ליברפול 2014/15

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Mellow29, ‏21/10/14.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. itay2789 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/7/12
    הודעות:
    555
    לייקים שהתקבלו:
    29
    לבקש משכורת של 100 אלף בשבוע בגיל 36 זה לא משהו שאני מצפה מקפטן של יותר מעשור. במידה והוא ידרוש את זה עוד שנה שנתיים, אני לגמריי עם FSG כי עם כל הכבוד, כל משכורת שיציעו לו תהיה מספיק מכובדת בשביל שחקן בן 36. הבן אדם עדיין יוכל לגור בפנטאוס מפואר, עם רכב מפואר וכו'וכו'. זה פשוט גאררד יחליט אם הוא מוכן לקבל את הכסף של ארהב או המפרץ ולעזוב. אני לא אאשים את FSG כי במצב הזה אני מצפה יותר מהקפטן. הם לא יציעו 100 לשבוע, אבל גם לא 30 בשבוע.
     
  2. StevenGerrard Member

    הצטרף ב:
    ‏17/6/13
    הודעות:
    1,860
    לייקים שהתקבלו:
    459
    אני אגיד את זה לפני שיתחילו העצבים.
    כולם מדברים על האובדן של סוארז לברצלונה, האובדן של סטארידג' לפציעה אבל אף אחד לא מדבר על האובדן של פלאנגן.
    מורנו, למעט המשחק נגד טוטנהאם, היה גרוע לא פחות מאחרים. פלאנגן חסר יותר ממה שאנשים מודים בזה.

    לגבי הליגה, אם היינו מנצחים היום אז היינו צוברים רק 3 נקודות פחות ממה שצברנו אחרי 10 מחזורים בעונה שעברה.
    אבל כשזו היכולת של הקבוצה אז לא מפתיע שלא הצלחנו להוציא משהו מהמשחק היום.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏1/11/14
  3. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,344
    לייקים שהתקבלו:
    7,496
    מקודם בוריני, עכשיו ג'ון פלנאגן הוא המושיע?
    מורנו ומאנקיו הם שחקני ההגנה היחידים שמגיע להם איזהשהוא קרדיט עד עכשיו, מורנו שוב עשה טעות שהובילה לשער אבל זה לא שווה דיבור בכלל כשהקבוצה נראית ככה, הוא לא הסיבה שהפסדנו.

    צר לי, אבל אתה צריך להפסיק להאחז בקשים. זה לא משנה כבר איזה שחקנים יעלו - שום דבר בקבוצה הזאת לא דופק, אני לא יודע בכלל מה תכנית המשחק שלנו, נדמה שכל מה שאנחנו מסוגלים לעשות זה להתמסר באדישות בחצי שלנו עד שמישהו משגר איזה כדור ארוך וזה מסתיים באיבוד כדור צפוי.

    לראות את סטרלינג מבודד באגף ימין ומנסה להתמודד באוויר מול המגן שלו על הכדורים הארוכים שנשלחים אליו זה פשוט מדכא.

    זה לא ייפתר כשסטארידג' יחזור וזה בטח ובטח לא ייפתר כשפלנאגן יחזור. הפתרונות רק אצל רודג'רס.
     
  4. itay2789 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/7/12
    הודעות:
    555
    לייקים שהתקבלו:
    29
    אם במחזור 10, באלוטלי עם 0 שערים, לאלאנה בספסל ומרקוביץ מחוץ לבגל בכלל, האצבע המאשימה היא רק לרודגרס. הקבוצה נראית מתה. נראית כאלו גם עוד שנה לא תכבוש שער. תחושה שאין התקפה וזה מחזיר אותי לימים הקשים של הודגסון. גם שם הקבוצה הייתה מתה. שסטארידג יחזור זה כנראה ייראה יותר טוב אבל עד אז אני ממש מפחד לקראת המשחקים שלנו. זה נראה ממש חסר חיים.
     
  5. Rushie Member

    הצטרף ב:
    ‏7/11/08
    הודעות:
    2,942
    לייקים שהתקבלו:
    2,334
    קשה לי מאוד להאשים את מורנו בשער. הכל שם קרה מהר מאוד וצפוף מאוד והכדור גם הגיע לו לרגל החלשה שהוא לא סומך עליה.
    כן אפשר לשאול למה ג'ונסון ממשיך, לפחות פעם במשחק, לחתוך פנימה ולבעוט בשמאל למרות שלא יצא מזה גול מאז 2010 בערך. היום זה גרם לאיבוד הכדור שהוביל לשער.
    רודג'רס כנראה חושב שזה מסוכן לעלות עם מאנקיו בימין בטקטיקה הנוכחית שבה מורנו מבלה הרבה למעלה, אבל כשהאופציה ה"בטוחה" יותר היא ג'ונסון אז מה הרעיון? פשוט מתסכל כי נתנו היום הופעה הגנתית סולידית והיינו יכולים לצאת מכאן עם שער ריק שני ברצף בליגה. שוב רואים כמה אי אפשר לבנות שום מומנטום עם שחקנים כאלה. והרוטציה שרודג'רס מנהל עד כה נראית חובבנית מאוד.

    כל צבא החברים של באלוטלי לא יודה בזה אבל כשבוריני נכנס היום נהיינו מסוכנים לפחות ברמה אחת יותר. אז בוריני הוא לא בדיוק שחקן על אבל במצבנו איך אפשר לזלזל בזה אני לא מבין. ככה נראית תנועה ללא כדור, נחישות של חלוץ. דברים שבאלוטלי לא עושה ועליהם הוא נכתש ובצדק. למרות שהוא לא עושה בעיות ועושה קצת לחץ.
     
  6. StevenGerrard Member

    הצטרף ב:
    ‏17/6/13
    הודעות:
    1,860
    לייקים שהתקבלו:
    459
    בהתחשב בכך שהטעות שלו הובילה לשער ובאופן כללי לא שיחק טוב זאת אמירה שאינה מדויקת. הוא לא היחיד אבל יש לו אחוז נכבד.

    המסירות של מורנו VS פול f'ing דאמוט
    http://s14.postimg.org/5xmqd8dhd/Untitled.Xxx

    יותר איבודי כדורים, רק כ-3 מסירות קדימה כל המשחק. לא תרם להגנה בלשון המעטה, לא סיפק outlet מספיק פעמים בהתקפה.
    אני רוצה להאמין שמדובר "רק" בבעיית התאקלמות לליגה שעוד יכולה להיפטר אבל אם לא אז אני לא רואה מדוע רדפנו אחריו קיץ שלם.
     
  7. owen11111 Member

    הצטרף ב:
    ‏23/10/14
    הודעות:
    1,558
    לייקים שהתקבלו:
    2,491
    מין:
    זכר
    אני פשוט לא מצליח להבין איך מורנו נהיה הנושא. נכון, הוא עשה טעות בשער, על כך אי אפשר להתווכח.
    האם מדובר בטעות חמורה? לדעתי לא, אומנם כל משחק אנחנו סופגים שער מטעויות "לא חמורה", אבל אי אפשר לשכוח שהודות לגלן "חור מהלך" ג'ונסון, שהחליט לנסות לבעוט מ-35 מטר ברגל החלשה - נאלצנו לרדת להתקפת מעבר, בנחיתות מספרית. הגול, כמו רוב הגולים שאנחנו סופגים השנה נובע מהרבה טעויות של לא מעט שחקנים, אני לא רואה טעם להאשים מישהו אחד בהפסד.

    ומעבר לשער שספגנו, אני מניח שראינו את אותה הופעה מהקבוצה, גם אם המשחק היה משוחק עד ה-21.06.2015 אני לא יודע אם היינו מצליחים להבקיע. מאזן הבקעת השערים שלנו מגוחך בכל קנה מידה. 13 שערי זכות ב-10 משחקים. זה מאזן מביך. ניחא אם ההגנה שלנו הייתה מציגה ספיגה של 2 שערים באותה העת, אבל כולנו יודעים את המצב.

    ההופעה הזו מצטרפת לכל החודשיים האחרונים שלנו, שהמגמה ברורה - כל משחק גרוע יותר מקודמו. חשבתי שהמשחק מול ק.פ.ר היה הופעה מזוויעה שלנו, אבל מאז שיחקנו עוד פעמיים בליגה (ופעם אחת באירופה ובגביע הליגה) ואנחנו רק נסוגים אחורה, ההופעה היום ומול האל היו מביכות בכל קנה מידה.
    אני פשוט לא מצליח להבין איך אנחנו ממשיכים לשחק ב-4:3:3. (למרות שאי אפשר לקרוא למה שאנחנו עושים על המגרש לשחק). אני לא מצליח להבין מה רודג'רס רוצה מהקבוצה כרגע. כל שבוע בחודשיים האחרונים אנחנו עולים באותה שיטה, עם אותם שחקנים. היחידים שמתחלפים בינהם זה: לאלנה/הנדרסון/אלן/צ'אן וקוטיניו - ולא משנה איזה ציוות אנחנו רואים, אנחנו מקבלים הופעה מזוויעה.
    סטרלינג על הקו - נכון שהוא התפתח כווינגר, וזה התפקיד המקורי שלו, אבל את הפריצה הגדולה בעונה שעברה (אם רק נשכח מהעניין ששיחק לידו אחד בשם לואיס סוארז) היה בשפיץ היהלום. מאז שהוא תקוע באגף ימין, הוא לא מצליח לעשות שום פעולה חיובית. הוא לא עושה את התנועה לעומק, הוא לא מקבל את הכדור עם הפנים לשער והוא לא מקבל כמעט בשום סיטואציה את הכדור לשטח כדי לרוץ. איך בדיוק אפשר לנצל את אחד השחקנים הבודדים עם יכולת לייצר משהו?

    לפני כמה ימים דיברו באחת מתוכניות סיכום המחזור על ההופעה שלנו מול האל - הראו 4 או 5 מקרים שאנחנו מניעים את הכדור בהגנה, ואיך התנועה של כלל השחקנים בחלק הקדמי, פשוט מזעזעת. השחקנים לא רק שלא רצים כדי להתפנות לקבל את הכדור, גם הריצות שלהם לשטח חסרות תועלת. אני לא מצליח להבין לאן נעלם סגנון המשחק שלנו של לפני שנתיים, אני חלילה לא מדבר על שנה שעברה. אבל איך יכול להיות שאף שחקן לא מצליח לקבל את הכדור, עם הפנים לשער במרחק של פחות מ-40 מהשער.
    איך זה יכול להיות? כי באלוטלי יוצר לנו פקק מטורף במרכז הרחבה, כי התנועה שלו לא מספיק חכמה ולא מספיק נכונה (וגם כשהוא כבר עושה אותה הוא לא מקבל כדור), סטרלינג נשאר תקוע על הקו (כחלק מהתפקוד במערך) ולא הצליח לייצר שום מצב כיבוש כבר למעלה מחודש. ועל הנדרסון ואלן אני בכלל לא רוצה לדבר. מה לעזאזל התפקיד של הנדרסון על המגרש?! קשר התקפי? קשר 50/50, הבחור נוגע בכדור כל כך מעט, וכשהוא כבר נוגע זהכדי לשחרר מסירה לאחור. הוא מאד מזכיר את הנדרסון של לפני שנתיים, שהמסירה לאחור או לרוחב היא האוטומט אצלו. הדבר היחיד שהוא מנסה לעשות זה לקבל את הכדור בריצות לעומק שלו, אבל אי אפשר לעזאזל לנהל משחק כהקשר שלך בכלל לא מסוגל לנהל את הקישור ממרכז המגרש?

    אני מעולם לא פקפקתי ברודג'רס, הוא אצלנו שנתיים וחצי, ואני חושב שכל אחת ואחת מהפעולות שלו התקבלו אצלי בהבנה (כמובן שהיו כאלה שיותר והיוא כאלה שפחות), אבל אני חושב שהיום הוא לראשונה סימן לעצמו מטרה על הראש.
    כל מה שחסר לנו בשביל סגל מלא, זה 3 שחקנים: דניאל סטארדיג', סאקו ופלאנגן ויסלח לי אדון אנריקה, שבכלל עושים עמו חסד שהוא עדיין שחקן סגל בקבוצה. אם ככה הקבוצה נראית, 3 חודשים אחרי תחילת העונה, וכל מה שחסר לנו בפועל זה חלוץ המטרה שלנו - רודג'רס צריך לענות על הרבה מאד שאלות.

    אם בעונה הקודמת היינו קבוצה שהביאה כמעט לכל משחק משהו חדש (4:3:3 כשסטארדיג' בחוד כשסוארז היה חלוץ, 3:5:2 עם שלישיית בלמים, 4:4:2 יהלום, 4:3:3 עם סטארידג' וסוארז כחלוצים) - והמון שינויים פנימיים: ג'רארד אחורה, סטרלינג לאמצע, סוארז מעט אחורה - כל משחק הגענו סופר מוכנים, עכשיו זה נראה כאילו אין שום תכנון, אין שום תוכנית משחק.
    אני חושב שהעברנו קרוב ל-1350 מסירות בין הבלמים לקשרים האחוריים באזור מחצית המגרש, בשום שלב לא הרגשתי שיש לנו תכלית במשחק.
    מישהו יודע להגיד בכלל איך אנחנו משחקים לשחק? לאן אנחנו רוצים שהכדור יגיע? אם זה לאגפים אז מה לעזאזל הנדרסון עושה באגף שמאל? ואיך בדיוק אנחנו יכולים לשחק על משחק אגפים כשאין לנו אף נוגח נורמלי בקבוצה?
    אם זה משחקי צירופים - איך בדיוק מישהו יכול לצור משהו כשאנחנו משחקים עם שלישייה של ג'רארד,אלן והנדרסון - וכל שבוע מחדש אנחנו רואים אותם? לאן בדיוק מנסה הקבוצה הזו להגיע?

    גם במחצית הראשונה של העונה עם רודג'רס, ראינו כי הוא מנתב את המשחק לכיוון משחקי המסירות, היו לנו כמה הופעות לא טובות בתקופה הזו, אבל לפחות ראינו ניסיונות של הנעת כדור, ומאד הורגש החיסרון של שחקנים חכמים בחלק הקדמי (בחייאת ראבאק, ג'ונג'ו שלבי היה המנוע ההתקפי שלנו), אבל בסגל שנוצר היום, איך לעזאזל אנחנו מנפקים כדורגל כל כך חסר חשיבה, כל כך חסר מטרה וכל כך נורא?

    אני לא יכול לחזור ולהגיד כמה אני רוצה שנחזור ל-4:4:2 יהלום. זה המערך היחיד בו אנחנו יכולים לנצל את היכולות של שחקני הקישור שלנו - הנדרסון ולאלנה צריכים ללכת למרכז המגרש. מאחוריהם הייתי משחק עם אלן כקשר אחורי (שהיה מצויין בעונה הקודמת כששיחק בתפקיד הזה בזמן הפציעה של ג'רארד), עם קוטיניו וסטרלינג הייתי משחק בשפיץ הילום, אולי אפילו מוריד את קוטיניו מעט אחורה בקישור.
    בהתקפה אני חושב שאין בכלל צל צילו של ספק שבכל רגע נתון אנחנו צריכים 2 חלוצים על המגרש. באלוטלי לבדו לא מסוגל לסחוב גם את עמישב פ"ת להבקעת שערים. אני לא מאשים רק אותו, אבל גם לו כמובן יש חלק בבעיה הזו.
    אני מבין שחלק קדמי של באלוטלי ולאמברט ביחד הוא כבד, איטי ומסורבל - אבל מה עוד נותר לנו? כמובן שאשמח לראות את בוריני על אחת מעמדות החלוצים, באמת שאני מוכן שינסו הכל, רק לא להמשיך ככה.

    אני מאד מקווה שאחרי פגרת הנבחרות רודג'רס יחזור עם פתרונות טובים יותר למה שמאמנים מעלים מולו, מאד מעציב אותי לראות שהפציעה של סטארדיג' גרמה לנו, ולו יחד איתנו, להיות כל כך צפויים ואנימיים. ההופעה היום גרמה לי להרגיש שחזרנו הרבה מאד חודשים לאחור, ולרודג'רס יש הרבה מאד עבודה. מעולם לא אמרתי משפט כזה ייתכן שהוא קצת קיצוני, אבל אני חושב שאחרי החודש האחרון שלנו לגיטימי לומר זאת - היום התחילו לי קצת ספקות, האם רודג'רס הוא באמת מאמן ראוי למועדון שלנו.
     
    oranfu ו-itay2789 אוהבים את זה.
  8. StevenGerrard Member

    הצטרף ב:
    ‏17/6/13
    הודעות:
    1,860
    לייקים שהתקבלו:
    459
    הוא לא נהיה ה-נושא, פשוט עוד נושא. אף אחד לא דיבר עליו עד עכשיו אבל הגיע הזמן.
    חודשיים שהוא מתאמן ומשחק בליברפול ואת ההופעות הטובות שלו אפשר לספור על יד אחת וככל הנראה ישארו אצבעות לא ספורות.
    אני לא בא לציין או לרמוז שום דבר אחר מלבד מה שצריך להיות ברור לעין - שמורנו עדיין לא התאקלם.
    התקווה היא מן הסתם שזה יקרה וכמה שיותר מהר יותר טוב אבל בינתיים קשה לומר שמדובר בכסף וזמן (על המרדף) well spent.
     
  9. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,344
    לייקים שהתקבלו:
    7,496
    אני חושב שבכל ההופעות שלו עד עכשיו, וזה כולל את המשחקים היום ונגד סיטי שבהם טעות שלו הובילה לשער, הוא נע בין טוב מאוד לרחוק מלהיות הבעיה בהגנה שלנו.

    אני בהחלט רואה למה השקענו בו את הזמן והכסף, יש לו פוטנציאל גדול מאוד ואם נשווה אותו לאיזה וולשי צעיר שמתקשה היום להוציא את דני רוז מההרכב... אני מרוצה שהחלטנו להביא את מורנו.
     
    oranfu ו-golding אוהבים את זה.
  10. Scouser Tommy משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    13,052
    לייקים שהתקבלו:
    6,771
    מסכים לגמרי עם אסף ואואן... כתבתי את זה גם בדיון המחזור. אפשר להאשים עד מחר את מורנו שכן, אולי היה צריך לעשות קצת יותר טוב ופשוט לתקוע את רגל ימין ולהרחיק - אבל שיקול הדעת הפשוט אידיוטי של ג'ונסון הוא זה שגרם להתקפה המתפרצת הזאת מלכתחילה, וזאת אשמתו של רוג'רס שכבר שנתיים החמור גרם הזה עושה את המהלך הזה והוא לא עוצר בעדו.

    המערך שלנו היום היה אניגמה מבחינתי. לא יודע מה ניסינו לעשות שם בחיי. גם לי מתחילות להיות ספקות לגבי ברנדן, משהו פה לא הגיוני, לא יכול להיות שהקבוצה נראית ככה. איך אנחנו כבר 10 משחקים בתוך העונה ורק משחק אחד שיחקנו בשיטת היהלום שעבדה לנו הכי טוב בעונה שעברה? איך סטרלינג לא שיחק אפילו משחק אחד מאחורי החלוץ במטרה לנצל את המהירות שלו בהיעדר המהירות של סטרידג'? איך ג'ונסון פותח לפני מאנקיו? איך אנחנו משחקים במערך שלא עבד לנו בכלל מאז שהוא הגיע לליברפול למעט חצי עונה מיד כשסטרידג' וקוטיניו הגיעו?

    הזוי לגמרי. בנוסף, ניהול המשחק שלו מתחיל להזכיר לי את בניטז, ולא בקטע טוב.

    הרבה זמן לא באתי פסימי לצמד משחקים כמו שאני מגיע לריאל מדריד בחוץ וצ'לסי בבית. נצטרך נס בשביל להוציא משהו מהקבוצות האלה.
     
  11. StevenGerrard Member

    הצטרף ב:
    ‏17/6/13
    הודעות:
    1,860
    לייקים שהתקבלו:
    459
    זה משהו שתמיד עלול לקרות בקבוצות שמעסיקות דיירקטור אוף פוטבול.

    אני חושב שההתסכלות על מורנו נכון לעכשיו היא 'מרוב עצים לא רואים שיש עוד עצים' אבל שיהיה.

    בנוגע לרודג'רס, אני לא יודע מה לחשוב כי קיבלנו שתי עונות מלאות מאוד קונטרסטיות. בגלל שיש הרבה כלים חדשים אז זה נראה כאילו חזרנו לניסוי כלים של העונה הראשונה. נכון שזה לא נראה טוב עכשיו אבל זה לא אומר שאי אפשר לשנות את זה. חלון ינואר טוב כמו בעונה הראשונה ואנחנו יכולים להיראות אחרת לגמרי.

    speaking of which, בינואר יתאפשר לקונופליאנקה לחתום על טרום חוזה עם קבוצות אחרות.
    עם איך שההתקפה שלנו נראית, מישהו חושב שנחזור לאופציה הזאת ואולי נעשה מעשה טוטנהאם-הולטבי?
     
  12. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,668
    לייקים שהתקבלו:
    18,533
    המצב שלנו רע מאוד.
    נכון שמבחינת הטבלה זה עוד לא נורא, אבל האמת היא שאני לגמרי מצפה מסוטון לסיים מעלינו, שלא לדבר על ארסנל ויונייטד. אנחנו נראים גמורים לגמרי, כבויים. להגיד שאין שום קשר בין הקבוצה של העונה לשל העונה שעברה זה ברור, אז אין בכלל קשר בין הקבוצה הנוכחית לקבוצה בעונה הראשונה של רודג'רס.

    הוצאנו הרבה מאוד כסף הקיץ ועם חיסרון של שחקן אחד (שיהיה חסר הרבה כי יש לו רגליים מזכוכית) אנחנו פשוט לא נראים כמו קבוצה שמסוגלת להבקיע. זה ייראה יותר טוב עם סטארידג', אבל לא הרבה יותר טוב.
    אני רואה את ההרכבים משחק אחרי משחק, את המערכים, ואין לי שום מושג מה לעזאזל רודג'רס חושב שייצא לו מהם. איך שראיתי את ההרכב היום היה ברור לי שניראה זוועה וככה היה ברור לרובנו אני מאמין. מתישהו בעשור הקרוב ייפול לו האסימון ששלישיית קישור של ג'רארד-הנדרסון-אלן פשוט גרועה? מה הוא מצפה לקבל מאלן?
    אין לנו שום רעיון איך לצאת מההגנה להתקפה, גם כשהכדור כבר באזור הרחבה של היריב אין לנו תכלס מושג מה לעשות.
    אנחנו מתמסרים בין הבלמים לשוער ובסוף מעיפים כדור אחרי שמסתבכים, או שמצליחים למסור לג'רארד והוא נותן כדור ארוך בין אם צריך ובין אם לא. איפה הנעת הכדור מהעונה שעברה? איפה משחק הלחץ בהתקפה? איפה משחק המעבר המהיר? הקבוצה ממש נראית כאילו אין לה שום מושג מה לעשות על הדשא. אנחנו בקושי בקושי מגיעים לרחבת היריב כשהכדור ברגליים של שחקנים שלנו ועם הפנים לשער. עוברים משחקים שלמים בלי שאנחנו רואים אפילו מהלך טוב אחד. ואנחנו הולכים ומתדרדרים ממשחק למשחק.

    ההגנה מגוחכת, לוברן הוא הבלם הכי גרוע שראיתי בליברפול (מה הוא עשה היום בגול שלהם אני יכול להבין?) ושילמנו עליו 20 מיליון פאונד.
    וזה מביא אותי לרכש. לוברן כמו שאמרתי הוא הבלם הכי גרוע שראיתי במועדון.
    באלוטלי לא טוב (הוא לא מקבל שום כדור נורמלי אם להיות איכשהו הוגנים כלפיו).
    לאלאנה - אם הוא הכי טוב שיכולנו להביא בסכום הזה אני בספק, אבל הוא כן שחקן טוב. איך זה שאנחנו בפיגור היום והוא לא נכנס לשחק??
    מרקוביץ' - 20 מיליון פאונד זה סכום לחלוטין לא מבוטל ועם כל הכבוד לזה שהוא נרכש "לעתיד", הוא עדיין לא עשה פעולה חיובית אחת מאז שהגיע. היום אפילו לא היה בסגל, עד כדי כך הוא טוב...
    אמרה - יש לי עוד תקוות ממנו, אבל איך יכול להיות שג'רארד ממשיך לשחק 90 דקות כל משחק? שחקנים אחרים מקבלים מנוחה אבל ג'רארד כנראה ביוני, הוא לא צריך מנוחה.
    מורנו (למרות הטעות היום) ומאנקיו הם היחידים מכל הרכש שלנו שאני יכול בפה מלא לומר שהיו עיסקאות טובות. זה ביזיון.

    ורודג'רס מתעקש לא ללמוד, לא לשנות. הוא מתעקש על דברים שפשוט לא עובדים למרות שכל פעם שאיכשהו עברנו לשני חלוצים נראינו יותר טוב.
    וג'ונסון. די!!! כמה עוד נצטרך לסבול אותו כמה? מגיע לנו להפסיד כל משחק שהוא עולה בהרכב.

    רשמתי לפני כמה משחקים שאני מתחיל לפקפק ברודג'רס (או משהו בסגנון). אחרי היום אני כבר ממש מוטרד. הרכש גרוע, ההרכבים גרועים, החילופים גרועים, ההגנה נראית זבל כמו ביום הראשון למרות שהוא שפך עליה (ועל השוער, שגם הוא עלוב) הרבה כסף, אנחנו נראים כאילו אנחנו פשוט לא מסוגלים להבקיע (וגם לא מייצרים מצבים) ואני לא רואה שום תוכנית, שום בניה ושום סיבה להאמין שנשתפר. אנחנו נראים ממש ממש רע ואין לנו את השחקנים שינצחו לנו משחקים כשהקבוצה לא טובה (בניגוד ליריבות) ואחרי שהוצאנו כל כך הרבה כסף זה ביזיון ענק.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏2/11/14
  13. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,344
    לייקים שהתקבלו:
    7,496
    רודג'רס... אני חושב שהדבר הכי מדאיג הוא חוסר הגמישות הטקטית מצדו של מאמן שבעונה שעברה הבין מהן נקודות החוזקה של הסגל שלו ושיחק עליהן כל הדרך למירוץ אליפות.
    אני לא יודע כמה המערך הוא האישיו פה.

    ה4-3-3 תמיד היה ה-מערך של רודג'רס, זה אדם שקיבל את השכלת הכדורגל שלו בספרד והולנד, לא באנגליה.
    זה המערך שהוא תמיד אהב וזה המערך שהוא ניסה לשחק בעונה הראשונה בתפקיד.

    מה קרה בעונה שעברה? אני מניח שהוא הבין מה יש לו בידיים וידע שזה פשע לתקוע את סוארז או סטארידג' באגף ולשחק רק עם אחד מהם במרכז, וכך נולד היהלום, כיאה לתלמידו של מוריניו בצ'לסי.
    במובן מסוים אני חושב שכל מערך עם 2 חלוצים שהשתמשנו בו בעונה שעברה היה יותר אילוץ כדי להוציא את המיטב מסוארז וסטארידג' מאשר איזה מערך חדש שרודג'רס התאהב בו.
    ברגע שסוארז נמכר רודג'רס חזר ל4-3-3, אני לא יודע מי חשב שזה יהיה אחרת.

    אני רואה המון אנשים שנורא ממהרים לקרוא להחזיר לאלתר את היהלום ואני רוצה לעצור רגע ולשאול אם לא נדמה לכם אולי שהיכולת הטובה שהצגנו עם המערך הזה קשורה יותר לעובדה שהוא הוציא את המקסימום מצמד חלוצים אדיר מאשר לאיזה עליונות טקטית שיש לו?

    או במילים אחרות, אתם באמת חושבים שזה ייראה כ"כ הרבה יותר טוב ממה שזה נראה עכשיו כשצמד החלוצים ביהלום הזה הם בוריני ובאלוטלי? זה לא מה שעשינו נגד ווסטהאם?

    תכנית המשחק שלנו היא מה שמדאיג אותי, או ליתר דיוק העובדה שהיא לא נראית לעין.
    לא סוארז, לא סטארידג', לא באלוטלי, לא מורנו ולא פלנאגן, בהיעדרותם או בנוכחות שלהם אחראיים לכך שאנחנו לא מצליחים להחזיק את הכדור בחצי של היריב יותר מכמה שניות או שהשחקנים הכי מסוכנים שלנו מבודדים לגמרי ומוקפים ב2-3 שחקני יריב כל פעם שהם מקבלים את הכדור. אף אחד מהם לא אחראי לכך שכל נסיון שלנו לצאת קדימה מהקישור נגמר בסופו של דבר בכדור ארוך של ג'רארד אם יש לנו מזל, או של ג'ונסון\לוברן היישר לקו החוץ אם לא.

    זה נראה ככה למשך רוב העונה הזאת ורודג'רס לא מבצע שום שינוי אלא נראה שאנחנו כל פעם מחדש עולים למגרש והוא מקווה שהפעם יהיה את הקליק וזה יתחבר.
     
  14. Scouser Tommy משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    13,052
    לייקים שהתקבלו:
    6,771
    @Walkon
    יש הבדל בין 4-3-3 לבין 4-2-3-1. אפשר להגיד שזה היה ה-מערך של רוג'רס, אבל בסוף אתה צריך להתאים את עצמך לשחקנים או להביא שחקנים שמתאימים לשיטה. ב4-3-3, עם ג'רארד כקשר אחורי והנדרסון וקוטיניו לפניו, המערך ממש מותאם אליהם. ג'רארד בתפקיד החדש שלו, הנדו בתפקיד שמאפשר לו לתת גיחות קדימה, וקוטיניו בתפקיד שמאפשר לו לנהל את המשחק יחסית בחופשיות. ב-4-2-3-1, ג'רארד פתאום משחק 50/50 - אני לא צריך להזכיר לכם כמה צעקנו כבר מ2010 שהוא כבר לא מסוגל לשחק שם. אלן שיחק היום לצידו והיום שבו הוא יהיה יכול להחזיק קישור עם עוד שחקן אחד בפרמיירליג יהיה כנראה היום שאני אודה שאני לא מבין כלום בכדורגל ואלך לים. הנדו חזר לשחק באגף אחרי שנה שלמה שלא שיחק שם ובצדק, כי כל השדרוג במשחק שלו הגיע ממרכז השדה. קוטיניו כביכול היחיד שאמור להנות מהמערך הזה, אבל כשכל השאר נראים (ואכן הם) אאוט אוף פוזישן לחלוטין, איך הוא יכול לעשות משהו?
    הציוות היחיד שיכול להחזיק קישור של שני שחקנים אצלנו הם צ'אן והנדרסון, מבחינת כושר, פיזיות, ויכולות הגנתיות והתקפיות. וגם הם כמובן לא יהיו פתאום ססק-מאטיץ' או פרננדיניו-טורה. אבל אם היינו פותחים איתם אז מילא.

    מה שמחזיר אותי, כמו שציינו מעליי, לעניין הרכש. רצית לחזור ל4-2-3-1? אחלה, איך לא הבאת קשר 50/50 ברמה גבוהה כשברור שאלן וג'רארד פשוט לא יכולים לשחק ככה? איך הבאת חלוץ שכל הקריירה שלו כששיחק טוב (אולי למעט בנבחרת איטליה) שיחק עם חלוץ נוסף לידו?

    הסגל שלנו לא מתאים למערך הזה ואנחנו סובלים מזה מאוד. כמובן שזאת לא כל הבעיה אבל זאת חלק מהבעיה. על הבעיות הפרסונאליות כבר הרחיבו פה בלי סוף לפניי.

    עוד דבר מדאיג זה הראיונות של רוג'רס לאחרונה... נראה כאילו הוא לא מחובר למציאות בכלל וזה דברים שהיו אופייניים להודג'סון בעיקר. אמר היום שהתנועה שלנו בהתקפה הייתה טובה ורק היה חסר לנו יצירתיות... ברצינות? שיחקנו ברווחים של 30-40 מטר בין שחקן לשחקן והתנועה שלנו הייתה טובה?

    סתם הצצתי קצת בסטטיסטיקה שעניינה אותי, הנגיעות בכדור והמסירות שלנו. המובילים בנגיעות: לוברן 121, סקרטל 109, ג'ונסון 85. המובילים במסירות: לוברן 105, סקרטל 92, ג'ונסון 67.
    לשם השוואה (הנתונים מהמשחקים היום):
    סאות'המפטון - נגיעות: שניידרלין 82, פונט 77, וואניאמה 74. מסירות: שניידרלין 70, פונט 65, וואניאמה 61.
    ארסנל - נגיעות: גיבס 93, סאנצ'ז 87, פלאמיני וצ'יימברס 84. מסירות: גיבס 78, פלאמיני 71, מונריאל 69.
    צ'לסי - נגיעות: פברגאס 121, מאטיץ' 87, אוסקר 86. מסירות: פברגאס 96, מאטיץ' 71, אוסקר 68.

    מקווה שהפואנטה מובנת לבד...
     
    נערך לאחרונה ב: ‏2/11/14
    oranfu ו-Liverpool-Forever אוהבים את זה.
  15. StevenGerrard Member

    הצטרף ב:
    ‏17/6/13
    הודעות:
    1,860
    לייקים שהתקבלו:
    459
    היהלום לא התאים רק לסטארידג' וסוארז אלא לכל הקישור שלנו. זה הוציא את המיטב מג'רארד כי היה לו יותר עזרה מצמד הקשרים ששיחקו 50/50, זה התאים להנדרסון כי זו העמדה בה הוא פורח, זה התאים לקוטיניו כי עבור קוסם ברזילאי אין לו מספיק end product כך שלא מתאים לו להיות קרוב לשער ומצד שני הוא עדיין יכול להשחיל מסירות עומק במתפרצות מהירות כשיש יותר שטח פנוי וזה התאים לסטרלינג שקיבל הרבה חופש ולא היה מוכרח להישאר על הקו ולרווח את המשחק.
    יש לנו עדיין את אותו קישור, למה לא לשחק במערך שמוציא את המיטב משחקני הקישור שלנו?

    היהלום אמור להתאים גם לבאלוטלי שלא מראה יכולת לשחק כחלוץ בודד, גם אם בוריני הוא לא תחליף לסטארידג' הפצוע וגם אם באלוטלי הוא רחוק שנות אור מלהיות תחליף לסוארז.

    נגד ווסטהאם ספגנו שני שערים מאוד מוקדמים (דקות 1 ו-7) ולמערך לא היה כל קשר אליהם.
    השער של ריד הגיע ממצב נייח כשאף שחקן לא שמר עליו אפילו לא לשנייה.
    השער של סאקו הגיע בגלל מיקום לא טוב של מיניולה ומורנו שלא היה קרוב מספיק לסאקו כדי לחסום את ה-cross/shot.
    לחזור מ 0-2 במגרש חוץ קשה מול קבוצה פיזית ומהירה שהתמלאה בביטחון זה אף פעם לא קל, לא משנה באיזה מערך משחקים.

    המשחק הטוב היחיד שלנו העונה, נגד טוטנהאם בחוץ, היה עם היהלום. מה שמוזר זה שאחרי תצוגה כל-כך משכנעת, רודג'רס חזר ל 4-3-3 נגד אסטון וילה. אני יודע שזה כביכול בגלל הפציעה של סטארידג' אבל שוב, הוא לא חייב להפוך את 4-3-3 למערך ברירת מחדל רק כי הוא למד אימון בהולנד וספרד.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏2/11/14
    oranfu ו-Scouser Tommy אוהבים את זה.
מצב נושא:
הנושא נעול.