המחזור הראשון בסריה A :: תודו שהתגעגעתם

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י Fratelli d'Italia, ‏23/8/13.

  1. ADP משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏14/7/06
    הודעות:
    5,105
    לייקים שהתקבלו:
    183
    היכולת הטקטית של ורונה מרשימה מאוד, בטח ביחס לעולה חדשה. לא שמילאן הייתה גדולה היום, אבל קווי ההגנה של ורונה, הלחץ התורן של שחקן קישור ושאר האספקטים במשחק ההגנה שלהם היו ברמה גבוהה מאוד. גם בהתקפה, עושה רושם שהם יודעים מה הם רוצים והמתפרצות מאוד מתוחכמות ומתורגלות. וכמובן, לוקה טוני מוכיח שהוא עדיין גדול, תרתי משמע, על רוב שחקני ההגנה.

    וכמובן, סוף סוף הבנתי למה בנו את הבנטגודי גדול כל כך. קהל מעולה (ואגב, לא שמעתי נהמות וקריאות גזעניות סטייל לאציו היום, פספסתי או שזו הפתעה לטובה?).
     
  2. ג'ורדן לאב אגדה משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/10/04
    הודעות:
    10,327
    לייקים שהתקבלו:
    2,033
    צ'זנה.

    זה כל מה שיש לי להגיד.
     
  3. Alta Tensione Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    2,220
    לייקים שהתקבלו:
    918
    אם זאת כאפת ההשקמה שאנחנו צריכים לקראת יום רביעי, אז דהיינו. משחק מזעזע שהוא המשך ישיר לתצוגת הנפל בהולנד ולפתיחת העונה הצולעת הזאת. התעקשות של גליאני על ליאיץ' והונדה פתאום נראית מובנת שאנחנו רואים כמה שחקנים חסרי יציבות יש לנו מלמעלה. ומה יהיה הסוף עם המכות הנייחות?

     
  4. SerieA Il Capitano

    הצטרף ב:
    ‏24/3/09
    הודעות:
    6,797
    לייקים שהתקבלו:
    2,332
    מין:
    זכר
    כלומר אתה אומר שהתלהבות העונה הראשונה והמשחק הראשון הביאו להלאס המשחק.

    ייתכן שכך היא לא תרד ליגה.

    אני לא ממש מבין, אגב, מדוע לונגו הלך להלאס. על חשבון מי הוא ישחק שם?
     
  5. Juventini Gaetano Scirea היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏29/1/04
    הודעות:
    1,709
    לייקים שהתקבלו:
    506
    תענוג של פתיחת עונה. ורונה נראתה פשוט נהדר, במיוחד יאנקוביץ' (ג'נואה יצאו אהבלים) וכמובן סבא טוני שעשה צחוק מההגנה של מילאן. כיף לראות אותו משחק ואת שמחת החיים שלו אחרי עוד שער "טוני" טיפוסי. קבוצה שתוסיף המון עניין לתחתית הליגה וכמובן שגם לליגה עצמה, ובטח כשגם נזכה לראות את הדרבי של רומאו ויוליה אחרי מספר שנים של היעדרות. יופי של משחק ראשון.


    סופר את הדקות למשחק במאראסי. פורצה יובה!
     
  6. ג'ורדן לאב אגדה משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/10/04
    הודעות:
    10,327
    לייקים שהתקבלו:
    2,033
    ההודעה שלי בכלל לא נגעה להלאס. היא נוגעת לזה שאז, בדיוק כמו עכשיו, הפסדנו משחק בתחילת העונה (אז זה היה מחזור שני) במשחק חוץ מול עולה חדשה ומתלהבת. זה נגמר בסקודטו. כלומר דרמה זה קל וכיף וטבעי, אבל לא רציונלי.

    זה לא אומר שנזכה בסקודטו וזה לא אומר שאני לא מודע לכך שיש לנו הרבה בעיות בסגל ובאופן כללי, אבל אני מאלה שאוהבים לבחון את הדברים במרץ-אפריל, לא בפאקין אוגוסט!
     
  7. Fratelli d'Italia משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏21/8/09
    הודעות:
    6,142
    לייקים שהתקבלו:
    0
    פתיחה גרועה ביותר לעונה מצידנו. השמירות של קונסטאנט וספאטה היום על לוקה טוני היו מביכות והקולומביאני פשוט לא הסתדר איתו לאורך המשחק. אין ספק שיש לטוני משחק ראש משובח, ובדיוק בגלל זה השמירה עליו צריכה להיות צמודה ביותר. אם הדבר היה מתבצע, היינו מוצאים את רוב העוקץ של הלאס. מי שממשיך לפשל ברגעי האמת הוא אביאטי שהיה אמור להציל את השער השני וכמעט כל משחק עולה לנו בשער. בקישור, מונטוליבו מתחת לכל ביקורת והכרטיס הצהוב השטותי שקיבל במהלך המחצית הראשונה לא הוסיף למצבו. נוצ'רינו היה מזעזע וכרגע אין לו מקום בקבוצה, עדיף כבר לתת דקות לכריסטאנטה. פולי הוא הפתעה נעימה ומעבר לשער הבכורה, סיפק מספר מהלכים יפים. ניאנג עמוס בכישרון, אבל לדעתי מוקדם מדי לתת לו לפתוח בהרכב כי הוא פשוט עדיין לא מספיק טוב לכך, הבעיה היא שכשהאלטרנטיבה היא בואטנג אז כנראה עדיף שימשיך לפתוח. אל שעראווי נעלם היום יותר מדי, אך התרומה שלו בהגנה והשקעה הרבה ראויה לציון. באלוטלי למרות הבישול מזעזע וחייב להתאפס על עצמו, כי לטוב ולרע אנחנו נהיה תלויים בו רבות במהלך העונה.

    מגיעות מחמאות רבות להלאס ולהכנה המצוינת של מאנדורליני למשחק. למרות הפיגור, הם המשיכו לתקוף ולא ויתרו לרגע. מעבר למחמאות הרבות המגיעות ללוקה טוני, מארטיניו באגף היה מצוין ומאוד פעיל, כשגם רומולו וההגנה יכולים לצאת מרוצים מהמשחק. ג'ורג'יניו שלי לצערי היה בינוני היום.
     
  8. Nesta Warden of Milano היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏9/1/03
    הודעות:
    15,930
    לייקים שהתקבלו:
    174
    מין:
    זכר
    זה היה מביך, זה היה מביך בגלל ששוב אותן טעויות מזעזעות. מה יהיה עם השמירה בקרנות? עם המצבים הנייחים? על מה הם עובדים באימונים לעזאזל?

    מה שהכי מתסכל ומעצבן אותי זאת הגישה, מילא להפסיד אבל בלי כבוד? כולם היו כל כך כבויים, ובאלוטלי? שיתבגר כבר, משחקן מוביל שכמוהו אני מצפה להרבה יותר מכל הצלילות האלה שהוא אימץ לעצמו פתאום, הניסיון להוציא עבירה בכל מחיר גם אם זה עבור את שיאי ההתחזויות. פשוט מביך ומעצבן, המשחק של הקבוצה לא זורם איתו וזה מדאיג.

    כל הכבוד לורונה על משחק טוב, אין הרבה מה להסיק מזה לקראת העונה אבל נקווה לטוב. פורצה סמפדוריה!
     
    נערך לאחרונה ב: ‏24/8/13
  9. Fratelli d'Italia משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏21/8/09
    הודעות:
    6,142
    לייקים שהתקבלו:
    0
    Sampdoria: Da Costa; Gastaldello, Palombo, Costa; De Silvestri, Eramo, Berardi, Krsticic, Obiang; Eder, Gabbiadini

    Juventus: Buffon; Barzagli, Bonucci, Chiellini; Lichtsteiner, Vidal, Pirlo, Pogba, Asamoah; Tevez, Vucinic
     
  10. cazzo Il Capocuoco

    הצטרף ב:
    ‏28/8/04
    הודעות:
    13,083
    לייקים שהתקבלו:
    827
    די מסכים מה עם שנאמר, באלוטלי הפך לכוכב לא בזכות רבה. האופי שלו הוא לחם לעיתונאים ולמדורי הרכילות, ההתנהגות שלו על המגרש היא ממש לא דוגמה טובה. אבל מילא באלוטלי שמבריק פעם-פעמיים במשחק שמקלל את החברים שלו ועושה להם ידיים, חסר לאוסף הילדים האלה שיש לאלגרי, איזה מנהיג אמיתי. אני מתגעגע לגאטוזו או למלדיני שידעו איך לחבר את הקבוצה באמצע המשחק, לתת את הצעקה ברגע הקשה באמצע המשחק, מונטוליבו הוא לא קפטן אמיתי, אביאטי אולי מתקרב להיות קפטן, אבל גם לא בטוח. אני ממש לא יודע אם דה שיליו הוא היוצא הדופן מכל הילדים האופנתיים והפוזאיסטים האלה, אולי באמת יצא ממנו מנהיג....אין דמות חזקה כנראה, ומקסס עם ה"הם ילדים, בוא נשבור להם ת'תחת" לא נראה לי כמו מנהיג אמיתי.

    אגב, אם שאלתם על אוהדי ורונה או "אוהדי" ורונה, הם צעקו בציניות: "מא-ריו, מא-ריו, מא-ריו"....בסוף המשחק גם היו עימותים אלימים על היציעים.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏24/8/13
  11. ADP משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏14/7/06
    הודעות:
    5,105
    לייקים שהתקבלו:
    183
    מתסכל לחכות כל כך הרבה זמן לעונה החדשה ולקבל כזה מזג אוויר. מוריד לגמרי את איכות הכדורגל ולנו את הסיכויים לנצח בתור קבוצה שמשחקת על הדשא. עם זאת, בניגוד לשנים קודמות, השנה יש לנו מטרה אווירית מעולה ואין מתאים ממשחק כזה להשתמש בה, אני כמובן מדבר על יורנטה שיכול להועיל הרבה יותר מווצ'יניץ'.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏24/8/13
  12. Milanista3 Member

    הצטרף ב:
    ‏18/7/08
    הודעות:
    622
    לייקים שהתקבלו:
    13
    עזבו את המצבים הנייחים והכדורי גובה.
    איפה הלחימה? המחויבות? איפה הלחץ על כל המגרש במחצית השנייה?
    לפחות גליאני קיבל כאפה לפני סוף חלון העברות.
     
  13. Fratelli d'Italia משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏21/8/09
    הודעות:
    6,142
    לייקים שהתקבלו:
    0
    יובה עם יתרון מוצדק והיה יפה לראות איך פוגבה מבשל לטבס למרות שהיה מסוגל בעצמו לכבוש. הצרפתי משחק מצוין, יוזם ומאוד מדויק היום. תתרגלו לראות את מארקיזיו בספסל בקרוב. אגב, בופון נגע בכלל בכדור?
     
  14. OriRR Member

    הצטרף ב:
    ‏30/6/12
    הודעות:
    2,029
    לייקים שהתקבלו:
    0
    פוגבה זה פספוס גדול של פרגי ויונייטד ואם ימשיך בכושר הזה הוא גם יהיה אחד הפספוסים הגדולים בכל הזמנים.
     
  15. Jimmy Jazz Member

    הצטרף ב:
    ‏17/12/11
    הודעות:
    194
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לא הופעה משכנעת במיוחד, אבל בהתחשב במזג האוויר, היריבה הנאחסית, המאמן הנאחס של היריבה הנאחסית (לא בדקתי אבל אני כמעט בטוח שאין כרגע בליגה "מיסטר" עם רקורד טוב יותר מולנו) ובעיקר בעובדה שמדובר במשחק הראשון של העונה – קשה לבוא בטענות. השער של טבז משמח, כמו גם הרשת הנקייה, שהגיעה למרות אחד המשחקים הכי חלשים שאני זוכר מקייליני בשנתיים האחרונות. בשבוע הבא לאציו מגיעה לעיר, אני משוכנע שניראה הרבה יותר טוב ומקווה שהתוצאה תהיה בהתאם. פורצה!