מכבי נתניה 2014/5: בעיות כלכליות, ערן לוי נפצע ולא ידוע אם ישוב לשחק

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Maccabi Diamond, ‏21/10/14.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Bilev Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/14
    הודעות:
    304
    לייקים שהתקבלו:
    71
    מין:
    זכר
    אני מאוד מקווה שיוסי מזרחי יעוף לפני חלון ההעברות, ככה המאמן החדש יוכל להרכיב את קנדה כמגן ימני ואבו עביד כבלם (או אפילו כקשר אחורי במקום שני הפחים הנוכחיים)
     
  2. henry1 Member

    הצטרף ב:
    ‏9/7/08
    הודעות:
    1,449
    לייקים שהתקבלו:
    420
    אני מנסה למצוא היכן הערך המוסף של יוסי מזרחי על הקווים ופשוט לא מוצא כלום. הייתה לנו הזדמנות פז להיפטר ממנו כאשר הוא הציע את התפטרותו, אלא שאלי שגב, כמובן, בחר להשאיר אותו וכך נתקענו איתו, לפחות עד הפעם הבא שימאס לו.

    כל "הניסיון" שהוא מביא לא שווה כלום. טקטיקה? ממנו והלאה. מאמן כישלון שכל משחק מתחיל את המשחק בידיעה שרן רול מוחלף במחצית או קצת אחרי תחילת המחצית, כי כמובן, כמו תמיד, אין בו כלום ורק מזרחי רואה משהו שאף אחד לא רואה. מאמן שממשיך להתעקש ולהתעקש על אבו עביד כמגן ימיני, כאשר בכל פעם שהוא עובר את חצי המגרש בסבירות גבוהה הוא מאבד או מוסר מסירה סתמית כי פשוט אין לו את זה מבחינה התקפית. הוא ממשיך עם החילוף המוזר של ויקי כחלון בעמדת המגן, כאשר יש לו מגן ימיני שעולה על שניהם על הספסל! חכו, עכשיו הטאלנט השני ניר אברג'יל חזר לרוטציה ואין כמו יוסי מזרחי לשים עפיפונים חסרי מושג בהרכב.
    חייבים להמשיך בקריאות למזרחי להתפטר (ורק קריאות כאלה ולא קריאות דוחות אחרות) גם אחרי ניצחונות כי המאמן הזה עושה יותר נזק מאשר תועלת. אני באמת לא חושב שזה משנה מי יהיה על הקווים, במילא הסגל הוא גרוע ביותר, אבל אולי מאמן אחר ינצל אחרת את המשאבים הדלים שמזרחי בנה, אפילו שינויים מינוריים כמו עמדת המגן והקישור וכך אולי נינצל.

    דבר אחד טוב עשה מזרחי אתמול וזה הורדתו של קאיודה לספסל במחצית. החוצפה שלו במהלך כל המחצית הראשונה חייבה להעיף אותו לספסל גם במחיר של התקפה אנמית ללא תכלית. יצא לנו גם לקבל דוגמית איך ההתקפה שלנו תיראה אחרי לכתו של קאיודה והמצב מבהיל. אור ברוך נראה כלא קשור לענף ואם לא יביאו תחליף נורמלי, אנחנו בבעיה רצינית ביותר.

    דיא סבע לשם שינוי פתח, ולמעט כמה מקרים שהלך קצת לבד ואיבד את הכדור, הוא היה סביר עם איום טוב על השער ובישול לאור ברוך שהיה אמור לשים את הכדור ברשת. מזרחי חייב לתת לו להמשיך לשחק כדי שיצבור ביטחון ויעז יותר ויותר. יש לו בעיטה אפילו יותר מדוייקת מערן לוי ובטח כאשר אין לנו את קאיודה בינואר, אנחנו חיייבים עוד שחקן שיודע לאיים על השער בין כל חוטבי העצים והבלופים שנמצאים אצלנו.

    אני לא חושב שאנחנו הקבוצה החלשה בליגה, אבל ביחד עם הבעיות מסביב אנחנו מועמדים לירידיה בדיוק כמו כל קבוצת תחתית. בדבר אחד יש לנו יתרון על פני כל קבוצות התחתית וזה הקהל, שלמרות כל מה שקורה, ממשיך להישאר נאמן ולבוא בכמויות יפות מאוד. אני רק מקווה שהקהל לא ישבר ויעלם כי אז איבדנו את היתרון הקטן שיש מחוץ למגרש.
     
  3. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,770
    לייקים שהתקבלו:
    6,461
    אני לא חושב שאור ברוך כל כך רע. מזרחי חייב לשלב אותו יותר. לא קל בקושי לשחק ואז במצב ראשון לכבוש. הוא יודע לשחק עם הגב. יש לו איכותיות. אם אתם חושבים שיגיע לכאן משהו יותר טוב בינואר יש לכם טעות. אור ברוך חייב לשחק יותר ואני מאמין שהוא יכנס לעניינים וגם יכבוש.
     
  4. henry1 Member

    הצטרף ב:
    ‏9/7/08
    הודעות:
    1,449
    לייקים שהתקבלו:
    420
    בינתיים בכל המשחקים שראיתי את אור ברוך לא ראיתי חלוץ שאפשר לבנות עליו. עד שהוא עוצר כדור, משתלט עליו ואז מסתובב כבר באים אליו שני שחקנים והכדור הלך. הוא משחק רחוק מאוד מהשער ביחס לחלוץ שרק משחק עם הגב והוא לא אפקטיבי גם בכדורי גובה למרות גובהו. עוד אחד משחקני הרכש הלא מועילים של מזרחי.

    אבל מי יודע, אולי אחרי שקאיודה לא יהיה פה והוא יקבל את הדקות שלו פתאום נגלה איזה כוכב חדש...:huh:
     
  5. oFiRzZz Member

    הצטרף ב:
    ‏30/9/07
    הודעות:
    4,760
    לייקים שהתקבלו:
    1,859
    משהו שבאמת שכחתי להזכיר זה החילוף ההזוי של כחלון .
    מה מזרחי חשב לעצמו ? באמת ? הוציא מגן והכניס מגן .. וואו . בראבו יוסי ככה חוזרים מפיגור 2-0 .
    פשוט כשלון מקצועי מהדהד וחבל שחוץ מפרימו שאומר את זה הרבה .. כל שאר התקשורת
    ממשיכה לתת גב למזרחי ולא מבינה למה הקהל יוצא עליו .

    מזכיר לי ממש את עונת בנין . יודעים שיש מאמן שנכשל וצריך ללכת הביתה ואין מה לעשות עם זה.
     
  6. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,770
    לייקים שהתקבלו:
    6,461
    אגב, הוא עשה את אותו חילוף גם במשחק שעבר ב 0-0 מול אשדוד... לא ברור...

    ובנין לפחות הביא איתו מהפועל חיפה את עלי חטיב ודראגן צ׳ראן- היחידים שתפקדו פחות או יותר...
    מה הביא מזרחי?
     
  7. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,770
    לייקים שהתקבלו:
    6,461
    מינואר שעבר רשימת הרכש של יוסי מזרחי:

    בן מלכה(מזרחי התלבט בינו לבין רועי קהת מיבנה, בזמן ההתלבטות קהת קיבל הצעה מק״ש והלך לשם-איפה קהת ואיפה בן מלכה...)- בקושי שיחק- נופה בקיץ בבושת פנים. רכש כושל!

    אריאל הרוש במקום אוהד לויטה- הייתי בעד ואפשר להגיד כמעט בברור ובצער רב שממש לא מדובר בקפיצת מדרגה. אותו סוג של שוער אחד לאחד- כמעט שיבוט! לא יוצאים לכדורי גובה בכלל, מצויינים ב 1 על 1 בינוניים על קו השער, לא משרים ביטחון על ההגנה.

    עומרי קנדה- יוסי מזרחי לא סופר אותו בעצמו- למה הביא אותו? אפשר להגיד עליו שהוא לא רכש כושל? ואיפה טופי???
    רכש כושל!

    שמעון הרוש- פרווה.

    עודד גביש- עיין ערך קנדה.

    סרגי- ממש לא הבלם שייחלנו לו. קצת השתפר אבל כמנהיג של הגנה שנראית ככה- רכש כושל!

    גבי- שחקן חילוש- רכש כושל!

    רומאריו- בינוני- הגיע כדי לכפר על מרכז שדה רך ולא אפקטיבי- בינוני!

    אנאס דאבור- אולי יום אחד...
    נכון לכרגע בקושי נספר. לא הגיע על תקן שחקן הרכב. גם בטח לא עולה יותר מידי כסף. לא נותן ציון עדיין.

    עמית בן שושן- נע בין הרכב לספסל. שער אחד מתחילת העונה. לא זוכר אם הוא בישל משהו. הגיע כדי לשדרג. לא תורם כמעט כלום- רכש כושל!

    דודו- הגיע פצוע, נחתך לא לפני שלקח 200,000 ש״ח פיצוי(הוא קיבל את הכסף???)- כולם אשמים. גם מזרחי- רכש כושל!

    אור ברוך- בקושי נספר ע״י יוסי מזרחי. די דומה לסיפור קנדה וגביש.

    דיא סבע- מתחיל להיספר קצת יותר. הרבה רעש וצלצולים. הקהל אוהב אותו. תכלס? כלום! לא שערים, לא בישולים... פה ושם דריבל טוב. עדיין נמנע מלתת ציון.

    12 שחקני רכש שהגיעו בקיץ(לא כולל בן מלכה). עם גרשומוב ואבו עביד שהגיעו בהסכם השת״פ עם טוברוק זה 14!!!
    כישלון חרוץ!!!!!

    שוחררו- בן מלכה, אדיר טובול, ליפניה, ליאור ז׳אן, אוהד לויטה, טופי, עדי סופר, שלו מנשה(נמצא בקבוצה- לא בסגל), קובי חסן, עידו אקסברד.

    תשפטו בעצמכם אם הקבוצה מהעונה שעברה התחזקה.
    אני גם שומע הרבה אנשים מדברים שטויות על כך שקבוצה לא יכולה לעלות ליגה ולהסתמך על אותם שחקנים. יוסי מזרחי החליף כאן 2/3 קבוצה וזה שאת הקבוצה הזו מובילים ערן לוי ולארי קאיודה, ועדיין רואים הרכב לא יציב שבהרבה מקרים כולל את רן רול, עידן שריקי, עומר צלישר, עידו לוי, ירין חסן, ויקי כחלון, אנאס דאבור(כמעט כולם שחקנים שנעו בין הרכב לספסל בעונה שעברה בלאומית) ובחור צעיר שאפילו לא משחק בתפקיד הטבעי שלו כמו איאד אבו עביד רק מנציח את הכישלון של יוסי מזרחי.

    למרות כל זאת יוסי מזרחי לא ראוי ליחס שהוא מקבל ולדעתי הוא המאמן היחיד שבמצב הנוכחי יכול להשאיר את הקבוצה בליגה.
     
  8. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    עידן444 - יוסי מזרחי הוא "המאמן היחיד" שיכול להשאיר את הקבוצה בליגה? אפילו יוסי מזרחי בעצמו לא חושב ככה, אחרת לא היה מציע את התפטרותו. יוסי מזרחי, שכנראה בלי הכוונה מג'קי בן זקן לא מסוגל להוביל קבוצה ברמה המקצועית, הבין שהוא שרף 26 מליון שקלים ובנה איתה קבוצה גרועה, אז הוא מנצל את המצב הכלכלי כדי להתחבא מאחוריו. שמישהו יזכיר למאמן הותיק והמנוסה שהקבוצה שלו פתחה את העונה גרוע, הרבה לפני שהצרות הכלכליות החלו לפקוד את המועדון.

    לא מגיע לו להישאר בליגת העל. באמת שלא מגיע לו.
     
    oFiRzZz אוהב/ת את זה.
  9. Bilev Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/14
    הודעות:
    304
    לייקים שהתקבלו:
    71
    מין:
    זכר
    יש לי תחושה שנתבזה בגביע ונעוף מול קבוצה מליגה נמוכה
     
  10. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,770
    לייקים שהתקבלו:
    6,461
    לצערי גם בעניין התקציב רב הנסתר על הגלוי. אני לא יודע מה תקציב השחקנים של מכבי נתניה. לא מזמן נדב צנציפר חשף את תקציבי השחקנים של הקבוצות ומכבי נתניה לא הוזכרה שם כשקבוצות כמו אשדוד ומכבי פ״ת כן אוזכרו עם תקציבי שחקנים של 8-9 מיליון. או שנתניה נשכחה או שעפי רישומי הבקרה מדובר בתקציב שחקנים מינימלי כמו סכנין, עכו, הפועל פ״ת. אני יודע על תקציב שחקנים של 10-11 מיליון ש״ח שאני מסכים שבסכומים האלה אפשר לעשות אחלה קבוצה אם עובדים בשכל מה שמזרחי לא עשה.
    מנגד, סביבת העבודה היום היא כמעט בלתי אפשרית ועל אף האכזבה העצומה מיוסי מזרחי, לא רואה מאמן אחר מצליח להוציא מהסגל הזה יותר.
    אפילו אם היפותטית נתניה יכולה להביא מחר מאמן בכיר כמו רוני לוי או אלי כהן לדעתי הם קוברים אותנו סופית. שלא נדבר על מאמנים כמו גיא לוי, גילי לנדאו או השמות הריאליים שעולים מתוך המערכת כמו תומר קשטן או בני לם שאין להם בעיני שום סיכוי לעצור את המפולת. ליוסי מזרחי יש עדיין סוג של הערכה לפחות אצל השחקנים הבכירים ובראשם ערן לוי שלא יספור במצב הנוכחי אף מאמן אחר.
     
  11. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,770
    לייקים שהתקבלו:
    6,461
    תשובה לאופיר-

    בב״ש יש כמה אספקטים שלא היו בקבוצות שלנו בתקופת יאמר.
    1. אפקט ברדה. אם אני מנסה להקביל את זה בנתניה, ואני זוכר את הבז שזה עשה בזמנו- שלום תקווה! סמל שחוזר מחו״ל ועושה מהפך דרסטי באופי של מועדון. מאחד את השורות, פקטור בלתי רגיל! העונה פחות מדברים על זה כי היכולת פחות טובה אבל ברדה הוא ערך מוסף.

    2. תחרותיות- פערים גדולים בהרבה בין נתניה למובילה. אף אחד בשום שלב של העונה לא באמת חשב שנתניה מסוגלת לקחת אליפות או אפילו להיות בתמונה עד הסוף. ב״ש עונה שעברה עד הפלייאוף היתה בתמונה, וגם העונה יש תחושה(בטח אם זהבי הולך) שב״ש יכולה לקחת אליפות!

    3. בהמשך לסעיף 1. זהות! מכבי נתניה היתה קבוצה מנוקרת. אוסף שכירי חרב שעובדתית ביום שהלך הכסף הם נעלמו יחד איתו כלא היו. לא הגיע לנתניה אף שחקן ״מוכר מנויים״, "שובר שיוויון", "ערך מוסף." אין אף שחקן שיכול להיכנס להיכל התהילה של מכבי נתניה מלבד לואיס מרין שהוא שחקן הגנה ועשה את זה בעיקר בזכות אישיותו ולא כי הוא כוכב על.
    בב"ש בהרכב היום יש את סוארס, ברדה, בוזגלו, ומליקסון(יותר מהקדנציה הקודמת אבל ללא ספק הבאתו יצרה בז)- כולם יכולים להיות מוזכרים באותה נשימה יחד עם רוסו, חלילוביץ, סתיו אלימלך ואופיר חיים. הבאה של שחקן כמו אדריאן פיטו זה מקביל בערך להבאה של פאלצ׳וק לב״ש... שכטר הגיע סך הכל כצעיר מבטיח מנצרת עילית ולמעשה את הפריצה הגדולה עשה בהפועל ת"א. למעשה הכוכב הכי גדול היה שלו מנשה וזה אומר הכל...

    4. איכות. הכדורגל של נתניה גם אצל גוטמן, גם אצל עטר וגם אצל מתיאוס היה קשה לצפיה. כשהייתי פוגש את המשפחה שלי בת"א, צפונים שחיים בבועה שלהם, אוהבים כדורגל ומפולגים בינם לבין עצמם בין שלושת הקבוצות של תל אביב עם רוב אדום כיאה לצפונים שמאלנים, הם הגדירו את זה הכי נכון וככה נתניה נתפסה באותם ימים גם כלפי חוץ- "קבוצה עם הגנת ברזל שמוסרת את הכדור למעלה שאיזה מישהו שרץ רץ רץ ומקווים שהוא יעשה משהו"(הכוונה לאיתי שכטר כמובן...). בב"ש אתה רואה קבוצה. אתה רואה מהלכי כדורגל. נכון, זה לא לאורך משחק שלם. זה פה כמה דקות ושם כמה דקות ולא מעט דקות מתות. זה עדיין מספיק כדי לסחוף. אני לא אוהד שלהם, ואני רואה פה ושם משחקים שלהם ואני אומר לעצמי - "בואנה, איזה יופי!!!". הם גם יוצרים כוח הרתעה. אני לא זוכר קבוצת באות למשחקים נגד נתניה בחשש.
    יאמר לא נתן לאף אחד לעבוד ולא ראית משהו שנבנה. משהו אם המשכיות. משהו שמשתפר עם הזמן. להפך, הליכה אחורה עד לשבירת הכלים של הגביר. יאמר לזכותו שהוא טיפח נוער וזה הדבר היחיד שהוא השאיר לטווח הארוך. מלבד זה הכל התמוסס כלא היה...
     
  12. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    היום מציינים שנה לפוגרום שעברנו בעילוט נגד הטרוריסטים מנצרת, שבמזל לא נגמר בפצועים או הרוגים מהצד שלנו.

    http://up413.siz.co.il/up1/ojzzdmzjjmnd.Xxx

    פושעי עילוט לדין!
     
    yros1, עידן444 ו-oFiRzZz אוהבים את זה.
  13. yros1 Member

    הצטרף ב:
    ‏31/10/14
    הודעות:
    370
    לייקים שהתקבלו:
    69
    מין:
    זכר
    התקשורת פה בקושי מסקרת טבח בבית כנסת וילדה שנשרפה כשמחבלים הציתו את רכב המשפחה לפני שבוע, אז היא תסקר דבר כזה? אם זה היה הפוך תהיה בטוח כבר היה שבועיים נושא שפותח את השידורים.
    תקשורת שמאל קיצונית, בזה זה מתחיל ובזה נגמר.
     
    abcd, oFiRzZz ו-שי אוהבים את זה.
  14. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,770
    לייקים שהתקבלו:
    6,461
    להזכירכם, אנחנו אלה שנענשנו בסוף כל הפוגרום הזה...
    נצרת קיבלה את אותו עונש ולהם הוא בוטל...
    תנו לי לברוח מהכדורגל המסריח שלנו כבר!!!!!!!! למה????? למה נדבקתי בחיידק הזה??????
     
  15. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,770
    לייקים שהתקבלו:
    6,461
    יש תופעה חדשה. הכלבים באים להתנצל בסוף.גם אדלר עפי ישראל היום וגם הקוון שפסל את השער החוקי של קאיודה נגד אשדוד. במקום להתנצל תהיו קצת יותר מרוכזים, ולא רק כשמכבי ת״א משחקת. נגד ב״ש פנדל ברור לק״ש ליאני לא שרק כי שרק 3 דקות קודם. פה שום דבר שדומה לפנדל ושורקים בכזו קלות. ואותו דבר לגבי הנבדלים... ואומרים לי ששופטים לא משפיעים. ששופטים לא מורידים ליגה. תוסיפו לנו 2 שגזלו נגד אשדוד, ולפחות נקודה שבהחלט נגזלה מאיתנו אתמול ואנחנו 7 מהקו האדום, מעל אשדוד, צמודים לבית״ר ובמומנטום חיובי. במקום זה הפסד או אפילו תיקו מול הפועל חיפה והמצב שלנו לאור המצב הכלכלי וכל מה שמסביב הופך לקטסטרופה וכמו שאמר לחמן אתמול- המועמדת מספר אחת לירידה. ראו הוזהרתם! ואל תגידו לי שלשיפוט אין חלק בזה! גם היה להם חלק נכבד לפני שנתיים!
     
מצב נושא:
הנושא נעול.