Super Bowl LVIII

הנושא בפורום 'פורום ספורט כללי' פורסם ע"י Nigel Winterburn, ‏7/9/06.

  1. eran.m Member

    הצטרף ב:
    ‏16/3/08
    הודעות:
    499
    לייקים שהתקבלו:
    11
    מין:
    זכר
    מה העניין של joe buck and troy aikman ( השדר האהוב עליי ) לא להתגלח ביחד ?
     
  2. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    סאנצ׳ז או פולס, האיגלס עדיין בתחתית הליגה באפקטיביות ברדזון. רק 1/4 היום וגם זה על ריצה של סאנצ׳ז באופשן. זה מה שקורה כשאין מפלצת 5׳6 באאוטסייד לקלוט ג׳אמפ בול׳ס או פאוור בק שיכול לרוץ דרך באנשים. יותר מדי רכות כשהשטח הופך קטן. קלי לא מוצא לזה פתרונות כל העונה. במקום להוביל 31-7 במחצית סופר דומיננטית זה עדיין משחק של 2 פוזשנס כשדאלאס מקבלים את הכדור בחצי השני.
     
  3. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
  4. eran.m Member

    הצטרף ב:
    ‏16/3/08
    הודעות:
    499
    לייקים שהתקבלו:
    11
    מין:
    זכר
    אז אני מאמין שהם מתגלחים ביום שני...

    לרגע חשבתי שב FOX מראים שידור חוזר של אחת מהופעות החצי בסופרבול אבל , מסתבר שטעיתי אולי הם מנסים להביא את הסופרבול אליהם בכל מקרה ( כי כנראה הם לא יגיעו לשם גם השנה )...
     
  5. ג'ורדן לאב אגדה משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/10/04
    הודעות:
    10,327
    לייקים שהתקבלו:
    2,033
    http://a3.img.mobypicture.com/0775bf46edc2ed9e37be397c07b06687_view.Xxx
    אהרון מוסר ד"ש!

    בקשר לשדרים/פרשנים:
    אני הכי נהנה משידורים של מייקלס/קולינסוורת'. יש בהם משהו נעים, לא יודע לשים את האצבע על מה בדיוק עושה לי את זה בהם.. באק תמיד נשמע/נראה לי כמו פוץ ולאייקמן יש כריזמטיות של זבוב מת. גרודן כיף בהתחלה בתור אוהד חדש, אבל מהר מאוד נמאס לי ממנו וההתלהבות שלו מכל דבר. כל מהלך אצלו זה המהלך הכי טוב אי פעם וכל שחקן צעיר הוא פרוספקט מדהים וכל קבוצה משחקת פוטבול נהדר ומלהיב והכל תמיד מלא בפוטנציאל ונצנצים וורוד. לפיל סימס יש מבטא דרומי מעצבן שגורם לי סבל.

    בקשר למשחק: נכון שמארי ודז סופרסטארים בתפקידים שלהם, אבל ההתקפה של דאלאס לא קצת מוגבלת? אולי דווקא בגלל מארי ודז? מרגיש לי כאילו להגנה של פילדלפיה קל מדי.
     
  6. eran.m Member

    הצטרף ב:
    ‏16/3/08
    הודעות:
    499
    לייקים שהתקבלו:
    11
    מין:
    זכר

    הוא חייב להוריד את הדבר המכוער הזה...

    במקרה שלי הוא מכניס אותי לאקשן דיי מהר , קשה להישאר אדיש אליו...
     
  7. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    היא לא מוגבלת אבל מסכים שהיום ליינהאן וגארט פשוט הולכים עם הראש בקיר מבחינת הפלייקולינג. מרגיש כאילו בגלל שמארי ומשחק הריצה עבד להם כל השנה הם מרגישים צורך להמשיך עם זה גם היום כשהם קבורים בבור של פיגור 16. ואז אתה רץ פעמיים והשעון נגמר ומגיעים 3rd downs קריטיים ומלחיצים ועל השמטה/חוסר תיאום אתה מקבל אינקומפליט ופאנט. לא מנצלים מספיק את המיסמאץ׳ שיש עם דז, וויטן ו-וויליאמס עם הסקנדרי הנכה של האיגלס.

    וגם עכשיו אחרי האיבוד ברדזון. רצתם עם מארי פעם אחת בצורה מוצלחת, סבבה. למה עוד פעמיים? אז רצתם עוד פעמיים, לא השגתם יארד, 3Rd down ורומו קורס בתוך הפוקט בגלל לחץ. למה לא למסור בדאון הראשונים ולהפתיע? למה לא לנסות להאריך את המשחק בפיגור 16?
     
  8. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    ואז זה מה שקורה - אוננתם 10 דקות עם ריצות ושטויות, עשיתם רק 3 נק׳ ואז קיבלתם TD קליל לפנים ונשארתם בלי שום ברירה למסור כל המשחק ולתת ל-DL לבוא לצוד אתכם מתוך ידיעה שכבר אין סיכוי שתרוצו.

    גארט וליינהאן הפסידו את המשחק הזה בדרייב הראשון אחרי המחצית ואחרי הפאמבל עם פלייקולינג שמרני מדי.
     
  9. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    אומר זאת בצורה העדינה ביותר ארהל׳ה: טוני רומו השתין לי בפה. ישירות אל תוך הגרון.

    אמא איזה פיגוע. הלכה העונה. בטח פרנסואה הלך לאנוס נמלים מרוב אושר.
     
  10. ג'ורדן לאב אגדה משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/10/04
    הודעות:
    10,327
    לייקים שהתקבלו:
    2,033
    ערן, התמונה מלפני שנתיים אני חושב.

    מה הסיכוי שאני לא אזכה לראות את דאלאס עולים לפלייאוף במהלך חיי (ואני רק בן 26, נשאר לי עוד הרבה)? מצחיק שכל השנים האחרונות הם פיספסו בקושי עם מאזן 8-8 ועכשיו כמעט בודאות הם יגמרו עם מאזן חיובי וזה אולי לא יספיק. כאילו רף העלייה לפלייאוף מותאם בכל עונה לפי ההישגים של הקאובויז.

    המירוץ לפלייאוף ב-NFC מדהים. שיחקתי לפני כמה ימים עם הפלייאוף משין ב-ESPN ובלא מעט תסריטים סבירים 7 קבוצות יסיימו בהפרש משחק בודד אחת מהשנייה. ובגלל השכונה שהולכת בדרום רק 5 מתוכן יעלו לפלייאוף.
     
  11. ג'ורדן לאב אגדה משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/10/04
    הודעות:
    10,327
    לייקים שהתקבלו:
    2,033
    אליאור, כשאמרת שהפאטס שתי רמות מעל הליגה - בטוח שזה כולל את סיאטל? כי לי הם נראים פלוס מינוס אותה קבוצה מהעונה שעברה. לקח להם קצת זמן להיכנס לעניינים אבל לאחרונה הם נראים ממש טוב ואני לא לוקח את ההפסד בארוהד יותר מדי ברצינות.

    כל האלה שאומרים שגרין ביי הקבוצה הכי טובה ב-NFC חיים בסרט לא נורמלי.
     
  12. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    לא 2 רמות מעל סיאטל אבל יותר טובים במגרש נייטרלי לדעתי. סיאטל הרבה יותר פגיעה השנה מהקבוצה המושלמת שרצה שם בעונה שעברה. הם כבר לא סלעים מול הריצה; איבדו את מקדונלנד, בראיינט וקלמנס באוף סיזן, מיביין גמר את העונה. פותחים עם RT רוקי בינוני שדופק הסרחות מול פאס ראשרים איכותיים. העזיבה של ת'ורמנד משפיעה על העומק והדברים שהם הריצו בסקנדרי כי כבר אין להם סלוט קורנר איכותי וקבוצות שיכולות מנצלות את זה. צ'אנסלור פצוע רוב העונה ולא נראה כמו עצמו. פול ריצ'רדסון הרוקי לא מספק להתקפה רבע מהאקספלוסיביות שטייט סיפק (למרות שיש לו פוטנציאל). אה וגם ווילסון נראה השנה פחות טוב. זה דווקא טריקי כי הוא מספק העונה יותר את "מהלכי הראסל ווילסון" המטורפים שלו אבל מהפוקט כמוסר נטו הוא משחק פחות טוב מבעונה שעברה.

    זה לא רק ההפסד בארוהד שדווקא היה מתקבל על הדעת, הם באופן כללי תמיד נראים הרבה (הרבה) פחות טוב בחוץ - ניצחו בקושי את וושינגטון וקולט מקו'י (!!!), ירקו דם בקרוליינה, הפסידו לראמס ולסן דייגו. זה לא מתאים לקונטדרית. אחת הסיבות שתמיד זילזלתי בסיינטס. אני כן מסכים שהם יותר טובים מגרין ביי וכנראה הכי טובים ב-NFC אבל התלות המטורפת הזאת בג'ונגל הביתי שלהם לדעתי תמנע מהם להגיע לסופרבול. לא חושב שהם מנצחים בלאמבו, והאמת היא שגם לא את פילי (יהיה מצ'אפ מעניין ביניהן בשבוע הבא. על הנייר אני אוהב את פילי אבל יש את הסאנצ'ז פאקטור שרק מחכה להתפוצץ).

    .
     
  13. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    סן פרנסיסקו צריכים לחזור להריץ את ה-zone read עם קאפ ולהתחיל להוציא אותו לריצות מתוכננות מפעם לפעם כי הוא לא מוצא את הידיים והרגליים היום. כמו תמיד האמת היא. אפשר למצוא שטחים מול ההגנה הזאת של סיאטל, אם פאקינג אלכס סמית הצליח להיראות מולם סביר ולהשלים מסירות ו-3rd downs כשהוא היה צריך אין סיבה שהם לא יצליחו. אבל חייבים להפסיק לסבך הכל. די כבר עם הראוטים הקצרים האלה שהסקנדרי והליינבקרים של סיאטל אוכלים לארוחת בוקר, ודי לחשוב שקאפ מסוגל לזרוק מספיק מדוייק על שרמן. אין לי מושג איך אחרי כל האינטרספשנ'ס שהוא אכל ממנו בשנתיים האחרונות הוא עדיין מעיז להסתכל לכיוון שלו בזמן שעילוי כמו רודג'רס לא.

    הם יצאו פה בזול מאוד מהמחצית הזאת, בעיקר בגלל שקארול אוהב לסבך דברים ובמקום לרוץ 3 פעמים (או 4) עם החיית טרף שלו בבקפילד מה-1 יארד ליין נטש אחרי ניסיון אחד והלך ל-2 ניסיונות מסירה מפגרים. היה מגיע לו לשלם על זה ביוקר אבל קאפ כאמור נראה כמו הביצה שלי.

    בורלנד אגב ממשיך את העונה הפנומנלית שלו וכל מה שהוא היה צריך בשביל חותמת רשמית זה גם להיראות ככה במלחמות עולם מול סיאטל. אחד מוויליס/באומן לא יישאר לאור הפריצה הזאת. כנראה וויליס בגלל השכר והיכולת אבל תלוי בהחלמה של באומן. די מפתיע שהוא עדיין לא הצליח לחזור מהפציעה שלו 10 חודשים אחרי כשאנחנו רואים שחקנים שמצליחים לחזור אחרי פחות. לא ברור כל כך מה נסגר שם.
     
  14. eran.m Member

    הצטרף ב:
    ‏16/3/08
    הודעות:
    499
    לייקים שהתקבלו:
    11
    מין:
    זכר
    סעמ'ק , זהו נגמרה העונה הזו ( מקנא בכם שיש לכם עדיין על מה לחלום ) ...

    למזלי בלילה הקודם לא ישנתי כלכך כך שהגיעה השעה להתעורר וללכת למחשב , זה דיי מהר ירד מהפרק ( האמת היא שגם היתה לי תחושה שנפסיד )...

    עוד משחק של ביזיון התקפי , למרבה האירוניה עיקר הפציעות וההרחקות הן בהגנה ובכל זאת ההתקפה קטסטרופה השנה...
     
  15. ג'ורדן לאב אגדה משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/10/04
    הודעות:
    10,327
    לייקים שהתקבלו:
    2,033
    איך איך איך אפשר להשוות בין ריאן לדלטון. גם כשהוא נחנק כמו לא יודע מה הוא לא כל-כך מזוויע כמו שדלטון משחק לפעמים.