סיכום סיבוב ראשון 2014/2015

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י EuropeGuy, ‏17/12/14.

  1. EuropeGuy Member

    הצטרף ב:
    ‏25/10/12
    הודעות:
    2,593
    לייקים שהתקבלו:
    965
    חברים, תם ונשלם לו הסיבוב הראשון בליגת העל ואנחנו ממשיכים את מסורת סיכום הסיבוב הראשון של 'עומר' מהשנה שעברה, כשזה הזמן שלנו לסכם את מה שהיה, עם הפנים למה שיהיה. אז מה היה לנו עד כה בקצרה, הפועל באר שבע שמתחזקת בשחקנים מהשורה הראשונה ועדיין גורמת לכולם לתהות על קנקנה. מכבי תל אביב שהודחה מאירופה וחוותה על הדרך שערוריית דרבי, אבל התעשתה די מהר עם מאמן חדש והדגימה לנו שוב שהמועדון הצהוב בעידן גולדהאר עירני התנהלותית לכל תרחיש. קרית שמונה שמביאה את הסיפור הפסטורלי והנפלא שלה, מועדון שרחוק מכל הרעש אבל דווקא השקט שבו מייצר התנהלות עם נוכחות. הפועל תל אביב והטריו האישי שלה- דומב-ברקוביץ' רמון, שנעה בין תקווה ליאוש, בין רוכש שיבוא ויגאל לבין השאיפה המינימלית להשאיר את הנכס המקצועי האחרון שעוד נותר לה.


    http://i61.tinypic.com/6rrs09.Xxx
    אולי בפעם הבאה דברים ייעשו קצת אחרת.

    הלאה לעוד קבוצות, מכבי נתניה והבעלים- או, האוהדים והאין בעלים. מכבי חיפה שכבר כמה שנים מצפה ללא הצלחה לסיים סיבוב ראשון כשהיא עדיין רלוונטית במאבק על התואר. קורצקי ופרוייקט הצעירים שלעיתים נותן את התחושה שניצנים של פוטנציאל עלולים להבשיל לאריג יפה שהקהל משקה בעצמו, ולעיתים זו חוזרת להיות קבוצה שכצופה אתה לא מבין מה היא רוצה ממך, וכאוהד אתה לא יודע מה היא רוצה מעצמה. הפועל פ"ת שחזרה אלינו עם קהל צבעוני, מאמן ושחקנים צעירים שרוצים להוכיח שהעיקר זה התרגיל. רעננה שפתחה את העונה בצורה סולידית עם סילבס ונווקאמה שלא יקלו על אף קבוצה. מכבי פ"ת ורב"ש שבשקט בשקט תופסים את המקום הרביעי המכובד. אשדוד וקלינגר שמנסים לתת במה לצעירי האקדמייה של ג'קי ועל הדרך לנסות לעורר כמה שיותר עניין בקרב הקהל שנותר אדיש. הפועל חיפה והכישלון של יואב כץ וראובן עטר (תחליטו אתם מה הסדר הנכון) הפועל עכו שמנסה להרים את הראש מעל למים כדי לשרוד עונת ליגת על נוספת שמסתמנת שתהיה לא פשוטה בכלל, ו-כמובן בני סכנין הכשרונית שכבר הספיקה להחליף את גיא לוי באלי כהן החיפאי ומחפשת את המרקו בלבול הבא.

    כמובן שאי אפשר לשכוח את האירוע הכי מדובר בסיבוב הראשון, אירועי הדרבי שהוציאו מכולנו לא מעט אמוציות ובעיקר הותירו חומר למחשבה מה אפשר לעשות טוב יותר ומה עדיף לא לעשות בכלל.

    אז, להלן הקטגוריות השונות: (אני אמלא את התשובות שלי על הדרך)

    מאמן הסיבוב- ברק בכר. אני חושב שהוא המאמן שטביעת האצבע שלו בסיבוב הזה היתה הכי מורגשת מבין שאר הקולגות שלו, כשגם עומד לרשותו סגל שחקנים שהוא רק הרביעי בטבעו בארץ.

    שחקן הסיבוב- ערן זהבי. זה לא רק המספרים שכבר הרבה זמן לא נראו בארץ, אלא גם הדרך שלו לבוא לידי ביטוי מבלי שזה יגרע מיכולתיהם של אחרים, שמה לעשות, לא תמיד נותנים את מה שמצופה מהם.

    קהל- מכבי חיפה. danielone הביא בדיוק מקודם נתון שמראה 25 אלף צופים בסמי עופר בכל משחק. 17 אלף מנויים שיכלו להפוך לגיהנום כשהתברר די מהר שזו לא הקבוצה האיכותית שהיו רוצים לראות, אבל הם בחרו בדרך של תמיכה. שאפו ענק.

    השחקן המאכזב- רובן ראיוס. אחרי שבשנה שעברה מכבי חיפה עשתה בערך הכל כדי לתמוך בשחקן הכשרוני הזה, הוא התנהל בצורה חסרת חשק, הוכיח שהוא לא מסוגל להתמודד כשקצת קשה והוא נאלץ לעלות מהספסל, ומתוך 674 דקות, תרם אפס בישולים, ואפס שיפור מהעונה הקודמת. השחקן הכי כשרוני בארץ מסיים סיבוב כשהוא כלל לא מורגש. אכזבה עצומה מבחינתי. מתמודד איתו על המקום הזה, עדן בן בסט- בעיקר בגלל ההתנהלות.

    המאמן המאכזב- אלישע. פער גדול מדי בין איכות הסגל לבין איכות המשחק. במחצית הראשונה מול קרית שמונה קיבלנו טעימה קטנה לטביעת אצבע של מאמן אבל בשאר המשחקים שבהם צפיתי באר שבע נראיתה קבוצה שמאומנת באופן אינסטנקטיבי ולא לפרטי פרטים. חסרת גיוון בהתקפה וחסרת מהלכים קבוצתיים. המבחן של אלישע בסיבוב הבא יהיה מבחינתי עד כמה הוא יפריע לקבוצה להתמודד על אליפות ועד כמה ידע לבחור את השחקנים הנכונים בזמן נתון.

    הרגע המשמח ביותר- מכיוון שאני לא אוהד אף קבוצה ספציפית, הרגע המשמח ביותר עבורי היה הקמת המנהלת. אני חושב שההתאחדות הכושלת שלנו הוכיחה שככל שתהיה מעורבת פחות בכדורגל כך יטב לנו, עד שיעשו שם שינויים. בינתיים המנהלת כמעט ולא מורגשת אבל עצם התהליך הוא חיובי.

    שיפוט, איך היה עד כה- בינוני. אני באופן אישי יוצא מנקודת הנחה ששופט שלא שוגה במשך משחק שלם זה סוג של נס, ככה שלדעתי לא היו יותר מדי טעויות שיפוט משמעותיות ביחס לסיבובים קודמים. הטעות הגדולה ביותר היא כמובן הטעות של רנשייבר, אבל זו טעות מוסרית הרבה יותר משהיא טעות שיפוטית. חסרים לי עדיין שופטים עם אופי קר רוח שמתעלמים לחלוטין מרעשים חיצוניים ופנקסנות. אין לנו אפילו שופט אחד טוב באמת. כולם בסופו של דבר מושפעים מהרעש החיצוני וזה יבוא לידי ביטוי או בהחלטה שנובעת מלחץ קהל, או באיפוק מוגזם מדי שיוביל להתעלמות מאירועים שכן צריך להתייחס אליהם.

    הקבוצה המפתיעה- מכבי פתח תקווה. התחילה את הסיבוב עם תבוסות קשות למכבי ת"א, ב"ש וק"ש, אבל מאז עלתה על הגל. כרגע היא חזק בתמונת הפלייאוף העליון אבל עדיין לא ברור אם במקרה שהיא תהיה שם היא תהיה על תקן רעננה של שנה שעברה שהגיעה לנחלה ונרדמה או שהיא גם מסוגלת להפריע לגדולות.

    תגלית הסיבוב- לידור כהן-בית"ר. מעולם לא שמעתי עליו עד העונה אבל בכל פעם שהוא נוגע בכדור אני רואה שחקן שיכול להיות כוכב. רגליים ארוכות וקלילות, גובה טוב, שליטה טובה בכדור וחוצפה חיובית. השחקן שהכי יעניין אותי לעקוב אחריו בהמשך העונה.

    השחקן המשתפר- התלבטות בין אלי דסה לרועי קהת. אני אבחר בקהת בעיקר בגלל שמאלי דסה חשבתי שבסופו של דבר יצא שחקן ומקהת לא והוא מפתיע בינתיים בגדול. משחקן שאתה לא יודע מה הוא עושה על המגרש הוא הפך לשחקן שכובש, עושה תנועה נהדרת ללא כדור, משחק בנגיעה, רואה משחק מהר יותר מהשחקן הישראלי הממוצע ומנצל תוך כדי את הטכניקה שתמיד היתה לו. רק שיתחזק קצת פיזית ויכול לצאת כאן שחקן קישור פשוט מצויין.

    שער הסיבוב- הגול הראשון של בוזגלו ב 4-0 מול הפועל חיפה. הטעיה קטנה וטיל מ-25 למשקוף ולשער. נהדר.

    נבחרת הסיבוב:
    סטוייקוביץ'
    בן הרוש, שיר צדק, קסיו פרננדס, דסה
    קהת, הובאן, זהבי, בוזגלו
    דויד מנגה, סליחי
    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    שאלות רשות:

    דברים שהייתם רוצים שישתפרו בסיבוב הבא- אני לא יודע אם זה משהו שאפשר לתקן תוך סיבוב, אבל גישה נוחה יותר לאיצטדיונים החדשים בכניסה וביציאה. מקצועית- מאמנים שישימו דגש על התפנות למסירה ושחרור כדור מהר יותר די יספקו אותי כרגע. אה וגם התעלות של מכבי חיפה הפועל ובית"ר, הגיע הזמן לראות את כל הגדולות בפלייאוף.

    הבעלים שהטביע חותמו לטוב או לרע- יואב כץ. לא רוצה לשפוט אותו אבל יש לנו בעיה של בעלים שמחזיקים קבוצות בצורה עייפה וחסרת חזון. יואב כץ הוא כיום הבולט שבהם לצערי. זה היה עניין של זמן עד שהקבוצה שהתפרסמה בשנים האחרונות כקבוצה ללא תקציב לג'ריקנים ומינוי מאמנים חסרי מעוף, תמצא את עצמה נבלעת בין השאיפה לגדולה שמייצג איצטדיון סמי עופר לבין האס"ק שמייצגת ההתנהלות של יואב כץ.

    אילו קבוצות יעפילו לפלייאוף העליון- מכבי ת"א, קרית שמונה, הפועל באר שבע, מכבי חיפה, מכבי פ"ת, בני סכנין.

    דיון נעים לכולם */aaarse
     
    נערך לאחרונה ב: ‏17/12/14
  2. crazyblue5 למען האיש עם המגל והפטיש

    הצטרף ב:
    ‏23/8/10
    הודעות:
    7,092
    לייקים שהתקבלו:
    951
    מין:
    זכר
    מאמן הסיבוב- עידן בר און , מלצר אבל לפניכם.

    שחקן הסיבוב-
    פיו פיו

    קהל- זה הכי דורש להגיד מכבי חיפה אבל אני אלך על הפועל פ"ת שגם אחרי כמה הפסדים רצופים ויחס שערים מזעזע לא קיללו לרגע והמשיכו לתמוך בקבוצה עד התאוששות
    מבחינתי קהל שמעודד בפיגור 6-0 זה עדיף על הכל.

    השחקן המאכזב- חן עזרא , ראבק כמה כישרון וכמה כלום שמוציא מעצמו.

    המאמן המאכזב-
    ראובן עטר

    הרגע המשמח ביותר- נו באמת ... דרבי.

    שיפוט, איך היה עד כה- הכי חלש שזכור לי בשנים האחרונות , שופטים לוקחים נקודות על בסיס שבועי

    הקבוצה המפתיעה- אשדוד

    תגלית הסיבוב- רועי קהת

    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    שאלות רשות:

    דברים שהייתם רוצים שישתפרו בסיבוב הבא- שיבחרו משחקים לשידור לפי עניין ולא לפי רייטינג

    הבעלים שהטביע חותמו לטוב או לרע- יואב כץ , נחנקנו

    אילו קבוצות יעפילו לפלייאוף העליון- מכבי ת"א, קרית שמונה, הפועל באר שבע, מכבי חיפה, אשדוד והפועל פ"ת
     
  3. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,770
    לייקים שהתקבלו:
    6,461
    מאמן הסיבוב- ברק בכר. בעיני השלם גדול בהרבה מסך חלקיו.
    לא יכול להגיד זאת על היריבות בצמרת.
    לגבי השאר? נו באמת... עם אחוזי הצלחה כאלה...

    שחקן הסיבוב- ערן זהבי. הייתי קרוב לכתוב מאור בוזגלו... אבל איך אפשר לא לרשום כאן ערן זהבי???

    קהל- מכבי חיפה.

    השחקן המאכזב- יוסי בניון. לא מופתע מידי מחוסר הכשירות, אבל בכל זאת כשהוא כבר משחק ציפיתי ליותר...

    המאמן המאכזב-
    אלכסנדר סטאנויביץ'.

    הרגע המשמח ביותר- עידן שריקי כובש שער ניצחון בבעיטה חופשית בדקה ה- 96 מול סכנין. מסוג השערים שמשנים מומנטום(ואולי אף עונה שלמה!). אם לא השער הזה לדעתי היינו היום שקועים עמוק עמוק במקום האחרון.

    שיפוט, איך היה עד כה- חלש!

    הקבוצה המפתיעה- מכבי פ"ת מעט לטובה. מכבי חיפה מפתיעה אותי מאוד לרעה.

    תגלית הסיבוב- לדעתי פשוט אין. לא רואה מישהו שמתמיד לאורך יותר ממחזור שניים כדי להיחשב תגלית הסיבוב. היו רגעים בתחילת העונה ששלומי אזולאי מבית"ר הסתמן כתגלית. מאוד נהנה לראות את דור פרץ משתלב במכבי ת"א, באשדוד ומכבי פ"ת יש כמה צעירים מוכשרים אבל לא ממש מתמידים. גם קשה לי להתייחס לשחקנים כמו שחר הירש או לארי קאיודה כתגליות...

    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    שאלות רשות:

    דברים שהייתם רוצים שישתפרו בסיבוב הבא- ההגנה שלנו:)

    הבעלים שהטביע חותמו לטוב או לרע- אלי שגב כמובן.

    אילו קבוצות יעפילו לפלייאוף העליון- מכבי ת"א, קרית שמונה, הפועל באר שבע, מכבי חיפה- השאר פתוח לגמרי.
     
  4. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    74,966
    לייקים שהתקבלו:
    25,664
    מין:
    זכר
    מאמן הסיבוב- ברק בכר. מוביל את ק"ש לאליפות הסיבוב וללא הפסד

    שחקן הסיבוב-
    פיו פיו

    קהל- גם אם בהתחשב התלהבות מהמתקן החדש, עדיין הקהל של מכבי חיפהעשה בית ספר לכולם בכל משחק גם בבית וגם בחוץ. ציון 10!

    השחקן המאכזב- בחירה קשה בין ראיוס לעזרא, נלך על עזרא. שחקן של ראש בקיר.

    המאמן המאכזב-
    סאלה. מקבל 400 אלף יורו ועדיין לא רואים שום טביעת אצבע של המאמן. חזר על טעויות של קודמיו הישראלים. אין טקטיקה, אין סדר. לפחות העיף את קטן

    הרגע המשמח ביותר- הדרבי התל אביבי

    שיפוט, איך היה עד כה- לא מספיק טוב, במובן של הבנת המשחק ע"י השופט. גם ממשיכה התופעה המעצבנת של עצירות מיותרות במהלך המשחקים.

    הקבוצה המפתיעה- מכבי פ"ת

    תגלית הסיבוב- רועי קהת

    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    שאלות רשות:

    דברים שהייתם רוצים שישתפרו בסיבוב הבא- רמת השיפוט, מכבי חיפה

    הבעלים שהטביע חותמו לטוב או לרע- שחר כבר מספר שנים מטביע את חותמו לרעה והעונה פשוט עובד על מאות אלפי אוהדים. יאללה תמכור כבר.

    אילו קבוצות יעפילו לפלייאוף העליון- מכבי ת"א, קרית שמונה, הפועל באר שבע, מכבי חיפה, מכבי פ"ת, בית"ר
     
    נערך לאחרונה ב: ‏17/12/14
  5. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,592
    לייקים שהתקבלו:
    9,771
    מאמן הסיבוב: ברק בכר.

    קרית שמונה במקום הראשון ואף אחד לא מופתע ולברק בכר יש חלק עיקרי בהצלחה. מהמאמנים הבודדים בליגה שמשפר שחקנים ויודע להעמיד את הקבוצה שלו על המגרש התקפית והגנתית, וכמובן גם גבר אמיתי ולא אחד שמתרץ ובורח מאחריות. תמיד מדבר כמו שצריך, ישר ולעניין.

    שחקן הסיבוב:

    אפשר להתחכם ולבחור בוזגלו שגם נתן סיבוב ענק אבל מה שזהבי עשה הסיבוב ראינו ממעט מאוד שחקנים ישראלים ואלה שכן נמצאים בשורה הראשונה של הסופרסטארים הישראלים. זהבי שולט בליגה, שולט על מכבי זהבי ת״א שבלעדיו היא פשוט לא אותה קבוצה. הרוויח כל תואר וסופרלטיב ביושר.

    קהל: מכבי חיפה.

    אפשר לומר אפקט סמי עופר או אפקט בניון אבל אם נשפוט לפי עובדות בשטח ונכון לעכשיו אז מכבי חיפה לוקחת כאן ללא תחרות. מקהל ששורק בוז בניצחונות וזורק מטריות וברזלים על מאמנים שהביאו אליפויות הם מעודדים לאחר הפסדים וממוצע הקהל שלהם חסר תקדים.

    השחקן המאכזב: חן עזרא.

    הנתונים והכישרון שווים ליגה ספרדית אבל המוח והמנטליות שווים בני יהודה. אפס התקדמות מאז שהצטרף למכבי חיפה, בעונתו השלישית אתה מצפה שכבר יקח על עצמו את הקבוצה אבל זה נראה רע ומעצבן ברוב המשחקים והבלחות פה ושם לא מעניינות כי שחקן כמו עזרא צריך להיות בשורה אחת עם זהבי, ורמוט ובוזגלו. עדיין אי אפשר להתייאש כי גם רפאלוב היה במצב דומה בקריירה והצליח להפוך לכוכב בליגה הבלגית אבל כדי שזה יקרה עזרא צריך להתעורר.

    המאמן המאכזב: אלכסנדר סטאנוייביץ׳.

    אין שום תירוץ למצב של מכבי חיפה שעם תקציב כזה ומגרש מלא בכל משחק הייתה צריכה להיות עם 10 נקודות יותר. סאלה טעה בבניית הסגל שהיה צריך לקבל ניקוי יסודי, הרכבים תמוהים ובעיקר המון לחץ ששידר. למזלו יש לו אפשרות עוד לתקן ולעשות מהפכה במכבי חיפה.

    הרגע המשמח ביותר:

    מן הסתם שהבחירה כאן תהיה סובייקטיבית וכל אחד יבחר ברגע שקשור לקבוצה שלו אז אני אעדיף לבחור את הרגע המרגש ביותר והיו כמה: קודם כל הטקס לחללי צוק איתן במגרשים השונים, אני הייתי מול מכבי חיפה בטדי וזה ריגש אותי מאוד לראות 22 אלף צופים מכבדים במחיאות כפיים ילדים שקיפחו את החיים שלהם בהגנה עלינו. וגם כמובן הטקס לזכרו של ניצן שירזי ז״ל באחד המשחקים של הפועל, היה מאוד אמוציונלי.

    שיפוט איך היה: רע מאוד.

    שופטים פחדנים וחסרי אישיות.
    שופטים שמתעלמים משערים חוקיים, פנדלים ואדומים רק כי הם מפחדים מהתגובה של התקשורת ויודעים שבאיגוד יגבו אותם בכל מצב. התצוגות של ריינשרייבר בדרבי ואלון יפת בדוחא היו מהרעות שראיתי.

    הקבוצה המפתיעה: אין.

    מכבי, ק״ש וב״ש עושות את מה שציפינו מהם וכל השאר בינוניות מאוד ולא מנצלות את חולשת הליגה כדי לתקוע יתד במקום הרביעי. קלינגר ורב״ש יכולים תוך שני הפסדים לרדת עמוק למטה והקבוצות שלהם לא הציגו כדורגל יוצא דופן ככה שאני לא רואה טעם לבחור בהן. והפועל פ״ת תרד בסופו של דבר וגם היא נמצאת במקום סביר בעיקר בגלל שהאחרות לא בורחות לה.

    תגלית הסיבוב: שלומי אזולאי הקשר.

    מי הכיר ומי שמע עליו לפני? בקיץ עוד שאלתי אוהדי ראשון באיזה עמדה הוא משחק ואם הוא בכלל שווה משהו והוא הפך משחקן ליגה לאומית לאחד השחקנים הטובים של בית״ר. נע טוב לעומק, טכני, בועט חזק ונהדר. מסוג השחקנים שהקהל של בית״ר אוהב, מזכיר לי את מהראן ראדי ויכול בהחלט להפוך לשחקן ליגה בכיר אם ישמור על יציבות ויעבוד על החולשות שלו.

    השחקן המשתפר: אלי דסה.

    מי שעקב אחרי הכתיבה שלי בשנים האחרונות ידע מה דעתי על דסה. משחקן כושל למדי הוא השתפר מאוד השנה והפך לבורג משמעותי ומבחינתי למועמד לגיטימי לקפטן של בית״ר בעתיד(בטח עדיף על קריאף). הכושר הגופני נהדר וניתן לראות שיש לו אישיות חזקה והוא מתבטא נהדר על המגרש ובתקשורת. אם ישפר את ההגבהות וימנע מעבירות מיותרות שמובילות לכרטיסים צהובים יהיה אפשר גם לדבר עליו בהקשר של נבחרת.

    אילו קבוצות יעפילו לפלייאוף העליון:

    מכבי ת״א
    עירוני ק״ש
    הפועל ב״ש
    מכבי חיפה
    מכבי פ״ת
    בית״ר ירושלים

    נבחרת הסיבוב שלי:

    קליימן
    דסה, צדק, קאסיו, בן הרוש
    הובאן, קהת, בוזגלו, זהבי
    מנגה, קולה
     
  6. orimor2212 מיטשיסט, יועץ תקשורת לשר בן מנספורד אטבריאן

    הצטרף ב:
    ‏24/4/13
    הודעות:
    16,117
    לייקים שהתקבלו:
    4,671
    מאמן הסיבוב- ברק בכר. אין מה להרחיב יותר מידי, מאמן מצוין ומבטיח שעושה יופי של עבודה. אפילו עבד על עצמו קצת והשתדרג מכריזמה של ידית לכריזמה של בן אדם ממוצע.

    שחקן הסיבוב- ערן זהבי. כי אלוהים יושב לו על הכתף, וכי הוא השחקן הכי טוב ששיחק בליגה כבר המון זמן.

    קהל- מכבי חיפה. אפקט האצטדיון, התלהבות, אפשר לטעון הרבה דברים, אבל הם מביאים מספרים ולא זורקים מוטות יותר אז הם היו מעל כולם עד כה העונה, בטח בצל דעיכה של הקהלים של הפועל ומכבי.
    רק בחיאת, דיי עם הואמוס חיפל'ה המביך הזה.

    השחקן המאכזב- עדן בן בסט.

    המאמן המאכזב- יוסי מזרחי. הוא מאמן לא רע בכלל, אבל הקבוצה שלו רעה. גם סטנויביץ' נוראי.

    הרגע המשמח ביותר- עדן בן בסט מסובב חופשית לחיבורים, סטויקוביץ' נכנס בקורה, 3-1 לטובים.

    שיפוט, איך היה עד כה- נורא ואיום. אסופה של פנקסנים, פחדנים. אין כאן שום דבר טוב. זו כנראה הליגה שקבוצות מבזבזות בה הכי הרבה זמן.

    הקבוצה המפתיעה- אין.

    תגלית הסיבוב- לומר שאי אפשר לקרוא לילד ששיחק בעפולה תגלית זה הזוי. שחר הירש פנטסטי, באמת. אחלה שחקן יצא להם שם בהפועל חיפה.
    גם דור פרץ, כמובן.

    דברים שהייתם רוצים שישתפרו בסיבוב הבא- מכבי תל אביב.

    הבעלים שהטביע חותמו לטוב או לרע- יואב כץ.

    אילו קבוצות יעפילו לפלייאוף העליון- מכבי ת"א, קרית שמונה, הפועל באר שבע, מכבי חיפה, בית"ר ועוד קבוצה.
     
  7. שי מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏22/11/06
    הודעות:
    15,187
    לייקים שהתקבלו:
    4,780
    מין:
    זכר
    אני רואה שלא מעט משתמשים כאן רשמו שחן עזרא השחקן המאכזב שלהם עד כה העונה.
    חן עזרא שיחק העונה כ 13 משחקים, בהם כבש שלושה שערים ובישל עוד שישה. זה אומר שאחראי לכמעט 10 שערים שהקבוצה כובשת. כל הקבוצה ביחד כבשה 21. זה אומר שלחצי מהשערים הוא אחראי. כל שער שני של הקבוצה הוא מעורב. אז אם משהו ציפה שהוא יהיה זהבי ויהיה במצב של 18 שערים בליגה אז לא, זה לא המצב אבל גם העמדה שלו שונה מאוד מזהבי. האחרון משחק מתחת לחלוצים וכמעט בכל התקפה הוא נמצא על קו ה 16 אם לא בתוך הרחבה בתור חלוץ. עזרא בכלל שחקן קו שמגיע מהאגפים. בנוסף, אולי אנשים לא רואים משחקים של מכבי חיפה אבל כמעט בכל משחק הוא מכין עוד לפחות שניים שלושה מצבים לגול לחלוצים שלנו. מה לעשות שבמשחקים שזהבי היה שם שלושער הם בקושי כובשים שער אחד.
     
    oranfu אוהב/ת את זה.
  8. orimor2212 מיטשיסט, יועץ תקשורת לשר בן מנספורד אטבריאן

    הצטרף ב:
    ‏24/4/13
    הודעות:
    16,117
    לייקים שהתקבלו:
    4,671
    חן עזרא השחקן היחידי בחיפה שעושה משהו העונה. מה שמדהים בו זה שיש לו יציאות הזויות ברמת טמטום גבוהה מאוד, ועדיין הוא לא לגמרי בדיחה.
     
    de Middenweg אוהב/ת את זה.
  9. Civil Anti Madridista

    הצטרף ב:
    ‏21/11/08
    הודעות:
    7,436
    לייקים שהתקבלו:
    2,664
    מאמן הסיבוב - ברק בכר, הוא ושירצקי מוציאים שם מים מסלע בקריית שמונה.
    שחקן הסיבוב - ערן זהבי, המספרים מדברים בעד עצמם ואם הוא יעזוב את מכבי ת"א בינואר היא תהיה בבעיה גדולה.
    קהל - מכבי חיפה, אולי בגלל אפקט האצטדיון אבל למרות הכישלונות הקהל הראה בגרות יוצאת דופן ונעמד מאחורי הקבוצה שלו.
    השחקן המאכזב - מוהמדו אידריסו. עם רזומה מפואר מה לא נאמר עליו בקיץ, אבל בסופו של דבר הוא לא שרד אחרי החגים.
    המאמן המאכזב - אלכסנדר סטנוייביץ'. אחרי תוצאות איומות, פאניקה ואיבוד שליטה על המערכת הוא הרים ידיים אבל בכל זאת נשאר.
    הרגע המשמח ביותר - הספקנו כבר לשכוח את המלחמה בקיץ, אז מחזור הפתיחה בעיניי הוא הרגע המשמח לצד הניצחון על בוסניה.
    הקבוצה המפתיעה - אולי אשדוד, פרוייקט טיפוח הצעירים של ג'קי בן זקן ראוי לציון.
    הקבוצה המאכזבת - הפועל ת"א. לא משנה מה יצהירו לתשקורת, המועדון הזה על המסלול המהיר להתרסקות.
    תגלית הסיבוב - שחר הירש. אחרי שליאור אסולין נטש את הספינה הטובעת, הילד מעפולה לקח את הצ'אנס ובא על שכרו עם 6 שערים.

    נבחרת הסיבוב
    גיא חיימוב
    עומרי בן הרוש, שיר צדק, קאסיו פרננדס, סזאר ארסו, עודד אלקיים
    מאור בוזגלו, גל אלברמן, אובידיו הובאן, ערן זהבי
    דיוויד מנגה
     
    נערך לאחרונה ב: ‏17/12/14
  10. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,765
    לייקים שהתקבלו:
    5,882
    מאמן הסיבוב - ברק בכר. פשוט נפלא מה שהוא עושה בק"ש. גם לרן בן שמעון מגיעים מחמאות עם מכבי לוזון.
    שחקן הסיבוב - ערן זהבי. ללא השחקן הזה מכבי ת"א לא תתמודד על האליפות!
    קהל - מכבי חיפה. רק הקהל הירוק וברור גם למה.
    השחקן המאכזב - בניון. יותר פצוע מאשר בריא. חוץ מלרוץ מסביב למגרש בסמי עופר לא עושה הרבה.
    המאמן המאכזב - אלכסנדר סטנוייביץ'. במקרה הכי גרוע היה צריך לסיים את הסיבוב במקום הרביעי.
    הרגע המשמח ביותר - לראות את סמי עופר מלא.
    הקבוצה המפתיעה - מכבי פ"ת. מקום רביעי בסוף הסיבוב הראשון.
    הקבוצה המאכזבת - מכבי חיפה. לסיים סיבוב אחרי מכבי פ"ת זו בדיחה.
    תגלית הסיבוב - חמדי סליחי. 7 שערים בקבוצה קטנה כמו עכו. יפה מאד.

    נבחרת הסיבוב
    גיא חיימוב
    עומרי בן הרוש, שיר צדק, קאסיו פרננדס, עודד אלקיים
    מאור בוזגלו, גל אלברמן, רועי קהת, ערן זהבי
    דיוויד מנגה, חמדי סליחי
     
  11. gilad16 Member

    הצטרף ב:
    ‏3/12/08
    הודעות:
    2,631
    לייקים שהתקבלו:
    973
    מאמן הסיבוב- ברק בכר. העבודה שלו מורגשת והתוצאות טובות יותר מהסגל.
    שחקן הסיבוב- ערן זהבי, לא יודע איך אפשר לרשום מישהו אחר.
    קהל- מכבי חיפה עם עידוד ללא תנאי ביחס לארצנו ומספרים מרשימים.
    השחקן המאכזב- אליניב ברדה לא מצליח לחזור לעצמו.
    המאמן המאכזב- סטויאנוביץ'. התוצאות, הדרך, הכל.
    הרגע המשמח ביותר- השער של אצילי בהתקפה אחרונה מול מכבי תא. אין כמו שמחה לאיד.
    הקבוצה המפתיעה- מכבי פ"ת מבחינת תוצאות, הכדורגל פח.
    תגלית הסיבוב- עומר דנינו ממכבי פת, ליד החברים שלו הוא בקנבאואר.
    הרכש המצטיין- חובאן, איזה שחקן חכם ואיכותי!
     
  12. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,023
    לייקים שהתקבלו:
    7,095
    לידור כהן תגלית הסיבוב שלך? באמת? זה שכל אוהד בית״ר שמח לראות יורד לספסל במשחק האחרון?
     
  13. EuropeGuy Member

    הצטרף ב:
    ‏25/10/12
    הודעות:
    2,593
    לייקים שהתקבלו:
    965
    כן. תגלית מבחינתי זה לא רק שחקן שמוביל קבוצה או פרץ, אלא כזה שקודם כל נכנס לתודעה. הוא השחקן הלא מוכר שהכי הרשים אותי מבחינת פוטנציאל.
     
  14. Bluekipper Nil Satis Nisi Optimum

    הצטרף ב:
    ‏30/4/08
    הודעות:
    9,991
    לייקים שהתקבלו:
    1,363
    הוא נכנס לתודעה כבר בעונה שעברה. לא עקבתי אחרי כל המשחקים של בית"ר העונה,
    אבל למעט המשחק הראשון מול הפועל באר שבע בוסרמיל, אני לא חושב שהוא הביא את הכישרון שלו לידי ביטוי בשאר.
     
    oranfu אוהב/ת את זה.
  15. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,023
    לייקים שהתקבלו:
    7,095
    הוא לא. הוא לא הפסיק לאבד כדורים וללכת ראש בקיר.

    תגלית העונה בבית״ר הוא ללא ספק שלומי אזולאי. אלמוני לגמרי שמשחק מצוין באופן עקבי ומחזיק לנו את הקישור. אני מאוד אוהב אותו.
     
    Don Joan Roman אוהב/ת את זה.