מחזור 17 בבונדסליגה: מסיימים את הסיבוב הראשון

הנושא בפורום 'פורום כדורגל גרמני' פורסם ע"י Die Werkself, ‏18/12/14.

  1. Die Werkself wir sind die Macht am Rhein

    הצטרף ב:
    ‏26/8/12
    הודעות:
    2,083
    לייקים שהתקבלו:
    941
    http://i59.tinypic.com/2q3rrwy.Xxx

    המחזור ה-17. כן, זהו המחזור שמסמל את פתיחת התקופה הנוראית - שבה אנו נאלצים להיפרד זמנית מהבונדסליגה - הידועה גם כ"הפגרה". המחזור הקרוב יהיה המחזור האחרון של הסיבוב הראשון בעונת 2014/15 בבונדסליגה, ואנחנו כמובן מקווים להישאר עם טעם של עוד.

    בשישי מיינץ תעמוד בפני משימה קשה מאוד ותארח את באיירן הבלתי מנוצחת. בשבת ב16:30 ישחקו במקביל מירב המתמודדות לכרטיסים לליגת האלופות בעונה הבאה - באייר לברקוזן שתארח את פרנקפורט, שאלקה שתפגוש את המבורג, בורוסיה מנשנגלאדבך שתתארח באצטדיונה של אוגסבורג המפתיעה - וכן, גם בורוסיה דורטמונד שתנסה לסיים את אחד מהסיבובים הגרועים בתולדותיה בצורה טובה, וקשה למצוא יריבה מתאימה יותר מאשר ורדר ברמן החלשה. במשחק הנוסף שיתקיים בשעה זו ייפגשו שטוטגרט ופאדרבורן.
    בשבת בערב וולפסבורג תארח את פ.צ. קלן, ואילו שני המשחקים שבראשון יפגישו בין הרטה והופנהיים ובין פרייבורג והאנובר.

    לוח המשחקים המלא של המחזור ה-17:

    שישי, 21:30:
    מיינץ 05 - באיירן מינכן

    שבת, 16:30:
    שאלקה 04 - המבורג
    באייר לברקוזן - איינטרכט פרנקפורט
    ורדר ברמן - בורוסיה דורטמונד
    אוגסבורג - בורוסיה מנשנגלאדבך
    שטוטגרט - פאדרבורן

    שבת, 18:30:
    וולפסבורג - פ.צ. קלן

    ראשון, 16:30:
    הרטה ברלין - הופנהיים

    ראשון, 18:30:
    פרייבורג - האנובר

    שיהיה לנו מחזור מהנה וחג שמח!
     
    Der Kaiser אוהב/ת את זה.
  2. bvb_fan Kevin Großkreutz

    הצטרף ב:
    ‏10/7/12
    הודעות:
    294
    לייקים שהתקבלו:
    48
    ניצחון, שום דבר אחר לא מתקבל על הדעת.
     
  3. bvb_fan Kevin Großkreutz

    הצטרף ב:
    ‏10/7/12
    הודעות:
    294
    לייקים שהתקבלו:
    48
    אני מתעב את באיירן. וזה היה תסריט ידוע מראש.
    מה שכן, הם מכונה וזה יאמר לזכות המאמן שלהם
     
  4. Der Kaiser Manuel Neuer מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏7/9/04
    הודעות:
    24,805
    לייקים שהתקבלו:
    335
    לראות את נוייר חוגג כך אחרי ניצחון במיינץ בסך הכל אומר כל כך הרבה עליו. כזה רעב לנצח הבחור, זו תופעה. ההצלות שלו היום היו מרשימות, כמו תמיד. במשחקים האחרונים הוא היה הרבה פחות עסוק ומכאן בעצם אפשר וצריך לשלוח מחמאות למיינץ שנלחמו יפה וקבוצת מתרפצות משומנת, כל הכבוד. מגיע להם להיות רשומים על אחד מ-4 השערים שספגנו במחצית העונה הזאת.
     
    bvb_fan אוהב/ת את זה.
  5. מזגן Member

    הצטרף ב:
    ‏29/9/11
    הודעות:
    4,458
    לייקים שהתקבלו:
    394
    צפיתי ברובו המכריע של המשחק של דורטמונד היום. לא אוהד שלהם אבל מכיר את הסיטואציה מבחינה מסויימת מהנסיון שלי עם ארסנל.

    לארסנל של אחרי 2007-08 היו הרבה מאוד משחקים שבהם הקבוצה, שלכל הפחות היא מעל הממוצע וכנראה שבמחינת איכות שייכת לחמישייה העליונה בליגה שלה לפחות פשוט נראתה רע. יותר מכל נראה שכל פעולה דרשה מאמץ עילאי בכדי לבצעה, כל מאבק כל בעיטה כל דריבל וכל מסירה נראו כל כך קשים.
    מנגד, קבוצות אחרות שנופלות ממנה מבחינת איכות מצליחות לחבר סדרות על גבי סדרות של פעולות שכולן מצליחות, כל הרחקה כל כדור גובה כל דריבל וכל מסירה מצליחים באחוזים גבוהים ביותר.

    מה שלמדתי היום הוא שלפחות במשחק הזה לדורטמונד לא היה שום דבר להציע במרכז המגרש. גונדאגן נשרף לקראת הדקה ה75 לחלוטין בקושי עמד על הרגליים, גם לפני כן עקבתי אחריו מקרוב ולא התרשמתי בכלל מההופעה שלו. אי דיוקים החלטות ומסירות מוזרות וביצוע רע ממרכז הקישור של דורטמונד תקעו הכל עבור השאר.
    כמו כן לא ראיתי מהירות או יעילות באגפים יותר מדי למעט המגנים שלפעמים כן הצליחו.

    מאוד הורגש לי המחסור בכוכב, אחד שהקבוצה יכולה להאחז בו בדקות שלא הכל הולך. כמו שהקלישאה אומרת - "אין בעל בית". אחד שהוא ברמה אחת מעל השאר שנותן את האקסטרא הנדרש כדי למשוך את כל הקבוצה טיפה יותר קדימה מהבינוניות (או גרוע מכך).

    קלופ יכול לחזור על הוראות ולעשות אלף תיקונים, אבל לא נראה לי שייש לו את חומר השחקנים בחלק השלישי להוציא לפועל תוכנית טובה. ראיתי גם שיש רשימת פציעות מכובדת של כמה שחקנים חשובים. יכול להיות שעם חזרתם נראה שינוי. רק שלא יפלוט בטעות לקראת החלון שהפצועים החוזרים הם כמו החתמות חדשות. כי אז אני פשוט אצטרך להוסיף את דורטמונד אוטומטית לרשימת הקבוצות שאני אוהד (כרגע ארסנל).
     
  6. aloneli Member

    הצטרף ב:
    ‏2/2/10
    הודעות:
    3,364
    לייקים שהתקבלו:
    16
    האמת בהפסד הזה של דורטמונד לא היה חוסר מזל ולא נעליים.ברמן פשוט הייתה טובה מידי בשבילה והביכה אותה כל כך בקלות.שחקנים כמו קירך ושמלצר פשוט לא הצליחו לחטוף כדור אחד ובכל פעם היה מצב של יתרון מספרי בהתקפה של ברמן.מה שכן אני חייב להגיד לגבי הומלס,רואים עליו כמה כשרון יש לבחור הזה אבל כמה הבנה לקויה של המשחק.בכל פעם שדורטמונד צריכה שער הוא מפקיר את ההגנה וחושב שהוא חלוץ.או שפה נשאלת השאלה למה המאמן לא עושה איתו סדר כי הוא פשוט מבולגן במשחק שלו.
    מרכז השדה חלש זה לא סוד,מאימובילה לא תבוא הישועה וגם אובאמיאנג שהוא השחקן הכי טוב של דורטמונד השנה לא נראה טוב.
    נראה לי מכולם הכי חלש היה קאגווה,הוא זה שהיה אמור להוביל את דורטמונד במשחק הזה והוא התברר כנקודת התורפה של דורטמונד.
    התגובה של הומלס בסיום אומרת הכל.זה כבר יותר מסתם הפסד זה כבר משחק שהיה אסור להפסיד והיא עוד יותר הסתבכה והוציאה את ברמן מהמקום האחרון.

    ברמן נתנה משחק מעולה וגם עמדה נכון על המגרש.אולי עם יותר ריכוז היא הייתה גומרת את המשחק לפני אבל לא שזה מעניין אותם כרגע.פריץ חגג את ההחמצה שלו בסיום וזה מובן לגמרי.מבחינתה זה היה קרב על 6 נקודות כמו שאומרים נגד יריבה שלה בתחתית והיא עשתה את העבודה.