איצטדיונים בישראל: האצטדיון החדש בב"ש בדרך

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י עומר, ‏14/7/08.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Nave ורק מי שאוהב אותך באמת מבין היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏2/8/09
    הודעות:
    11,089
    לייקים שהתקבלו:
    1,838
    יהיה בלאגן מאוד רציני אם האצטדיון לא יהיה מוכן בזמן ובנתיים וסרמיל ייהרס ונשאר בלי בית. לא רואה את זה קורה.

    לגבי תכולת היציע - הקהל שלנו ידוע בהבטחות גדולות ובפועל פחות מקיים. שהיינו בלאומית אמרו "הא..זה וסרמיל בליגה לאומית שנגיע לליגת העל נביא 10,000 כל משחק" שהגענו לליגת העל אמרו "הא הקבוצה לא מצליחה (בעונה הראשונה) אז שיהיו הצלחות אפילו את וסרמיל נפוצץ כל משחק" והנה שיש הצלחות (עונה שעברה, העונה) האצטדיון מפוצץ כמעט רק במשחקים מול הגדולות.

    אני אישית רוצה להאמין שזה בגלל וסרמיל. אני יודע גם שיהיה אפקט וסרמיל כמו שהיה אפקט קריית אליעזר. השאלה כמה זה יימשך לאורך זמן. בעונה הראשונה אין ספק שהממוצע שלנו יהיה גדול, אבל אם הקבוצה תציג יכולת לא טובה, הקהל ידיר רגליו מהאצטדיון גם במהלך העונה. שלא לדבר על אם נתחיל עונה מנקודת מוצא של קבוצת תחתית.

    לקהל הבאר שבעי יש פוטנציאל מפה ועד רמות, אבל עדיין אין תרבות ספורט כמו בחיפה או בתל אביב. עדיין אין גרעין קשה וגדול שמעודד ומגיע גם בטוב וגם ברע. יש כמה אלפים טובים, אבל בטח לא 14,000. יכול להיות שבאצטדיון החדש זה ישתנה .. ויכול להיות שלא .. לכן 16,000 כרגע זה מתאים מאוד, אבל באמת חבל שאין אופציית הרחבה ..
     
  2. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,019
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    אם תיהיו בלי בית ווסרמיל יהרס תארחו באשקלון עונה אחת מקסימום, לא רואה בזה בלאגן ולא בעיה.

    גם בת"א או בחיפה אין תרבות ספורט תאכלס, תרבות ספורט זה גם כשהקבוצה במקום 10, שיהיה 15-20 אלף במקרה הרע. גם אצלנו במכבי אם נרד למקום 7-8, במקום 13 אלף כל משחק בבלומפילד יהיו 8-7, והנה תסתכלו מה קורה בהפעול ת"א עם קהל שהיה בשיא העולם לפני 4 שנים עם ליגת האלופות וכו' וזה עצוב, כי חלק מזה שהקהל מגיע גם בתקופות הקשות מרים את הקבוצות והרמה ובטח את המצב הכלכלי והיכולת של השחקנים, בישראל אין תרבות ספורט, אין. אולי זה קשור לכמות אנשים במדינה, אולי לא, אולי סתם אנחנו עם מסריח ומפונק, אבל אין תרבות ספורט, בכלום.
     
  3. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,770
    לייקים שהתקבלו:
    6,461
    אין תרבות ספורט בארץ. זה ברור. לפני המשחק בעונה שעברה של בית"ר מול הפועל ת"א שהגיעו 30,000 צופים כל המדינה נפעמה! זה מראה בדיוק את המקום שלנו ביחס לאירופה. העיר הגדולה בארץ, קבוצה עם המון אוהדים מכל רחבי הארץ, והתלהבות מזה שצריכים להגיע לאיצטדיון כמות צופים שקבוצות שכונתיות באירופה מביאות על בסיס קבוע. זה אומר הכל...
    מה שמכבי חיפה עושה עד כה העונה בהחלט מעורר כבוד, אבל אני מעריך שזה לא יחזיק מעמד לאורך זמן... לראות כל כך הרבה אוהדים שלהם שמעמידים את המנויים למכירה אחרי ההפסדים לרעננה וב"ש זה פשוט מביך!
     
  4. Nave ורק מי שאוהב אותך באמת מבין היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏2/8/09
    הודעות:
    11,089
    לייקים שהתקבלו:
    1,838
    לא דיברתי על תרבות ספורט בהשוואה למדינות שגדולות עלינו כמו אנגליה וספרד . תשוו את העניינים האלה למדינות ברמה שלנו. כמעט בכל מדינה אירופאית בLEVEL שלנו מבחינת כדורגל יש לפחות 1-3 מתקנים יותר טובים לקבוצות יותר טובות ולכן מספר הצופים יותר גדול. וגם שם שלא מצליחים אז לא מגיעה אותה כמות.
    מבחינת שאר הקבוצות הדברים דיי אותו דבר, רק שוב, אולי במספרים יותר גדולים בהשוואה לגודל האוכלוסיה.

    ואגב עידן לגבי התמנוה הזו שרצה ביד 2 אחרי ההפסד לרעננה - אם היית שם לב טוב, היית רואה שיש רק מודעה אחת או שתיים שפורסמו (מתוך 6 או 7 שהופיעו שם) אחרי ההפסד לרעננה. שאר המודעות פורסמו לפני ההפסד לרעננה. כנראה אנשים שקנו ובלי קשר 'נתקעו' עם המנויים או ספסרים למיניהם ..
     
  5. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,770
    לייקים שהתקבלו:
    6,461
    האמת שלא התעמקתי יותר מידי ביד 2. סתם שלחו לי את זה.
    לגבי ההשוואות, באנגליה וגרמניה בא יותר קהל בגלל תרבות הספורט. כמו שבארץ אדם מסורתי הולך בשבת בבוקר לבית כנסת באופן אוטומטי, ככה הם הולכים לכדורגל.
    גודל האוכלוסיה לא רלוונטי. דורטמונד היא עיר בסדר גודל של ירושלים. מנצ'סטר אפילו קטנה יותר, ובלונדון יש קבוצת כדורגל על כל מטר מרובע בערך, ולכל אחת מהן יש 20-30 אלף כמעט באופן קבוע. העניין הוא התרבות. לך יש הסבר למה הפועל ב"ש באחת מתקופות השיא שלה, עם פוטנציאל הקהל שלה, עם זה שהיא מייצגת חבל ארץ גדול שאמנם לא מיושב יותר מידי אבל עדיין לערים הקטנות מסביב אין קבוצה אחרת להזדהות איתה, לא מצליחה להביא כל משחק אפילו 2.5-3% מתושבי העיר?
     
  6. Nave ורק מי שאוהב אותך באמת מבין היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏2/8/09
    הודעות:
    11,089
    לייקים שהתקבלו:
    1,838
    תשמע אני יכול להגיד לך וסרמיל ולהגיד לך שגם אם יהיה אצטדיון מפוצץ ב'טרנר' הוא יאלכס רק באיזור ה14000 באר שבעיים כי זו המגבלה ..
    וכן בסדר אני מסכים שאין כאן תרבות ספורט כמו במדינות אחרות, אבל יש קהלים שכן רכשו חלק מהעניין הזה ויש קהלים שלא. נזרום על מונח 'תרבות ספורט ישראלית' כדי לא לעורר פה חמת זעם מצד אוהדי קבוצות במדינות אחרות, שחס וחלילה לא יתעצבנו מההשוואה בין תרבויות הספורט ..
     
  7. שי מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏22/11/06
    הודעות:
    15,195
    לייקים שהתקבלו:
    4,784
    מין:
    זכר
    לא הכל שחור ולבן. זה לא חייב להיות או 35,000 או 16,000. מניסיון העבר, אם לא בונים מההתחלה, כנראה שכבר לא ייבנו בעתיד.
    לכן לדעתי דווקא משהו באזור ה 24, היה בהחלט מעבר ומעבר.
     
  8. Love Is Red Member

    הצטרף ב:
    ‏20/8/06
    הודעות:
    5,795
    לייקים שהתקבלו:
    718
    אני תמיד אמרתי שהיה צריך לבנות אצטדיון של 20,000 זה בדיוק המספר שמתאים לקבוצה...
    חבל שזה הכמות שבנו..
    לגביי העיצוב יכלו לעשות עיצוב יותר מרשים אבל באמת מה אכפת לי איך האצטדיון נראה כל עוד יש בו תנאים שיש בכל אצטדיון מודרני....
     
  9. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,621
    לייקים שהתקבלו:
    9,787
    עומר אין בעיה שאתה מדבר כאן על ממוצעי קהל, אבל עושה רושם שאתה כותב ממקום מאוד מתנשא ולא הוגן שמגיע משחצנות כי הקבוצה שלך נמצאת במצב הטוב ביותר שלה ב20 שנה האחרונות כמעט בלי מגרעות באף תחום ואתה שופט מועדונים אחרים שחלקם נמצאים בהבדלים של שמיים וארץ מהמועדון שלך נכון להיום.

    לגבי טדי אז לא יודע איך הגעת ל"עלוב ועצוב" העונה היו נגד מכבי חיפה 22 אלף ונגד נתניה 10 אלף צופים ביום חמישי גשום, שלא נדבר על משחקי החוץ(אשדוד אמנם נחשב בית אבל 8 אלף במושבה ראוי להערכה) לגבי פתיחת העונה אז בעונה המזוויעה לפני 3 שנים עם יובל נעים פתחנו יותר טוב. זה אומר הכל. שלא נדבר על עונות אחרות "הכי טובה בעשור האחרון" תבדוק קצת לפני שאתה כותב, אולי היו רק 3 עונות פחות טובות. וכמובן שאני יכול להוסיף את הסיפור עם נורדיה ועוד הרבה מאוד אוהדים שלא בחרו באף אחת מהקבוצות ופשוט הפסיקו להגיע ומדובר באלפים רבים של אוהדים ורובם הם אבות לילדים שלא מביאים יותר הילדים שלהם לטדי, תחשוב מבחינת מספרים כמה המועדון נפגע מכך(ונעזוב רגע אם בצדק או לא בצדק הם לא באים).
     
  10. Love Is Red Member

    הצטרף ב:
    ‏20/8/06
    הודעות:
    5,795
    לייקים שהתקבלו:
    718
    אגב לגביי הקהל שלנו, הוא הגיע בהמוניו בליגה הלאומית ודווקא בליגת העל חלה נסיגה אחריי העלייה ואז שהקבוצה נלחמה כדיי להשאר הגיעו לשני משחקי בית 10,000 אוהדים אבל בעונה הראשונה של אלישע שוב המצב נהיה פחות טוב ובעונה האחרונה בזכות ההצלחות הקהל שלנו בא יותר.
    אני השנה קניתי מנוי אחריי שלא קניתי בגלל שוסרמיל עושה לי רע ואני לא מתחרט שלא עשיתי בשנים קודמות מנוי והשנה עשיתי כי אני מקווה שזאת העונה האחרונה בוסרמיל ובגלל ההשקעה היותר גדולה שנעשתה בקבוצה
     
  11. שי מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏22/11/06
    הודעות:
    15,195
    לייקים שהתקבלו:
    4,784
    מין:
    זכר
    לחלק מאוהדי מכבי יש זיכרון קצר.
    אני לא שכחתי את המשחקים שהיינו מגיעים אליהם לבלומפילד כשהם היו עם לוני ועד לפני 3 שנים, והיינו מקבלים חצי איצטדיון לקהל הירוק.
    נו, עכשיו שנתיים הם זוכים באליפות ומדברים על קהל שבע ולכן לא מעודד. וזה אומרים אוהדי מכבי לא אני.
     
    oFiRzZz אוהב/ת את זה.
  12. Abu George כותרת משתמש מותאמת אישית

    הצטרף ב:
    ‏13/4/12
    הודעות:
    3,335
    לייקים שהתקבלו:
    2,160
    מישהו בחן את עיגול האמצע במושבה והחליט שהוא תקין?
     
  13. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,019
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    מה קשור שחצנות? בית"ר ירושלים מאז גאידמק היתה הכל חוץ מלבוא לראות אותה, השנה הקבוצה פתחה יפה את העונה בכל המסגרות, ללא הפסד בליגה, ציפיתי לראות שיהיה יותר קהל, לא דרשתי שיהיה בטדי 30 אלף כל משחק, אבל כן, אחרי הניצחון על הפועל ציפיתי לראות גם אם זה ביום חמישי יותר קהל, מה לעשות? דווקא כי אוהדי בית"ר יש ברובם שומרי שבת ציפיתי שיגיעו יותר קהל השבוע ושיהיה בטדי קרוב ל-15 אלף. אין לזה קשר לקהל שבע, ועם כל הכבוד אני לא מתלהב מ-22 אלף נגד מכבי חיפה כמו שאני לא מתלהב מ-30 אלף נגד הפועל, כי אלה משחקים שלא משנה מה יהיה המצב של בית"ר, יגיע קהל, ואל תשכח שאלמלא המחאה של אוהדי חיפה שאין לי ספק שהשפיעה גם על אוהדי בית"ר בחלקם, היו גם 30 אלף. אני מדבר על משחקים כלליים, כשאתם ביכולת נחמדה מאוד ומעלה כמו השנה, לא מדבר על עונות של כלום, אגב גם לא ציינתי שום דבר לגבי הקבוצה שלי אז אני לא יודע איך הגעת לזה, רק דיברתי על זה שיש איצטדיונים עם תכולה גדולה שלא בהכרח מצדיקים את התכולה הגדולה כי אוהדי ב"ש אמרו למה 16,000.
     
  14. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,038
    לייקים שהתקבלו:
    7,105
    10 אלף זה מספר יפה מאוד למשחק אמצע שבוע, עם כל הכבוד לזה שיש אוהדים שומרי שבת (הם ממש לא הרוב) יש גם אנשים עובדים שמבחינתם לבוא למשחק בחמישי יכול להיות בעייתי.
     
  15. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,770
    לייקים שהתקבלו:
    6,461
    בקיצור, כל עוד הכל ורוד, איצטדיון חדש, קבוצת צמרת, אולי תואר זה נראה מבטיח.
    מצד שני, תוך שנה שנתיים לאלונה נמאס, התקציב יורד למינימום, ופתאום איצטדיון טרנר שהיום מדברים שאולי הוא לא מספיק יראה מפלצת סתמית...
    מסכים עם Nigel de jong- לא חוכמה לרכב על גלי ההצלחה. בית"ר נגד נתניה בפתיחת עונה סבירה הביאה קרוב ל -10,000 צופים ביום חמישי, במזג אוויר לא משהו. ב"ש עונה שעברה בשבת קפואה למשחק נגד רעננה בעונת שיא הביאה 3,000...
    עם כל הכבוד, בית"ר ומכבי חיפה זה ליגה אחרת...
    אגב, אני לא מזלזל בב"ש חס וחלילה- אני חושב שלנו ולכם יש את הקהל הכי טוב ונאמן בארץ. קבוצות ששנים לא מביאות שום הישג(לכם עוד לפחות יש גביע בטווח הנראה לעין...) ועדיין לשמור על גרעין אוהדים כה גדול- זה לא עניין של מה בכך.

    ולגבי מה שאמר אוהד מכבי חיפה- מסכים איתך ב- 100%- הפועל ומכבי ת"א רק בכמה שנים האחרונות מצליחות לשלוט ברוב האיצטדיון והקבוצה האורחת מקבל רק את השערים האחוריים- רוב הזמן אכן קבוצות אורחות, וגם בדרבים- האורחות היו מקבלות הרבה יותר- הפועל כאורחת היתה מקבלת גם את 7 ומכבי את 8, לכן כל ההתעסקות הזו כל השבוע מי ישב בשער 8 כבר משחק שני ברציפות פשוט מגוכחת. המסקנה שלי היא שפשוט יש יותר מידי תוכניות ואתרים, ומרוב זמן אוויר מתעסקים בלי סוף בשטויות.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.