מחזור 13 בסרייה א׳ :: רומא - אינטר במוקד

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י EO11, ‏28/11/14.

  1. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,023
    לייקים שהתקבלו:
    7,095
    http://sfile.f-static.com/image/users/112694/ftp/my_files/SerieA_ItalianLeague570x150.Xxx

    סאסואולו - ורונה, שבת 19:00, סטאדיו צ׳יטה דל טריקולורה:
    המפגש שיפתח את המחזור ה-13 בסרייה א׳. סאסואולו, שמציגה העונה יכולת טובה בהרבה מזו שהציגה בעונה שעברה (לא שזה כזה קשה), מגיעה למשחק מעודדת מאוד לאחר ניצחון חשוב ויפה על טורינו בחוץ, ניצחון שהקפיץ אותה עד למקום העשירי, 6 נקודות מרחק מהתחתית. החניכים של די פרנצ׳סקו, שלא הפסידו כבר שישה משחקים ברציפות, יודעים שאם הם ימשיכו בקצב הזה יכול מאוד להיות שהם יחשבו על המרחק מהמקום באירופה ולא מהתחתית, כי בסרייה א הכל יכול לקרות. ורונה, בניגוד לסאסואולו, מציגה ירידה טבעית ביכולת מזו של העונה שעברה, ומגיעה למשחק בסאסואולו אחרי הפסד ביתי לפיורנטינה, הפסד שמצטרף לרצף העגום של 6 משחקים ללא ניצחון.

    קייבו - לאציו, שבת 21:45, סטאדיו בנטאגודי:
    שתי קבוצות שנמצאות בפורמה לא טובה. נתחיל עם קייבו המארחת, שתתמודד חזק נגד הירידה העונה ובינתיים ממוקמת מתחת לקו האדום, כשבאמתחתה תשעה נקודות בלבד. החמורים המעופפים מגיעים למשחק אחרי תיקו חוץ עם אודינזה, ויקוו להמשיך את המגמה משלושת המשחקים האחרונים שבהם לא הפסידו, ולא להתחיל שוב מגמת הפסדים כמו שכבר הייתה לקייבו העונה. היריבה לאציו, שפתחה את העונה טובה וממוקמת במקום השישי, מגיעה למשחק הזה לאחר שני הפסדים ברציפות, האחרון שבהם הוא תבוסה ביתית 3-0 ליובנטוס, זאת למרות משחק סך הכל מאוזן, גם על הנייר וגם בפועל. סטפאנו פיולי וחניכיו יודעים שזהו משחק חשוב בשביל המאבק על אירופה, משחק שאיבוד נקודות בו עלול לעלות ביוקר בסיום העונה.

    אמפולי - אטלנטה, ראשון 16:00, סטאדיו קארלו קאסטלאני:
    מפגש תחתית מעניין באמפולי. המארחת, שממוקמת במקום ה-14, מגיעה למשחק במצב טוב מרומם וטוב לאחר שני ניצחונות רצופים וחשובים, אחד על לאציו והאחרון על פארמה בחוץ, כשאמפולי אוספת נקודות חשובות מאוד להמשך הדרך ובעיקר משפרת את מצבה גם מבחינת נקודות וגם מבחינת אווירה לאחר שפתחה את העונה בצורה נוראית ולפניי שני הניצחונות האחרונים, השיגה ניצחון אחד בלבד בעשרת המחזורים הראשונים. הנראזורי מאטלנטה, שתמיד התרגלנו אליהם כקבוצת מרכז טבלה שעושה צרות לכל יריבה שעומדת מולה, ממוקמים נקודה אחת בלבד מעל לקו האדום, עם רצף של חמישה משחקים ללא ניצחון ושתי ניצחונות בלבד העונה, כשהנתון המפתיע ביותר הוא שאטלנטה כבשה עד כה חמישה שערים בלבד, דבר שלא התרגלנו אליו מהקבוצה הנחמדה מברגמו.

    קליארי - פיורנטינה, ראשון 16:00, סטאדיו סנט׳אליה:
    איזה משחק מעניין מצפה לנו בסרדיניה. קליארי של זמאן, שמוקמת במקום ה-16, מגיעה למשחק לחוצה מאוד לאחר ניצחון אחד בששת המשחקים האחרונים, ושני ניצחונות בלבד במהלך כל העונה. כיאה לקבוצות של זמאן, קליארי מראה בו זמנית כושר ספיגה וכושר כיבוש גבוהים מאוד, כשבאמתחתה מאזן שערים של 20-20. במחזור האחרון קליארי אספה נקודות חשובות מהסאן פאולו של נאפולי לאחר 3-3 מרתק מול החניכים של בניטז. הויולה של מונטלה מגיעים למשחק במצב רוח טוב לאחר שהעפילו לשלב הבא בליגה האירופאית והשיגו ניצחון חוץ חשוב מול ורונה במחזור הקודם, זאת לאחר שני הפסדים רצופים במחזורים שלפניי. בפיורנטינה מקווים להתקרב עוד לצמרת לאחר פתיחת עונה מגומגמת, בעוד שקליארי יודעת שניצחון הוא חובה בכדי לברוח קצת מהתחתית.

    צ׳זנה - גנואה, ראשון 16:00, סטאדיו דינו מאנוצי:
    מפגש קצוות, זו ההגדרה המפתיעה שאפשר להדביק למשחק הזה. נכון, גנואה לא בדיוק בצמרת הגבוהה, אבל מי האמין שהיא תהיה במקום החמישי לאחר 12 מחזורים? החניכים של גאספריני עושים חייל עד כה בליגה, כשהם כבר עם 7 משחקים ללא הפסד, ואפילו מתחילים לחלום על אירופה. במחזור האחרון גנואה סיימה בתיקו ביתי מאכזב מול פאלרמו מהתחתית, והרוסובלו יודעים שהם חייבים להשיג ניצחון אצל צ׳זנה החלשה אם ברצונם להמשיך ולהיות בצמרת. צ׳זנה מנגד סובלת, כצפוי, מעונה נוראית וממוקמת במקום הלפניי האחרון עם 8 נקודות בלבד ורצף של 11 משחקים ללא ניצחון. נראה שרק דבר בלתי צפוי ימנע מצ׳זנה להיות אחת משלושת היורדות לסרייה ב׳.

    מילאן - אודינזה, ראשון 16:00, סטאדיו ג׳וזפה מיאצה:
    מפגש מעניין בין הממוקמות 7-8, כשבאמתחתן אותו מספר נקודות ורק הפרש השערים שונה. מילאן מגיעה לאחר תיקו ביתי 1-1 בדרבי מול אינטר ורצף של חמישה משחקים ללא ניצחון, מה שעלול לסמל דעיכה של הרוסונרי לאחר פתיחת עונה די טובה. אינזאגי יודע שבכדי למנוע מכדור השלג להתפתח עוד ואולי אף להיכנס למשבר מילאן חייבת לנצח. פיפו ימשיך להחסיר את דה יונג, אלכס ואבאטה הפצועים, והוא מקווה לראות שיפור ביכולת גם בלי השחקנים הללו. אודינזה מנגד מגיעה לאחר פתיחת עונה טובה גם היא, נמצאת בדיוק כמו היריבה בעיצומה של תקופה לא טובה כשסטרמאצ׳יוני וחניכיו משיגים רק ניצחון אחד בחמשת המחזורים האחרונים, והפסד למילאן עשוי לגרום לפלאשבקים אצל המאמן הצעיר, שלפניי שנתיים פתח את העונה בצורה פנטסטית עם אינטר, אך בהמשך הדרדר והוביל את הקבוצה לשפל ובעקבות זאת פוטר. קונה חוזר להרכב של הביאנקונרי לאחר שהיה מורחק במחזור הקודם.

    פאלרמו - פארמה, ראשון 16:00, סטאדיו רנצו ברברה:
    אם האוהד הנייטרלי יחליט לצפות במשחק הזה מבין משחקי הצהריים, סביר להניח שהוא יעשה את זה בגלל שם אחד - פאולו דיבאלה. ילד הפלא הארגנטינאי, שזו ככל הנראה תהיה עונת הפריצה שלו לאחר שנתיים בינוניות בפאלרמו, עושה חייל במדים הורודים של הקבוצה מסיציליה ובמחזור האחרון השיג לפאלרמו נקודות חשובות מהלואיג׳י פראריס לאחר שכבש שער שיוויון נהדר, שער שהצטרף לארבע אחרים שכבש השנה ושביחד הופכים אותו למלך השערים של הקבוצה והמוציא לפועל העיקרי שלה. פאלרמו פתחה את העונה בצורה לא טובה כשהיא הייתה בלי ניצחון עד המחזור השביעי, אך מאותו מחזור היא משתפרת והשיגה 11 נקודות מ-18 משחקים, מה שהעלה אותה עד המקום ה-13. פארמה מנגד... מה יש כבר להגיד? 6 נקודות בלבד, מקום אחרון, עונה פשוט מזעזעת לדונאדוני וחניכיו, שבמחזור האחרון הפסידו במשחק חשוב לאמפולי בטארדיני, שממזמן לא מאיים כמו פעם (רק לאינטר). פארמה חייבת להשיג ניצחון כדי להתחיל לאגור נקודות, ודונאדוני יעשה הכל כדי להשיג אותו בסיציליה.

    יובנטוס - טורינו, ראשון 19:00, יובנטוס סטאדיום:
    הדרבי של העיר טורינו מגיע אלינו בשעה טובה. יובנטוס המארחת מגיעה מהמקום הראשון ובמומנטום מצוין עם חמישה ניצחונות רצופים בכל המסגרות, ותקווה להמשיך את המומנטום מול היריבה העירונית, בתקווה שהיריבה השנואה אינטר תעשה את העבודה באולימפיקו מיד אחר כך ותרחיק את רומא מהזנב של יובה. טורינו, שמתחילה לקבע את עצמה כקבוצת תחתית לאחר ההצלחה המסחררת של העונה שעברה, תקווה לייצר הפתעה ולהוציא נקודות מהמבצר של היריבה הגדולה, נקודות יקרות מאוד להמשך העונה. במשחקה האחרון בליגה טורינו הפסידה בבית לסאסואולו, ועוד הפסד יקבור את טורינו בצרות, כשהיא רק במרחק שלוש נקודות מהקו האדום.

    רומא - אינטר, ראשון 21:45, סטאדיו אולימפיקו רומא:
    המשחק המרכזי של המחזור. גרסיה וחניכיו, שאיבדו ממש בדקה ה-90 ניצחון חשוב בצסקא במסגרת ליגת האלופות, חוזרים ללחם ולחמאה או בעצם המאבק העיקרי והחשוב - מאבק האליפות, וביום ראשון יחכה להם מוקש מול אינטר בבית. רומא במחזור האחרון ניצחה נראזורית אחרת, 1-2 את אטלנטה בחוץ, ויודעת שניצחון בית על אינטר הוא קריטי בקשר למאבק האליפות וכל איבוד נקודות עלול ליצור פער מיובנטוס, שתשחק ממש לפניי המשחק הזה בדרבי של טורינו. מייקון וטורודסידיס בספק, ואם שניהם לא ישחקו פלורנצי כנראה יעלה כמגן ימני. היריבה תגיע במצב רוח טוב עם מאמן חדש והעפלה לשלב הבא בליגה האירופאית, ומאנצ׳יני יודע שמצפה לו משימה קשה מאוד בראשון ושאם הוא יצליח להוציא ניצחון מול רומא, העונה של אינטר עשויה לקבל תפנית. בליגה אינטר עדיין לא נמצאת בפורמה טובה על הנייר, עם שלושה משחקים ללא ניצחון, אבל למרות הנתון הזה עוד תיקו שירשם בסטטיסטיקה לא יפריע למאנצ׳יו כל עוד הוא הוציא נקודות חשובות מהאולימפיקו. הרנאנס ונאגאטומו יחסרו, מדל יחזור מהרחקה.

    סמפדוריה - נאפולי, שני 21:00, סטאדיו לואיג׳י פראריס:
    המשחק שינעל את המחזור ויש שיגידו גם המעניין ביותר שבו. מדובר בשתי קבוצות עם מגמות הפוכות, המארחת סמפדוריה מהמקום הרביעי פתחה את העונה פשוט מצוין, אבל בתקופה האחרונה היא קצת דעכה והיא עם ניצחון אחד בלבד בששת המשחקים האחרונים. נאפולי של בניטז מנגד פתחה את העונה בצורה די מאכזבת אך התאוששה והיא כבר עם תשעה משחקים ללא הפסד ובעיקר התמקמה מחדש במקום החשוב לה, המקום השלישי. כרגע מדובר במאבק ישיר על המקום לאירופה, כשבין הקבוצות מפרידה נקודה אחת בלבד, ולכן צפוי לנו משחק מרתק בין שתי קבוצות מהאיכותיות שיש לסרייה א להציע.
     
  2. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    מאוד מפתיע שהחלוץ המרכזי שלך הוא חרמן דניס... נו אני יודע שהיו לו עונות סבירות, אבל הגיע הזמן שיתאים את עצמו לציפיות שלי :)
     
  3. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,023
    לייקים שהתקבלו:
    7,095
    וכמה מפתיע שהמשחק זה נגמר בתיקו 0...

    פיורנטינה עם הצגת המחזור בינתיים כשהיא נותנת רביעייה חלקה לקליארי בחוץ. עכשיו משוחק הדרבי של טורינו, מאוחר יותר רומא נגד אינטר.
     
  4. חייל שוקולד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏31/7/07
    הודעות:
    11,583
    לייקים שהתקבלו:
    3,247
    נראה לי שהבנתי למה הברונו פרס הזה מקושר אלינו.
     
  5. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,023
    לייקים שהתקבלו:
    7,095
    אני האמת נראה לי שהבנתי למה יובה תמיד קשורה בשחיתות ומכירות משחקים. השטיח האדום שוידאל ואברה פרסו לו היה מרשים מאוד.
     
  6. חייל שוקולד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏31/7/07
    הודעות:
    11,583
    לייקים שהתקבלו:
    3,247
    וידאל פשוט חלש מאז הפציעה בברך ואברה היה עסוק בלעשות לו פרצופים על למה הוא לא סוגר במקום לרוץ בעצמו. אבל ביצוע מרשים מאוד בלי קשר.

    טורינו נראים ממש טוב, משחק קלאסי שיובה תנצח משער מסריח בדקה 70+.
     
  7. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,023
    לייקים שהתקבלו:
    7,095
    הביצוע עצמו נהדר, סיומת גדולה, ועדיין קשה להתעלם מהקלות. לא מעט שחקנים היו מצליחים להוציא משהו מהמצב הזה עם החופש שניתן לפרס.
     
  8. Lupo Member

    הצטרף ב:
    ‏16/6/08
    הודעות:
    1,847
    לייקים שהתקבלו:
    16
    וואו! חזון אחרית הימים. השופט הזה הוא המשיח!
     
  9. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    השבוע הזה פשוט בידור.
     
  10. cazzo Il Capocuoco

    הצטרף ב:
    ‏28/8/04
    הודעות:
    13,083
    לייקים שהתקבלו:
    827
    אוף, אני רוצה לקבור את הראש בחולות הבוציים של ראשון לציון...:(
     
    Alta Tensione אוהב/ת את זה.
  11. חייל שוקולד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏31/7/07
    הודעות:
    11,583
    לייקים שהתקבלו:
    3,247
    חחחחחחחחחחח
     
  12. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,023
    לייקים שהתקבלו:
    7,095
    איזה אפסים טורינו. אין מילה אחרת לתאר אותם. השחקן שניסה להעביר את שחקני יובה 30 מטר מהשער שלו בשנייה האחרונה של המשחק צריך לעוף מהקבוצה.
     
  13. golding מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏26/6/11
    הודעות:
    8,573
    לייקים שהתקבלו:
    3,635
    לא ייאמן שזה קרה.
     
  14. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    ROMA (4-3-3): De Sanctis; Maicon, Manolas, Astori, Holebas; Pjanic, Keita, Nainggolan; Gervinho, Totti, Ljajic.

    INTER (4-5-1): Handanovic; Campagnaro, Ranocchia, Juan Jesus, Dodò; M'Vila, Medel, Kuzmanovic; Guarin, Osvaldo, Palacio
     
  15. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    אהבתי

     
    Don Joan Roman אוהב/ת את זה.