דיון הסרטים

הנושא בפורום 'פורום אוף טופיק' פורסם ע"י Nesta, ‏29/6/03.

  1. cheddar Member

    הצטרף ב:
    ‏22/10/14
    הודעות:
    6,687
    לייקים שהתקבלו:
    1,102
    באיזה אתר יש כתוביות להורדה בעברית ?
     
  2. Igi Member

    הצטרף ב:
    ‏25/5/05
    הודעות:
    9,708
    לייקים שהתקבלו:
    58
  3. Nave ורק מי שאוהב אותך באמת מבין היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏2/8/09
    הודעות:
    11,089
    לייקים שהתקבלו:
    1,838
    בנוסף לאתר שצוין למעלה יש את
    סאבטייטל כתוביות › הורדת כתוביות ותרגומים בעברית לסרטים וסדרות
    ואת Torec. שלושתם מביאים בסה"כ את אותם תרגומים לאותם סרטים, אבל יש מלחמה בסצינה הזו (בשיא הרצינות) ולפעמים אתרים מסויימם לא מעלים כתוביות לסרט כזה או אחר בגלל 'זכויות יוצרים' וכל מיני דברים אז מומלץ לעקוב אחרי 2 האתרים לעדכון שוטף על תרגומי סרטים, או פשוט לחפש בכל אחד מהם תרגום לסרט ספציפי :)
     
  4. Igi Member

    הצטרף ב:
    ‏25/5/05
    הודעות:
    9,708
    לייקים שהתקבלו:
    58
    22 ג'אמפ סטריט מזעזע... עוד באתי עם ציפיות מה21
     
  5. cheddar Member

    הצטרף ב:
    ‏22/10/14
    הודעות:
    6,687
    לייקים שהתקבלו:
    1,102
    לדעתי ברמה יותר גבוהה מ 21 , יותר מצחיק. וגם מודע לעצמו שזה סרט המשך.. אבל מצליח להיות טוב.
     
  6. חייל שוקולד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏31/7/07
    הודעות:
    11,603
    לייקים שהתקבלו:
    3,275
    פשוט פסיכי שבכזאת קלות האקרים מצליחים לבטל הפצה של סרט.
     
  7. Nave ורק מי שאוהב אותך באמת מבין היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏2/8/09
    הודעות:
    11,089
    לייקים שהתקבלו:
    1,838
    כזאת קלות? הם הדליפו סרטים, הדליפו מידע חסוי, הדליפו דברים מביכים, פגעו בעובדים תמימים. כל זה לא מנע מסוני להמשיך עם הסרט ובעצם לירות לעצמם ברגל כי ככל שהם התעקשו כך הגיעו חשיפות חמורות יותר.

    אבל אז נשלחו לסוני מסרים שמי שהולך לצפות בסרט יזכה למנה כמו ב11.9, אז למה שיקרינו את הסרט הזה? ואם באמת חס וחלילה היה קורה פיגוע באולם קולנוע שמשדר את הסרט, מה אז היית אומר? "טיפשים סוני שחשבו שהאזהרות האלה הם כלום ושום דבר".
     
  8. חייל שוקולד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏31/7/07
    הודעות:
    11,603
    לייקים שהתקבלו:
    3,275
    כן, יחסית זאת לגמרי קלות כדי לבטל הפקה שהושקעו בה מאה מיליון דולר. זה תקדים מטורף שכל אחד שסרט לא מוצא חן בעיניו יכול לשכור האקרים שיחשפו כמה סרטים ואימיילים ואז ישחררו איום שיגרום לביטול סרט.

    וסוני לא אלה שרצו לבטל את הסרט אלא חברות אולמות הקולנוע שלא מסכימות לשדר אותו.
     
  9. Nave ורק מי שאוהב אותך באמת מבין היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏2/8/09
    הודעות:
    11,089
    לייקים שהתקבלו:
    1,838
    אני בכלל בראש של איך סוני, שחושבת על כל פרט ופרט בסרטים שלה, והיא תעשיית שמגלגלת מליארדים, לא עצרה רגע עוד בהצגת התסריט לסרט ואמרה לעצמה שהסרט הזה עלול לגרום לזה כאוס. הרי מדובר כאן באחד מהדיקטטורים הגדולים שקיימים, והסרט מלגלג עליו בצורה רצינית ואף יש בו סצינה דמיונית בה הוא מת, כמובן בצורה קומית והכל. אז מה הם באמת חשבו? שהצפון קוריאנים יישבו ויגידו "וואו איזה מצחיק זה שהם צוחקים לנו על השליט, יאללה, שכל העולם יצחק עליו!!".

    ולגבי מה שאמרת - שוב, כל מה שקדם לביטול הסרט זה לא נחשב "לגמרי קלות". זו פריצה למחשבים עתירי אבטחה, ומדובר בחבורת מקצוענים מהשורה הראשונה. מדובר פה בפריצה שגרמה נזק מטורף לסוני.

    אני בכלל לא בטוח שכל אחד שסרט לא יבוא לו טוב בעין יוכל לבצע ולעשות את מה שההאקרים האלה עשו.

    ואגב, בתחילת אתמול היו אלה 5 אולמות קולנוע שהחליטו לבטל את הקרנת הסרט, ולקראת סוף היום סוני "החליטה" בשביל חברות הקולנוע האחרות שהיא לא לוקחת אחריות ומבטלת את ההקרנות, מבלי שאלה יגידו שהן גם מוותרות על התענוג. לדעתי האישית בסופו של דבר אף חברת קולנוע לא הייתה לוקחת על עצמה את הסיכון שכרוך בהקרנת הסרט.
     
  10. חייל שוקולד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏31/7/07
    הודעות:
    11,603
    לייקים שהתקבלו:
    3,275
    1. אז צוחקים על דיקטטור ועוד של מדינה שהיא אפילו לא 1% מאמריקה, אז מה? גם בסרט טים אמריקה צוחקים על אבא של אותו דיקטטור ואז לצפון קוריאנים לא היה אכפת. פעם אחרונה שבדקתי בהוליווד כמו בישראל יש חופש אומנותי, למה שיבטלו סרט על דבר כזה? אתה שומע מה אתה אומר? מי אלה כבר צפון קוריאה? מתי הם עשו משהו נגד מדינות המערב חוץ מלאיים?

    2.זה כן בקלות כי לפריצה אין קשר ישיר לביטול הסרט אלא לאיומים, הפריצה בסה"כ הוכיחה שכביכול עומדים מאחורי האיומים אנשים רציניים(וזה לגמרי כביכול כי יש הבדל עצום בין לשכור האקרים סיניים שיפרצו לסוני לבין לעשות פיגועים בסגנון 11\9). בעצם אם מחר יצא סרט שצוחק על אל קעידה הם גם יכולים לאיים שהם יעשו פיגועים וכנראה שיבטלו גם את הסרט הזה.

    3.אלה לא 5 אולמות קולנוע אלא 5 חברות שהיו אחראיות על 20,000 הקרנות. כשהן לקחו צעד אחורה אז בסוני החליטו שאין טעם לשחרר את הסרט.
     
  11. Nave ורק מי שאוהב אותך באמת מבין היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏2/8/09
    הודעות:
    11,089
    לייקים שהתקבלו:
    1,838
    1. חוזר למה שאמרתי בתחילה. אתה אומר בשורה אחרונה מתי הם עשו משהו חוץ מלאיים. צודק, אבל אם באמת האיום היה מתממש? סוני הייתה צריכה לקחת את זה על עצמה?

    2. בתחילה היו איומים שיפגעו בסוני בדרכים כאלה ואחרות ועשו את זה בעזרת פריצה למחשבים, ועשו נזק חמור. כמובן לא חמור כמו פיגוע באולם קולנוע, אבל זה הדליק נורה אדומה אצל סוני ופגע להם עמוק בכיס.
    אם יצא מחר סרט שיצחק על אל קעידה סביר להניח שיתחילו אותם איומים, אז למה מלכתחילה לעשות סרט כזה ? כאילו, למה להכנס לפינה הזו ? נכון יש חופש אומנותי והכל ועדיין, אני לא רואה שום סיבה בעולם להשקיע מיליונים על סרטים שיעוררו כזו מהומה שלא קשורה לקולנוע. יש כל כך הרבה אופציות אחרות !!

    3. מקבל.
     
  12. חייל שוקולד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏31/7/07
    הודעות:
    11,603
    לייקים שהתקבלו:
    3,275
    1.האיום הזה בחיים לא היה מתממש גם כי לצפון קוריאה אין את היכולת לעשות סריית פיגועים כמו 11\9 וגם כי קים ג'ונג און יודע שאם הוא יעשה משהו כזה זה הסוף שלו ושל המשטר שלו. במקרה הרע היה אירוע נקודתי כמו הירי בסרט של האביר האפל לפני שנתיים וגם זה אני בספק.

    2.אני לא מבין את השאלה "למה להכניס את עצמך לפינה הזאת". אפשר גם לשאול למה בכלל לעשות סרטים? ככה, כי יש חופש אומנות וליוצרים מותר לעשות סרטים על מה שהם רוצים. זאת לא פעם ראשונה שעושים אומנות שמעליבה אנשים או ארגונים, סאותפארק עשו על זה 17 עונות. זאת אפילו לא הפעם הראשונה שעושים קומדיה על צפון קוריאה(כאמור טים אמריקה המפורסם), זאת רק הפעם הראשונה שמצליחים לגרום לביטול הפקה שכבר הושקעו בה 100 מיליון דולר.
     
  13. Nave ורק מי שאוהב אותך באמת מבין היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏2/8/09
    הודעות:
    11,089
    לייקים שהתקבלו:
    1,838
    ברגע שאתה בעצמך העלת אופציה שאולי יהיה אירוע ירי נקודתי בבית קולנוע אתה חושב שצריך להמשיך בכ"ז בהפצת הסרט?

    ולא, האירועים לא דומים, כי האירוע ההוא באביר האפל היה ע"י בן אדם מטורף בדעתו. אם יקרה משהו בהקרנה של הסרט הזה, מן הסתם זה יהיה "למען המנהיג" ופעולת התאבדות כזו או אחרת. לא שווה שאף שערה תיפול מראשו של אדם בגלל פאקינג סרט!

    יש חופש אומנות ומנגד יש אנשים מטורפים בעולם, זה לא חדש. במקרה הזה, "פגעו בכבודם" של האנשים המטורפים האלה והם נתנו איומים שמומשו. סוני, שיש לה קודקודים מאוד חכמים בראש, החליטה לקחת צעד אחורה ולא ללכת "ראש בראש" כדי למנוע מצב של עוד נפגעים. מבין אותם לגמריי.

    זה יילמד את חברות הסרטים האחרות להשקיע מאות מיליונים בסרטים "בדיוניים" או סיפורים אמיתיים ומרתקים, ולאו דווקא בליצור סרט שצוחק על שליטים מטורפים של מדינות מטורפות .. יש כל כך הרבה נושאים בעולם שאפשר לעשות עלייהם סרט בשם חופש האומנות, דווקא לזה נטפלו?

    אם היה קורה גל כזה של 'פשעים' נגד יוצרי סאות' פארק ורשת קומדי סנטרל הם אולי היו שוקלים את צעדייהם מחדש. אני זוכר שהיה את הפרק שבו הוצג מוחמד בצורה מלגלגת ובסה"כ היה איזה אדם מוסלמי שיצא נגד זה למחאת פייסבוק, לא מימש את זה לשום דבר.

    אם גם בסרט הזה הייתה מתחילת מחאת פייסבוק ולא מעבר, הסרט היה מופץ. ברגע שאנשים חצו את הגבול בהקשר של הסרט, ועוד איימו להמשיך הלאה, החליטו לקחת צעד אחורה, למען בטיחות כולם.
     
  14. חייל שוקולד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏31/7/07
    הודעות:
    11,603
    לייקים שהתקבלו:
    3,275
    כתבתי גם שאני בספק גדול אם כזה דבר היה קורה, זה הworst case scenario וגם הסיכוי שהוא יקרה לדעתי קלוש לגמרי, בכלל לא בטוח שגדול מספיק כדי להיכנע לטרוריסטים האלה.

    לא כתבתי שהאירועים דומים.

    האמת שסוני יצאו בסדר בסיפור הזה ולא הפסיקו את ההפקה של הסרט עד שחברות הקולנוע הכריחו אותם. אני בכלל לא בטוח שהם לא ישחררו אותו בפלטפורמה שונה.

    ממש לא דווקא לזה נטפלו, אלא רק במקרה הזה נכנעו למאיימים. מבחינתך גם על מוסלמים אסור לצחוק כי הם איימו בכמה מקרים שונים שהם יעשו מהומות אם ישתחררו דברים שנוגעים למוחמד? ואם ארגונים נוצרים יחליטו שסרטים בסגנון הר ברוקבק הם ביזוי ויתחילו לאיים, גם סרטים כאלה יהיה אסור לעשות? הרי יש כל כך הרבה נושאים בעולם.

    זה ממש לא היה מחאת פייסבוק אלא ארגונים מוסלמים ידועים.
     
  15. Igi Member

    הצטרף ב:
    ‏25/5/05
    הודעות:
    9,708
    לייקים שהתקבלו:
    58
    מישהו ראה את ה3 של ההוביט? מה דעתכם?
    כבר מהתחלה הופתעתי שהם החליטו לעשות 3 סרטיםף כי בניגוד לשר הטבעות, הספר הזה מאד פשוט ובניגוד למשל לקונספט דומה שעשו עם משחקי הרעב(האריכו את הספר האחרון ל2 סרטים), ההוביט זה לא ספר שכל הקטע שלו זה ההתמקדות בדמויות וצריך הרבה זמן כדי להעביר את הסיפור שלהם כמו במשחקי הרעב. בגלל זה לדעתי הם מרחו קצת מעבר לצורך את הסרט ה-3... זה עדיין לא אומר שלא נהניתי ממנו :) אבל עדין יכלו לדעתי לקצר