באייר לברקוזן 14/15: לאן פנייך מועדות?

הנושא בפורום 'פורום כדורגל גרמני' פורסם ע"י HapoelFan, ‏20/10/14.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. HapoelFan ואיפה שתגידי אני מתייצב

    הצטרף ב:
    ‏7/1/11
    הודעות:
    4,547
    לייקים שהתקבלו:
    49
    לברקוזן פתחה את העונה הזו בצורה פנטסטית, עם ניצחון חוץ גדול על דורטמונד במחזור הראשון והעפלה לשלב הבתים של ליגת האלופות. אבל נראה שהקבוצה הזו הולכת אחורה במקום קדימה, ודוגמא לכך היא המשחק האחרון של הקבוצה. בשבת התארחו חניכיו של רוג'ר שמידט אצל שטוטגרט, ולאחר שהובילו 3:0 במחצית, הצליחו איכשהו לשמוט את היתרון - ולחזור הביתה אך ורק עם נקודה אחת. למעשה זהו התיקו השלישי ברציפות בליגה של לברקוזן, והיא צונחת למקום ה6 בטבלה.

    ביום רביעי תארח לברקוזן את זניט סנט פטרסבורג במסגרת ליגת האלופות, ותנסה לצאת מהתקופה המגומגמת שלה עם ניצחון ביתי מול האורחת הרוסית החזקה.

     
    Franco אוהב/ת את זה.
  2. Rosner VFB 1893 מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏29/5/05
    הודעות:
    21,635
    לייקים שהתקבלו:
    300
    מין:
    זכר
    צריך רק להוסיף שהם פשוט היו נאיבים בשבת. במקום 6-0 במחצית הם ירדו רק עם שלוש. במחצית השניה הם פשוט הפסיקו לשחק ונתנו לשטוטגארט לעשות מה שהיא רוצה.
     
  3. Die Werkself wir sind die Macht am Rhein

    הצטרף ב:
    ‏26/8/12
    הודעות:
    2,083
    לייקים שהתקבלו:
    941
    אז מה קרה עד עכשיו?
    האתר נפל לפני המחזור השני (2:4 מול הרטה) או מעט אחריו. אח״כ הגיעה פגרת נבחרות ואחריה תיקו 3:3 מאכזב מול ברמן וכמה ימים אחריו עוד תוצאה מאכזבת, הפסד 1:0 לא מוצדק למונאקו בליגת האלופות. במשחק הבא דונאטי הורחק מוקדם וולפסבורג הביסה את לברקוזן 4:1, אך הקבוצה של שמיט הצליחה להתאושש וניצחה 0:1 את אוגסבורג, עשתה תיקו (שוב במשחק שהייתה צריכה לנצח) 0:0 מול פרייבורג וניצחה בהופעה מבריקה את בנפיקה 1:3 במחזור השני של הצ׳מפיונס. אחרי המשחק ההוא היה 2:2 מול פאדרבורן ועל שבת האחרונה אני לא מעוניין להרחיב ;)

    ההגנה לא מרשימה כל כך עד עכשיו: פאפא רק עכשיו חזר מפציעה, וונדל ממעט לשחק, יידבאי טוב בהתקפה וחלש בהגנה, ספאחיץ׳ וטופראק לא רעים אבל גם לא יציבים, דונאטי גם לא שיחק הרבה, בוניש זה בוניש (ולמי שלא מכיר, אחד השחקנים היחידים שמרימים פחות טוב מאייל משומר), והילברט הפך לשם נרדף לחוסר יציבות. לנו היה אשם בלעדית בשער אחד העונה אבל חוץ ממשחק הפתיחה ומהמשחק האחרון לא מאוד הרשים.
    בקישור - בנדר היה פצוע ולאחרונה חזר, ריינארץ סביר, רולפס פצוע וקסטרו נחמד.
    סון לפעמים מצוין ולפעמים נעלם לחלוטין מהמשחק, בלראבי מרשים מאוד עד כה, גם בראנט חזר עכשיו מפציעה, אוזטונלי ממעט לשחק, קרוז רק חזר מהפציעה הקשה, צ׳אלנולו נחלש לעומת פתיחת העונה (אולי הטראומה מהנבחרת משפיעה?) ובהתקפה קיסלינג כבש רק שער אחד בליגה (!) וגם הוא היה במחזור הראשון ודרמיץ׳ פתח רק פעם אחת ולא משפיע מהספסל.
    וסליחה אם פספסתי מישהו.

    בסך הכל לברקוזן פתחה את העונה בצורה לא יציבה, לצד ניצחונות מרשימים והופעות נהדרות (בנפיקה, דורטמונד) איבדנו לא מעט נקודות מול קבוצות חלשות יחסית (ברמן, פאדרבורן, פרייבורג, שטוטגרט) ולצד הגנה בעייתית גם ההתקפה לא מדויקת במיוחד (לברקוזן היא מלכת המשקופים והקורות של הליגה עם 10 פגיעות. לשם השוואה למקום השני יש 4 או 5).
    יש הרבה פוטנציאל ומקום לשיפור, אבל מצד שני היה יכול להיות הרבה יותר גרוע והמשחקים של הקבוצה מאוד מהנים לצפייה (חוץ מרגעי לחץ מיותרים).

    אז מה צופן העתיד? מחר לברקוזן תפגוש את זניט למשחק חשוב במסגרת המחזור השלישי של ליגת האלופות (אגב ב14:00 משודר בגרסה הגרמנית של האתר המשחק של קבוצת הנוער מול המקבילה הרוסית למשועממים שבינינו. השחקנים הבולטים מקבוצת הנוער של לברקוזן הם בנג׳מין הנריקס, מארק בראסניץ׳ ולוקאס בדר).
    המשחק הבא בליגה יהיה ביום שבת, בבית מול שאלקה.
     
  4. Die Werkself wir sind die Macht am Rhein

    הצטרף ב:
    ‏26/8/12
    הודעות:
    2,083
    לייקים שהתקבלו:
    941
    ניצחון חשוב אתמול מול זניט והופעה טובה מאוד.
    ההגנה הייתה נהדרת, דונאטי אולי ישיג בחזרה את משבצת המגן הימני, אבל הסיפור העיקרי בהגנה הוא וונדל - משחק נהדר אתמול, שמר מצוין על האלק - אבל כרטיס אדום כל כך טיפשי ולמרות שהוא בהחלט הראה מה הסקאוטים של לברקוזן מצאו בו, יש לו עוד במה להשתפר והוא צריך להפסיק לרדת לגליצ׳ים כל הזמן (גם על סמך משחקיו הקודמים). פאפא כבש שער חשוב באחת מהנגיעות הראשונות שלו בכדור (אגב הוא יכול לשחק מול שאלקה הוא שיש סעיף בחוזה ההשאלה שלא מאפשר ללברקוזן לשתף אותו?). צ׳אלנולו מתחיל לחזור לעצמו, קיסלינג היה טוב למרות שמתקשה לכבוש העונה (מאז המשחק מול דורטמונד כבש רק פעם אחת), טופראק גם כן נהדר.


    וכמה חדשות:
    -באייר לברקוזן תשלם כ-16 מיליון אירו ל-לTelDaFax, הספונסר של הקבוצה מלפני כמה שנים (2009-2010 או משהו כזה). הסיבה היא שלברקוזן ידעה שהחברה בתהליכי פשיטת רגל ובכל מקרה המשיכה להסכים לקבלת תשלום החסות.
    -הקבוצה מעוניינת במגן הימני של ספורטינג ליסבון סדריק סוארס. סוארס (23) נולד בגלזנקירכן ועבר לפורטוגל עם משפחתו בגיל צעיר. הוא משחק בנבחרת פורטוגל ואם הבנתי נכון מסיים חוזה בסוף העונה. לברקוזן צפויה לנסות לרכוש אותו בינואר תמורת תשלום נמוך או בסיום העונה בהעברה חופשית, אבל כמה קבוצות נוספות מעוניינות.
     
  5. golding מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏26/6/11
    הודעות:
    8,573
    לייקים שהתקבלו:
    3,635
    לברקוזן באמת נראית טוב, אבל חוסר היציבות הזאת לאורך המשחקים הוא נושא שצריך לטפל בו. אגב, איך לעזאזל אתם מקבלים כל כך הרבה כרטיסים אדומים?

    לגבי סדריק... אני ראיתי אותו רק פעם אחת והוא היה צריך להתמודד עם הזאר, כך שאני לא יכול להגיד משהו מבוסס עליו (מן הסתם, הוא התקשה מולו). אבל נראה שיש לו נתונים פיזיים טובים ושמבחינה טכנית הוא בהחלט מרשים.
     
    Die Werkself אוהב/ת את זה.
  6. bvb_fan Kevin Großkreutz

    הצטרף ב:
    ‏10/7/12
    הודעות:
    294
    לייקים שהתקבלו:
    48
    האמת שאני יכול להבין איך, לפחות בליגה, לברקוזן משחקת מאוד קשוח ולעיתים גם אלים. (ראו שלושת המשחקים האחרונים שלה מול דורטמונד.)
     
  7. Die Werkself wir sind die Macht am Rhein

    הצטרף ב:
    ‏26/8/12
    הודעות:
    2,083
    לייקים שהתקבלו:
    941
    שטפן ריינארץ נפצע וייעדר כשלושה חודשים :/
     
  8. Die Werkself wir sind die Macht am Rhein

    הצטרף ב:
    ‏26/8/12
    הודעות:
    2,083
    לייקים שהתקבלו:
    941
    - אמיר ספאחיץ׳ יאריך את חוזהו שמסתיים בסיום העונה בשנה נוספת.

    מצוין. פאפא חוזר לשאלקה בעונה הבאה, לגבי יידבאי לא הבנתי אם לנו או לרומא יש עדיפות במקרה ואנחנו רוצים לקנות אותו והם להחזיר אותו מהשאלה, וולשייד כנראה ירצה לעזוב ולגבי טופראק, תדלגו לשורה הבאה.

    - סקואטים של מנצ׳סטר יונייטד, טוטנהאם וליברפול עוקבים אחרי עומר טופראק. הבלם הטורקי בן ה-25 מוערך בכ-20 מיליון אירו.

    אני מאוד אוהב את טופראק והוא השתפר משמעותית בעונה הקודמת, אבל אם אפשר יהיה למכור ביותר מ20 מיליון אירו (אם צ׳יימברס עלה 16 מיליון ולוברן יותר מ20, אני מניח שאפשר) אז אני לא אתנגד. אפשר להביא את זאמבורנו מפרנקפורט בהעברה חופשית בסיום העונה ויחד איתו בלם צעיר ובמחיר סביר כמו אנדרה הופמן מהאנובר, אדר בלאנטה מריבר פלייט או ג׳ונתן טא מדיסלדורף (מושאל מהמבורג) ועוד ישאר אח״כ כסף לחיזוק עמדות אחרות (מגנים! אבדול רחמן באבא וסדריק סוארס שלמרות שלא ראיתי אני מניח שהוא עדיף על הילברט ודונאטי ;)).

    התחלתי לפקפק באפשרות שריינארץ ורולפס יאריכו חוזה בסיום העונה. יש את קסטרו, בנדר, אוזטונלי שבעונה הבאה ירצה יותר דקות, דומיניק קוהר שחוזר מהשאלה וכמוהו גם כריסטוף קראמר. לגבי רולפס, אני די בטוח שיעזוב (אלא אם אוזטונלי יושאל וקוהר יימכר) אבל ריינארץ עשוי להישאר אם אחת האנגליות תבוא עם הצעה גדולה על קראמר..
    גם הילברט מסיים חוזה בסיום העונה ואני בספק שיישאר.
     
  9. bvb_fan Kevin Großkreutz

    הצטרף ב:
    ‏10/7/12
    הודעות:
    294
    לייקים שהתקבלו:
    48
    אם אתם ממש נחמדים אנא תמכרו את לנו, אנחנו מאוד צריכים אותו :'(
     
  10. Ralph-Lauren 1909 היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/9/06
    הודעות:
    4,959
    לייקים שהתקבלו:
    197
    דבר אחד אפשר לומר על חניכיו של שמידט העונה, לברקוזן עובדת כל כך יפה בליגת האלופות ועקבית מאוד ביכולת שלה ובהצלחה שלה. כיף גדול שלברקוזן גם היום מוכיחה כי יש לה יכולות גבוהות מאוד והסף שבירה הוא לא כמו בעבר.
     
  11. Die Werkself wir sind die Macht am Rhein

    הצטרף ב:
    ‏26/8/12
    הודעות:
    2,083
    לייקים שהתקבלו:
    941
    תוצאה מאכזבת היום, היו לנו הרבה מצבים שהיו צריכים להיכנס לרשת אבל חוסר מזל, חוסר דיוק והופעה מצוינת של לוריס קאריוס גרמו למיינץ להוציא נקודה מהמשחק ולהרחיק את לברקוזן מהצמרת.
    למרות שצ׳אלנולו היה לא רע בקישור האחורי לצד בנדר, אני מאוכזב מכך שלוין אוזטונלי כמעט ולא מקבל דקות ונמצא בעדיפות שביעית או שמינית לקישור האחורי (אחרי בנדר, קסטרו, ריינארץ, רולפס, פאפא, צ׳אלנולו ואולי אפילו ידבאיי). אני מקווה שהוא יושאל בינואר כי עם פירוק קבוצת המילואים של לברקוזן בקיץ הוא ממעט מאוד לשחק.

    בנושא אחר, שני מועמדים חדשים להגיע ללברקוזן בינואר - הבלם האוסטרי של פ.צ. קלן קווין וימר (21) והקיצוני הסלובני-גרמני של ר.ב. זלצבורג קווין קאמפל. קאמפל גדל בלברקוזן אבל עזב לקבוצות קטנות בגרמניה ואחרי שעבר לאוסטריה הפך לכוכב. מאמן לברקוזן רוגר שמיט אימן אותו בעונה הקודמת ולפני כמה ימים קאמפל הודיע שיפעיל את סעיף השחרור שלו שעומד על 9 מיליון אירו ויעזוב, כאשר שתי המועמדות הבולטות לרכוש אותו הן לברקוזן ור.ב. לייפציג.
     
  12. Ralph-Lauren 1909 היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/9/06
    הודעות:
    4,959
    לייקים שהתקבלו:
    197
    האמת באמת התאכזבתי לראות את באייר אתמול, חוסר דיוק משמעותי בחלק הקדמי של באייר, אבל אפשר להגיד כמו שציינת, לוריס נתן משחק נהדר והוא ממשיך בצעדי ענק להיות שוער ענק. אני חושב שרוג'ר שמידט עושה באמת טעות שהוא לא נותן ללוין אוצטונלי לשחק, כישרון ענק שחייב לקבל דקות משחק.
     
    Die Werkself אוהב/ת את זה.
  13. Rosner VFB 1893 מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏29/5/05
    הודעות:
    21,635
    לייקים שהתקבלו:
    300
    מין:
    זכר
    כתבתי כבר על לברקוזן. סוג של ד"ר ג'ייקל ומיסטר הייד.
    קבוצה עם שתי פרצופים. מי שרוצה להבין יותר טוב מוזמן לקחת את המשחק מול שטוטגארט.
    יש לקבוצה הזאת פוטנצייאל ענקי, מלמטה ועד למעלה הם כמו דורטמונד במיוחד בליגה מתקשים להביא את הפוטנצייאל הזה לידי ביטוי.
     
  14. Die Werkself wir sind die Macht am Rhein

    הצטרף ב:
    ‏26/8/12
    הודעות:
    2,083
    לייקים שהתקבלו:
    941
    Transfermarkt - Vor BVB-Wechsel: Trainer Klopp wollte zu Bayer 04 Leverkusen
    Sure.
    האמת גם אם באופן מפתיע אמיתי, אני אישית לא רוצה אותו בלברקוזן. אבל זה רק אני...

    וכמה חדשות:
    - זימון רולפס חזר לאימונים מלאים לפני כמה ימים, גונזלו קסטרו צפוי לעשות זאת בימים הקרובים.
    - יוסיפ דרמיץ' לא מרוצה ממעמדו בקבוצה ורוצה לעזוב בהשאלה בינואר, ע"פ דיווחים. ורדר ברמן והמבורג הוזכרו כמועמדות להשאילו.
     
  15. Die Werkself wir sind die Macht am Rhein

    הצטרף ב:
    ‏26/8/12
    הודעות:
    2,083
    לייקים שהתקבלו:
    941
    קצת על המשחק אתמול ועל דברים אחרים:
    - כמה טוב לראות את קסטרו שוב. בזמן שהוא היה פצוע הפנמתי כמה אני אוהב אותו וכמה הוא חשוב ללברקוזן, וחצי דקה אחרי שהוא נכנס אתמול הוא כבר בישל.. ולקיסלינג ששבר את הבצורת! מזל טוב לשניהם ;)
    - איזה טעויות יש להילברט בהגנה לפעמים... לפחות היה לו בישול ענק לבלראבי.
    - קיסלינג נפצע קלות בתחילת המשחק, האם זה אומר שדרמיץ׳ יפתח סוף סוף מול מונאקו? אני באמת מרחם עליו, אפילו שמאוד שמחתי לראות את קיסלינג כובש וגם שהוא לא כובש בדרך כלל הוא יעיל, מפנה שטחים לשאר השחקנים ועובד למען הקבוצה - אבל דרמיץ׳ בקושי משחק.. קשה להיות מחליף של קיסלינג, תשאלו את ג׳וניור פרננדס, ארן דרדיוק ועכשיו גם דרמיץ׳.
    - יש דיווחים לפיהם לברקוזן מנהלת מגעים עם רומא לגבי רכישתו של טין ידבאיי, אם הוא יעבור בהעברה קבועה המחיר יהיה בערך 10 מיליון אירו (מזכיר לי קצת את העסקה של לנו). ידבאיי הודה שהוא מעדיף להישאר בגרמניה.
    - עכשיו אנחנו במקום הרביעי, נרגעתי. עדיין צמוד ובמחזור הבא דרבי מול קלן שחייבים לנצח - במחזור שאחריו פוגשים את באיירן...
    בכל מקרה ביום רביעי הקרוב לברקוזן מארחת את מונאקו בליגת האלופות.
     
    Der Kaiser אוהב/ת את זה.

מצב נושא:
הנושא נעול.