באיירן מינכן 14/15: אליפות ה-25 במספר!

הנושא בפורום 'פורום כדורגל גרמני' פורסם ע"י HapoelFan, ‏20/10/14.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Uli Hoeness Wer nicht hüpft ist ein blau-weißes Arschloch

    הצטרף ב:
    ‏1/6/11
    הודעות:
    1,783
    לייקים שהתקבלו:
    481
    נוייר ובואטנג יחזרו בקרוב, אבל כמה הפציעה של לאם קשה? אם הוא יחזור לינואר ויכנס לכושר לתחילת הדבר האמיתי בפברואר אז הכל בסדר.
     
  2. Der Kaiser Manuel Neuer מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏7/9/04
    הודעות:
    24,805
    לייקים שהתקבלו:
    335
    ההחלמה לפי מה שפורסם היא עניין של חודשיים וחצי עד שלושה. לשמינית אולי אבל אם נעבור אז לרבע הגמר נראה שהכל אמור להיות בסדר.
     
  3. Der Kaiser Manuel Neuer מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏7/9/04
    הודעות:
    24,805
    לייקים שהתקבלו:
    335
    המועדון סיים את התשלומים על האלינץ ארינה, 16 שנים לפני המועד שתוכנן, לפי דבריו של רומניגה.
     
  4. golding מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏26/6/11
    הודעות:
    8,573
    לייקים שהתקבלו:
    3,635
    אולי תוכלו סוף סוף להשתלט על אירו... אה, לא משנה.
     
  5. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    אלון כאן כתב על בואנטג שבסיטי היה שחקן ספסל והפך לאחד הבלמים הטובים בעולם ומצד שני כמובן שאצלם משחק בהרכב מרטין דמיקולו (סליחה, דמיקליס). ככה שלך תבין.
    בעניין אחר, אתמול הוארך החוזה עם מתיאס זאמר.
     
  6. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    עוד משחק של הקבוצה. זה היה נראה שכל פעם שנרצה להבקיע נעשה את זה.
    מריו גצה הופך לבורג כל כך חשוב בקבוצה. ווינר אמיתי. שער רביעי שלו העונה שעושה את התוצאה 0:1. גם נראה שהוא התחבר מאוד לקבוצה ולמועדון.
    כמה כיף לראות את שוויני משחק שוב ובנגיעה החמישית שלו בכדור כבר מבשל נהדר לרודה. שמאוד חשוב שהבקיע וקיבל עוד ביטחון. אני מקווה שעם כל הפצועים הוא יקבל דקות משחק וכמה שיותר כדי לצבור נסיון ועוד בטחון. כי הוא (חלק מ) העתיד של המועדון.

    בנוסף למה שכבר כתבו כאן על סיום התשלום על בניית האיצטדיון 16 שנה לפני הזמן גם צריך לזכור שבנוסף לכל עוד היינו צריכים גם לשלם את החלק של מינכן 1860.
    ועוד עניין - אולי הונס. הוא מתוכנן לחזור למועדון עם סיום העונש.
     
    Uli Hoeness אוהב/ת את זה.
  7. Uli Hoeness Wer nicht hüpft ist ein blau-weißes Arschloch

    הצטרף ב:
    ‏1/6/11
    הודעות:
    1,783
    לייקים שהתקבלו:
    481
    זה הבייבי שלו, כל המלכות רק שיגיד ונפרוס לו את השטיח. אני בטוח שבאופן בלתי ישיר הוא מעורב מאוד גם עכשיו. להתנתק מהמועדון עבורו היא משימה בלתי אפשרית ובלתי טבעית, לא יכול לקרות פשוט.
     
  8. aloneli Member

    הצטרף ב:
    ‏2/2/10
    הודעות:
    3,364
    לייקים שהתקבלו:
    16
    מערך מעניין של פפ ממש כמו 4-3-3 שריברי וגצה ממש כמו שני קשרים 50/50 ורובן ומולר למעלה מתחת ללבה.אם כי זה השתנה פה ושם ממש כמו שפפ אוהב.
    מולר לא מסתדר במערכים כאלה וצריך קצת יותר חופש בתנועה שלו.רובן כרגיל נראה מעולה וגם ריברי לאט לאט חוזר לכושר שמצפים ממנו,רק פחות עצבים במשחק שלו ויהיה בסדר.
    בכל מקרה שמסתכלים על ההגנה של באיירן אולי לא הרבה יקפצו מהתלהבות.ראפיניה וברננט לא שמות מפחידים,דאנטה יצא לו שם רע אחרי החצי גמר(שלא בצדק כי לואיז היה אשם בכל הגולים ויצא מהמשחק הבלם הטוב בעולם) וגם בואטנג שלא הרבה מתלהבים ממנו.ההגנה הזאת כמובן שהיא רק חלק מההגנה שכל הקבוצה עושה,אבל ההגנה הזאת שברה את השיא של כל הזמנים עם 3 ספיגות ב13 המחזורים הראשונים.אפשר להגיד שזה גם בגלל הרמה הקבוצתית ורמת האימון המדהימה של פפ.אבל אי אפשר שלא לראות את השיפור של שחקני ההגנה שלנו.לאם,אלאבה ובאדי שאולי שלושתם היו פותחים ברביעיית ההגנה פצועים ועדיין ההגנה מתפקדת מעולה.
    תקופה מעולה שהייתה על הנייר אמורה להיות סיוט לפי מצב הפצועים...אבל אצל באיירן זה לא תופס.

    אה ואני אציין שוב..בואטנג הבלם הטוב בעולם ושוב איש המשחק.
     
  9. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    תומאס מולר הפך להיות מלך השערים שלנו בכל הזמנים בליגת האלופות.
    משחק טוב שלנו. עם לא מעט שחקני הרכב שלישי ומטה. אבל שהראו שיש לנו עתיד. אהבתי את המשחק של רודה. משחק חזק. מהיר. תמך בהתקפה ועשה הגנה טובה. גאדינו והוייברג שיחקו עם ביטחון. למרות שהוייברג עשה כמה טעויות. וכייף לראות את שוויני חוזר להנהיג.
    בסה״כ משחק אימון טוב.
     
  10. aloneli Member

    הצטרף ב:
    ‏2/2/10
    הודעות:
    3,364
    לייקים שהתקבלו:
    16
    רואים שגאודיניו עוד לא בשל לבוגרים.גם מבחינת המעורבות שלו במשחק וגם בפיזיות שלו.אם לקדם צעירים כרגע יש לקדם את רודה כמובן שצריך להיות מחליף קבוע בכל משחק ואת הויברג שצריך לשחק פה ושם.
    לגבי רודה הוא טוב יותר בקישור מאשר כמגן.טוב שפפ מנסה אותו גם בעמדת המגן כי הוא יכול להיות אחלה תחליף לעמדה אבל עדיין ראפיניה טוב יותר כרגע.
    בכל מקרה אין כרגע מחליף בקישור ולעמדת המגן הימני ככה שהוא פתרון מעולה כרגע,ואני מניח שגם בעתיד.

    גצה ממשיך בכושר הטוב שלו וטוב שהוא משחק המון כי זה מה שהוא היה צריך בניגוד לשנה שעברה.הוא לא שחקן לשינוי מהספסל וזה כבר ראינו.אני עדיין מצפה ליותר גולים של לבה וליותר מעורבות של מולר.
    ההגנה נראית מדהים.אפשר להיות מרוצים מברננט שעשה שיפור ענק.נוייר זה השוער הכי טוב שיצא לי לצפות בו והוא בכמה רמות יותר טוב מהגדולים ביותר שראיתי.אין אפילו משהו שמתקרב אליו גם לא קאן ולא בופון.
     
  11. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    זה נכון חלקית על גאודינו. אבל צריך לזכור שהו בן 18 (וחודש). ולגילו בסגל והאיכות הנוכחיים של באיירן הוא גם מציג יכולת יותר מבסדר וגם ככה נוכל לבנות אותו לעוד שנתיים שלוש. ואז נקבל סופרסטאר ענקי.
    לגבי ברנאט. כבר כתבתי. אבל כל פעם מחדש אני פשוט נדהם מחדש. איזה שחקן. וואוו. עדיין אני לא מבין איך הוא הגיע אלינו (ועוד במחיר הזה) ולא נשאר בספרד אצל ריאל או ברצלונה שמשוועות למגינים. מה גם שגם בקישור (בצורה שפפ משתמש בו - עם 3 בלמים) הוא יוצא מן הכלל.
     
    Uli Hoeness אוהב/ת את זה.
  12. אפנברג Member

    הצטרף ב:
    ‏17/12/05
    הודעות:
    3,689
    לייקים שהתקבלו:
    128
    כמה דברים:
    1) אני רואה את פפ על הקווים מלא תשוקה, אפילו במשחק לא קובע כמו מול צסקא (ואצלי אין דבר כזה "משחק לא קובע") וזה גורם לי לאופטימיות רבה לקראת ההמשך.
    2) מריו גצה אמנם כובש לא מעט אבל עדיין יש תחושה שהוא "נעלם" לפרקים גדולים מדי במשחק. הכשרון שלו עצום אבל לא מקרי לדעתי שפעמים לא מעטות פפ מחליף אותו.
    3) רובן נפלא (מה עוד חדש...) והוא מכניס אנרגיות להתקפה שאין דברים כאלה.
    4) על תומאס מולר נגמרו הסופרלטיבים כבר: איזה כיף שיש לנו אותו. וצריך להזכיר במקרים כאלו את מי שהעלה אותו מקבוצת החובבים וגילה אותו, ואן חאל.
    5) לפי הדלפות ברשת בשנה הבאה חוזרים ללבוש אדום, גם לאור תלונות של אוהדי הקבוצה שהחולצה הנוכחית "ברצלונית" מדי (כנראה שאני לא היחיד שראה זאת...ומצד שני לא מפריע לחולצה להימכר במספרים יפים). טוב שכך.
    6) לא ברור לי עניין הלבוש בליגת האלופות: הוצאנו סט למפעל, כמו כל שנה ולטעמי סט שחור יפהפה, ואנו כמעט לא לובשים אותו במשחקי הצ'מפיונס, למרות שהיריבה בלבוש שלא מהווה בעיה שנהיה בשחור.
     
    Uli Hoeness אוהב/ת את זה.
  13. aloneli Member

    הצטרף ב:
    ‏2/2/10
    הודעות:
    3,364
    לייקים שהתקבלו:
    16
    כרגע אני לא רואה סיבה לתת לגאודיניו צ'אנס בבוגרים.כרגע יש שחקנים אחרים שצריכים לקדם כמו הויברג ורודה.מה גם שהם על אותה עמדה אז בכלל אין מה לקדם אותו.אולי עונה הבאה יהיה על מה לדבר.
    אגב ברננט שמאז שנכנס להרכב גם לא יצא צריך גם לקבל מנוחה לפעמים.כרגע זה בעייתי בגלל הפציעה של אלאבה.לא רק אצלו יש לנו ספסל חסר מאוד שמורכב מ-4 קשרי מרכז שדה,קשר התקפי,ובלם.רק מראה על כמות הפציעות המטורפת שיש לבאיירן.
    מעניין אותי לראות שילוב של שוויני ואלונסו ביחד.בנוסף זה גם יוריד את המערך המוזר הזה של 5 חלוצים.
     
  14. Uli Hoeness Wer nicht hüpft ist ein blau-weißes Arschloch

    הצטרף ב:
    ‏1/6/11
    הודעות:
    1,783
    לייקים שהתקבלו:
    481
    אנחנו לא באוגוסט וגם לא בספטמבר, המערך לא יעבור שינוי יותר. הכל עובד ולכן שוויני יוכל לשחק גם מצד ימין וגם מצד שמאל לאלונסו, שישאר כפי הנראה במרכז.
     
  15. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    מי שהעלה את תומאס מולר לקבוצה הראשונה היה דווקא יורגן קלינסמן.

    בעניין המערך. אין לנו מערך קבוע. לפעמים זה 3 בלמים. לפעמים הגנה של 4. לפעמים יותר התקפי עם 5 שחקנים התקפיים לפעמים רק 4. תלוי ביריב במפעל במיקום המשחק.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.