ליברפול 2014/15

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Mellow29, ‏21/10/14.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. StevenGerrard Member

    הצטרף ב:
    ‏17/6/13
    הודעות:
    1,860
    לייקים שהתקבלו:
    459
    http://s28.postimg.org/3vkx0lnn1/LFCAFC.Xxx

    איך לא ניצחנו את המשחק?
    הגנה ללא ארגון ואיכות ברמה מספקת, התקפה ללא חלוץ, שופט ללא ביצים בכדי להוציא לפלאמיני צהוב שני.
     
    itay2789 אוהב/ת את זה.
  2. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    74,966
    לייקים שהתקבלו:
    25,664
    מין:
    זכר
    שני דברים פשוטים לא ברורים לי. למה רוג'רס חיכה כל כך הרבה זמן עד שהכניס חלוץ על חשבון בלם. מה נותן לו להמשיך בפיגור עם 3 בלמים, כשההתקפה שלו אימפוטנטית.
    דבר שני אם כבר נכנס למברט למה לא לנצל את משחק הראש שלו?
     
  3. owen11111 Member

    הצטרף ב:
    ‏23/10/14
    הודעות:
    1,558
    לייקים שהתקבלו:
    2,491
    מין:
    זכר
    אני מבין שהמצב בטבלה לא בדיוק משביע רצון (בלשון המעטה), ואני מבין שהמשחק היום היה מתסכל בעיקר בגלל התוצאה הסופית.
    אבל זה קצת מרגיש לי כאילו לפעמים מחפשים בכוח את כל מה שרע, ומתעלמים ממגמות ודברים חיוביים.

    בשבועיים האחרונים הקבוצה בשיפור מתמיד, וזה נובע בראש ובראשונה, לדעתי, מרודג'רס.
    כמובן שאפשר עוד פעם לחזור ולהאשים את הרכש, את ההצבות של ג'ונסון או לוברן, ולמה צ'אן לא משחק.
    אבל תסתכלו על המגרש, בשבועיים האחרונים אנחנו קבוצה טובה יותר בעשרות מונים מאשר נראינו כל העונה.
    על ה-3:0 מול יונייטד אין בכלל רצון להרחיב, אבל אני תוהה לעצמי אם יש אחד שחושב שהתוצאה הזו משקפת את הלך הרוח במשחק. והיום? על מה בדיקו מאשימים את רודג'רס?
    הניהול משחק שלו היום היה לדעתי, ללא דופי. ההכנה של הקבוצה הייתה מצויינת, ואלמלא הקשרים שלנו לא היו כ"כ חסרי יכולת הבקעה, התמונה הייתה שונה לחלוטין.

    אם נמשיך ביכולת הזו בשבעות הקרובים, כשלוח המשחקים קצת יותר מעודד, אין לי ספק שנראה שיפור במגמת הנקודות. להגיד שרודג'רס לא ימשיך איתנו תוך התעלמות ממה שקורה מסביב, זה נאיבי.
    ונניח רודג'רס יוצא 10 מתוך ה-15 נקודות הקרובות תוך כדי כדורגל מצויין, גם אז הוא יפוטר? כשאין אף מחליף פוטנציאלי בשוק, כשהוא חתם על חוזה ל-3 עונות רק לפני חצי שנה?

    אני הייתי מאלה שביקרו את רודג'רס לפני חודשיים (אחרי ההפסד לפאלאס?), אבל להתעלם מהשיפור שהקבוצה עושה בשבועיים וקצת האחרונים, להתעלם מאיך ששלושת המשחקים האחרונים שלנו נראו (למרות שהתוצאות הסופיות) ועדיין להאשים את רודג'רס באותן תלונות כמו לפני חודש וחודשיים? קצת תקליט שבור בעיניי.
     
    Scouser Tommy אוהב/ת את זה.
  4. Ori8 Member

    הצטרף ב:
    ‏25/7/09
    הודעות:
    4,374
    לייקים שהתקבלו:
    2,315
    זה שלוקאס לובש את המדים האדומים ומקבל משכורת מהמועדון הזה כבר 19 עונות זו שערוריה ברמה שדורשת ועדת חקירה בראשות טוני בליייר. אני לא מתבייש להגיד שאני שונא את השחקן הזה כל כך שבא לי לסגור את הטלוויזיה בכל פעם שהוא על המסך. איזה שחקן עלוב, איזה איבודי כדור מגוחכים, איזו רכות, איזה עולב. מה הקשר שלו לכדורגל ואיך לעזעזל אמרה צ'אן לא משחק לפניו? למה הוא נמחק אחרי משחק נפלא שלו? איך זה קורה? זה באמת פי 10 יותר מעניין אותי מלהבין שוב למה ההגנה שלנו היא גן ילדים פתטי. אין לרודג'רס סיכוי לעשות שם שינוי מכיוון שאין לו מושג, אין לו שמץ של מושג. גם כששחקנים מתחלפים רואים את אותם טעויות, שבוע אחרי שבוע. אותו אי סדר ואי שקט. אין להם מושג מה הם עושים.
     
    oranfu אוהב/ת את זה.
  5. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,307
    לייקים שהתקבלו:
    7,438
    אפשר לדבר כמה שרוצים על ארגון בהגנה, אני לא קונה שטעויות כמו שנעשו היום בהגנה הן באשמת המאמן, צר לי.
    שחקנים שלנו משחקים טניס ראש עם שחקני ארסנל בתוך הרחבה שלנו (בחיי שידעתי ברגע שנשרקה העבירה על סאנצ'ז שנספוג מזה שער) עד שסקרטל מאבד באוויר שחקן שמגיע לו לכתפיים, זה לעשות צחוק.

    המיקום של סקרטל בשער השני, שוב פעם שומר על אוויר, זה לעשות צחוק. 3 בלמים ואיכשהוא ג'ירו עדיין חופשי לגמרי, אפשר להאשים פה מישהו חוץ מהשחקנים?

    רודג'רס אשם בזה שהרכישה הגדולה שלו להגנה היא עד כה כשלון חרוץ, רדפנו אחרי לוברן כל הקיץ ו20 מ' ליש"ט אח"כ - עדיין חסר לנו בלם שיעיף כבר את סקרטל לספסל וידע לארגן את ההגנה שלו יחד עם שוער חדש.

    ויחד עם כל זה, חלוץ זה כנראה הדבר שהכי חסר לנו.
    יש לי המון ביקורת על הקבוצה ואני לא אחסוך בה, אבל לכל המתנגחים בחוסר רחמים אני אגיד דבר אחד - עם סטארידג' בהרכב היינו יוצאים מ2 משחקי הליגה האחרונים לפחות עם 4 נקודות.

    אני מסתכל על המשחקים האלה בעונה שעברה ובחיי שלא באולד טראפורד ולא באנפילד נגד ארסנל בעונה שעברה יצרנו את כמות המצבים המצוינים שהגענו אליהם במשחקים האלה העונה. אז פשוט היו שחקנים שהיו צריכים מצב הבקעה אחד כדי להבקיע ולא 3 או 4.
     
    Scouser Tommy אוהב/ת את זה.
  6. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,255
    לייקים שהתקבלו:
    18,271
    האמת שנשבר לי. מגיע לרודג'רס לעוף מהמועדון על זה שהוא נדבק ללוקאס (וג'ונסון).

    שונא את המערך עם שלושה בלמים, זה חרא גדול. ההגנה עדיין פח.
    סקרטל מפסיד כדור גובה לדבושי בגול הראשון (וזה לא שדבושי הקדים אותו, פשוט לקח לו כדור גובה) וג'ונס נכנע לכדור כאילו זה פצצה של רונאלדו לחיבורים. כל הכבוד לרודג'רס על זה שסיפסל את מיניולה, זה בהחלט הוכיח את עצמו במשחקים האחרונים.
    לוקאס הוא עלוב כזה, זה כבר יצא מכל החורים לראות אותו. נמאס לי וכל מנג'ר שישחק איתו מבחינתי יכול לאסוף את החפצים שלו בסוף אותו משחק. גר'ארד, עם כל הכבוד, פשוט גרוע. לעלות איתו ועם לוקאס באמצע זה פשע.
    למה להכניס את לאמברט למה? הוא לא שייך לרמות האלה. החלוץ עם התנועה הכי גרועה שראיתי במועדון וזה כולל את כולם. בדקות האחרונות היו לנו מלא שחקנים ברחבה ומי הלך לאגף בשביל להגביה? לאמברט. אפשר להשתגע.
    שמישהו כבר סוף סוף במועדון הזה ילמד את סטרלינג וקוטיניו לבעוט. כמה פעמים עוד נראה אותם מגיעים למצב מצוין ובקושי פוגעים בכדור? הרי זאת לא בעיה של טכניקה כי הטכניקה שלהם בכל מובן אחר מצוינת.

    הוא מאמן טוב אבל אין לו שום מושג בלבחור שחקנים. אין לנו בלמים (דווקא סאקו היה טוב היום), אין לנו קשרים אחוריים ואין לנו חלוצים ועדיין אנחנו נראינו הרבה יותר מאומנים מיונייטד וארסנל. אבל הוא אחראי על השחקנים אז כל הביקורת מגיעה לו ביושר.

    ודי כבר עם לוקאס, פשוט די.

    הייתי רוצה להגיד שזה לא יאומן שמשני המשחקים האחרונים יצאנו רק עם נקודה אחת, אבל זה כל כך ליברפול.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏21/12/14
  7. Scouser Tommy משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    12,965
    לייקים שהתקבלו:
    6,660
    יש פה כמה חבר'ה שנראה כאילו הם לא ראו את המשחק (במיוחד אתה @oranfu ). אתה יכול לשנוא את המערך הזה של ה3 בלמים עד מחר - במציאות, כבר משחק שלישי שאנחנו נראים יותר טוב ממה שנראינו כל העונה. מערך שהחייה את מרקוביץ' שסוף סוף נראה כמו שחקן פרמיירליג (אמנם לא מהטופ אבל לפחות משהו), מערך שנותן חופש לקוטיניו-סטרלינג-לאלאנה להראות את מה שהם שווים, מערך שמאפשר לנו להגיע למצבים ולשלוט במגרש גם מול קבוצות בעלות סגל איכותי משלנו כפי שארסנל ויונייטד הן כרגע. אז אני באמת לא מבין איך אפשר להגיד מילה רעה על השינוי היצירתי הזה שרוג'רס עשה. שבועות על גבי שבועות חיכינו לשינוי הזה, למשהו שהוא יעשה שיגרום לנו להיראות כמו קבוצה שוב, ועכשיו כשהוא עושה את זה אתה שונא את המערך? נו באמת. הכדורגל היום היה סוחף, הגענו להמון מצבים בתוך הרחבה של ארסנל, הטקטיקה הייתה בול, אנסנו אותם לגמרי במשחק הלחץ... איך אפשר להגיד מילה רעה על השיטה?

    בהמשך לענייני המנג'ר, לקח לברנדן הרבה זמן להתאפס ולהבין שהחלוצים שלו פשוט פחות טובים מסטרלינג בחוד, והאמת שאני לא כזה מאשים אותו. לא רואה הרבה מאמנים שלא היו נותנים חצי עונה במינימום ל2 חלוצים שהביאו בקיץ (גם אם סוג של הנחיתו עליו אותם) לפני שמספסלים אותם לטובת מערך ללא חלוצים טבעיים. אם אנחנו לא ננחית חלוץ ברמה גבוהה שמתאים לסגנון המשחק בינואר מישהו צריך לתת על כך את הדין. בחיי שעם שיין לונג היינו יכולים להיות הרבה יותר טובים העונה, רק כשסטרלינג זז קדימה פתאום מבינים כמה סטטיים באלוטלי ולאמברט.

    הוא גם צריך להשתחרר מג'ונס. זה נראה כאילו אם משלבים אותו את מיניולה מקבלים שוער מצוין, הבעיטות שלו והיציאות שלו מהשער היו אחלה היום, אפילו מצוינות. אבל השוט סטופינג שלו זה ברמת ילדים א' בהפועל מרמורק... בגול השני קשה להאשים אותו אבל לדעתי בראשון הוא היה חייב לעשות יותר. לפחות לשפשף את הכדור עם האצבעות... משהו. רק לא להסתכל עליו נכנס. ג'יזס.

    לדעתי, הבעיה הכי גדולה שלנו כרגע היא אחד, מרטין סקרטל שמו, שהוא פשוט בור הגנתי גמור. אני מאוד מחבב אותו, והוא נתן אחלה גול להציל לי את הערב ואת הכמה ימים הקרובים, אבל באמת - דיי. פשוט דיי.

    עוד דבר שבאמת נשגב מבינתי זה איך צ'אן, שהוא ללא כל ספק הקשר הכי טוב שלנו כרגע (ע"פ מה שהראה במעט ששיחק), מתייבש שוב על הספסל. עד שיש לנו שחקן שמשלב גם טכניקה וגם אגרסיביות, בערך היחיד במועדון (יחד עם ראזה), הוא לא משחק, ועוד לטובת לוקאס(!). על אף שהברזילאי היה לא רע בכלל הגנתית היום, רק לחשוב אם הגרמני היה במקומו במצבים שהוא הגיע אליהם...

    דבר אחרון (מתנצל על הפוסט המבולגן), אם קוטיניו יצליח לשפר את הסיומת שלו, הוא יכול להיות מהטובים בעולם, ואני לא מגזים. פשוט חוויה לראות את הילד הזה, אני מקווה שברנדן יעשה איתו מה שהוא עשה עם סוארז וסטרידג', ויקפיץ אותו לשלב הבא יחד עם סטרלינג. אנחנו צריכים להיבנות סביב שניהם. כשיהיה חלוץ נורמלי, הייתי מסיט את קוטיניו קצת אחורה יותר, כי כשיש 2-3 שחקנים שכל הזמן לפניו ועושים תנועה לעומק זה מאפשר לו לשחרר את הקילר פאס שהוא כל כך אוהב.

    בינואר חלוץ ושוער בבקשה...

    נ.ב
    אני עדיין לא קובר את היומרות שלנו למקום הרביעי. זה יהיה או אנחנו, או אחת משתי הצפון לונדוניות. 5 נק' משתיהן. ממש לא פער שאי אפשר לסגור, ועם השיפור ביכולת, אני חושב שזה משהו אפשרי בהחלט.
     
    golding, owen11111 ו-StevenGerrard אוהבים את זה.
  8. StevenGerrard Member

    הצטרף ב:
    ‏17/6/13
    הודעות:
    1,860
    לייקים שהתקבלו:
    459
    Jay Riley @Jay_78_
    Got told at the match, Mignolet won't play for #LFC again. If thats the case, we HAVE to sign a new Keeper in January, Jones not good enough

    Billy Liddell @Liddellpool
    Roberto Mancini confirms Inter interest in Lucas Leiva

    Billy Liddell @Liddellpool
    Rodgers expects Sturridge to return from a long-term thigh injury in early January.

    האם אתם שומרים על המערך 3-4-3 כשסטארידג' יחזור או משנים למערך אחר? פרטו, נמקו והביאו דומאות.
     
    Scouser Tommy אוהב/ת את זה.
  9. EsheD משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/10/05
    הודעות:
    10,616
    לייקים שהתקבלו:
    2,365
    מין:
    זכר
    האמת שבינואר הנוכחי יש כמה אופציות טובות מאוד לחיזוק..השאלה אם יש תקציב ?
     
  10. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    לא הייתי ממשיך עם מערך כזה, כי מבחינה הגנתית אתם לא נראים בו באמת יותר טוב - פרסונלית כל שחקני ההגנה שלכם גרועים - זה לא ייעלם במערך כזו או אחר. אני חושב שההבדל הגדול הוא שפשוט חזרתם לשחק עם שחקנים זריזים בכל החלק ההתקפי ומול קבוצה כמו ארסנל באין-הטקטיות בעולמו של ונגר ובמחסור הבולט בקישור כשפלאמיני מוביל אותו וצ׳מברליין בכלל לא כשיר ולא נמצא בתפקיד הטבעי שלו, בלשון המעטה, זה הלך לכם מצוין. בדיעבד, לא היה מפתיע בכלל שאנסתם אותנו בלחץ על הכדור.

    אני חושב שממשחק למשחק ברור שהכישלון הגדול ביותר הקיץ היה אי הבאת מחליף איכותי לסוארז, אפילו יותר גדול מהכישלון עם לוברן וייצוב ההגנה, להבדיל משנים קודמות. גם אם ההגנה הייתה טובה יותר העונה, הגעתם לכל-כך הרבה מצבים במשחקים האחרונים ופשוט לא הייתה רגל מסיימת. אין לי מושג מי יכול להגיע בינואר, אבל להמשיך לבנות על הכשירות של סטארידג׳ בטוח לא תהיה החלטה נכונה.

    רודג׳רס והקבוצה הצליחו שהם שיחקו כדורגל מהיר ואגרסיבי ולשם צריך לחזור. לא ברור איך שחקן ורסטילי ומושלם לשיטה כמו סוארז עוזב ושני טנקים כמו לאמברט ובאלוטלי הם אלה שבסופו של דבר מגיעים. כמובן שאני זוכר איך זה קרה, ועדיין, זה כישלון אדיר.

    אגב, בגלל שלא הצליחו לבצע שום שיפור במשחק ההגנה, אני באמת מאמין שכל ההבדל בין ליברפול של העונה לזו של העונה שעברה הם סוארז וסטארידג׳. כן, הם היו עד כדי-כך טובים: הם היו התוצר המשמעותי ביותר בשיטה של רודג׳רס; הם התחילו את הלחץ על שחקני ההגנה, הם שיגעו את כל היריבות, חילופי המקומות ביניהם, התנועה הבלתי-פוסקת ללא כדור שלהם, וכמובן הגולים שלהם. כתוצאה מכך גם סטרלינג היה במיטבו, וברור לכולם שאין לו מה לחפש בעמדה של חלוץ נסוג, לפחות עד שלא יישפר את הסיומת מול השער באופן משמועתי. בכלל, אני חושב שחסרונם השפיע באופן ישיר גם על שאר מצטייני העונה שעברה באופן ניכר.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏22/12/14
    oranfu, itay2789 ו-Scouser Tommy אוהבים את זה.
  11. EsheD משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/10/05
    הודעות:
    10,616
    לייקים שהתקבלו:
    2,365
    מין:
    זכר
    אחד כמו קבאני (שלא נראה שימשיך עוד הרבה בפ.ס.ז') היה סוגר את הפינה,שוב השאלה אם יש כסף.
     
  12. Scouser Tommy משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    12,965
    לייקים שהתקבלו:
    6,660
    @אלעד , אתה צודק ב100%. זה באמת ההבדל. תוציא מסיטי את אגוארו וטורה, מצ'לסי את קוסטה והזאר, מיונייטד את ואן פרסי ורוני... קשה מאוד להסתדר בלי שני השחקנים הכי טובים שלך ועוד עם מחליפים לא מתאימים לשיטה.

    @StevenGerrard ,
    בהסתכלות קדימה אני חושב ש4-3-3 או 4-4-2 יהלום אלה המערכים המוצלחים ביותר שלנו וצריך לדבוק בהם. בשניהם הייתי בונה אותנו סביב שלישיית קישור של צ'אן-הנדו-קוטיניו, כשצ'אן אחורי ביותר. בהתקפה, סטרלינג וסטרידג' באנקרים ואיתם לאלאנה/מרקוביץ' ב4-3-3 או חלוץ נוסף ביהלום. זה העתיד מבחינתי.

    אבל עד שיבוא (אם יבוא) חלוץ ברמה גבוהה, אני לא רואה סיבה להחליף את המערך הזה.
     
  13. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    74,966
    לייקים שהתקבלו:
    25,664
    מין:
    זכר
    יונייטד נאבקת בהרבה פציעות העונה ושל שחקנים משמעותיים. גם רוני היה מורחק ל - 3 משחקים. והיא עדיין מקום 3. עכשיו אני לא מתרץ, כי הרבה דברים קשורים לליקויים אצלה,אלא בא לטעון שזה פשוט כל העניין של הבדלי איכות. אלה קבוצות עמוקות יותר בליברפול שאצלה למעשה פציעה של שחקן בודד חיסלה את העונה.
     
  14. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,307
    לייקים שהתקבלו:
    7,438
    אין לי שום בעיה כשאומרים שההבדל בין ליברפול הזאת לליברפול של העונה שעברה זה סוארז וסטארידג', יש לי בעיה כשאומרים את זה כאילו מדובר במשהו שהוא לא בסדר ובעייתי, שים את 2 השחקנים האלה ביחד בכל קבוצה בפרמיירליג להוציא אולי את סיטי והיא תשתדרג בכמה רמות.

    אלכס, ליונייטד אין סוארז ושום דבר שמתקרב אליו.
    הפציעה של סטארידג' לא אמורה לחסל אותנו ככה, הבעיה היא באמת האלטרנטיבות בעמדה הזאת ואני מקווה שנטפל בזה ובעמדת השוער מהר מאוד בינואר.
     
    oranfu ו-Scouser Tommy אוהבים את זה.
  15. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    74,966
    לייקים שהתקבלו:
    25,664
    מין:
    זכר
    ואן פרסי לפני שנתיים התקרב למספרים שלו ובטח היה בעל השפעה דומה על הקבוצה. שעריו בפירוש הביאו אליפות.
    בכל מקרה לא הייתי רוצה את סוארס בקבוצתי, היו לה תמיד כלים התקפיים טובים.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.