ליגת ווינר סל 13/14 - מחזור 6

הנושא בפורום 'פורום ספורט כללי' פורסם ע"י idans10, ‏5/10/13.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. OriRR Member

    הצטרף ב:
    ‏30/6/12
    הודעות:
    2,029
    לייקים שהתקבלו:
    0
    1. אני יודע ממקור ראשון שבקבוצה דיברו עם המנהלת לגבי מיקום המשחק (מיותר לציין שאתמול הגיעו פחות מ 5,000 אוהדים - כמות שנכנסת גם ברוממה) והחליטו משום מה לא לפתוח את זה לפני המשחק. ארז גם ציין את זה בראיון שלו.
    2. גם כאן אני יודע בוודאות שאוהדי מכבי התקיפו אתמול אוהדי הפועל. אולי לא היית בזמן ההתרחשויות אבל תקיפה הייתה. כמדומני, אמרת שאתה ראית גם את המשחק של ירושלים משמע כבר היית בהיכל כשעתיים או יותר לפני תחילת המשחק. אם אני לא טועה, התקיפה המדוברת נערכה מחוץ לאולם כך שלא באמת היית יכול לראות את זה.
    3. עוד ביזיון זה עצם קיום המשחק בין הפועל למכבי. בגלל שחיפה לא יכולה להשתתף במפעל והיא סיימה במקום השני במהלך העונה הסדירה קבוצה אחת הייתה צריכה להחליף אותה. אותה קבוצה זו חולון שסיימה במקום התשיעי כשבמקום להעלות כל קבוצה מיקום אחד (מה שהיה מונע את הדרבי), הכניסו את חולון לדירוג של חיפה.

    אגב, עוד נושא מרתיח זה מקום קיום משחק הבית הראשון בליגה. אנחנו כבר סגרנו עם אשקלון שנארח שם ביום שני ואחרי שהכסף כבר שולם פתאום צץ ספורט 5 ואמר שהוא רוצה לשדר אותנו ביום ראשון, יום בו האולם לא זמין. הערוץ כמובן לא הסכים לזה וכשעלתה האפשרות לקיים את המשחק בנס ציונה (ביום ראשון, מתי שספורט 5 רוצה) המנהלת סירבה בגלל שהמרחק בין ת"א לנס ציונה הוא 27 ק"מ ולא 30 ק"מ. עכשיו אחרי שספורט 5 לא הסכימו להתגמש, אוהדי הפועל צריכים לנסוע כמעט 80 ק"מ למשחק בגן נר.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏8/10/13
  2. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    זה ממש לא משנה, הפועל יודעים שכל כאילו התמרדות שלהם תביא להם כותרת, אז הם החליטו להחרים את הדרבי. קצת מוזר לערוך דרבי ת"א בחיפה, ובשאר המגרשים זה לא רלוונטי. חוץ מזה, הכרטיסים מחולקים שווה בשווה וזו בחירה של אוהדי הפועל לא להגיע. זכותם, אבל בוא לא נבכה על זה יותר מדי. כמו שכבר אמרתי, מכבי כבר זכו בתארים מחוץ לנוקיה והפסידו בנוקיה. אין לי בעיה שהוא יתלונן, יש לי בעיה שהוא הופך את זה לעיקר, כאילו שאנחנו מפוצצים באולמות גדולים וכאילו שזו הסיפה העיקרית לתבוסה.

    איך אתה יודע בוודאות? היית שם? אני הגעתי לראות את המשחק הראשון, בין לבין גם הסתובבתי בהיכל ודיברתי עם חבר שלי שהוא אחד מהסדרנים שבודקים את הקהל שנכנס, אז גם יצא לי להיות בקרבת ההיכל כשהדרבי הלך והתקרב. כמו שאמרתי, אני לא עוקב אחרי אוהדי מכבי, אבל לא ראיתי ברדיוס הקרוב שום אירוע חריג, לא היו שום צעקות ולא היתה שום משטרה מעורבת. ולאור ניסיון העבר של האדומים, אנחנו יודעים שהם אובים להמציא.

    נו באמת... http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/dunno.Xxx
     
  3. B.M06 Member

    הצטרף ב:
    ‏9/4/13
    הודעות:
    114
    לייקים שהתקבלו:
    0
    עידן, אתמול אחרי המשחק, כשאני לבוש בחולצה אדומה (של הפועל ירושלים דווקא, חשוב לציין), חיכיתי לידידה שלי (אוהדת מכבי ת"א) ליד שער 12 (כן, היא קנתה בטעות ליציע של הפועל, מזלה שהיו לי 2 כרטיסים ל-6 הריק)
    בכל אופן, ראיתי את אותם רעולי פנים (היו בערך 20-25 לפי דעתי), ש-2 מהם התקרבו אלי בצורה די מאיימת. המזל הוא שמאחוריהם הלכו כמה שוטרי מג"ב שפשוט הדפו אותם כעבור כמה שניות.
    אז כן, אני לא אתפלא אם גם כמה אוהדי הפועל תל אביב הותקפו.
     
  4. OriRR Member

    הצטרף ב:
    ‏30/6/12
    הודעות:
    2,029
    לייקים שהתקבלו:
    0
    1. חברים אוהדי הפועל היו. בנוסף, ראה את התגובה של B.M06. דיברת עם הסדרן בתוך האולם או בחוץ?
    2. תאר לך שיש טורניר בטניס ובו 60 משתתפים, המדורג ראשון נפצע ולא יכול להשתתף. האם מקום 60 אמור לתפוס את מקומו או מקום 2?
     
  5. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    עידן, גם אני הייתי בדרבי הליגה בראשון לפני שבעה חודשים ולא ראיתי אף ילד עושה לאוהדי מכבי צלב קרס אנושי, ועובדה שזה קרה וידעו לעשות מזה רעש יפה מאוד. זה שלא ראית משהו קורה בעינים שלך לא הופך אותו להמצאה.

    ולעניין עצמו, ארז צדק במה שאמר. אין שום סיבה הגיונית שהדרבי הזה שאמור להיות "משחק אימון" ייערך בנוקיה, בטח לא כששאר הטורניר מתקיים בראשון.
    ותגובת המנהלת.. פשוט מגעיל לראות כמה רקוב הענף הזה וכמה כולם סמרטוטים של איש אחד וקבוצה אחת.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏8/10/13
  6. Echte Liebe Member

    הצטרף ב:
    ‏11/4/13
    הודעות:
    468
    לייקים שהתקבלו:
    2
    מביש לראות שגוף רשמי שמייצג את מרכז הכדורסל בישראל, גוף שאמור להיות ניטרלי, יוצא בכאלו אמירות נגד קבוצה. ושאוהדי מכבי יגידו שאוהדי הפועל המציאו, יש מצלמות אבטחה בכל מקום ואם מישהו היה מתייחס לעניין הזה ברצינות (בכדורגל - הנהלת מכבי תבעה אוהד שזרק חפץ נגד בית"ר) אז היה קורה משהו. אצטט את תגובת הנהלת הפועל: "מעניין מה היה קורה באם אוהדי הפועל היו מבצעים כזו תקיפה".
     
  7. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    אני רק מנסה לחשוב מה היה קורה אם אוהדי הפועל היו אלה שמסתובבים רעולי פנים ומחפשים אוהדי מכבי להכות.
    גלדסטון כבר היה עושה כתבות מקיפות בשביל אתר הבית ועולה עם מבזק חדשות מיוחד.
     
  8. חייל שוקולד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏31/7/07
    הודעות:
    11,583
    לייקים שהתקבלו:
    3,247
    איזה הודעה דוחה, מזכיר את אוהדי בית"ר. גם אני לא ראיתי לפני שנתיים את החזיז שפגע באוהדת מכבי. חתיכת שקרנית בעלת דמיון מפותח שניסתה ללבות את האש.
     
  9. OriRR Member

    הצטרף ב:
    ‏30/6/12
    הודעות:
    2,029
    לייקים שהתקבלו:
    0
    היום במהדורת הספורט של 11 ארז בראיון/עימות חזיתי עם פרנקל.
     
  10. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    אה נכון, שכחתי שההודעה דוחה ולא האמת שעליה היא מבוססת. ממש שה תמים. ובסוף זאת אוהדת מכבי שממציאה...כן ברור. אין לי כוח לפתוח את הנושא הלעוס בפעם ה7000, אני בסהכ ציינתי שכשהסתובבתי בחוץ לפני הדרבי לא ראיתי שום דבר חריג ורציתי לראות איך אורי יודע. ולעניינינו, ארז לדעתי סתם מתבכיין פה אבל זה לא חדש.
    בכל מקרה, אני מאוד נהניתי בכללי מהאווירה וגם מהמשחק.
     
  11. B.M06 Member

    הצטרף ב:
    ‏9/4/13
    הודעות:
    114
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני, ואני לא מתבייש להגיד את זה, שונא את החולדות, ואת מה שהם מייצגים, שלא מזכירים במאומה את הפועל האמיתית.
    ובכל זאת, אני הותקפתי, ואני מחזק את מה שהם אומרים. אבל כמובן, לא ראית, ולכן זה לא קרה..
    הגיוני..
    ואגב, למרות היריבות הספורטיבית בנינו, בד"כ האוהדים שלנו ושל מכבי לא מגיעים לעימותיים פיזיים, ולכן די נפגעתי מהעניין..
     
  12. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    האמן לי שיש לי מספיק חברים אוהדי הפועל שמדברים מתנהגים ואוהבים את הקבוצה הרבה יותר מהברברים שמשתלטים לכם עליה. מעולם לא הכללתי את כל אוהדי הפועל בגועל נפש הזה, כמו שלא כל אוהדי מכבי הם טלית שכולה תכלת. אבל אתם מפספסים את הנקודה שלי: אני מדבר כרגע על כך שכל הפסד של הפועל מלווה בתלונות על כל העולם ואחותו. למה? למה להתנהג ככה בפתיחת העונה? הפועל החרימו את המשחק מסיבות שלהם. זכותם. מכבי הראתה עליונות ברורה לאורך כל המשחק וגם ככה היא היתה פייבוריטית ברורה. מדובר בטורניר זניח שמחמם לקראת העונה החדשה...אז מה עכשיו הוא מזיין במוח? רק כדי להכין קרקע להפסד? ועצם זה ששמעתי לא מעט אוהדי הפועל (השקולים, לא הפנאטיים שמונעים משנאה) שבאו לארז בטענות על איך שהקבוצה נראתה בחצי הראשון ולא על עניין הביתיות, רק מראה לי עד כמה הוא משתמש בתירוץ הזה כדי להתגונן.
     
  13. חייל שוקולד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏31/7/07
    הודעות:
    11,583
    לייקים שהתקבלו:
    3,247
    מה האמת שעליה ההודעה מבוססת? שלא ראית אירוע אז הוא לא היה והפועל המציאו דברים בעזרת הדימיון המעוות שלהם? אתה מוזמן גם להסביר מה הכוונה במושג "שה תמים", וגם מי הברברים שמשתלטים על הפועל ואיך הם קשורים לאתמול.
     
  14. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    לא נכנס לזה יותר, ואוהדי הפועל לא מעניינים אותי מספיק כדי שאני אכנס לדיון סרק. אם באת לכאן להתחיל ולחפש עימותים עם בין אוהדים, אתה מוזמן להמשיך את זה בפורום של הכדורגל הישראלי. אם בא לך לשם שינוי לדבר על כדורסל, תפאדל.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏8/10/13
  15. חייל שוקולד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏31/7/07
    הודעות:
    11,583
    לייקים שהתקבלו:
    3,247
    טינפת פה על אוהדי הפועל שהותקפו אתמול ועל המועדון עצמו וקראת להם שקרנים, הכנסת אתה בעצמך לדיון את אוהדי הפועל "הברברים" וה"גועל נפש" בלי שקרה שום דבר שאתה יכול בעקיפין להאשים אותם בו(נראה לי שמישהו אחר מסית את האש), אבל עכשיו אין לך כוח להיכנס לדיוני סרק על האוהדים שלא מעניינים אותך ואני שמחפש הסבר לאיך אתה מאשים את הנהלת הפועל בשקרים והסתת האש מהם הוא זה מחפש עימותים. לגיטימי.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏8/10/13
מצב נושא:
הנושא נעול.