הגרמניות באירופה 2014/15

הנושא בפורום 'פורום כדורגל גרמני' פורסם ע"י Der Kaiser, ‏21/10/14.

  1. Ralph-Lauren 1909 היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/9/06
    הודעות:
    4,959
    לייקים שהתקבלו:
    197
    מחזור שחור משחור לגרמניות באירופה וחבל, כמובן שבורוסיה ובאיירן כבר בשלב הבא אבל עדיין חייבות לתקן במשחק הבא על מנת להותיר רושם טוב יותר מהמחזור האחרון. לברקוזן ושאלקה נמצאות במצב בעייתי מאוד. באייר שנמצאת בבית C צריכה נקודה אחת על מנת לעלות לשלב הבא כאשר הקרב בבית הזה הוא בין זניט למונאקו אשר רוצות לעלות לשלב הבא וישחקו על כל הקופה ולכן באייר אפילו עם הפסד יכולה לעלות למרות שאין סיבה שלא תנצח את בנפיקה ליסבון. שאלקה, חייבת לנצח את מריבור, ללא ניצחון היא תמצא עצמה בחוץ וכמובן חייבת לייחל לניצחון של צ'לסי על ספורטינג מה שככל הנראה יקרה.

    אני מאוד מקווה שנראה את ארבעה הגרמניות בשלב הבא, לשאלקה יש את העבודה הקשה ביותר כי לא הכל תלוי בה.
     
  2. Die Werkself wir sind die Macht am Rhein

    הצטרף ב:
    ‏26/8/12
    הודעות:
    2,083
    לייקים שהתקבלו:
    941
    לברקוזן כבר עלתה.
    משחק מאכזב אתמול, הזכיר לי מאוד את המשחק הראשון שבו שלטנו בצורה די מוחלטת (הפעם 18 הזדמנויות ללברקוזן מול ארבע שלהם) אבל חוסר דיוק מצדנו ושער אחד של מונאקו נתן לצרפתים שלוש נקודות.
    והסבר לגבי העלייה של לברקוזן - במחזור הבא לברקוזן מול בנפיקה וזניט מול מונאקו. כרגע הבית נראה כך:
    1. לברקוזן - 9 נקודות, הפרש שערים של 4:7
    2. מונאקו - 8 נקודות, הפרש שערים של 1:2 (ספגה רק שער אחד בחמישה משחקים!)
    3. זניט - 7 נקודות, הפרש שערים של 4:4
    4. בנפיקה - 4 נקודות,הפרש שערים של 6:2
    גם אם לברקוזן מפסידה - תיקו או ניצחון של מונאקו במשחק השני מעלה את לברקוזן ומונאקו וניצחון של זניט מעלה את זניט עם לברקוזן.
    תיקו במשחק השני והפסד מינימלי לבנפיקה ולברקוזן ראשונה, אם ננצח גם נהיה ראשונים, תיקו בפורטוגל וניצחון רוסי מינימלי מעלים את לברקוזן מהמקום הראשון גם כן.
     
  3. Ralph-Lauren 1909 היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/9/06
    הודעות:
    4,959
    לייקים שהתקבלו:
    197
    המחזור הקרוב קריטי בהחלט עבור שאלקה כאשר יש כבר שלוש גרמניות בשלב הבא : באיירן, דורטמונד ולברקוזן. שאלקה יוצאת למשחק חוץ אשר עלול לגרום ליציאה מהמפעל הבכיר, ליגת אלופות. שאלקה תתארח אצל מאריבור, שעל הנייר שלוש נקודות הן חובה ועל פי המשחק האחרון של שאלקה בליגה ניתן לצפות למבול שערים מצד קבוצתו של די מאטאו. כמובן ששאלקה צריכה לקוות גם לניצחון של צ'לסי או במקרה הגרוע תיקו אך במקרה של תיקו שאלקה תהיה חייבת לכבוש מספר של שערים לא ריאלי על מנת לעלות. בורוסיה דורטמונד תארח את הפתעת הבית שהקשתה פעמיים על ארסנל והצליחה לנצח את גלאטסראיי. כאשר המטרה היא ליצור רצף ניצחונות עם הליגה יחדיו ולעלות לשלב הבא מהמקום הראשון על מנת לא לקבל את אחת מהגדולות בשלב מוקדם. באיירן מינכן תארח את צסק''א שלה המשחק הרבה יותר חשוב, צסק''א תבוא על מנת להפתיע ולנסות להצטרף לבאיירן לשלב הבא כאשר סיטי תפגוש את רומא אשר לשתיהן יש 5 נקודות כמו גם למוסקבה.

    הליגה האירופית

    בורוסיה מינשנגלדבאך ממוקמת במקום הראשון בבית A עם 9 נקודות כאשר תיקו יספק לה את הכרטיס לשלב הבא, לפי פרסומים מוקדמים כוכב הקבוצה, עמוד התווך של הקבוצה מקס קרוזה ככל הנראה לא ישחק נגד ציריך ובורוסיה תיאלץ להתמודד בלעדיו. גלדבאך תארח את ציריך בבית כאשר ציריך רוצה ניצחון ומקווה לתיקו או להפסד של ויאריאל נגד אפולון לימאסול. וולפסבורג יוצאת לשחק בצרפת נגד ליל מהמקום השלישי כאשר פער הנקודות עומד על 3 ולכן כפי שזה נראה וולפסבורג עושה את דרכה לשלב הבא אלה אם כן תפסיד בהפרש של מינימום ארבעה שערים מה שלא כל כך ריאלי אך אפשרי.

    הכי חשוב עבור הגרמניות באירופה הוא לשפר את היכולת מהמחזור האחרון. בליגת האלופות כל 4 הנציגות הפסידו ואילו בליגה האירופית וולפסבורג הפסידה לאברטון האנגלית וגלדבאך יצאה תיקו 2-2 עם ויאריאל.
     
    Der Kaiser ו-Die Werkself אוהבים את זה.
  4. Die Werkself wir sind die Macht am Rhein

    הצטרף ב:
    ‏26/8/12
    הודעות:
    2,083
    לייקים שהתקבלו:
    941
    היום ב21:45 לברקוזן תשחק באצטדיון האור מול בנפיקה.
    לארס בנדר ייעדר בגלל פציעה, מי שכנראה יחליף אותו בהרכב וישחק לצד קסטרו הוא זימון רולפס שהודיע השבוע שיפרוש בסיום העונה.
    אם לברקוזן תנצח היא תסיים ראשונה, במידה והמשחק יגמר בתיקו או בניצחון של בנפיקה הקרב על המקום הראשון יוכרע מהמשחק השני בין זניט למונאקו.
    אני כמובן מקווה שנסיים במקום הראשון, למרות שעם המזל שלנו עוד נסיים ראשונים ואז נקבל את בארסה או פ.ס.ז'. :p
    הרכב משוער לפי הקיקר (4-2-3-1): לנו - ידבאיי, טופראק, ספאחיץ', וונדל - רולפס, קסטרו - בלראבי, HC10, סון - קיסלינג
     
    Der Kaiser ו-Ralph-Lauren אוהבים את זה.
  5. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    הליגה היחידה ששולחת 4 נציגות לשמינית. לא יודע אם זה קרה אי פעם.
    נוסיף לזה את הזכיה במונדיאל.
    אנחנו חוזרים למקום הטבעי שלנו.
     
  6. Die Werkself wir sind die Macht am Rhein

    הצטרף ב:
    ‏26/8/12
    הודעות:
    2,083
    לייקים שהתקבלו:
    941
    הגרלות לא קלות לגרמניות באירופה:

    באיירן מינכן תפגוש את שחטאר דונייצק. המשחק הראשון יתקיים ב-17 בפברואר בלביב (אוקראינה, שחטאר לא משחקת בדונייצק בגלל הפגיעות באיצטדיונה והמצב באוקראינה) והשני ב-11 במרץ באליאנץ ארנה.
    בורוסיה דורטמונד תפגוש את אלופת איטליה יובנטוס. המשחק הראשון יתקיים ב-24 בפברואר בטורינו וב-18 במרץ הגומלין בזיגנל אידונה פארק.
    שאלקה 04 תפגוש את אלופת אירופה ריאל מדריד. שאלקה פגשה את הספרדים גם בשמינית הגמר בעונה שעברה והודחה אחרי 9:2 בסיכום שני המפגשים. המשחק הראשון ב-18 בפברואר בולנטינס ארנה, ב-10 במרץ הגומלין בברנבאו.
    באייר לברקוזן תפגוש את אלופת ספרד וסגנית אלופת אירופה אתלטיקו מדריד. המשחק הראשון ב-25 בפברואר בבאיי-ארנה, ב-17 במרץ הגומלין במדריד.
    בורוסיה מינשנגלאדבך תפגוש את מחזיקת הליגה האירופית סבייה. ב-19 בפברואר סבייה תארח את המפגש הראשון, בעוד הגומלין יתקיים ב-26 בפברואר בבורוסיה פארק.
    וולפסבורג תפגוש את ספורטינג ליסבון. וולפסבורג תארח את המפגש הראשון ב-19 בפברואר, המפגש השני יתקיים ב-26 בפברואר בליסבון.
     
  7. Ralph-Lauren 1909 היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/9/06
    הודעות:
    4,959
    לייקים שהתקבלו:
    197
    הגרלה קשה בהחלט עבור הגרמניות שלנו.

    באיירן מינכן ללא ספק עם ההגרלה הנוחה משאר הגרמניות למרות ששחטאר יכולה לגרום למעט בעיות אך זה נראה כבלתי אפשרי עבור שחטאר, בטח שמדובר בקבוצה אולי החזקה ביותר באירופה. אין ספק שהמשחק השני שמתקיים במינכן מחזק עוד יותר את יתרונה של באיירן בצמד המשחקים הללו.

    שיחזור גמר ליגת האלופות 97, אסור להספיד את דורטמונד ובמיוחד באירופה, יובנטוס ללא ספק קבוצה חזקה מאוד שתגרום צרות לדורטמונד אך זה הדדי כך שהקרב די שקול בין שני המועדונים, דורטמונד ככל הנראה אם לא יהיו הפתעות (ויהיו), תגיע עם סגל מלא ובתקווה ערוך נכון ומוכן למשחק, כמובן שגם כאן, הגומלין מתקיים אצלנו ויש כאן סוג של יתרון.

    שאלקה 03+1 משחק שעל הנייר נראה כסגור, ריאל מדריד ללא ספק תעלה לשלב הבא ללא הרבה קשיים במיוחד בכושרה הנוכחי. כמובן שבמידה והכחולים יוכלו לגרום למתח זה יהיה אך ורק במידה וריאל לא תנצח בגלזנקירשן, שוב, קשה לי להאמין ששאלקה תעלה. כמובן כמו שאומרים בגרמנית, die hoffnung stirbt zuletzt.

    באייר לברקוזן לעניות דעתי כן יכולה לעשות את זה ולעבור לשלב הבא, לאור העובדה כי אתלטיקו לא הייתה מרהיבה בשלב הבתים אך עדיין קיים לה סגל מטורף וראוי לשלבים המאוחרים. משחק מאוד מעניין ושקול שלברקוזן תצטרך לעשות המון על מנת לעלות אך הסיכוי קיים.

    אני מאוד אופטימי ומקווה שלפחות באיירן, דורטמונד ולברקוזן יעשו צעד אחד קדימה.
     
    Die Werkself אוהב/ת את זה.
  8. Uli Hoeness Wer nicht hüpft ist ein blau-weißes Arschloch

    הצטרף ב:
    ‏1/6/11
    הודעות:
    1,783
    לייקים שהתקבלו:
    481
    לא זכור לי משחק שכל כך פחדתי ככל שהוא התקדם מול קבוצה שהיא לא מהאריות של אירופה בשנה-שנתיים האחרונות. קבוצה אוקראינית כמעט בלי אוקראינים, כולם שם מטפלים יפה מאוד בכדור, דרום אמרקאים מוכשרים מאוד ופחדתי שהם יצליחו להגיע לשער שלנו, אבל מזל שזה לא קרה והם לא הגיעו אפילו להזדמנות אחת כל המשחק. אחד ממשחקי ההגנה שהגענו אליו הכי מוכנים העונה. רק חבל שמול באזור הרחבה כבר לא היינו חדים מספיק כדי לקחת גול אחד הבייתה ולסיים את ההתמודדות. ריברי עדיין לא חד מספיק בשביל לפתוח במשחק אבל אני מבין את פפ שאמר לעצמו משהו כמו "ריברי בריא, מה ישב על הספסל בשמינית גמר?!, אין מצב כזה". מבין את ההגיון, כי אם היינו מפסידים אז היו באים אליו עם השאלה הזאת, אבל למרות זאת הוא עדיין לא שיחק 90 דקות מאז החזרה מהפגרה ועדיין לא בפורמה טובה. מצד שני, לבנדובסקי שגם לא בתקופה הכי טובה נח, אז כנראה שכן משחקים אלו שבפורמה הטובה יותר למרות הכל.
     
  9. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    שאלקה של אתמול בדיוק הדוגמא למה שמציק לי בכדורגל הגרמני. יותר מידי כבוד. יותר מידי "עדינות". צמד המשחקים של שלישי ורביעי בדיוק מדגים את זה. שאחטר אירחו את באיירן (אחת מהקבוצות החזקות ביבשת) ולא התביישו לשחק על 0:0, מאוד הגנתי, מאוד אגרסבי. המון פאולים על גבול הצהוב והאדום. מנגד שאלקה משחקים בבית נגד ריאל (בטח אחת הקבוצות החזקות ביבשת) ולא משחקים שונה בהרבה ממשחק בונדסליגה. עם שני חלוצים. 4 בהגנה (רק לפני שבועיים נגד באיירן הם שיחקו עם 5 שחקנים בקו אחורי), בלי כמעט פאולים וכניסות. שני הגולים בדיוק דוגמא לאיך השמירה היא "חלבית". קרבאחאל מול מגן אחד בלבד שגם נותן לו מרחב מרים את הכדור ושם בקושי 3 שחקני הגנה. ובשני רונאלדו עובר בקלות שניים שרק חצי סוגרים עליו ולא יותר מעביר כדור למרסלו שגם לו יש יותר מידי מקום כדי לבעוט. שחקני שאחטר (לא שחקנים הרבה יותר טובים או גרועים משחקני שאלקה) לא נתנו לשום שחקן של באיירן להיות באחד על אחד או קצת מקום. כל זמן 3 צפוף על הכדור. ולא רק בשני השערים. בכלל בכל המשחק נראה כאילו נותנים יותר מידי כבוד ומרחב ולא משחקים מספיק חזק. בטח שלא ריאנו מרפקים והצקות (כמו שעשו שחקני שאחטר).
    מצד שני, בכל זאת שאלקה שיחקו לא רע (שוב, כקונספציה אני לא בא למשחק נגד ריאל כדי לנצח או להבקיע בצרורות, אלא כדי לשחק חזק ואולי לגנוב 1:0 בטעות). בחלק מהזמן הניעו את הכדור וגם הגיעו לאיזה שני מצבים. עמדו לא רע בהגנה (שוב, בכפוף לביקורת שלמעלה) ובכלל יש שיפור אצלם. הלוואי אצל כל הקבוצות הגרמניות שמשחקות באירופה. בסה"כ אני דיי מרוצה מדי מתאו והעבודה שלו. אנחנו צריכים כמה מאמנים מקומיים כאלה. ולצערי אין.
     
    Die Werkself אוהב/ת את זה.
  10. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    משחק נהדר של לברקוזן אתמול. העמדה הגנתית לגמרי לא רעה של שמידט שבדרך כלל דווקא לא מעמיד הגנה טובה. הקבוצה נראתה מאורגנת, גם מקדימה וגם מאחור. בכל פעם לפחות שני שחקני לברקוזן התנפלו על הכדור סון בצד אחד ובלארבי בצד שני עזרו נהדר למגינים שלהם. על כל זה ניצח קסטרו במשחק יוצא מן הכלל. גם בנדר היה נהדר. אם הוא לא נפצע אז אני לא מבין את החילוף שלו. במצב כשהוא יצא דווקא הייתי מוציא את דרימיץ' (שגם ככה היה חלש) ומכניס את רולפס כדי עוד יותר לעבות את הקישור (אבל זה בטח לא מתאים לשמידט). גם לנו הזכיר לי למה התלהבתי ממנו כל הזמן. רפלקסים נהדרים, משחק גובה מצויין, שקט וביטחון. וספהיץ' ופפדופולוס אם יוכלו רק לא לקבל כל כך הרבה צהובים ואדומים יכולים להיות צמד בלמים מעולה. לא מהסוג של בואטנג, באדשטובר והומלס שגם בונים משחק, אבל עדיין.
    אני מאוד מקווה שה WERKSELF יוכלו לעשות את זה בגומלין.
     
    Die Werkself, Uli Hoeness ו-golding אוהבים את זה.
  11. golding מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏26/6/11
    הודעות:
    8,573
    לייקים שהתקבלו:
    3,635
    מסכים עם כל מילה, לברקוזן הרשימה אותי מאוד, במיוחד קאסטרו ובלראבי.
     
  12. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    ואם כבר, אז עוד נקודה. הקבוצה צריכה להתחיל לחפש חלוץ בקנה מידה יותר רציני. קיסלינג טוב ולא יותר אבל הוא כבר לא ילד ודרימיץ' בינתיים לפחות לא בשביל הרמה של ליגת האלופות שלבים מכריעים. ולא רק בגלל אתמול.
     
  13. Die Werkself wir sind die Macht am Rhein

    הצטרף ב:
    ‏26/8/12
    הודעות:
    2,083
    לייקים שהתקבלו:
    941
    מסכים עם ההודעה הראשונה של נדב.
    מאוד נהניתי לראות את לברקוזן ששלטה במשחק, הציגה משחק הגנתי טוב וניצחה בצדק את סגנית אלופת אירופה.
    נדב - לגבי כמה דברים שכתבת:
    - החילוף של בנדר: הוא לא היה כשיר לגמרי והופתעתי לראות שהוא פתח, והוא קיבל כרטיס צהוב מוקדם יותר והיה בסיכון לקבל צהוב שני שבהחלט היה מסבך את לברקוזן, גם במשחק עצמו וגם במפגש הבא. לכן אני מבין את החילוף (אולי הייתי מעדיף שריינארץ ייכנס, אבל לא אהיה קטנוני).
    - דרמיץ׳ וקיסלינג: לדעתי דרמיץ׳ היה לא רע. רק הקדמה קצרה - אני רואה את עמדת החלוץ אצל שמיט העונה כמה שנקרא בפוטבול מנג׳ר ׳deep lying forward' (התרגום העברי הוא למיטב זכרוני חלוץ מקשר), שפחות מתמקד בסיומת ופחות מהווה גולר אלא אמור לפתוח את המשחק, לפנות שטחים וכו׳. קיסלינג עושה את זה היטב אבל ממעט לכבוש העונה - אם כי בלראבי וסון מרבים לכבוש העונה, בעיקר במתפרצות או פריצות אישיות.
    דרמיץ׳ עשה את התפקיד לא רע אתמול, ולמרות כמה איבודים ולמרות שנעלם ממשחק ההתקפה לפרקים מסוימים השתלט על לא מעט כדורים ארוכים והטריד את בלמי אתלטיקו. האם הוא מספיק טוב ללברקוזן? נחכה ונראה. בינתיים הוא שיחק מעט פעמים יותר מ-30 דקות והוא נראה די טוב בליגה, בעיקר מול הגנות חלשות יותר. זאת אכן בעיה ויחד עם ההיחלשות ביכולת של קיסלינג, לדעתי צריך לשקול לקנות חלוץ ברמה יותר גבוהה בקיץ - אבל יש בעיות יותר גדולות ללברקוזן, כמו עמדת המגן הימני. בדיעבד אולי חבל שמיליק כנראה יישאר באייאקס כי אולי היה לו מה לתרום ללברקוזן בעתיד. בכל מקרה, לדעתי דרמיץ׳ צריך לקבל עוד זמן ואולי גם קיסלינג יחזור קצת לעצמו.

    ובנושא אחר - גלאדבך הודחה מהליגה האירופית.
     
  14. Uli Hoeness Wer nicht hüpft ist ein blau-weißes Arschloch

    הצטרף ב:
    ‏1/6/11
    הודעות:
    1,783
    לייקים שהתקבלו:
    481
    חבל במקום מסויים ששאלקה לא שיחקו על החיים ועל המוות גם במשחק הראשון, גם ככה הם היו אנדרדוג מובהק. אני מבין את החשיבה של קודם לנסות לשחק חכם וזהיר אבל כבר לאחר שחטפו בבית את השער הראשון היו צריכים לעבור לתוכנית משחק התקפית מאוד כמו שעשו אתמול. מה יש להפסיד?
     
  15. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    מילא הובדס אבל מה הבעיה להגיד מקס מאייר נכון?

    לגבי המשחק אתמול. אותה הבעיה כמו במשחק הקודם. הגנה רכה רכה רכה. לא יכול להיות להבקיע 4 שערים במדריד ולא לעלות. לא יכול להיות שבנזמה עובר 3 - 4 שחקנים ברחבה בכזו קלילות. לא יכול להיות שרונאלדו נוגח פעמיים לבדו בתוך הרחבה ואין אף שחקן על הגב שלו. שלא לדבר על זה שהייתי מצפה לפחות לשניים.
    חבל.
    מצד שני משחק התקפי נהדר. סאנה מצויין, גם צ'ופו מוטיג היה נהדר. מאייר היה טוב.
    חבל