באייר לברקוזן 14/15: לאן פנייך מועדות?

הנושא בפורום 'פורום כדורגל גרמני' פורסם ע"י HapoelFan, ‏20/10/14.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. HapoelFan ואיפה שתגידי אני מתייצב

    הצטרף ב:
    ‏7/1/11
    הודעות:
    4,547
    לייקים שהתקבלו:
    49
    נראה אם באייר תשמור על יציבות מול מונאקו. אם קיסלינג לא יעלה מול מונאקו זה יהיה חיסרון גדול וסתם מקל בגלגלים בדרך להבטחת המקום הראשון. הרי שבאייר לא תרצה לסבך את עצמה במאני טיים.. ומונאקו לא תבוא לבזבז לכולם את הזמן. צריך את הניסיון של קיסלינג כדי להכריע את המשחק הזה כבר מהפתיחה. על דרמיץ' לא הייתי סומך
     
  2. Rosner VFB 1893 מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏29/5/05
    הודעות:
    21,635
    לייקים שהתקבלו:
    300
    מין:
    זכר
    דרמיץ׳ חייב לשחק! יש לו את כל התכונות שהיו בזמנו לדז׳קו. גם במחיר שבעונה הראשונה הוא יכבוש פחות מקיסלינג


    Gesendet von meinem iPhone mit Tapatalk
     
  3. Ralph-Lauren 1909 היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/9/06
    הודעות:
    4,959
    לייקים שהתקבלו:
    197
    באייר מאז ומתמיד אוהבת לסבך את עצמה במאני טיים !!

    @Rosner

    אני חושב שקייסלינג הוא סוג של באנקר בהרכב, זה יהיה לא נכון להוציא אותו כי הוא יכול להכניס שער בכל מצב נתון במשחק וזה יהיה הימור גדול לוותר עליו בטח ובטח במשחק קריטי שכזה.
     
  4. Die Werkself wir sind die Macht am Rhein

    הצטרף ב:
    ‏26/8/12
    הודעות:
    2,083
    לייקים שהתקבלו:
    941
    העניין העיקרי מבחינתי זה שדרמיץ' יבקש לעזוב אם הוא יראה שהוא לא מקבל יותר קרדיט, וחבל כי הוא שחקן צעיר יחסית ומאוד מוכשר שיש לו עתיד בלברקוזן לדעתי וכבר עכשיו יכול לתרום. בנוסף אני חושב שקיסלינג לא צריך לפתוח בכל המשחקים וצריכה להיות יותר רוטציה (גם אשמח לראות את בראנט ואוזטונלי למשל פותחים לפעמים בהרכב).
    בכל מקרה לפי הקיקר קיסלינג צפוי לפתוח בהרכב היום. וונדל ודונאטי שלא שיחקו מול האנובר גם כנראה יפתחו.

    הרכב משוער (4-2-3-1): לנו - דונאטי, טופראק, ספאחיץ', וונדל - בנדר, רולפס - בלראבי, צ'אלנולו, סון - קיסלינג
     
  5. golding מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏26/6/11
    הודעות:
    8,573
    לייקים שהתקבלו:
    3,635
    לגיטימי לגמרי שקיסלינג הוא החלוץ הפותח, הוא אמנם מעין שחקן אפור (וגם לא מספיק מוערך לטעמי) כזה, אבל הוא מספק את הסחורה כבר כמה שנים טובות והוא מביא איתו ערך מוסף כשהוא על המגרש. דרמיץ' באמת יופי של כישרון, וכמו @Die Werkself אני חושב שמגיעות לו יותר הזדמנויות - אבל לא הייתי ממהר לומר שהוא צריך לפתוח על חשבון קיסלינג.
     
  6. Die Werkself wir sind die Macht am Rhein

    הצטרף ב:
    ‏26/8/12
    הודעות:
    2,083
    לייקים שהתקבלו:
    941
    קפטן הקבוצה זימון רולפס הודיע שיפרוש בסיום העונה.
    החוזה שלו מסתיים בסיום העונה והוא בחר לפרוש במקום לעבור לשחק בקבוצה אחרת.
    מי שיכולים לתפוס את המשבצת שלו בקישור האחורי הם לוין אוזטונלי, דומיניק קוהר (מושאל לאוגסבורג) וכריסטוף קראמר (מושאל לגלאדבך). יש לציין כי גם שטפן ריינארץ מסיים חוזה בסיום העונה ועוד לא ברור אם ימשיך בלברקוזן.
    Danke Simon!
     
    golding אוהב/ת את זה.
  7. Ralph-Lauren 1909 היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/9/06
    הודעות:
    4,959
    לייקים שהתקבלו:
    197
    זימון רולפס, אגדה שנתן כל כך הרבה מעצמו עבור באייר, כיף שיש עוד שחקנים כאלה. אני חושב שלברקוזן לא צריכה להילחץ מפרישתו של רולפס במיוחד שיש שחקנים צעירים כל כך כישרוניים כפי שציינת במיוחד לוין אוצטונלי שלעניות דעתי הוא אחד השחקנים המבטיחים ביותר בתפקיד כמו גם כריסטוף קראמר שלא סתם משוייך לנבחרת גרמניה ולבחור יש המון מה להציע לבאייר.
     
    golding ו-Die Werkself אוהבים את זה.
  8. Die Werkself wir sind die Macht am Rhein

    הצטרף ב:
    ‏26/8/12
    הודעות:
    2,083
    לייקים שהתקבלו:
    941
    כמה חדשות:
    - לווין אוזטונלי הושאל לורדר ברמן עד לסיום העונה. הקשר בן ה-18 מיעט לקבל הזדמנויות בלברקוזן וינסה להוכיח שיש לו מקום בסגל לעונה הבאה באצמעות יכולת טובה בברמן.
    - זהו! כריסטוף קראמר האריך את חוזהו בלברקוזן עד 2019. Bayer 04 Leverkusen Fussball GmbH
    - הוארכה השאלתו של ריו סונג-וו לבראונשוויג והקוריאני ישחק שם עד סיום העונה.
    - לפי דיווחים בכלי התקשורת בגרמניה, לברקוזן ניסתה להשאיל או לרכוש בעסקה סטייל קרחבאל/צ'אן את המגן הימני הצעיר של ארסנל הקטור ביירין, אך ארסן ונגר סירב. כרגע המועמדים הבולטים לחיזוק עמדת המגן הימני הם יוליאן קורב מגלאדבך וסדריק סוארס מספורטינג.
     
  9. golding מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏26/6/11
    הודעות:
    8,573
    לייקים שהתקבלו:
    3,635
    מעבר מעניין של אוזטונלי לברמן. באופן כללי ברמן קבוצה די חלשה, אבל יש לה כמה שחקנים צעירים שמעניין לעקוב אחריהם (סלקה, לדוגמא) ועכשיו שאוזטונלי נחת שם יהיה מעניין לצפות במשחקים שלהם. הניצחון על דורטמונד סידר להם יציאה נוחה לפגרת החורף. בתחילת העונה חשבתי שהם יירדו ליגה, אני כבר לא כל כך בטוח.

    לגבי עמדת המגן הימני, האם ידבאי מרשים שם? עד כמה שאני יודע הוא בלם, ובמעט הפעמים שראיתי את לברקוזן ניכר שהוא לא מרגיש בנוח (לפחות לא בצורה מוחלטת) בעמדה הזו.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏22/12/14
  10. Die Werkself wir sind die Macht am Rhein

    הצטרף ב:
    ‏26/8/12
    הודעות:
    2,083
    לייקים שהתקבלו:
    941
    קודם כל, ידבאיי עד עכשיו שיחק כמה פעמים בימין, כמה פעמים כבלם, פעם או פעמיים בשמאל ופעם אחת גם בקישור האחורי (שם הוא היה די גרוע). בשמאל הוא פחות הרשים מהימין ובאמצע ובסך הכל הייתי אומר שהיכולת שלו (למיטב זכרוני) בשני התפקידים האלה הייתה דומה. אחת הבעיות העיקריות שלו בזמן שהוא שיחק כמגן ימני, בעיקר במשחקים הראשונים שם, הייתה שהוא עלה הרבה לחלק ההתקפי והפקיר את ההגנה (למשל, בתיקו מול ברמן הוא כבש ובישל בעקבות פריצות בימין אבל באותו משחק גם היה נוראי מבחינה הגנתית). עם הזמן הוא השתפר והתרגל יותר לתפקיד, ולמרות שעדיין יש לו מדי פעם טעויות שנובעות בין היתר מחוסר הניסיון שלו - כמו העבירה המיותרת ברחבה מול פרנקפורט (השופט שרק לפנדל ואלכס מאייר העלה את פרנקפורט ל0:1), אני מאמין שמדובר בכישרון מבטיח ושבמידה וימשיך להשתפר הוא יכול להפוך לשחקן הגנה מצוין.

    הרצון של לברקוזן לקנות מגן ימני נובע מכמה סיבות:
    - רוברטו הילברט מסיים חוזה בקיץ. בעונה הקודמת הוא היה די גרוע ולמרות שהעונה הוא השתפר, אני בספק שחוזהו יוארך.
    - האכזבה מהיכולת של ג׳וליו דונאטי. האיטלקי היה סביר בעונה הקודמת והעונה לא הראה שיפור משמעותי במספר הופעותיו עד שנפצע. אני לא פוסל את האופציה שהוא יעזוב בקיץ או לחלופין יקבל פחות קרדיט.
    - ההעדפה לשחק עם ידבאיי כבלם, גם בגלל שפאפאדופולוס פצוע כל הזמן ויש צורך באופציה חלופית לספאחיץ׳ וטופראק, במיוחד עם הנטייה הנוראית של הבוסני (וגם ידבאיי סובל ממנה) לעבירות ולצהובים.
     
  11. golding מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏26/6/11
    הודעות:
    8,573
    לייקים שהתקבלו:
    3,635
    מעניין, תודה!

    אם כך נראה שאין ברירה אלא לרכוש מגן ימני חדש. סדריק מספורטינג הרשים אותי כשראיתי אותו (לדעתי כתבתי את זה כבר כאן) אבל אני לא בטוח שהתרומה ההתקפית שלו מספיק טובה. קורב אחלה שחקן, אני מקווה שהוא לא יעזוב את גלדבאך העונה :)
     
  12. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    אני מאוד אוהב את העבודה בלברקוזן בשנים האחרונות. מצד אחד לא מוותרים על שחקנים טובים שלהם ודווקא להיפך עוד מאריכים להם את החוזה לפני הזמן. למשל קראמר (שגם דווח שארסנל הציעו עליו 32 מליון יורו). מנסים לבנות עתיד עם שחקנים צעירים ולשלוח שחקנים "ללמוד" אצל קבוצות אחרות. זה נראה כמו שהבינו שם שלא האליפות זה המטרה, אלא הבניה לטווח ארוך. התחזקות בכל שנה לעומת הקודמת ושמירה על המקום באירופה.
    יש קבוצה נהדרת השנה בלברקוזן וגם המאמן מרשים אותי. אבל, אני חושש שיש פער גדול מידי בין איכות ההתקפה לאיכות ההגנה. לקבוצה יכולת התקפית מצויינת, אבל סופגת יותר מידי גולים.
    אני מאוד מקווה שהם ימשיכו ככה. אם כן, בתוך מקסימום 3 - 4 שנים הם יהיו מתמודדים קבועים חזק על האליפות ואולי גם באירופה.
     
    golding אוהב/ת את זה.
  13. Ralph-Lauren 1909 היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/9/06
    הודעות:
    4,959
    לייקים שהתקבלו:
    197
    סוג של שינוי קטן בתפיסת הצוות הניהולי של באייר שיגרום רק לטוב, בעבר שהיו מגיעות הצעות עם סכומים גדולים, לברקוזן לא חשבה פעמיים ומכרה את אותו השחקן. עכשיו ברגע שארסנל הציעה עבור קרמר 32 מיליון יורו וסירבה, עשתה כל כך נכון להחתימו לטווח ארוך. אני מאוד בעד החשיבה הזו ולברקוזן ללא ספק עם הכישרון העצום שטמון במחלקות הנוער ועוד שחקנים צעירים שמחכים להזדמנות בבוגרים, תגיע רחוק ותשתלב בחלק העליון של הטבלה וכמו שנדב אומר אין ספק שיהיו מתמודדים קבועים על אליפות ואפילו באירופה. רק חשוב להמשיך את הקו הנכון הזה והשמיים הם הגבול.
     
  14. Rosner VFB 1893 מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏29/5/05
    הודעות:
    21,635
    לייקים שהתקבלו:
    300
    מין:
    זכר
    אנשים רק שוכחים את פוליטקת הרכישות והשאלות של באייר. מתוך 291 מושאלים יצאו 2-3 שחקנים עם פוטנצייאל להרכב. זה לא חוכמה גדולה. שיש כסף אפשר להצליח. לדעתי אפשר היה יותר להצליח שם.


    Gesendet von meinem iPhone mit Tapatalk
     
  15. golding מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏26/6/11
    הודעות:
    8,573
    לייקים שהתקבלו:
    3,635
    נוסחאת ה"כסף = הצלחה" לא מחזיקה מים. יש כל כך הרבה דוגמאות של מועדונים שהשקיעו המון כסף ולא הצליחו להתרומם. בשביל להצליח דרוש ניהול נכון, זה חשוב יותר מהכל. כסף עוזר אבל לא מבטיח דבר.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.