משחק העונה באיטליה, ועוד באתר ליגה!

הנושא בפורום 'פורום המלצות ווינר וטוטו' פורסם ע"י footballguy, ‏17/10/13.

  1. footballguy Member

    הצטרף ב:
    ‏5/10/13
    הודעות:
    14
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לא רק משחק העונה באיטליה! כנסו ל- http://www.liga.co.il/ וביחרו לכם שלל המלצות ממשחקי שישי, ולקראות ימי שבת-ראשון העמוסים אצלנו!


    65. רומא - נאפולי (19:00)
    קרב צמרת גדול במחזור ה-8 של הליגה האיטלקית הבכירה. שתי המוליכות יתעמתו במפגש פיסגה שעשוי בהחלט להשפיע על המשך העונה של כל אחת מהקבוצות הנ"ל. רומא ראשונה עם מאזן מושלם של שבעה ניצחונות ו-21 נקודות, לצד מאזן ביתי של 3 מ-3. היא תגיע אחרי שכבשה שמונה שערים בשני המחזורים האחרונים - 0:5 בבית על בולוניה ו-0:3 ענק בחוץ על אינטר החזקה.

    מנגד, גם נאפולי בפתיחת עונה פנטסטית בסריה A כאשר היא שניה עם 2 נק' פחות ומאזן חוץ של 3 מ-3. היא תגיע אחרי שני ניצחונות רצופים על גנואה 0:2 בחוץ וליבורנו עם 0:4 בבית. עם זאת, הקבוצה של רפא בניטז ספגה הפסד כואב במחזור השני של ליגת האלופות, כאשר נוצחה בלונדון 2:0 ע"י ארסנל החזקה.

    רומא ונאפולי נפגשו פעמיים אשתקד וכל קבוצה ניצחה במגרש הביתי שלה, כשנאפולי עשתה זאת עם 1:4 ואילו רומא הסתפקה ב-1:2 - תוצאה שהיא ללא ספק חותמת כבר עכשיו. האורחים ירצו לשחזר את ה-1:2 על היריבה באולימפיקו מעונת 2010-11. הג'יאלורוסי ייחסרו את המגן בלזארטי המורחק ואת החלוץ דסטרו הפצוע.

    נאפולי תיאלץ להסתדר ללא המגן הקולומביאני זוניגה הפצוע, אך בסך הכל השתיים יציגו הרכבים די מלאים, כשרומא בונה שוב על פלורנצי הצעיר, טוטי הלא נגמר וג'רביניו, הרכש המעולה מארסנל. דניאלה דה רוסי והרכש ההולנדי סטרוטמן יחזיקו את מרכז המגרש. נאפולי תציב את קאייחון, האמשיק והיגוואין בחלק הקדמי המאיים שלה, כאשר בקישור אפשר למצוא את אינלר השוויצרי המנוסה.

    פפה ריינה וראול אלביול הם השמות הבולטים בהגנה. רומא זוכה ליחס די גבוה מפאת היריבה החזקה, ובצדק. נאפולי יודעת לנצח בחוץ והוכיחה את זה. אמנם תיקו הוא הימור יותר הגיוני במפגש הזה, אבל נהמר על ניצחון חוץ דווקא של נאפולי, אשר יהרוס את המאזן המושלם של הרומאים.
    ההימור: 2 ביחס 3.05.

    וגם - המלצות לכל 16 המשחקים שמופיעים בטופס הטוטו http://www.liga.co.il/recomview.php?recomI...71308%27&cat=36

    בהצלחה לכולם.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏17/10/13