מחירי הכרטיסים

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י danielone, ‏21/11/14.

  1. danielone Member

    הצטרף ב:
    ‏28/10/10
    הודעות:
    2,353
    לייקים שהתקבלו:
    353
    אז כמו שכולם שמים לב, בזמן האחרון סוגיית מחירי הכרטיסים תופסת תאוצה, האוהדים כבר לא שותקים, והקבוצות נאלצות להוריד מחירים.

    יותר ויותר קבוצות חותמות בזמן האחרון על הסכם הדדיות של מחיר אחיד 50 שקלים, בדרך כלל מדובר בקבוצות "גדולות מול קטנות" או "קטנות מול קטנות"

    בשבוע האחרון אוהדי מכבי חיפה, מאיימים שיחרימו את המשחק מול אשדוד, בגלל אי רצון הקבוצה למחיר נמוך, יחד עם זאת מכבי חיפה תמכור לאוהדים של הפועל ת"א כרטיסים במחיר של מעל 100 שקלים, והפועל ת"א תמכור במחיר אפילו גבוה יותר לאוהדי הפועל ב"ש, אז ככה שיש גם פה קצת צביעות, נכון שאשדוד היא קבוצה קטנה, האצטדיון לא אטרקטיבי, אבל אי אפשר להגיד שהעלויות של סמי עופר, אבטחה וכו' גורמות למחיר כל כך גבוה, כי הרי צפויים להגיע כמות מאוד גדולה של אוהדים, ככה שגם חיפה רוצה לעשות קופה על הפועל, ואותו דבר הפועל על ב"ש.

    היה ניסיון מצד המנהלת לקבוע מחיר אחיד בקטגוריות שונות, אך זה נפל בחשד לתיאום מחירים מצד הרשות להגבלים עסקיים.

    אתם מוזמנים לדון פה על כל מה שקשור לנושא.
     
  2. Nave ורק מי שאוהב אותך באמת מבין היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏2/8/09
    הודעות:
    11,089
    לייקים שהתקבלו:
    1,838
    לא הבנתי את השורה הלפני-אחרונה. אני לא מכיר שעניין הגבלת המחירים נפל. זה עדיין חי וקיים, וקבוצות לא עוברות את המחירים האלה. מה שכן מקפיץ אותם זו העמלה שמשרדי הכרטיסים לוקחים ועל זה המנהלת (עדיין?) לא נתנה את הדעת.

    לגבי מחאת הכרטיסים - נראה שבנתיים היחידים שמצליחים לעמוד בה, גם אם על חשבון עידוד הקבוצה, הם אוהדי מכבי חיפה. והם צודקים. לא יכול להיות שג'קי בן זקן נותן כניסה חינם למשחק מעוטי קהל כדי לתת לקהל האשדודי להנות, אבל שמגיעה קבוצה גדולה הוא דופק להם מחירים מוגזמים. את כל סידורי האבטחה על משחקי החינם הוא חסך כדי שיוכל לממן פעם בחודשיים אבטחה שתגיע קבוצה מ5 הגדולות ויהיה צורך באבטחה, ולגבות על זה מחיר שפוי. לכן לגיטימי מאוד שאוהדי מכבי חיפה ירטנו שהוא גובה מהם 80/40 על משחק שכזה.

    לגבי המחירים שציינת למשחקים של הפועל ת"א נגדנו ונגד חיפה - כמו שכתבתי בפסקה הראשונה, המחירים עומדים בתקן, העמלה היא זו שעושה את הבעיות.

    ובכללי לגבי מחאת הכרטיסיםם שצפה פה מתחילת העונה - זה יפה, זה נחמד, זה עוזר, אבל זה לא יעבוד.
     
  3. danielone Member

    הצטרף ב:
    ‏28/10/10
    הודעות:
    2,353
    לייקים שהתקבלו:
    353
    כי ברגע שיקבעו מחיר מסוים, זה יוצר סוג של תיאום מחירים בין כל הקבוצות ויצירת קרטל סביב אותו מחיר.
     
  4. Nave ורק מי שאוהב אותך באמת מבין היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏2/8/09
    הודעות:
    11,089
    לייקים שהתקבלו:
    1,838
    הם קבעו מחיר גג לא מחיר מסויים. לראייה, כרטיס למשחק שלנו נגד הפועל פ"ת עלה 50 למרות שהם יכלו לגבות 80/40 אבל למשחק נגד מכבי פ"ת באותו אצטדיון ובערך באותו יום שעה עלה 80/40.. הכל תלוי בסופו של דבר בבעלי הקבוצות.
     
  5. danielone Member

    הצטרף ב:
    ‏28/10/10
    הודעות:
    2,353
    לייקים שהתקבלו:
    353
    ארגוני האוהדים של מכבי ת"א, החליטו להחרים את המשחק נגד מ.ס אשדוד, לאחר שג'קי לא הסכים למחיר אחיד של 50 שקלים, עד עכשיו כל הקבוצות "הקטנות" הסכימו להסכם ההדדיות, למעט מכבי פ"ת שהמשחק שם הוחרם אבל הודיעו על ההחרמה קצת מאוחר מדי אז היו אנשים שקנו כרטיסים קודם והגיעו בסביבות 2,500 אנשים, לצורך העניין נגד הפועל פ"ת הגיעו בסביבות 7,000 אוהדים, והממוצע במשחקי חוץ הוא בסביבות 5,000.

    מקווה שהמאבק יצליח!
     
  6. ChelseaPensioner משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/4/04
    הודעות:
    8,253
    לייקים שהתקבלו:
    5,749
    המשוואה הזו עובדת לשני הכיוונים, אתה יודע. הוא לא חייב לקבוע את המחיר על 50 ש"ח ואני לא חייב להגיע למשחק. אם ציבור אוהדי מכבי - או כל ציבור צרכנים אחר - מחליט שהמחיר גבוה מדי ואינו הולם את התמורה, שבעל העסק ישבור את הראש. לדעתך המחיר לגיטימי, אבל בסופו של דבר זהו שוק ואת הלגיטימיות יקבעו הצרכנים וכמה שיסכימו לשלם על המוצר. אני לא חושב שאוהדי מכבי ישלמו שוב 80 ש"ח באשדוד וזה הדבר היחיד שחשוב.

    בנוגע לאוכלוסיות חלשות יותר - הייתי ילד, הייתי נער, הייתי חייל והיום אני סטודנט. ביותר מ-70% מהמשחקים - ותמיד באשדוד - שילמתי מחיר מלא כי *לא נשארו* כרטיסים מוזלים. העסק הזה טוב לכולם.
     
    danielone אוהב/ת את זה.
  7. danielone Member

    הצטרף ב:
    ‏28/10/10
    הודעות:
    2,353
    לייקים שהתקבלו:
    353
    באמת שזה מעצבן שהכרטיסים שכאילו נקראים מוזלים ועולים 50 שקלים ועם עמלות 60 שקלים, פוגעים בעיקר בנוער/חייל/סטודנט/אישה, שבמחיר של 40/80 ישלם 49 כולל עמלות, צריך שבמשחקים שזה המחיר באמת לדאוג שיהיה מלאי גדול יותר של כרטיסים שמיודעים לקהל הזה.
     
  8. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,770
    לייקים שהתקבלו:
    6,461
    אל תגיע! אם אתה חושב שמשחק של הקבוצה הטובה במדינה עם אחד מבין שני הקהלים הגדולים בארץ לא שווה 40/80 ש"ח כרטיס אפשר לסגור כאן את הכדורגל.
    מחר מכבי נתניה משחקת מול בית"ר ירושלים. הקופסא במשחקים מול בית"ר ירושלים(כן הקופסא! מתקן קצת פחות טוב מאשדוד) היתה מתמלאת במשחקים האלה ב 8,000 איש גם ב 90 ש"ח. למשחק הזה מחיר של 50 ש"ח הוא חד משמעית זול מידי ואני אומר לך בודאות- ב- 40/80 היתה מגיעה אותה כמות צופים. מכבי נתניה צריכה היום כל שקל וזו החלטה מטומטמת שנלקחה בתחילת העונה.
    המנהלת באה וקבעה רף כדי להפסיק העושק הזה כשבאה קבוצה מושכת קהל וקבעה סטנדרטים ברורים. ג'קי לא חרג מהם באגורה! מה שקורה העונה זו כבר קיצוניות לכיוון השני וחוצפה!
    כל הכבוד לג'קי שלא נכנע לסחטנות הזו שלכם!
    שבו בבית!
     
  9. Hapoel_Tel_Aviv Member

    הצטרף ב:
    ‏14/4/10
    הודעות:
    2,477
    לייקים שהתקבלו:
    550
    לדעתי יש משחקים מעטים ששווים 80 שקל, דרבי תל אביבי, הפועל-ביתר, חיפה-מכבי ומשחקי עונה.
     
    השולס עולה ו-danielone אוהבים את זה.
  10. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,770
    לייקים שהתקבלו:
    6,461
    מי קבע את המחירים האלה? אני? קבעה אותם מנהלת הליגה. למה אז לא קמה מחאה?
    למה פתאום להתלבש על מישהו שסך הכל הלך לפי הכללים? כי למישהו בארגון האוהדים של מכבי ת"א הסתובב משהו בקופסא?
     
  11. שי מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏22/11/06
    הודעות:
    15,187
    לייקים שהתקבלו:
    4,780
    מין:
    זכר
    המנהלת מטומטמת. לא שזה מפתיע כשהיא מגיעה מבעלים אטומים.
    משחקים מול הגדולות, אלו שנחשבים "ההופעה ההכי חמה בעיר", כן, 80 שקלים זה בהחלט מחיר סביר. במיוחד שבדרך כלל זה מתקיים באיצטדיונים גם ברמה לא רע בכלל כמו טדי, סמי עופר ובלומפילד. לשלם 80 שקל על משחק מול אשדוד שלא שואפת לכלום, במתקן שהשרופים יושבים מאחורי גדר שמסתירה את כל השער, אין אקוסטיקה, אין אוירה, איצטדיון שמוחבא בתור השכונות ושדגל הקרן נמצא במרחק יריקה ממך, לא. אין שום הצדקה.

    ואני אגיד לך יותר מזה, מכבי חיפה החליטה לדרג את מחירי הכרטיסים העונה לפי דרגים. סכנין, פתח תקווה, לדוגמא בדרך הנמוך ביותר, כלומר הזול ביותר, 50 שקלים לכל האיצטדיון. באה הפועל פתח תקווה, נתניה, סכנין, ונתנו מחיר הוגן, זהה, גם לאוהדי חיפה שהגיעו למגרש. מי לא התיישר עם הסיטואציה הזאת? אשדוד ומכבי פתח תקווה. העיקר שבן זקן מתהדר ומספר לתקשורת שהוא בכלל לא בכדורגל בישביל לעשות כסף ומוכר כל השנה כרטיסים חינם. וכמובן משפחת לוזון היקרה שכמות הצופים שלה לאורך כל השנה ביחד לא תגיע למשחק רדיוס אחד של חיפה.
     
  12. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,770
    לייקים שהתקבלו:
    6,461
    זכותם לא להתיישר! זה משהו שגם כך לא משרת את קהל האוהדים שלהם.
     
  13. ChelseaPensioner משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/4/04
    הודעות:
    8,253
    לייקים שהתקבלו:
    5,749
    וזכותנו לא לבוא עד שהם לא יורידו מחירים. רוצה להמר מי יישבר קודם (רמז: זה כבר קרה)?
     
  14. Hapoel_Tel_Aviv Member

    הצטרף ב:
    ‏14/4/10
    הודעות:
    2,477
    לייקים שהתקבלו:
    550
    אמרתי את דעתי על המחירים, רוב המשחקים בארץ שווים 50₪ וחלק אפילו פחות,
    זכות כל ארגון לעשות חרם על מה שבאלו וזכות כל קבוצה לגבות כמה שבא לה, המנהלת סתם עשתה משו כדי לצאת ידי חובה, לדעתי גם מה שהיא קבעה לא מחייב כלום בגלל כל מה שקרה עם ההגבלים, אני חושב שצריך להקביל את מחירי הכרטיסים לתפוסה באצטדיון ולממוצע צופים, גם כדי להגדיל את הממוצע צופים עד כמה שאפשר וגם כדי להתאים את זה לעלויות שיטור ולגודל האצטדיון ולעשות תקנות שלמות בנושא,
    אני לא בטוח עד כמה לאשדוד מתאים שיהיה הרבה קהל של מכבי ב50 שקל על קצת ב80 שקל, בגלל עלויות שיטור ואבטחה, יש גם את עניין הביתיות שמעדיפה 50-50% ביציעים מרוב מוחלט של מכבי וזכותה לעשות זאת*

    *המקרים שבהם זה פסול זה משחקי גביע, שקבוצה גדולה רוצה למנוע מקבוצה קטנה הכנסה, אם כי בכדורגל אין את המצב הזה כמו שקרה בכדורסל שחילקו הזמנות חינם ולא מכרו כרטיסים אבל זה סיפור אחר כבר.
     
  15. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,770
    לייקים שהתקבלו:
    6,461
    כפי שכבר אמרתי לאיזה אוהד שלכם, אני מכיר את הנושא גם מהכיוון שלכם. אין למכבי נתניה כמות אוהדים כמו שלכם וכמו של מכבי חיפה ובית"ר, אבל קהל מספיק גדול שיודע לעמוד על שלו. אם היה לכם קייס- ג'קי היה מוותר, אבל הצדק איתו אז אין לו סיבה.
    ומשהו לסיום כי הנושא הזה מוצה מבחינתי- משום מה בעיקר אוהדים של מכבי והפועל ת"א מגיבים לי בעניין הזה ואתם האמ אמא של הפראיירים, בעיקר האוהדים של הפועל ת"א! אותכם מזיינים הכי הרבה! גם במחירי המנויים! גם במחירי הכרטיסים! את המחאות שלכם תתחילו מההנהלות שלכם. זה פשוט קצת פחות סקסי ופרקטי וקל ליפול על אשדוד...
    כן, זכותכם לא לבוא. וכבר אמרתי יותר מפעם אחת- אל תבואו! אתם חיים בסרט שמישהו צריך אתכם, כשתכלס האבטחה עולה יותר מהכרטיסים שאתם קונים, בטח כשהם עולים 50 ש"ח. ג'קי לא הפסיד כלום מזה לא באתם.
    שבו בבית!