קולומביה, Finalizacion 2013- מתכוננים לפלייאוף

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י idans10, ‏26/7/13.

  1. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    הפסד שלהם. אני מכיר אותו כמובן מאנביגאדו, אבל שני משחקים שאני רואה את מדיין והוא אחד המצטיינים שלהם. השליטה שלו בכדור והיכולת להוציא בעיטה חזקה בשמאל ועוד מהמקום, פשוט יוצא מן הכלל. הוא וג'יו בהתקפה מתואמים יפה מאוד כשבחוד נמצאים קאנו ופרס. התקפית זו קבוצה מוכשרת, אבל יש להם בעיה בהגנה ובלי השוער שלהם, מיז'וס מנצחת את המשחק.

     
  2. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    מחזור מס. 2


    דפורטס טולימה-אנביגאדו 0-1
    דפורטס טולימה משיגה ניצחון בכורה בטורניר וזה קורה מבלי להרשים יותר מדי, אבל ניצחון צודק בכל מקרה. פליקס נוגרה היה האיש שהכניע את השוער האורוגואי, שמידט, בכדור ופשי בדקה ה-68, כדי להקנות לטולימה 4 נקודות בתום שני מחזורים, בעוד שאנביגאדו מחפשת נקודות ראשונות לאחר הפסד שני ברציפות.

    דפורטס קינדיו-קוקוטה דפורטיבו 0-0
    שתי הקבוצות במשחק מאוד מעמם הראו למה שתיהן סוגרות את הטבלה ונלחמות נגד הירידה, כאשר אפילו במשחק חשוב אינן יכולות להתעלות. ההזדמנות הטובה ביותר היתה של המארחים בדקה ה-81 כאשר קיבלו פנדל לזכותם, אבל בעיטה מאוד לא טובה של דני סאנטוז'ה נהדפה ע"י השוער אסקובאר ואוהדי קינדיו החליטו שנמאס להם רק כדילפרוץ למגרש ולנסות להגיע לשחקנים. 0-0 בסיום שלא תורם לאף אחד מהצדדים.

    אליאנסה פטרולרה-לה אקידד 2-1
    ניצחון חוץ חשוב של לה אקידד, שניצלה האמת את הטעויות שהמארחת נתנה לה. תחילה היה זה המגן דארווין אנדראדה שפרץ באין מפריע ומול השוער חרס כבש את הראשון ללה אקידד בדקה ה-42 ואח"כ היה זה ווילסון מורלו שניצל איבד כדור שטותי להפליא של אלקין סראנו, כדי לכבוש את השני של לה אקידד שהיה גם שער הניצחון לאחר שפטרולרה הצליחה להשוות זמנית בדקה ה-52 ע"י החלוץ מייקל ראנחל.

    ג'וניור באראנקייה-אונסה קאלדאס 0-1
    למרות הרכש המאסיבי שעשתה, ג'וניור עדיין לא נראית טוב תחת אל סורדו לופס, אבל לפחות הפעם היא לוקחת נקודות בניגוד לטורניר הקודם והיא כבר עם 100%. הקהל הביתי רק שילוב מעניין בין שני הקשרים המוכשרים, אדווין קארדונה ומייקל אורטגה, אבל בסופו של דבר היה זה החלוץ לואיס קרלוס רואיס בנגיחה בדקה ה-15 שכבש שער שני בשני משחקים ונתן את הניצחון לג'וניור בפעם השניה תוך שבוע. קאלדאס של סאצ'י אסקובאר כבר עם שני הפסדים סוגרת את הטבלה. לא ככה קיוו הבלאנקוס לפתוח את הליגה.

    אתלטיקו נאסיונל-סנטה פה 1-1
    שיחזור של הגמר מלפני שבועיים וחצי הפגיש את האלופה עם סגניתה במדיין. המשחק לא התעלה לרמה גובהה והיה ברובו בשליטה של נאסיונל, ששיחקה עם הרכב מעורב, כמו גם סנטה פה. בניגוד גמור למהלך המשחק עלתה סנטה פה ליתרון 0-1 בדקה ה-76 מפנדל מפוקפק של סילביו גוסאלס, אבל הצד נעשה בדקה ה-92, כאשר ג'ון ואלוי הגביה כדור חופשי לרחבה ו-ווילדר גיסאו ניצל כיסוי גרוע של הגנת סנטה פה כדי לנגוח פנימה את השיוויון שכ"כ הגיע לנאסיונל.

    איטאגואי-הוילה 0-1
    איטאגואי היא הקבוצה השניה שלה יש 100% הצלחה, כמו גם ג'וניור, לאחר שניצחה את הוילה בהפרש מינימלי ומשלימה שלושה ניצחונות בשבוע, כולל הניצחון האדיר באמצע השבוע בסודאמריקנה. חביאר לופס כבש בדקה ה-66 את שער הניצחון לאיטאגואי, שכאמור עולה לראש הטבלה.

    פאטריוטאס-דפורטיבו פאסטו 1-1
    פאטריוטאס משלימה 21 משחקים ללא ניצחון! פשוט מדהים איך הקבוצה הזו צוללת למטה, רק שלמזלה גם שאר הקבוצות בתחתית לא מצליחות לפתוח עליה פער. שוב פאטריוטאס עלתה על הלוח ראשונה משער של דאנילו אספרייה בדקה ה-16, אבל 20 דקות מאוחר יותר כבש ווילסון גאלאנו מקרוב וסידר נקודה לפאסטו. פאטריוטאס ממשיכה לסגור את טבלת הממוצעים.

    דפורטיבו קאלי-בויאקה צ'יקו 1-1
    דפורטיבו קאלי קיוותה להמשיך במומנטום אחרי הניצחון על קאלדאס ואף עלתה ליתרון בדקה ה-15 (שוב מיגל מוריז'ו הנפלא), אבל כעבור רבע שעה הגיח חאירו קאסטיז'ו הוותיק בהופעת בכורה, עקף את מונדראגון וגילגל פנימה את השיוויון. אבל התוצאה לא היתה הדבר הנורא ביותר שקרה לקאלי במשחק. הקשר לואיס פרננדו מוסקרה שערך את הבכורה לאחר שהגיע מנאסיונל, נפצע באופן קשה תוך כדי המשחק וההערכות מדברות על 6-8 חודשים בחוץ, כך שאת הטורניר הנוכחי הוא סיים בכל מקרה, אפשר לומר עוד לפני שהתחיל.

    מיז'ונאריוס-אינדפנדיינטה מדיין 2-2
    המשחק הטוב ביותר של המחזור גם היה זה שנעל אותו. הרבה כדורגל טוב, שערים, מצבים והצלות של השוערים. בסיכום הכללי מיז'ונאריוס היו יותר טובים ולאנדרו קאסטז'אנוס הציל את מדיין לא פעם ולא פעמיים, אבל מצד שני מיז'ונאריוס קיעבלה פנדל שלא הגיע לה. הכחולים עלו ראשונים ליתרון בדקה ה-4 משער נהדר של האריסון אוטאלבארו, אבל תוך רבע שעה מדיין הפכה את התוצאה משערים של מחייה (9) ושער מצויין שלמרקו פרס (20). בחצי הראשון מדיין עוד תקפה, אבל בחצי השני מיז'ונאריוס לקחה א השליטה והצליחה להשוות בדקה ה-48, לאחר שדאירו מורנו הפיל עצמו ברחבה והשופט קנה זאת. וואסון רנטריה כבש מהנקודה הלבנה וחילק את הנקודות בין הקבוצות, אחרי שקאסטז'אנוס בהופעה מצויינת ב-10 הדקות האחרונות, שמר על התיקו של מדיין.


    טבלאות רלוונטיות
     
  3. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    כמה ידיעות:

    :aa1: - דפורטס קינדיו ספגה עונש כבד בדמות הפסד טכני, שני משחקי בית ללא קהל וקנס של 14 אלף דולר בגין התפרצות אוהדיה למגרש בתיקו 0-0 מול קוקוטה. שתי הקבוצות, שנמצאות בדו קרב על ההישרדות בליגה, סיפקו משחק משעמם וקינדיו הגדילה לעשות עם החמצת פנדל בדקה ה-80, מה שגרם לקהל לפרוץ למגרש ולנסות להוציע זעמם על השחקנים המקומיים. קוקוטה לפיכך זוכה בשלוש הנקודות בתוצאה מן ההפקר, בעוד שקינדיו עמוק בבוץ.

    :aa1: - אתלטיקו נאסיונל מחתימה את המגן הימני, דניאל בוקאנגרה מאינדפנדיינטה מדיין. לאור הצורך במגן ימני טבעי נוסף מלבד קאז'ה עקב ריבוי המשחקים, ההחתמה בהחלט מתבקשת. נאסיונל מנסה גם להחתים פליימייקר לאחר עזיבתם של מקנלי ומוסקרה, כאשר המאמן אוסוריו כבר אישר שג'יו מורנו ואלדו לאאו ראמירס סירבו לחזור ושמועה האחרונה דוברה על כך שנאסיונל הציעה חוזה לפרואני, ריינאלדו קרוסאדו, אבל השכר כנראה לא לשביעות רצונו והעניין ככל הנראה לא ייצא לפועל.

    :aa1: - אונסה קאלדאס מחתימה שני ארגנטינאים לאור הפתיחה הגרועה שלה שכוללת שני הפסדים, לראשונה מזה 6 שנים. מדובר על הקשרים מרטין מינאדבינו שמגיע מאתלטיקו בראון ופטריסיו פאבלו פרס שמגיע מאתלטיקו פאטרונאטו והשתייך לסגל של ארגנטינה הצעירה שזכתה במונדיאליטו ב-2005 עם מסי בהרכב. (אליאס, רשמים על החבר'ה?)

    :aa1: - סגנית האלופה, אינדפנדיינטה סנטה פה, גם היא עם פתיחה לא מרשימה וגם היא ממשיכה להחתים שחקנים. הפעם מדובר על החלוץ חואן פרננדו קאיסדו, שלא הרשיםפ אשתקד במדי אינדפנדיינטה הארגנטינאית, אבל מדובר על חלוץ צעיר וכישרוני, שלעניות דעתי טוב יותר מכל השלושה שמשחקים כיום בקבוצה. סנטה פה איבדה כאמור את חלוצה המצטיין, ווילדר מדינה, שעבר לליגה האקואדורית ובעצם עד עכשיו החלוצים שלה לא ממש עושים את העבודה. קאיסדו יכול להיות פיתרון מצויין, השאלה באיזה כושר הוא יגיע. חיזוק נוסף שעשוי להגיע הוא הקשר חוליאן גיז'רמו, ששיחק בטורניר האחרון באינדפנדיינטה מדיין והשתייך בעברו לנבחרת הצעירה של קולומביה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏7/8/13
  4. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    פטריסיו פרס אכן היה שחקן מבטיח בעבר, אבל הקריירה לא התרוממה וכמו הרבה שחקנים ארגנטינאים מוכשרים מהר מאוד הוא מצא את עצמו ברמות נמוכות מאלו שצפו לו לשחק. הגיע אפילו לאוסטרליה. יש לו הברקות עדיין, אבל הוא חסר את הפיזיות הדרושה לכדורגל מקצועי (פיזית ומבחינת הגישה) ולרוב די פרווה. כמו כל עושה משחק ארגנטינאי שלא מממש את הפוטנציאל שהדביקו לו, לא הייתי פוסל הצלחה בקולומביה http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/wink.Xxx

    את השחקן השני אני לא מכיר באמת, הבנתי שמדובר בקשר התקפי, אבל שמעתי את השם שלו מכיוון שהייתה לו עונה מצוינת בליגה השלישית שנה שעברה. מעבר לכך שמדובר בליגה השלישית, מבדיקה אינטרנטית מצאתי שהוא גם לא היה הרכב קבוע. אבל שוב, הייתה לו עונה מצוינת ושמעתי דיבורים עליו פה ושם.


    ארגנטינאי נוסף שיצטרף לליגה הוא הקשר הימני-מרכזי של אול בויס עמנואל פראה שסוגר בג'וניור. אל טוקו היה מועמד בעבר להפועל ת"א ואני די המלצתי עליו אז, אני חושב שהוא מתאים לליגה הישראלית יופי, שחקן דינמי שמשחק אגרסיבי ומאוד פעיל בשני צידי המגרש. יכול לשחק באגף וגם כקשר מרכזי ויש לו הברקות פה ושם, למרות שהטכניקה והפעולה האחרונה זה לא הצד החזק.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏9/8/13
  5. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    פטריסיו צפוי לשחק בשבת עם קאלדאס מול קינדיו.

    כן, קראתי על פראה...לדעתי עושים שם טעות בג'וניור, יותר מדי קשרים בשביל קבוצה שמשחקת רק בליגה המקומית. מה גם שאני לא רואה אותו פותח בינתיים בהרכב כשיש לפניו את אדווין קארדונה, טרסור מורנו ומייקל אורטגה, אבל לך תדע.
     
  6. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    לא חושב שפראה מיועד להתחרות על דקות עם אלו שציינת, הוא יותר הגנתי מהם בסגנון שלו. אבל כן, הוא לא איזה שם גדול שמגיע לשדרג את הקבוצה בצורה משמעותית, יותר פועל אפור (לא שחור אמנם) שיכול לתרום לא מעט אם יתחבר.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏9/8/13
  7. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    יצא לי לראות את המשחק של קוקוטה ופאטריוטאס בחנרל סאנטאנדר, משחק על 6 נקודות מה שנקרא, של שתי קבוצות שנאבקות נגד הירידה וקוקוטה אוכלת כאן אגרוף לפרצוף עם הפסד ביתי מאוד כואב של 2-3 ועוד בדקה האחרונה. זה היה יותר משחק שכונתי אבל עם קצת וגולים, ככה שאין מה להתלונן ופאטריוטאס קוטעת רצף של 21 משחקים ללא ניצחון, דווקא במגרש לא פשוט כמו זה של קוקוטה. פאטריוטאס היא לא קבוצה מרשימה, אבל יש לה רביעייה קדמית שכוללת את הקשרים ג'ונתן אסטראדה והאורוגואי טאנקרדי ובחוד יש את החלוץ האורוגואי, מקסימיליאנו בריטו ולצידו דאנילו מורנו אספרייה, שלא קיבל צ'אנסים בסנטה פה, אבל בפאטריוטאס הוא מראה את הפוטנציאל שלו עד עכשיו והלילה כבש גולאסו בדקה האחרונה כדי לתת שלוש נקודות יקרות מאוד לאורחים. לאפונטה וקוקוטה יש לא מעט עבודה כדי להמנע מירידה בסוף השנה.
     
  8. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    מחזור מס. 3



    אנביגאדו-מיז'ונאריוס 1-2
    הכחולים לא מצליחים להתאושש מפתיחת הליגה הלא מוצלחת שלהם ועדיין מחפשים את הניצחון הראשון לאחר שלושה מחזורים. אנביגאדו לעומתם, משיגה ניצחון חשוב מאוד לאחר שני הפסדים כדי לעצור את כדור השלג כבר בפתיחת הליגה. פיידר בורבאנו בדקה ה-27 כבש ראשון לאורחים, לפני שמאייר קאנדלו בגולאסו מכדור חופשי הישווה בדקה ה-73. אנביגאדו השיגה בדרמטיות את שער הניצחון בדקה ה-89, כאשר קיבלה פנדל מעורר מחלוקת בטענה לנגיעת יד (שאכן היתה, אך לא ברור עם מכוונת) של מריו גונסאלס, פנדל אותו ניצל מתיאו אוריבה לכבוש את שער הניצחון.

    בויאקה צ'יקו-ג'וניור באראנקייה 1-1
    ג'וניור הרסה לעצמה את המאזן המושלם לאחר שלא הצליחה לנצח בטונחה למרות שהיו לה את ההזדמנויות לכך. ג'וניור הצליחה לעלות ליתרון בדקה ה-34 בשער של אדווין קארדונה, אבל צ'יקו הצליחה להשוות בדקה ה-57 אחרי כיסוי גרוע של שחקני ג'וניור, שאיפשרו לג'וני מוסטאסייה להשוות את התוצאה ולקבוע את תוצאת הסיום, למרות שלפני כן יכול היה אדיסון טולוסה להקנות לג'וניור 3 נקודות, אבל הכדור שלו פגע בקורה.

    אתלטיקו הוילה-דפורטס קינדיו 1-1
    שתי הקבוצות נפגשו לקרב תחתית ללא קהל, עקב העונש שספגה הוילה לאחר המחזור הראשון וסיימו בתיקו שרע מאוד לשתי הקבוצות. מריו לגיסאמון העלה את המקומיים ליתרון בדקה ה-37, קינדיו הצליחה להשוות דקותיים מאוחר יותר ע"י חואן אלחנדרו גונסאלס, שגם קבע את תוצאת המשחק.

    אינדפנדיינטה מדיין-לה אקידד 1-2
    מדיין משיגה ניצחון חשוב מאוד, ראשון בטורניר, אבל גם זה הלך ממש קשה והקבוצה לא היתה רחוקה מלהפסיד. מחצית ראשונה טובה של האדומים מול הרכב חסר של לה אקידד, ראה את המקומיים עולים ליתרון בדקה ה-12 מכדור חופשי מצויין של ג'יובאני הרננדס. האדומים לא ניצלו את היתרו ןשלהם לשערים נוספים בחצי הראשון ושילמו ביוקר כאשר סטאלין מוטה ו-ווילסון מורלו נכנסו במחצית השניה בשורות האורחים, שגם התחילו לשחק. בדקה ה-60 הוכשל מורלו ברחבה ע"י פרטוס שגם קיבל צהוב ומורלו בעצמו בעט את הפנדל פנימה. 7 דקות מאוחר יותר פרטוס ראה צהוב שני ואדום, לה אקידד השתלטה על המשחק והגיעה למצבים, אבל לא הצליחה לכבוש. ודווקא ברגע הפחות טוב שלה, יצאה מדיין למתפרצת שבסיומה הגיע מבצע נאה של קאנו הארגנטינאי, שהכניע את נובואה ונתן 3 נקודות יקרות למדיין.

    אינדפנדיינטה סנטה פה-איטאגואי 1-2
    סנטה פה היתה בלחץ לא קטן אחרי שני מחזורים ללא ניצחון ומולה עמדה איטאגואי עם 100% הצלחה בכל המסגרות. האורחים היו אלו שגם חגגו ראשונים עם פנדל מוצלח של חורחה אגירה בדקה ה-47, יתרון שהחזיק בדיו מעמד 4 דקות, עד שסנטה פה הישוותה תודות לשער עצמי של חביאר רודריגס. בדקה ה-72 הושלם המהפך, כאשר החלוץ הארגנטינאי של סנטה פה, אל-פולפו גונסאלס, הבקיע את שערו השלישי בשלושה משחקים והוכיח שיש מחליף למדינה. ניצחון ראשון לסגנית האלופה, הפסד ראשון העונה לאיטאגואי.

    אליאנסה פטרולרה-אתלטיקו נאסיונל 2-1
    האלופה רושמת ניצחון חוץ שני בטורניר, 5 ניצחונות חוץ ברציפות ביחד עם סוף הטורניר הקודם (שיא מועדון בטורנירים הקצרים) ועולה למקום הראשון בטבלה. ברפת של פלורידאבלאנקה, רק ככה אפשר לתאר את אתר הבניה שנקרא מגרש ואושר ע"י ההתאחדות הקולומביאנית, נאסיונל ופטרולרה נתנו פייט צמוד בחצי הראשון, בו הובקעו כל השערים. דיאגו אריאס העלה את נאסיונל ליתרון בדקה ה-16, אבל לאחר מספר מצבים, הגיע השיוויון של פטרולרה בדקה ה-32 מרגלי ואלנסיה. המקומיים לא שמחו יותר מדי, כי 3 דקות מאוחר יותר, מבצע אישי גדול של ווילדר גיסאו הסתיים בגולאסו וביתרון 1-2 לנאסיונל, שגם נקבע כתוצאת הסיום. בחצי השני נאסיונל קצת יותר השתלטה על העניינים, אבל שיחקה בהילוך שני שהספיק לשלוש נקודות, פטרולרה מצידה ממשיכה להסתבך בתחתית.

    אונסה קאלדאס-דפורטס טולימה 0-4
    אחריאחת הפתיחות הגרועות שלה בשנים האחרונות שכללה שני הפסדים, קאלדאס ידעה שהיא חייבת לנצח את טולימה כך או כך והיא עשתה זאת בענק. גיבור הערב היה החלוץ הוותיק סרחיו הררה, שכבש צמד בדקת 41 ו-67 ואילו את ההשפלה חתמו קלמנטה פאלאסיוס בדקה ה-85 וקרלוס רובלס בדקה ה-90, 0-4 כואב מאוד לטולימה, שנשארה ב-10 שחקנים בדקה ה-27 לאחר שנוגרה הורחק בשני צהובים ושרושמת את הפסד הבכורה שלה.

    דפורטיבו פאסטו-דפורטיבו קאלי 1-1
    פאסטו וקאלי נפרדו בתיקו שהוא יותר טוב עבור הירוקים של קאלי, שמוציאים נקודה במגרש לא פשוט ועולים למקום הרביעי בטבלה. ויקטור סאפאטה היה זה שהעלה את פאסטו ליתרון בדקה ה-25 מהנקודה הלבנה, אבל הבלם של קאלי, דיאגו אמאייה, היה זה שהישווה בדקה ה-27 לאחר הגבהה של האריסון מוחיקה. פאסטו עם מספר נקודות זהה לזה של קאלי, ממוקמת שמינית.

    קוקוטה דפורטיבו-פאטריוטאס 3-2
    ניצחון דרמטי וסופר חשוב לפאטריוטאס בחוץ על קוקוטה, במשחק שכונתי ומהנה. ארבעת השחקנים המצטיינים של האורחים היו הקשרים אסטראדה וטאנקרדי וכן החלוצים בריטו ואספרייה, שדאגו להעלות את הקבוצה ליתרון 0-1 בדקה ה-16 משער של בריטו האורוגואי, אבל עד ההפסקה דאגה קוקוטה להקפיץ את האוהדים כאשר הפכה את התוצאה בדקות 22 (חיימה קורדובה בנגיחה) וממש על סף ההפסקה, כאשר רודריגו סוריה הארגנטינאי כבש. בתחילת החצי השני הגיע שיוויון מהר של פאטריוטאס משער של טאנקרדי ודאנילו אספרייה כאמור חתם את תוצאת המשחק עם גולאסו בדקה ה-82, שנותן ממש טיפת חמצן לפאטריוטאס בטבלת הממוצעים ומוריד את קוקוטה למקום האחרון.
     
  9. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    עם כל הכבוד לגונסאלס, עומאר פרס חוזר לשחק אחרי המנוחה שקיבל והופ סנטה פה מנצחת... שחקן נהדר, אבל החלק הקדמי יותר מדי תלוי בו.
     
  10. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    חלק מהעולות לרבע גמר הגביע הקולומביאני נקבעו הלילה, כאשר מיז'ונאריוס, טולימה, דפורטיבו קאלי ודפורטס קינדיו הצליחו להעפיל בתום משחקי הגומלין. במוקד המשחקים עמד המשחק המסקרן בבוגוטה, שם היתה צריכה מיז'ונאריוס למחוק פיגור של שני שערים מול ג'וניור באראנקייה וגם עשתה זאת, עם ניתחון של 0-2 ובדו קרב הפנדלים, היו אלו הכחולים מבוגוטה שחגגו.

    גם דפורטיבו קאלי הצליחה להעפיל בזכות דו קרב פנדלים, היא עשתה זאת על חשבונה של אוניון מגדאלנה מהליגה השניה לאחר תיקו 1-1 בשני המשחקים ובפנדלים ניצחו הירוקים 2-3.

    דפורטס קינדיו עשתה את ההפתעה של הסיבוב עד כה, כאשר סיימה בבית ב1-1 עם אינדפנדיינטה מדיין, אבל עלתה לשלב הבא בעקבות ניצחון החוץ 0-2 בשבוע שעבר.

    טולימה עלתה לשלב הבא לאחר 2-2 בבית ובזכות ניצחון החוץ 1-2 על בויאקה צ'יקו.

    אנחנו עם משחק מצויין בפאסטו וניצחון 0-3 (צמד לפרננדו אוריבה ושער לאלקין קאז'ה) במשחק הראשון וככל הנראה הבטחת המקום ברבע הגמר, בדרך להגנה על התואר. ההרכב שעלה היה ההרכב השני, למרות שאוסוריו גם ככה משתמש המון ברוטציות שלו. הגומלין ייערך ככל הנראה לפרוטוקול ב-4 לספטמבר.
     
  11. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    אליאס, כמו שזה נראה, כנראה שוואסון משלם על היכולת החלשה ומנגד אריק מורנו יתוגמל על היכולת הטובה בגביע ויפתח הלילה לראשונה עם דאירו במשחק מול קאלדאס. לזכותו של הרנאן טורס ייאמר שהוא מהמאמנים הבודדים שבאמת נותנים את הצ'אנס למורנו ואריק מצידו לא מאכזב בפעמים שהוא מקבל את הצ'אנס. בקצב הזה, וואסון יכול להסתכל בדאגה מהספסל.
     
  12. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    עדיף להם שוואסון יסתכל מהספסל, כי שהוא במגרש הוא מסתכל על המהלכים מעמדה של אופסייד...

    וברצינות, שניהם טובים וההחלטה צריכה להתקבל לפי כושר בזמן נתון לדעתי. אני הייתי מעדיף את מורנו באופן כללי בגלל הגיל ופוטנציאל השיפור והרווח הכלכלי, אבל מקצועית הפערים קטנים מאוד.
     
  13. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    מחצית שניה פנטסטית שלנו מקנה לנו ניצחון חוץ 0-4 מול איטאגואי במגרש לא פשוט ובסה"כ ניצחון שמיני ברציפות בחוץ בכל המסגרות! http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/eusa_clap.Xxx שיא מועדון כמובן...

    אוסוריו המשיך עם הרוטציות, והמשיך עם שיטת שלושת הבלמים שעובדת לו מצויין מאז הפלייאוף. סה"כ היינו הקבוצה היותר טובה בחצי הראשון, אבל לא השכלנו לכבוש. בחצי השני עלינו כבר יותר חדשים, ואלוי ומחייה עשו עבודה גדולה במרכז השדה כשבלמו את התקפות המארחים פעם אחר פעם וקארדנאס שוב הוכיח שלא צריך פליימייקר מבחו., צריך פשוט לסמוך עליו. ניצחון גדול וראשות הטבלה שלנו גם אחרי המחזור הרביעי.
     
  14. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    קורבן ראשון בין המאמנים. אלבארו אפונטה, מאמנה של קוקוטה, משיג נקודה מתוך 12 אפשריות, מסבך את קוקוטה בטבלת הממוצעים ונפרד מהתפקיד. יחליף אותו האורוגואי בן ה-60, חוליו ססאר גונסאלס, שגם היה עוזרו של טאבארס בנבחרת הסלסטה וגם אימן כמה קבוצות במרכז אמריקה.
     
  15. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    רק חמישה מתוך תשעה משחקים של המחזור החמישי שוחקו, כאשר הארבעה הנותרים יושלמו ב-7-8 בספטמבר, אבל הכל היה שווה בשביל המספרת המדהימה הזו:


    סנטה פה מנצחת את פאטריוטאס במשחק לא פשוט 1-2, כאשר כוכב המשחק היה החלוץ הארגנטינאי, סילביו אל-פולפו גונסאלס, לא אחר מאשר חלוצה המצטיין של פאטריוטאס בטורניר האחרון. אז הצמד שלו מול קבוצתו הקודמת היה שווה לסנטה פה 3 נקודות, אבל מה תגידו על השער הראשון שלו? מספרת מדהימה! פאטריוטאס עוד הישוותה לפני ההפסקה בפנדל מוצדק של אבימילת ריבאס, אבל השילוב הארגנטינאי של סנטה פה עבד שוב פעם, כשעומאר פרס השאיר כדור נהדר לגונסאלס שכבש את השני והעלה את מאזנו ל-5 שערים ב-5 משחקים. ווילדר מי?

    שערים יפים נכבשו גם בפולידפורטיבו סור, שם

    הביסה אינדפנדיינטה מדיין את אנביגאדו המקומית 0-4, כשמרקו פרס וחרמן קאנו כובשים גולאסוס (הארגנטינאי כבש צמד) והמגן מוסקרה חותם את הסיפור. ניצחון לא קל במגרש לא פשוט וזה מגיע בזמן אחרי ההפסד המביך בתחילת השבוע של מדיין בבית לפטרולרה.

    עוד קבוצה שהתאוששה מהפסד ביתי בתחילת השבוע היא ג'וניור באראנקייה, שהביסה בחוץ את קוקוטה 1-5 וסיבכה אותה לחלוטין בתחתית. קוקוטה לראשונה ללא המאמן אפונטה שפוטר, הבינה שכנראה לא הוא היה הבעיה ואחרי שעלתה ליתרון מרגלי הבלם לואיס פאז'ארס בדקה ה-17, נכנעה להצגה של האורחים בראשותו של הקשר הכישרוני, אדווין קארדונה. הקשר בן ה-20 הראה כמה כדורגל יש לו ברגליים, כאשר כבש שני גולאסוס ובישל עוד שער, לא כולל כדור אחד לקורה ועוד כמה מהלכים יפים שיכלו להסתיים בבישולים, אילולא החמצות מסמרות שיער של לואיס קרלוס רואיס. מייקל אוטגה גם חזר לקולומביה מגרמניה עם שער בכורה סוף סוף והקשר האחורי, ג'רסון קןרדןבה, סגר את הסיפור בדקה ה-79. ג'וניור בלי חלוץ נורמלי בסגל למעט טולוסה, פותחת טוב את הליגה והיא כבר במקום השלישי, למרות ביקורות על המשחק ההגנתי של המאמן לופס, למרות שאתמול זה היה נראה אחרת לגמרי, אבל חייבים גם להודות שקוקוטה היא באמת במשבר. הרוחינגרוס במקום האחרון בטבלת הממוצעים עם 2 נקודות פחות מקינדיו, לה גם משחק חסר ואם הם לא יתעוררו מוקדם, בעונה הבאה הם ינדדו למגרשי הפרימרה B.

    אתלטיקו הוילה ניצלה את המגרש המזעזע שלה כדי לנצח את דפורטיבו קאלי 0-1 והנחיל לחניכיו של לאונל אלבארס את הפסדם הראשון העונה. כדור לא קשה שבעט לגיסאמון בדקה ה-20, פגע בגבשושית והיטעה את מונדראגון כדי לחדור פנימה. המשחק היה משעמם ברובו, ללא הזדמנויות של ממש בשני הצדדים ובסיום ניצחון מאוד חשוב להוילה.

    הלילה יתמודדו אונסה קאלדאס ולה אקידד במאניסאלס.

    הטבלה

    ------------------------

    הבלם בן ה-30, חוסה חוליאן דה לה קואסטה, חוזר לקולומביה לאחר 10 שנים בליגה הספרדית (ראשונה ושניה) ויצטרף לאינדפנדיינטה סנטה פה, שתהיה קבוצתו הקולומביאנית השניה אחרי אתלטיקו נאסיונל, שבה החל את הקריירה וממנה עזב לספרד. בזמנו היה אחד הבלמים הטובים בליגה למרות שהיה צעיר, היה קפטן הנבחרת הצעירה שזכתה במקום השלישי במונדיאליטו ב-2003 וסה"כ עשה קריירה לא רעה בכלל בקאדיס, ואייאדוליד ואלבאסטה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏23/8/13