באיירן מינכן 14/15: אליפות ה-25 במספר!

הנושא בפורום 'פורום כדורגל גרמני' פורסם ע"י HapoelFan, ‏20/10/14.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. HapoelFan ואיפה שתגידי אני מתייצב

    הצטרף ב:
    ‏7/1/11
    הודעות:
    4,547
    לייקים שהתקבלו:
    49
    לא ציפינו אחרת מבאיירן מינכן, ואחרי 8 מחזורים היא מוליכה את טבלת הליגה בבטחה. לאור מצבן הנוכחי של שאלקה ודורטמונד, קשה לראות מי תעצור את המכונה הבווארית בדרך לעוד אליפות גרמנית. רק במחזור האחרון הביסו הבווארים 0:6 את ורדר ברמן האומללה, ובארבעת המחזורים האחרונים של באיירן מאזן השערים שלה עומד על 0:16!

    מחר היא תתארח באולימפיקו ברומא במשחק קשה מאוד נגד רומא שהוכיחה נגד מנצ'סטר סיטי בחוץ כי היא לא טרף קל.. יכול להיות שזה המבחן האמיתי הראשון של פפ לעונה זו?
     
    Der Kaiser אוהב/ת את זה.
  2. Der Kaiser Manuel Neuer מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏7/9/04
    הודעות:
    24,805
    לייקים שהתקבלו:
    335
    כל כך חבל על טיאגו. מאוד קוויתי שהוא יהיה העתיד שלנו במרכז, נהנתי ממנו מאוד בעונה שעברה שהוא התחיל להכנס לקצב ולקחת שליטה על ניהול המשחק. הגעת אלונסו הייתה אמורה להיות פיתרון זמני למליאת חורים עד שטיאגו יחזור מהפציעות אבל עם כל כך הרבה פציעות אני כבר לא יודע מה נקבל ממנו בהמשך. עם זאת ובו בזמן הרווחנו מסתבר יותר מעוד ממלא חורים עם אלונסו. הוא הפך למנהל המשחק מהר מאוד בכלום כסף. הסתדר לנו המהלך הזה בצורה מבריקה.
     
  3. golding מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏26/6/11
    הודעות:
    8,573
    לייקים שהתקבלו:
    3,635
    לא היה לי ספק בזה לרגע, אלונסו שחקן נהדר ומבחינה טקטית הוא בדיוק מה שגוארדיולה היה צריך. קצת כואב על טיאגו אבל לא הכל אבוד, אחרי הכל הוא עדיין צעיר.

    גלדבאך מרגשת אותי מאוד. קבוצה מאומנת היטב עם כמה שחקנים יוצאים מן הכלל. אני יודע שיש להם נטייה להיעלם במהלך העונה, אבל אני מרגיש שהפרויקט הנוכחי מוצלח מבדרך כלל (ודי מזכיר את זה שבתקופת רויס).
     
  4. xArtur Member

    הצטרף ב:
    ‏28/5/10
    הודעות:
    212
    לייקים שהתקבלו:
    10
    באיירן החליטה להתחפש לגרמניה ולעשות לרומא מה שגרמניה עשתה לברזיל.
     
  5. Uli Hoeness Wer nicht hüpft ist ein blau-weißes Arschloch

    הצטרף ב:
    ‏1/6/11
    הודעות:
    1,783
    לייקים שהתקבלו:
    481
    אני בטוח שזה לא תוכנן, יש פשוט ימים שהתנאים מתאימים, המצ'אפ מאפשר והולך טוב לכמה כוכבים ביחד ואז מתפוצצים על היריבה.

    עוד מוקדם לדעת כי ריברי רק חזר מהפציעה, אבל תהיתי האם זה יהיה ההרכב החזק ביותר עם גוצה בהרכב וריברי יהיה סוג של סופר-סאב? נותרתי סקרן.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏22/10/14
  6. Bon Argumentum Ad Hóminem

    הצטרף ב:
    ‏3/11/13
    הודעות:
    552
    לייקים שהתקבלו:
    575
    אם הייתי אוהד באיירן - לא הייתי דואג לגבי טיאגו, למרות הפציעות החוזרות-ונשנות. צ'אבי, פירלו ואלונסו מעולם לא היו מהירים במיוחד. גם אם יחזור פחות 'אתלט', זה לא יפריע לו להיות הקשר הנהדר שהיה. הוא לא תלוי באתלטיות שלו כמו קיצוני למשל.
     
    Uli Hoeness אוהב/ת את זה.
  7. אפנברג Member

    הצטרף ב:
    ‏17/12/05
    הודעות:
    3,689
    לייקים שהתקבלו:
    128
    תצוגת-על של הבווארים ברומא עם משחק מעולה של הגדול מכולם רובן, שפתח את ערב הגאלה עם שער יפהפה והוסיף בהמשך שער ובישול (יכל לסיים עם שלושער אם שאקירי לא אגואיסט ומוסר לו). השאלה האם זה לא מוקדם מדי אבל מצד שני אפשר לומר זאת גם על צ'לסי וריאל. השאלה מה יהיה במרץ-אפריל. הלוואי והפעם לא תהיה נפילת מתח כמו אשתקד כשהגענו למאני טיים. צריך גם לציין לשבח את נוייר שלקח שלושה גולים בטוחים, כאשר ההצלה המשמעותית ביותר היתה במצב של 0:1 כשג'רביניו בעט מהרחבה ונוייר השתמש במשקל הגוף והפיל עצמו מעולה לכדור (בניגוד לזינוק). כיף להיות בטופ של אירופה-רק שיימשך כך. העונה השנייה של פפ נפתחת מעולה. ביקרתי אותו רבות ואין לי בעיה לפרגן. המבחן היחידי שלו , כפי שמאיר איינשטיין אמר נכונה היום בתוכנית הרדיו ב-103, הוא זכייה בליגת האלופות. גם פפ יודע את זה.
     
  8. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    אם כבר עסקינן בפפ והביקורות עליו בעונה שעברה, אז לא מזמן יצא ספר סופר מעניין על העונה הראשונה שלו כמאמן באיירן מינכן, ובו הוא לוקח אחריות מלאה על הכישלון הטוטאלי בהכנה הטקטית השגויה לחלוטין שלו בצמד המשחקים מול ריאל מדריד שנגמרו בתוצאה סופית טראמוטית למדי, מה שלדעת רבים ייאמר גם הכישלון הגדול במהלך קריירת האימון הקצרה שלו יחסית.
     
  9. אפנברג Member

    הצטרף ב:
    ‏17/12/05
    הודעות:
    3,689
    לייקים שהתקבלו:
    128
    באיירן נראית מעולה השנה. ניכר שפפ ערך את השינויים המתבקשים לעומת אשתקד והבין כי השיטה שהיתה עברה מן העולם (יחד עם ברצלונה ב2013 וספרד במונדיאל האחרון) וכי יש צורך במשהו חדש. זה היה נצחון עם הרבה אופי על דורטמונד. רובן כרגיל מעולה. ריברי הכניס רוח חדשה כשנכנס. לבנדובסקי בקושי הורגש אבל אז שם גול נהדר (ווידנפלר היה עצום אתמול) והקבוצה נראית מצוין. רק שיימשך ככה ושנהיה ככה גם בחלק השני של העונה. כרגע אנו אולי האלטרנטיבה היחידה ביבשת לריאל.
     
    Uli Hoeness אוהב/ת את זה.
  10. Uli Hoeness Wer nicht hüpft ist ein blau-weißes Arschloch

    הצטרף ב:
    ‏1/6/11
    הודעות:
    1,783
    לייקים שהתקבלו:
    481
    פפ כמעט ולא שינה, פשוט לאחר ההחזקה בכדור המהלכים ליד השער עובדים טוב יותר. יהיו עליות וירידות, אי אפשר תמיד להיות בכושר טוב.
     
    nfcb אוהב/ת את זה.
  11. אפנברג Member

    הצטרף ב:
    ‏17/12/05
    הודעות:
    3,689
    לייקים שהתקבלו:
    128
    פפ שינה לדעתי כי רואים הרבה יותר כדורים ארוכים קדימה, מה שאשתקד כמעט ולא היה קיים. החזקת הכדור עדיין מאוד דומיננטית אבל נראה שיש יותר תכלס ופחות הנעה לשם הנעה. לדעתי השנה אנו משחקים טוב יותר מאשתקד.
     
  12. Uli Hoeness Wer nicht hüpft ist ein blau-weißes Arschloch

    הצטרף ב:
    ‏1/6/11
    הודעות:
    1,783
    לייקים שהתקבלו:
    481
    אף פעם לא שחקנו הנעה לשם הנעה, המטרה היא תמיד להבקיע וגם בעונה שעברה עד פברואר דרסנו מלא קבוצות. כל זה יכול עוד להשתנות שוב, בכדורגל יש עליות וירידות.
     
  13. אפנברג Member

    הצטרף ב:
    ‏17/12/05
    הודעות:
    3,689
    לייקים שהתקבלו:
    128
    ודאי שלא היתה כוונה של "הנעה לשם הנעה" אלא שסגנון המשחק היה עדיין ברוח הטיקי-טקה עם הנעת כדור אינסופית, שגם למדו להתגונן מולה וגם נהייתה מעצבנת לצפייה. גם בקנבאואר אמר אשתקד שהמטרה בכדורגל היא להבקיע ולא להניע כדור כביקורת על כך. כיום באיירן משחקת תכליתי יותר ואני הרבה יותר נהנה לראות אותה העונה מאשר עונה שעברה.
     
  14. Ralph-Lauren 1909 היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/9/06
    הודעות:
    4,959
    לייקים שהתקבלו:
    197
    קלאודיו פיזארו נפצע ויעדר לתקופה ארוכה עקב קרע בשריר הירך הימני, האם זה הסוף של השחקן הבלתי נגמר ? אני לפחות מקווה שלא, פשוט כיף לראות שגם בגיל כזה הוא יכול כל כך לתרום לקבוצה שמבוססת על כוכבים שרעבים להצלחה. שחקן שעשה המון עבור הכדורגל הגרמני.
     
    Die Werkself אוהב/ת את זה.
  15. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    אז כמה שאלות שמעניינות אותי עקב הסיבה שלא יצא לי לראות מספיק את הקבוצה משחקת:

    1) איך המערך החדש של הקבוצה מתפקד?

    2) איך בנעטיה? האם מצופה ממנו להיות בלם מוביל כמו שהיה ברומא?

    3) איך שיתוף הפעולה בין לבנדובסקי לגצה על המגרש? נראה שסטטיסטית הם נהדרים יחדיו בדיוק כמו ששיחקו בדורטמונד.
     

מצב נושא:
הנושא נעול.