מילאן 2013/14 :: העונה נפתחה בצליעה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י Fratelli d'Italia, ‏20/7/13.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Fratelli d'Italia משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏21/8/09
    הודעות:
    6,142
    לייקים שהתקבלו:
    0
  2. Nesta Warden of Milano היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏9/1/03
    הודעות:
    15,930
    לייקים שהתקבלו:
    174
    מין:
    זכר
    דה שיליו נפצע שוב, מחוץ לסגל למחר.

    איזו הפתעה!
     
  3. Fratelli d'Italia משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏21/8/09
    הודעות:
    6,142
    לייקים שהתקבלו:
    0
    זה כבר מחדל של הצוות הרפואי. למה הוא פתח בהרכב במחזור האחרון אם הכשירות שלו עדיין מוטלת בספק? אני מפחד שעוד נהרוס אותו.
     
  4. Nesta Warden of Milano היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏9/1/03
    הודעות:
    15,930
    לייקים שהתקבלו:
    174
    מין:
    זכר
    בסוף אני אצטרך להודות שפאטו צדק..
     
  5. Nesta Warden of Milano היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏9/1/03
    הודעות:
    15,930
    לייקים שהתקבלו:
    174
    מין:
    זכר
    קורא הרבה על צעדים שסילביו מחליט לעשות אם זה לחפש סקאוט למציאת כשרונות צעירים (כדי למכור ביוקר?) או להחזיר את מלדיני למועדון. האם הוא מבין שגם לו יש אשמה או שהוא חושב שהוא יכול להסיט את האש רק לגליאני ואלגרי?

    יותם, אתה חי?
     
  6. cazzo Il Capocuoco

    הצטרף ב:
    ‏28/8/04
    הודעות:
    13,083
    לייקים שהתקבלו:
    827
    יותם עסוק במחקר אטימולוגי על שמות משפחות דרום-מזרח אסיאתים.

    ברברה ברלוסקוני היא ליצנית, הרסה לנו את פאטו, מה היא עוד רוצה לעשות? אפשר גם לשתוק לפעמים... http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/dunno.Xxx
     
    נערך לאחרונה ב: ‏3/11/13
  7. Fratelli d'Italia משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏21/8/09
    הודעות:
    6,142
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בידיוק. לא מאלדיני ולא סקאוטים הם אלו שיביאו את השינוי המיוחל, אלא חיזוק מיידי של הקבוצה. כלומר כסף וכל עוד ברלוסקוני עומד בראש, זה לא יקרה. ברברה דפוקה, נכון היו לגליאני מספר פאשלות, אבל הוא אולי הבעיה האחרונה שלנו.

    בנושא אחר, דה שיליו לא ייסע לקמפ נואו ועשוי להיעדר גם נגד קייבו במחזור הקרוב.

     
  8. ג'ורדן לאב אגדה משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/10/04
    הודעות:
    10,327
    לייקים שהתקבלו:
    2,033
    אנשים מאבדים עשתונות ואני לא מתכוון לקחת בזה. לא צריך לעשות דבר. התחלנו תהליך במחלקות הנוער וזה לא דבר שלוקח יום-יומיים. המטרה בינתיים היא להעפיל כמה שיותר לליגת האלופות ומה לעשות שלא תמיד זה יצליח. לעשות מהפכה בכל פעם שאתה נכשל (האם נכשלנו? במחזור ה-11?) זה מתכון לכישלון בטווח הארוך. לא ככה בונים דברים.

    בחמש העונות האחרונות יובנטוס סיימה פעמיים במקום 7, רומא סיימה שלוש פעמים מקום 6 ופעם נוספת מקום 7, אינטר סיימה 6 ו-9, נאפולי סיימה במקומות 5, 6 ו-12, ולפיורנטינה המקסימה והמהממת היה רצף של 11-9-13. אנחנו? לא ירדנו פעם אחת מהמקום השלישי. אז נכון לנובמבר אנחנו במרכז הטבלה - על זאת המהומה? אנשים נהיו מפונקים. קצת פרופורציה...

    אנשים משועממים והתקשורת מצטרפת אליהם ברצון לדרמה. מהפכות, בואו נעיף את המנכ"ל, המאמן, חצי סגל. דרמה דרמה דרמה. להרגע בבקשה. אלשע ו-MDS יחזרו מפציעות, סאפונרה וקאקה יבנו תיאום (שניהם שיחקו נטו פחות מחודש במדי הקבוצה), בינואר יצטרפו ראמי והונדה ולאט לאט דברים ישתפרו. האם זה יספיק כדי להעפיל לליגת האלופות? סביר להניח שלא, אבל לשרוף את המועדון כי פעם בשש שנים מסיימים במקום ה-5/6/7?
     
  9. Fratelli d'Italia משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏21/8/09
    הודעות:
    6,142
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לא קונה את ההצהרות ההן של גליאני על השינוי במחלקות הנוער. אם את ניאנג כמעט והוציאו מהקבוצה בקיץ ומשתמשים בו כחילוף לחמש דקות למרות שהוא ראוי להרבה יותר מכך ואם ורגארה נדחק אל היציע על אף שפעמים רבות זקארדו סיפק הופעות מזעזעות- אז על מה ולמה אני צריך להאמין שמשהו טוב קורה עם הנוער שלנו?

    מילאן הוא מועדון שמקומו בצמרת בדיוק כמו שאוהדי מנצ'סטר או ריאל יזעמו אם קבוצתם תסיים מתחת למקום השלישי. פעם עוד כיוונו לדבקות במאבק על הסקודטו, אך הנה הורדנו ציפיות בתחילת העונה אל סיום במקום שמוביל לצ'מפיונס וכבר כעת הציפיות שלנו ממשיכות להתמתן. נגיד ועונה במקום העשירי לדוגמה תתקבל בהבנה בדיוק כמו שאינטר ויובה צנחו כל אחת בתקופתה- האם נראה איזשהו שינוי באופק שיבשר על חזרה למקומנו הטבעי? יובה לאחר רצף הכשלונות שלה, הקימה איצטדיון לתפארת שהניב לה הכנסות רבות והשקיעה כספים רבים בשוק ההעברות על מנת לבנות קבוצה נהדרת. לאחר העונה המזעזעת אשתקד של אינטר וגם זאת שלפניה, מוראטי אמנם לא שבר את השוק, אבל ביצע חיזוק נקודתי ואיכותי, ונוסיף לכך את טוהיר האינדונזי שנכנס לתמונה. אתה רואה משהו מהדברים האלו עומד להתרחש במילאן? כל עוד סילביו עומד בראש, נצטרך לחפש בנרות שחקנים חינמיים (ראמי, הונדה) או שחקנים צעירים שימשיכו להאכיל אותנו בבולשיט שקיים פרויקט הצערת סגל (תירוץ עלוב לחסכנות של העומד בראש).

    אלשע ודה שיליו יוסיפו המון לקבוצה כשיחזרו, אבל על סמך שרשרת הפציעות מתחילת העונה- מאין לך שמחר או מחרתיים מונטוליבו או אבאטה לא יפצעו? אגב, אולי זה כי אני לא מכיר אותו מספיק, אבל אני לא רואה איך ראמי יפתור את הבעיה הגדולה ביותר שלנו- ההגנה.
     
  10. Milanista3 Member

    הצטרף ב:
    ‏18/7/08
    הודעות:
    622
    לייקים שהתקבלו:
    13
    זה לא בגלל שאנחנו בחלק התחתון של הטבלה, ההפסד לפארמה או ההפסד לפיורה (שכנראה היה הקש ששבר את גב הגמל ).
    זה בגלל ההתנהלות של מועדון. הקבוצה הזאת הייתה צריכה לעבור תהליך של מהפכה בסגל לא העונה, לא לפני שנתיים ולא לפני שלוש שנים. כבר ב2007 בעונת הזכייה באלופות ראינו בליגה שזה לא זה. ב2008 היה אפשר לראות, שגאטוסו סיידורף, פירלו ושות' כבר מעבר לשיא וצריך להתחיל לחפש אלטרנטיבות.
    אבל מה, יש לנו סגל של אלופים ולא צריך להחליף אף שחקן. אז חיכו עונה, ועוד עונה עוד עונה. עד שלא הייתה ברירה ושיחררו בבת אחת את כל עמודי התווך שלנו בעשור האחרון. מה ציפיתם שיקרה? שבגלל שאסופה של שחקנים לובשים את החולצה של מילאן(שבחיים לא העזו לחלום שילבשו אותה בכלל...קונסטנט? נו באמת ), הם ינצחו כל מה שזז? זה לא עובד ככה.
    כן לאוהדים נמאס, לא בגלל הפסד בודד פה ושם, אלא בגלל התנהלות של טמינת הראש בחול, טיטוא הבעיות מתחת לשטיח. במשך שנים לזמר לאוהדים את אותו סלוגן על כל מיני מיסטר X ו Y למיניהם, ולא להתעסק בחיזוקים שבאמת צריך.העיקר לצאת לתקשורת,לשדר עסקים כרגיל, לזיין בשכל על אהבות שלא נגמרות אף פעם, ולומר שיש לנו קבוצה תחרותית.
     
  11. ג'ורדן לאב אגדה משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/10/04
    הודעות:
    10,327
    לייקים שהתקבלו:
    2,033
    זה הכי טוב שאתם יכולים? חוץ מלהוכיח את הנקודה שלי לא עשיתם כלום. שום קונטקסט, הכל חסר פרופורציה, לא הגיוני ומתובל בקלישאות עם שביבים של תמימות.

    בקצרה:
    -זקארדו/ורגארה: תמימות אופטימית של אוהדים שתמיד מניחים שכל שחקן צעיר הוא כישרון על שאם רק יקבל הזדמנויות יהפוך להיות מפלצת וכל השחקנים האפורים והמבוגרים אין להם מה לתרום בכלל. "אבל הוא כישרון צעיר שאף פעם לא ראיתי אותו משחק! הוא חייב להיות טוב יותר מאלוף עולם עם ותק של 12 שנה בליגה!". מזכיר לי בזמנו איך כולם התעצבנו שאנצ'לוטי לא נותן לדרמיאן לשחק על חשבון קלאדזה. בדיעבד - נכון שאתם מרגישים מטומטמים?
    -הצערת סגל תירוץ לחיסכון: לבדוק בבקשה כמה אלשע ובאלוטלי עלו לנו. טענה מגוחכת ומביכה
    -יובנטוס/אינטר: החליפו 4 הנהלות, 9 מאמנים, 3 נשיאים ו-6 מסעות רכש. תגובות KNEE JERK לכל כישלון שנגמרו בביזבוז משווע של תקציבים. ממש דוגמה ומופת ניהולי שאנחנו צריכים ללמוד ממנו!
    -טוהיר האינדונזי: מה זה בכלל? למה השם שלו הופיע? מה הוא קשור? מה אתה רוצה?
    -אז אולי אף אחד לא יחזור וכולם יפצעו ונסיים במקום ה-11. נו ו...?
    -קונסטנט: מגן מחליף שמשחק עקב פציעה של כישרון צעיר. בוטנר, דה-צ'לייה, דודו, קלישי, עלי סיסוקו, נאצ'ו מונראל - כל אלה יותר טובים שאתה כל-כך מובך מקווין?
    -הונדה בחינם: אתה באמת מתלונן על זה? ברצינות?
     
  12. Fratelli d'Italia משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏21/8/09
    הודעות:
    6,142
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני בכלל לא חושב שורגארה הוא הדבר הבא, אבל לבטח עדיף לתת לו דקות מאשר לזקארדו, שחוץ מהמשחק נגד לאציו היה איום ונורא. הוותק שלו לא מעניין אותי בכלל כשעל המגרש הוא נראה כמו שחקן סריה B. משחק אחד, שני משחקים שהוא היה גרוע- אז למה לא לנסות את הקולומביאני?

    מה אכפת לי מהדרך כל עוד נחזור בסופו של דבר לצמרת, גם אם זה אומר להחליף את סילביו, גליאני, בראידה, אלגרי, טאסוטי וחצי סגל.

    משקיע עם הון רב שלא עושה רושם של אחד שהולך לשבור את שוק ההעברות, אבל בוודאי שיביא שחקני צמרת לאינטר כבר בינואר.

    לא התלוננתי על הגעתו הצפויה, אבל לא הוא מי שיבצע את השינוי המיוחל בקבוצה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏4/11/13

מצב נושא:
הנושא נעול.