מכבי תל אביב 2023/24

הנושא בפורום 'פורום ספורט כללי' פורסם ע"י idans10, ‏22/10/14.

  1. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    למרות שאלבה קבוצה לא רעה בכלל ואפילו חזקה אצלה בבית, זה משחק שאנחנו צריכים לנצח. בסה"כ אני חושב שיש קבוצה טובה שעם שינוי או שניים יכולה היתה אפילו לאיים על הפיינל פור, רק חייבים בדחיפות לטפל בעניין הריבאונד ורצוי שטיוס יתאפס על עצמו. הבנתי שדווין בספק להיום, ואז מפייבוריטים אנחנו נהפוך לאנדרדוג. בכל מקרה, כדי לסיים בטופ 2, אנחנו צריכים לנצח את המשחקים שבהם אנחנו פייבוריטים וכמובן רצוי שלא ליצור כדור שלג שלילי לקראת המשחק בארנה מול ירושלים.
     
  2. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,177
    לייקים שהתקבלו:
    5,343
    הם באמת ניצחו את סן אנטוניו החבר'ה האלה ? :blink:
     
    de Middenweg אוהב/ת את זה.
  3. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    טוב, מה אפשר לומר? כל הכבוד לחבר'ה ולצוות המקצועי על משחק באמת מצויין, כמעט מושלם. אם להיות כנים, אלבה הפתיעו אותי מאוד לרעה כי הפוטנציאל שלהם גדול הרבה יותר ממה שהציגו, אבל זה לא מוריד בכלום מהמשחק האדיר של מכבי ובעיקר של השלישייה רנדל (גניבת העונה)-פארגו-סמית'. נקודת התורפה היחידה כרגיל היתה הריבאונד, אם אנחנו מסיימם בשיוויון מול קבוצת הריבאונד הגרועה ביורוליג, כנראה שזה אומר דרשני. לגבי מאריץ', חבל על הזמן, בדצמבר הוא יעזוב וגם לינהארט. הנעלם מבחינתי: מרקיז היינס, אבל לאור מקרה רייס, אני מנוע כרגע מלדבר ומקווה שהוא יתעשת על עצמו. יופי של ניצחון ועכשיו עם הפנים לעוד שבועיים, כי בשבוע הבא מצפה לנו משחק אימון בהיכל מול צ'דביטה.
     
    de Middenweg אוהב/ת את זה.
  4. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,794
    לייקים שהתקבלו:
    5,894
    אלופת אירופה הגיעה לברלין ונתנה הצגה!
    אלבה ברלין אולי לא קבוצת צמרת באירופה, אבל בכושר הזה מכבי היתה גם מנצחת בחוץ קבוצות הרבה יותר טובות. משחק קבוצתי נהדר בהגנה ובהתקפה. פארגו חילק שוקולדים על ימין ושמאל, רנדל היה מפלצת וטיוס? ראשי מכבי באמת צריכים לעשות הכל בשביל להגיע לחוזה נוסף עם הבחור הזה. אני לא חוזר מדבריי, התנהגותו מחוץ למגרש מדי פעם מגעיל וילדותי, אבל הוא ללא ספק אחד משחקני ההגנה הטובים ביבשת. אם מכבי תחליף את מאריץ' וסופו יישאר בריא מכבי בהחלט שוב יכולה להגיע רחוק.

    נו, ועכשיו לתת לדווין מנוחה ומצדי שנפסיד בירושלים...במאני טיים גם אליהו והלפרין ירוצו אחרי הקבוצה הצהובה/כחולה הזאת. וואו, ראיתי מהלכי כדורסל בשני צידי המגרש שנתנו לי הרבה רגשי גאווה. עידן, טוב שדונטה סמית' בירושלים ורנדל אצלנו */aaa8
     
    idans10 ו-הרצליה עד המוות אוהבים את זה.
  5. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    */aaa021
     
  6. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,794
    לייקים שהתקבלו:
    5,894
    נ.ב - איפה ריקי היקמן וטייריס רייס? :rolleyes:
     
  7. yon2303 Member

    הצטרף ב:
    ‏21/10/14
    הודעות:
    208
    לייקים שהתקבלו:
    25
    מין:
    זכר
    היקמן נראה כמו שחקן ליגה א בפנרבחצה היום סיים עם 5 נקודות בלבד
    ופנא קלעה 18/26 משלוש אחוז מטורף של 69
     
  8. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,794
    לייקים שהתקבלו:
    5,894
    את האמת שכבר שכחתי מהם...הצמד נתן לי סיבה להיות גאה מאד במכבי, הם נכנסו לספרי ההיסטוריה של מכבי ואירופה, אבל הם בחרו ללכת אחרי הכסף. זכותם. בנתיים נראה שמכבי בכלל לא נחלשה בגלל העזיבה הזאת. יש לנו רכז אדיר שחזר הביתה ונראה חוזר לימיו הגדולים באירופה. פארגו בעיניי פשוט משכיח את שניהם. למכבי יש העונה גם את רנדל ואם ימשיך ככה הקבוצה אולי תוכל לחזור שוב לפיינל פור נוסף. זה יקרה גם אם מאריץ' ולינהארט ישוחררו וזר בעמדה 4/5 חדש יגיע. יש לנו בעיה עם ריבאונד ההגנה!

    וברור שכולם צריכים להשאר בריאים...
     
  9. zivmay Member

    הצטרף ב:
    ‏26/1/06
    הודעות:
    7,647
    לייקים שהתקבלו:
    2,488
    מכבי שוב הראתה, שהיא משחקת הגנה המשחק נראה שונה לגמרי!
    ראינו מול צאסקא, שמכבי שיחקה מחצית אחת, משום שההתקפה פעלה די טוב אבל ההגנה הייתה קטסטרופה.
    מכבי לא יכולה לבנות את המשחק רק על ההתקפה שלה, בשנים האחרונות המשחק של מכבי נבנה מההגנה, ובמיוחד בפיינל פול שנה שעברה שהביא את גביע אירופה.
    לטעמי, מכבי נויה יותר מדי על פארגו. היינס אני מאמין ייכנס לקצב בהמשך, אבל לינהארט חייב לעוף ובמקומו צריך להביא קומבו גארד במחיר של ג'ו אינגלס. נדהמתי מהחיסכון המטופש של ההנהלה, במקרה הזה. העונה הזו יכולה להפוך להצלחה גדולה, רק אם יעמיקו את הרוטציה בעמדת הגארדים. שפארגו משחק 36 דקות, זה מספיק רק לסיבוב הראשון. אחרי זה אנחנו נראה אותו נשחק לאט לאט.
    ד"א, רנדל פשוט חיה רעה. אבל אני לא מופתע, כי זה בדיוק מה שציפיתי. מה שכן, הוא מועד רציני לפציעות וזה די הימור לגבי השחקן הזה, במיוחד שהוא משחק בסביבות ה30 דקות ( מכבי חייבת גם להביא שחקן 4-5 במקום מאריץ).
     
    idans10 אוהב/ת את זה.
  10. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,794
    לייקים שהתקבלו:
    5,894
    מצד אחד אני מסכים איתך זיו, אבל מצד שני האם אולימפיאקוס לא בנויה למעשה רק על ספנוליס?
    אני יותר חושש ממצב בריאותם של רנדל, סופו וטיוס מאשר לרגליים של פארגו. שחקן סופרסטאר בנ.ב.א משחק לדעתי יותר דקות מאשר רכז מכבי. אני לא חושב שהיינס מועמד להחלפה, לא כרגע. תן לו זמן להתאקלם. הוא לא מאריץ' ולינהארט שככל הנראה יוחלפו.

    בסה"כ מצב מכבי די בסדר. אני מעדיף שהקבוצה תבנה לאט לאט מאשר היא בתחילת העונה מיד משפילה כל יריבה שעומד בדרכה. אנחנו צריכים להגיע לשיא באביב, לא עכשיו! מה שראיתי אתמול בגרמניה לא מזכיר בשום דבר מהבלאגן שהיה לנו בתחילת העונה שעברה. זה שהקבוצה צריכה להתחזק מתחת לסל זה דבר אחד, אבל היינס ולנדסברג מספיק מוכשרים כדי לשפר את משחקינו. לא יודע, אני כרגע בהחלט אופטימי. אנחנו חיים רק בראשון לנובמבר...
     
  11. zivmay Member

    הצטרף ב:
    ‏26/1/06
    הודעות:
    7,647
    לייקים שהתקבלו:
    2,488
    אני לא אומר שפארגו לא יכול לשחק 36 דקות, אבל בשביל איזון וימים רעים של פארגו, חייבים לחשוב על עוד שחקן במקום לינהארט, לא כתבתי למעלה מילה על זה שצריכים להחליף את היינס:) ואני מסכים איתך בכללי לגבי הכושר העכשווי, בינתייפ המצב מעודד מאוד.
     
  12. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    בחיי שמקרה לינהארט לא מובן לי. הרי מבלי לראות אותו באימונים ועוד במעמד ההחתמה, אני מעריך שהיה בערך קו אחיד של 99% מאוהדי הקבוצה שטענו שהוא ממש לא שחקן לרמה של מכבי. ואז גודס דיבר והחמיא לו ואמרתי שאולי אנחנו לא יודעים מה שהסקאוטים יודעים. ואז מתחילה העונה, ומתוך בערך כ-10 משחקי שמכבי קיימה, הבנאדם שיחק איזה 2 דקות כאשר לליגה הישראלית הוא בכלל לא נרשם. אז WTF אתם מנסים בדיוק לעשות איתו והאם לא חבל על כסף שסתם מתבזבז?
     
  13. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    לינהארט ומאריץ' לא יתלבשו למשחק הערב בפיס ארנה. צפוי להיות משחק מעניין, אחרי ששתי הקבוצות ניצחו באירופה, מי במזל ומי תוך כדי תצוגה משכנעת. מאזן המשחקים בירושלים אגב, עומר על 11-39 למכבי. מכבי נראית הרבה יותר מחוברת וטובה מזו שפגשה את ירושלים בגביע ווינר, מקווה שיתבטא גם במגרש.
     
  14. zivmay Member

    הצטרף ב:
    ‏26/1/06
    הודעות:
    7,647
    לייקים שהתקבלו:
    2,488
    מכבי משחקת בקצב מטורף, וזה ידוע שמאז שבלאט הגיע למכבי קצב האימונים מהגבוהים באירופה ( העדות של מאריץ').
    אולי זה יהיה יהיר, אבל במיוחד בגלל הסיבה הזאת אני אהיה מאוד מופתע אם ירושלים תנצח את המשחק ( גם בגלל העומס).
    יום חמישי, אלבה ( שהביסה את ירושלים בהכנה פעמיים) לא עמדה בקצב, וזה היה לא פחות ממדהים.
    שמכבי נכנסת לזון של הריצה, אין כמעט קבוצות באירופה שיכולות לעצור אותה.
    אם השחקנים היום יזרקו זין בהגנה, אז יהיה קשה לצאת עם ניצחון. נקווה שגודס ידע להעמיד אותם במקום, ולהכין אותם מנטלית בצורה ראויה.
     
  15. EuropeGuy Member

    הצטרף ב:
    ‏25/10/12
    הודעות:
    2,593
    לייקים שהתקבלו:
    965
    עדיין לא נכנסתי לקצב של מכבי ביורוליג העונה, אדישות מסויימת כתוצאה מכל ההחתמות המיותרות/שחקנים חשובים שהלכו/ עונת שיא של זכייה ביורוליג וכו' אבל רק רוצה לאמר כרגע שיש לי תחושה טובה לגבי היינס. הבן אדם מזכיר לי ביכולות האתלטיות שלו את העילויים של ה-N.B.A, הוא עושה רושם של בחור שעובד קשה ומאוד נוח למאמן ולקבוצה, העד הראשון שלו כל כך חזק שהוא יכול להאפיל אפילו על האתלטיות של טייריס רייס לפעמים, בקיצור הזריזות הזו היא נכס. נחכה רק לראות שהוא יציב במידת מה בקליעות מהשלוש ושיגלה גם אופי, ויש פה שחקן לכמה שנים.