווין דוקש הוא כישרון עצום שלא קיבל הזדמנות בראש ובראשונה מכיוון שהיה לנו חלוץ ששמו לבנדובסקי ולכן אין לו מקום בהרכב. גונדואן (ולא גינדואן), כרגע משחק בדורטמונד כמובן שקיים הסיכוי שיעזוב. לייטנר הוא לא קשר אחורי. הוא Central midfielder משמע קשר מרכזי. הוא שיחק לא פעם בתור קשר ימני ומשחק גם קשר התקפי.

    הקנייה שנעשתה היא ללא ספק נהדרת אך בכל זאת אני לא חושב ששם הייתה הבעיה הגדולה שלנו בחלק הראשון של העונה. אני מאוד מקווה שבדורטמונד יעשו חושבים ויקנו שחקן שבאמת אנחנו צריכים.
     
  10. bvb_fan Kevin Großkreutz

    הצטרף ב:
    ‏10/7/12
    הודעות:
    294
    לייקים שהתקבלו:
    48
    זה בעצם אותו דבר כשגם אני וגם אתה יודעים שזה לא גונדוגאן כמו שנוהגים להגיד בארץ, גם זה משהו :)
    לגבי דוקש, זה לא קשור ללבנדובסקי, גם בפדרבורן שבה יש הרבה פחות לחץ עליו הוא גם לא מראה כישרון עצום.
    לגבי גונדואן (אם זה ממש קריטי לקרוא לו עם ו' ולא עם י') הוא כרגע משחק בדורטמונד והוא גם אמר מתי שהוא בשנה האחרונה שהסיבה שהוא חתם על חוזה לשנה נוספת זה כי הוא מרגיש חייב לקבוצה על השנה שהוא לא שיחק בה ושהכוונה היא שהוא יעזוב תמורת סכום גדול יותר ולא חופשי בסוף השנה הזו (כמובן, החוזה שלו היה עד ה-30 ביוני 2014).
    ולייטנר בכל אופן שיחק אחורי בעיקר בדורטמונד (היה ברוטציה עם קל בליגת האלופות 2012/13) בשיטת ה-4-2-3-1 המפורסמת.

    שוב, החתמה מצויינת של דורטמונד אתמול, רק נותר לראות באמת מי יעזוב בעקבות כך.
     
  11. Rosner VFB 1893 מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏29/5/05
    הודעות:
    21,635
    לייקים שהתקבלו:
    300
    מין:
    זכר
    דוקש מזכיר לי את מריו גומז. הוא עוד יתפוצץ. אבל זה כנראה לא מספיק לשאיפות של דורטמונד ממה שאני קורא כאן.


    מחליף לרוייס? זה אולי מחשבה נכונה, אבל לא בטוח שהטיימינג נכון.


    Gesendet von meinem iPhone mit Tapatalk
     
  12. StevenGerrard Member

    הצטרף ב:
    ‏17/6/13
    הודעות:
    1,860
    לייקים שהתקבלו:
    459
    אלא אם הצוות הרפואי מ-א-ו-ד מודאג מהפציעות שלו והיכולת שלו לחזור להיות אותו שחקן (א-לה טורס) ומתכוונים למכור אותו בינואר?
     
  13. Ralph-Lauren 1909 היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/9/06
    הודעות:
    4,959
    לייקים שהתקבלו:
    197
    לגבי מרקו רויס, ללא ספק המלפפון החם ביותר באירופה. אני חושב שדורטמונד כן מתכננים כבר את היום שאחרי אך אני מניח שזה יקרה רק בסיום העונה ולא בינואר ולכן אפשר להישאר רגועים (כרגע). אני חושב שהקבוצה לא צריך להחתים מישהו כאשר לייטנר והופמן חוזרים ויונס הופמן שיחק כדורגל מרהיב עד הפציעה שלו במאיינץ.
     
  14. Die Werkself wir sind die Macht am Rhein

    הצטרף ב:
    ‏26/8/12
    הודעות:
    2,083
    לייקים שהתקבלו:
    941
    לפי רודי פלר, מנהלה המקצועי של לברקוזן, המחיר שדורטמונד שילמה על קאמפל הוא לא יותר מ-12 מיליון (לברקוזן רצתה להביא אותו בקיץ).
     
  15. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    סיבוב אחד הסתיים והטבלה קצת עצובה. מישהו כאן שאל מה לדעתנו הבעיה של דורטמונד ולמה הקבוצה הגיעה לאן שהגיעה. אני בטוח שיקפצו עליי פה על דעתי אבל ...
    לטעמי הגורם ברור מאוד. האשמה נופלת לפחות ב - 80% על קלופ והיתר על ההנהלה שלא למדה את הטעויות של אחרים.
    עם כל הכבוד לקלופ לאליפויות שלו (שכבר כתבתי שנהנו מחולשה גדולה של הליגה ושל באיירן) והגמר המקרי הוא פשוט לא מאמן שמתאים לרמה שדורטמוונד חשבה שהיא הרמה מתאימה לה. קלופ יכול להיות מאמן טוב ונחמד במיינץ או בקבוצת מרכז טבלה אוו בדורטמונד ששואפת לחלק העליון של הטבלה עם הפתעה פה ושם אבל לא יותר לא לקבוצה ששואפת להיות מועמדת טבעית לאליפות בכל שנה או אריה באירופה. וגם אז הוא עלול לחרב את הקבוצה. גם במיינץ אותה הביא לשיאים (שנשברו אח"כ ע"י מאמנים אחרים) הוא יצר בעיות. גם את מיינץ אחרי השיאים ההם (שכאמור נשברו כבר) הוא הוריד ליגה.
    אין מה לעשות קלופ לא מאמן יציב ולא נועד למועדונים גדולים באמת (לדעתי). הוא לא מאמן שיודע ללמוד וללמוד מטעויות. הוא מקובע (במקרה הטוב או חושב שהוא הכי חכם במקרה הפחות טוב) בדרך מסויימת ואם היא הולכת מה טוב. עם קבוצה רגילה כמו מיינץ הוא יגיע למקום 5 - 6. עם קבוצה עם שחקנים יותר טובים וקצת מזל הוא גם יקח אליפויות. אם לא הולך, הוא לא מסוגל לשנות או לעשות התאמות. ואנחנו רואים את זה היום בצורה מאוד בולטת (למי שלא ראה את זה במיינץ שירדה ליגה או בדורטמונד של אירופה לפני עונת הגמר). הוא הצליח כשהקבוצה הייתה אנדרדוג רציני ועם שחקנים מסויימים. כיום שהקבוצה באה כפייבוריט במשחק (ברוב המשחקים) וצריכה לשחק אחרת ועם שחקנים אחרים שלא נופלים בול לשיטה אין לו פתרונות והקבוצה נראית רע.
    כולם מדברים על הגמר ההוא בליגת האלופות אבל שוכחים את שאר השנים. בשנתיים שלפני הוא לא עבר את שלב הבתים ובשנה שאחרי הוא הגיע לרבע גמר (אחרי ניצחון על זניט בשמינית). אפילו שאלקה ולברקוזן עושות את זה דיי קבוע. לא ביג דיל. הוא מתקשה מאוד באירופה וגם באותה שנה מפולאה הוא נהנה מהרבהההה מזל. למי שזוכר את השער בדקה ה - 93 ברבע ואת ההחמצות הנוראיות של ריאל בחצי.
    כמו שקלופ לא בנוי (לדעתי) למועדון גדול ככה הוא לא מתאים לאמן או להביא שחקנים "גדולים". נכון קגוואה. נכון לבנדובסקי. אפילו נכון גצה. אבל אלה היו קטנים כשבאו לקבוצה. אנשים שוכחים שכמעט כל הקניות הגדולות והיקרות שלו נכשלו. יוליאן שיבר היה אחד השחקנים הכי יקרים שהקבוצה קנתה (כשהוא נקנה) והבחור שיחק בקושי 90 דקות בכל התקופה בדורטמונד. כמה סימלי שהוא זה שהבקיע את שער הניצחון של הרטה נגד דורטמונד. מיקיטריאן, אובומיאנג, אימובליה ועוד. נקנו בהמון כסף וממש לא מצדיקים את הכסף הזה. גינטר (שחקן נבחרת גרמניה למונדיאל האחרון) בקושי שיחק, ראמוס אותו הדבר, ג'י (מאאוגסבורג) בכלל לא שיחק, ועוד. לא מצליחים. ועוד הרבה הרבה אחרים. אפילו קגאווה עצמו ושאהין שנקנו בחזרה כשחקנים כבר יותר גדולים כשלו כישלון חרוץ. אפילו שכחכנו ששאהין בכלל בקבוצה.
    קלופ מיצה את מלוא יכולתיו בקבוצה ואפילו יותר. והוא לא יקדם אותה יותר, אלא להיפך. הקבוצה אולי לא תרד השנה אבל קשה לראות אותה מגיעה לליגת האלופות וזה כישלון בדיוק כמו לרדת ליגה במועדון כמו מיינץ. קלופ בנה משהו ובזה מסתכמת היכולת שלו. כדי להמשיך את הבניה ולהיות אריה אמיתי בליגה ובאירופה צריך כבר מישהו שמסוגל.
    וכאן שאר האשמה. זו של ההנהלה. היא (לדעתי) הסתנוורה מההצלחה (במיוחד מזו המקרית באותה עונת גמר) וחשבה שזהו. המועדון כבר הגיע לרמת האריות וככה אפשר להמשיך. ומפה בא מה שלי נראה כזלזול.
    הויתור על הכסף של לבנדובסקי או האפשרות לתת אותו ולקבל חלוץ ליגה וליגת אלופות מוכח (מנדזוקיץ') ועוד 15 מליון יורו.כסף שעוד יהיה מאוד מאוד מאוד חסר בקופה אם המועדון חס וחלילה לא יגיע לליגת האלופות בשנה הבאה.
    קניה של שחקנים מיותרים בסכומים גבוהים מאוד (יחסית). בשביל מה צריך את אובאמאיינג, אימובלה וראמוס בקבוצה? וגם את ג'י? בשביל מה את רוייס ומיקטיאריין? בשביל מה את סוקרטיס, גינטר (אלוף עולם למען השם) הומלס וסובוטיץ'? יותר מידי שחקנים על אותן עמדות מה שמביא לזה שיותר מידי שחקנים יקרים ישחקו במקומות לא להם. וזה כשהמעדון לא נהנה מהר המזומנים שיש לבאיירן או צ'לסי או כיוצ"ב. זה נראה כמו קניות נמהרות עם קצת שחצנות של "הנה גם אנחנו יכולים".
    ושלישית האמונה העיוורת בקלופ. לא בושה לפטר מאמן. באיירן עשו את זה פעמיים כדי להציל את הקבוצה מאי העפלה ללגית האלופות. ולבאיירן יש הרבה יותר כסף והיא יכולה להרשות לעצמה לא לשחק בליגת האלופות. ופה לא מדובר על אי הגעה למקום רביעי. פה מדובר על קבוצה שנמצאת במקום הלפני אחרון בתום הסיבוב. מתי יתעוררו שם ויגידו "אופס אנחנו במקום מסוכן מאוד"? נקווה שזה לא יהיה מאוחר מידי.
     
    אלעד ו-Uli Hoeness אוהבים את זה.
מצב נושא:
הנושא נעול.