מחזור 11 בליגת העל: 1:1 בין ק"ש לב"ש, ניצחון למכבי ת"א

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Maccabi Diamond, ‏2/12/14.

  1. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    מחזור 11 בליגת העל !

    http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/0/09/IPL201213newlogo.Xxx

    מחזור 11 בליגת העל יוצא לדרך ומבטיח לנו משחקים מסקרנים במיוחד.

    יום שלישי:
    המחזור יפתח כשהפועל חיפה תארח את הפועל רעננה. המארחים צריכים את הנקודות כמו אויר לנשימה, האורחים ירצו לאגור נקודות ליום סגריר.

    מאוחר יותר, מצפה לנו המשחק המרכזי של המחזור. מחזיקת גביע המדינה ומוליגת הליגה, עירוני קריית שמונה, תארח את זו שסיימה כסגנית האלופה בעונה החולפת ואת המדורגת שנייה בעונה הנוכחית נכון לעכשיו, הפועל באר שבע. כשמכבי תל אביב נמצאת במקום השלישי, שתי הראשונות מבינות שזוהי שעת הכושר שלהן. האם הקבוצה של ברק בכר תהיה הק"ש שישבור את גב הגמל או שמא הקבוצה של אלישע לוי תוכיח שדווקא מדרום תיפתח הרעה מבחינת הצפוניים?

    יום רביעי:
    מכבי נתניה, שנמצאת בהתרסקות מקצועית וניהולית, תארח את מכבי חיפה, שתרצה לנצל את היריבה החלשה שלה כדי לצבור עוד נקודות שיקרבו אותה לשיפולי הצמרת. הפועל תל אביב תנסה להתאושש במשחק ביתי ובכך להישאר קרובה לצמרת נגד הפועל עכו. בני סכנין תקווה לנפק משחק גדול נוסף מול יריבה צהובה, הפעם האלופה מכבי תל אביב.

    יום חמישי:
    מכבי פתח תקווה תארח את מועדון ספורט אשדוד למאבק אמצע טבלה טיפוסי. ביתר ירושלים, שרשמה את הפסדה השלישי ברציפות במחזור החולף, תנסה לקחת את הנקודות מול הפועל פתח תקווה, שבמחזור החולף ניצחה והשאירה לעצמה פתח לתקווה.

    שיהיה מחזור פורה ומהנה! */aaa031
     
  2. EuropeGuy Member

    הצטרף ב:
    ‏25/10/12
    הודעות:
    2,593
    לייקים שהתקבלו:
    965
    יש תחושה השנה שהפועל באר שבע לפחות מבחינת הבאת שחקנים עשתה עוד קפיצת מדרגה בדרך למעלה, לעומת מכבי תל אביב שלמרות המשאבים הגדולים שעומדים לרשותה עונה נוספת לא מצליחה להביא את שחקני החיזוק שיביאו את האימפקט שזהבי ופריצה הביאו בעונתם הצהובה הראשונה.

    איכות ההתקפה של באר שבע יכולה לנצח כל קבוצה בליגה אם המאמן ידע להטמיע בשבועות האימון הרבים שעומדים לרשותו איזשהן תבניות התקפה ברורות במשחק עומד, תנועה ללא הפסקה לקבל כדור, התפנות לקבלת מסירה בטיימינג הנכון, תיאום ואגרסיביות במשחק לחץ וחלוקת כוחות חכמה שתאפשר מצד אחד קצב גבוה ומצד שני שליטה גם ברגעי המנוחה שלהם. יש לבאר שבע כלים להיות קבוצה מהנה לצפייה ומעצבן שתחת אלישע הקבוצה הזו נראית חסרת גיוון לחלוטין וחסרת ציביון קבוצתי.

    בכל מקרה כמו בשנה שעברה גם ק"ש וגם ב"ש הן קבוצות שיודעות לצאת מהר קדימה ויהיה מעניין לראות מי תצליח להשיג יותר פוזישנים כאלה. היתרון של קרית שמונה הוא שהיא יודעת לשחק טוב יותר לעומק בנגיעה והיא יחסית יותר מאורגנת, היתרון של באר שבע הוא שיש לה איכות גבוהה יותר ביכולת אישית. נראה מה יגבר על מה.
     
  3. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    נחמד העניין הזה של מחזור אמצע השבוע(מישהו יודע אם זה קשור לעיכוב בפתיחת הליגה או שזה היה התכנון?), נראה אם השחקנים בליגה פח שלנו לא יפלו מהרגליים. הליגה כל-כך צפופה ואי-אפשר לדעת מה יקרה ברוב המשחקים, 3 קבוצות צמרת ו-11 תחתית.

    אם אני לא טועה, לפני כמה שנים משחק בין באר-שבע לק"ש(אולי לפני 5 עונות) היה המשחק המרכזי וקיבלנו 0:0 עלוב והייתה ביקורת קשה על הבחירה. בכל-מקרה, היום הציפיות שונות לחלוטין. אני מצפה למשחק טקטי ברמה גבוהה מצד שתיהן. הכישרון אצל באר-שבע אבל האחדות והטקטיקה וגם היעדר הלחץ מצוי אצל ק"ש שבקושי סופגת. באר-שבע, מעבר לכך שרוצה להשתלט על המקום הראשון, מה שלא הצליחה לעשות בכל העונה שעברה נדמה לי - הפסידה בכל שלושת המשחקים שלה נגד ק"ש אשתקד ובעיקר מה שעצוב היה ההפסד בחצי גמר גביע המדינה. מכבי כבר עפה, היריבה הצפויה בגמר הייתה הפועל רמת-גן ובאר-שבע פישלה בענק.
    מה שמשותף לרוב קבוצות הליגה, חוץ ממכבי ת"א אולי - הן מאוד מתקשות ליזום. לק"ש יהיה יתרון באמצע אבל היא תגיע כדי לשחק על כדורים ארוכים ולעקוץ עם הכישרון של מנגה. לבאר-שבע יש איכות גבוהה יותר בכנפיים וגם בוזגלו בכושר שיא. הציפיות מהשחקנים המרכזיים ומרביעיית הקסם של באר-שבע היא לתת את האקסטרה במשחקים האלה ולא כמו נגד נתניה. במשחק נגד מכבי למשל - ברדה התעלה. נגד חיפה זה היה כבר משחק יותר קבוצתי. נגד הפועל רק בוזגלו הגיע.
    לדעתי הקבוצה שתבקיע ראשונה בעלת הסיכויים הגבוהים לנצח. מעט מאוד קבוצות בעלות אופי לחזור מפיגור בליגה שלנו.

    הלאה לעוד משחקים - היה ברור שהפועל חיפה תובס מול מכבי, אבל רעננה היא סיפור אחר, למרות שהיא קבוצה טובה יותר מהפועל חיפה של עטר. הקבוצה של עטר עדיין לא ניצחה בבית וככה היא תרד ליגה בוודאות. העניין הוא שרעננה יותר מלוכדת ויש לה מנייה בטוחה כמו נאווקמה, גם אם הוא מעט בירידה.

    על משחקי יום רביעי נדון בהמשך, אבל שמעתם מה קרה? חיפה כנראה תעלה שבוע שני ברציפות עם אותו הרכב! מדהים! היריבה ממול היא נתניה ששקועה בבעיות מכאן ועד להודעה חדשה. אבל נתניה תשחק סגור ותקווה לעקוץ עם מצב נייח של ערן לוי או עם המהירות של קאיודה(יוסי מזרחי אמר לו 'אתה תשחק רק כי באים סקאוטים'). נתניה לא תשחק בטיפשות כמו הפועל. זה מבחן גדול עבור חיפה שלא תהנה הפעם מתמיכת הקהל. אני מאוד סקרן לגבי הכושר של בניון. אגב, שני שחקנים שנמצאים במוקד - אוהד לויטה, נו, הסיפור בקיץ - אתם יודעים; וגם חן עזרא - אני בטוח שבנתניה לא מאמינים שהוא לא התקדם בכלל מאז שעזב.

    הפועל חייבת לנצח את עכו. עד עכשיו ניצחנו כל קבוצה ברמה שלנו ולכן הדירוג הסביר שלנו בטבלה. שער מהיר יעזור אבל אני לא בונה על זה, אלא על העובדה שהפועל תופיע סוף-סוף עם שני חלוצים(או חלוץ וחצי, כי אזולאי גבוה אבל זהו). אלמדון גם גורם לי לחשוש בין הקורות אבל הוא יותר מחויב מדני עמוס. ההגנה תעשה את הטעות וסליחי יידע לנצל זאת אז הפועל תצטרך למעלה מגול. סאשה היה טוב לדעתי נגד חיפה, רץ כמו מטורף וחטף כדורים וזה לא מעניין אותי שבעיתון הוא קיבל רק ציון 4 או 5 - והשיפור בכושרו חשוב מאוד להפועל. שיהיה יותר נייד לקבל כדורים וכך גילי יוכל לשחק יותר מקדימה. וליאור לוי? נמאס ממנו.
     
  4. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,770
    לייקים שהתקבלו:
    6,461
    חן עזרא אידיוט שהקשיב לעצות מטומטמות, במקום להקשיב ללב שלו, להיות הגון כלפי המועדון שנתן לו את הבמה, וגם קצת ללמוד ממקרי עבר. אם הוא היה נשאר עוד עונה בנתניה הוא היה היום יחד עם ליאור רפאלוב בברוז'. במקום זה הוא דורך במקום כבר שנתיים.
     
  5. Love Is Red Member

    הצטרף ב:
    ‏20/8/06
    הודעות:
    5,795
    לייקים שהתקבלו:
    718
    קודם כל לגביי משחק אמצע המחזור, כן זה בגלל העניין של העיקוב בפתיחת הליגה.
    ולגביי המשחק שציינת, זה היה משחק קצוות בעונת האליפות של קריית שמונה וזה הסתיים ב1-1, היה דווקא משחק מעניין.
     
  6. zahipan Member

    הצטרף ב:
    ‏18/2/13
    הודעות:
    484
    לייקים שהתקבלו:
    161
    בפייסבוק של ערוץ הספורט מחפשים שם למשחק הערב. מישהו כתב שם: "הקש ששבר את גב הגמל" האמת מצחיק, אבל המציאות היא שהגמל יטרוף את הקש.

    בהצלחה לבאר שבע! בעזרת ה' מסיימים את המשחק במקום הראשון!
     
  7. Civil Anti Madridista

    הצטרף ב:
    ‏21/11/08
    הודעות:
    7,436
    לייקים שהתקבלו:
    2,664
    אין ספק שהמשחק של המחזור הזה הוא בין ק"ש לב"ש. הקבוצה של בכר מגיעה אחרי שסחטה תיקו מול רעננה, בעוד הקבוצה של אלישע התאוששה מהמפלה להפועל ת"א והתפוצצה על נתניה. לדעתי זה תיקו קלאסי, המאמנים כ"כ יחששו להפסיד שתיקו יספק את שתיהן.

    חיפה יוצאת לנתניה כשמילת המפתח היא המשכיות. סאלה לא צפוי לבצע מהפכות בהרכב כמו שהתרגלנו לראות כל שבוע מחדש
    הניצחון על הפועל כבר היסטוריה וחובת ההוכחה היא על השחקנים.
     
  8. gilad16 Member

    הצטרף ב:
    ‏3/12/08
    הודעות:
    2,631
    לייקים שהתקבלו:
    973
    מסכים!
    אנחנו נופלים ממכבי בעיקר בעומק.
    הרכב ראשון מול הרכב ראשון אין כמעט (מודגש לטובת אוהדי מכבי) פערים.
    אבל המאמן לא יודע להטמיע והכל בהתקפה מקרי או מבוסס על יכולת אישית.
    מזל שלא חסר לנו יכולת אישית העונה.
    דו קרב של אלישע לוי מול ברק בכר לא מבטיח בשבילנו
    אני מקווה שהשחקנים ינצחו ויביאו את הנקודות.
     
  9. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,770
    לייקים שהתקבלו:
    6,461
    לא מבין את הניתוחים האלה... עונה שעברה אמרו על ב"ש שהיא מסתמכת רק על מצבים נייחים, עכשיו מדברים על פנדלים ויכולות אישיות. לא הגיע הזמן להכיר בזה שהפועל ב"ש פשוט קבוצה טובה? למה כל הזמן לחפש מה לא בסדר ולנסות להמעיט בכוח במאמן שכבר שנה שניה מעמיד קבוצה עם אופי, קבוצה שקשה לנצח, וכן, גם קבוצה עם שחקני הכרעה יוצאים מהכלל! למה בברצלונה, באירן וריאל המאמן מצייר לשחקנים לאן לרוץ מתי לעשות דאבל פס ומתי לעשות דירבל? שם ההתקפה לא מסתמכת על יכולת אישית?
     
  10. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,770
    לייקים שהתקבלו:
    6,461
    אני חייב להגיד בשם עצמי, שלפני המשחק מול הפועל ב"ש הייתי יותר פסימי מאשר מול המשחק מול מכבי ת"א. נכון שזה גם קשור למצב שלנו, שלפני ב"ש היה קשה מאוד, ולפני מכבי ת"א היה יציב, אבל זה גם קשור לזה שלדעתי להפועל ב"ש יש חלק קידמי יותר מגוון ומאיים משם מכבי ת"א. למכבי ת"א יש סגל מפלצתי שאמור לתת את היתרון לאורך עונה שלמה, ואני בטוח שאם הקבוצה תקרטע היא תחזק את הסגל עוד יותר, אולי אפילו תביא עוד שובר שיוויון שיתן נוקאאוט, אבל מבחינת הרכב, מסכים לגמרי שב"ש לא פחות טוב, ואולי אף יותר טובה. אני גם מעריך שהאיכויות שלה גם יבואו לידי ביטוי הערב.
     
  11. gilad16 Member

    הצטרף ב:
    ‏3/12/08
    הודעות:
    2,631
    לייקים שהתקבלו:
    973
    אפשר לסגור את הדיון מבחינתך אני מבין
    אם קבוצה משיגה הרבה נקודות המאמן טוב
    אם היא משיגה מעט נקודות המאמן לא טוב
     
  12. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,770
    לייקים שהתקבלו:
    6,461
    ולא, זה לא קשור לזה שזהבי לא שיחק מולנו. ידעתי שפריצה שמחליף אותו הולך לפרק אותנו.
     
  13. EuropeGuy Member

    הצטרף ב:
    ‏25/10/12
    הודעות:
    2,593
    לייקים שהתקבלו:
    965
    כי בקבוצות כמו ברצלונה וריאל יכולת אישית נלוות לתבנית התקפית ברורה, שחקנים כל הזמן בתנועה שיטתית, יודעים לאן לנוע ומאומנים למצוא פתרונות התקפיים במגוון מצבים. יכולת אישית שם היא לא הפיתרון, אלא היתרון. בבאר שבע שחקנים דורכים אחד על המקום של השני, ולא פעם נראים מיואשים מבניית התקפה מסודרת ולכן ממהרים להגביה כדור לאחר דריבל ולקוות שבמזל הוא ינחת על הראש של החלוץ שלהם.
     
    oranfu אוהב/ת את זה.
  14. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,770
    לייקים שהתקבלו:
    6,461
    כן... בדיוק.. זה מה שאמרתי...
    נו באמת...
    אלישע כבר שנתיים מוביל את ב"ש יפה מאוד. אתם בטוחים שמאמן אחר יוציא יותר... גם במכבי חיפה חשבו... היום האוהדים שלהם נשמעים מתגעגעים אליו אחרי כמה מאמנים שבאו אחריו ונכשלו?
    הביקורות עליו כאילו ב"ש נראית כמו בית"ר...
    למה מה ראיתם מק"ש שכולם עשו מהם כבר צ'לסי?
     
  15. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,770
    לייקים שהתקבלו:
    6,461
    הכי קל לשבת מאחורה ולצאת למתפרצות עם שחקנים מהירים... גם לק"ש אין פיתרונות לצפיפות, ולדעתי היא מהבחינה הזו במצב קשה יותר מב"ש. גם שם הגולים במשחק סטטי באים מקרנות. שם תגידו שזה מגאונות של בכר ועבודה באימונים, ובב"ש תאמרו שזה מראה שהקבוצה לא מאומנת.