מילאן 2013/14 :: העונה נפתחה בצליעה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י Fratelli d'Italia, ‏20/7/13.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. ג'ורדן לאב אגדה משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/10/04
    הודעות:
    10,327
    לייקים שהתקבלו:
    2,033
    אתם לא לוקחים בחשבון את ההחתמה של באלוטלי שמשמעותית יותר מכמעט כל ההחתמות של שאר היריבות שלנו יחדיו. אתם מסתכלים על העונה שעברה כמדד למה שאנחנו שווים וזה מטעה, כי מילאן של אמצע נובמבר והלאה זאת לא מילאן של תחילת העונה. מילאן של תחילת העונה שעברה לא אמורה להופיע לעונה הנוכחית (תחזית הגיונית אם בוחנים את הסיבות לקריסה של תחילת העונה שעברה), מה שאומר שאנחנו צריכים לבחון את שאר הקבוצות מול מילאן שצברה נקודות בקצב שצברה מנובמבר.

    בוא אני אדגים. ניקח את ההפסד הביתי לפיורנטינה (מחזור 12) שהיה בו זמנית גם שיא המשבר וגם סופו. בוא נבחן כמה נקודות צברה כל קבוצה מהמחזור שאחריו ואילך (רק קבוצות צמרת):

    58 מילאן
    56 יובה
    52 נאפולי
    51 אודינזה
    46 ויולה
    45 רומא
    39 לאציו
    27 אינטר

    12 נקודות יותר מפיורנטינה. זה ההפרש האמיתי בין הקבוצות טרום המרקאטו הנוכחי. גומז, רוסי ואיליצ'יץ' (מינוס יובטיץ') שמים אותם "הרבה" מעלינו? תעשו לי טובה.
     
  2. Rossolevy Member

    הצטרף ב:
    ‏28/12/10
    הודעות:
    259
    לייקים שהתקבלו:
    0
    משפט אמיתי ונכון כשמסתכלים לעומק על מצבו של כל שחקן בכלל ועל הקבוצה בפרט.
    נתחיל עם גומז. אין יותר מדי מה להגיד חוץ מחיזוק רציני לחוד. חלוץ רחבה קלאסי שרק צריך כדור באזור ה16 מטרים והוא ידאג להפוך את זה לגול.
    רוסי שחקן מפוצץ בכשרון. הבעיה הגדולה היא שהוא לא ראה מגרש משהו כמו כמעט שנתיים. אני לא יודע אם באמת הוא יוכל לחזור לגמרי מהפציעה וגם אם כן לממש את כל היכולת שלו מהעבר. אם ההימור יצליח, ויולה קיבלו מחליף ראוי אם לא שווה ליובטיץ' שיוכל להשתלב נפלא מתחת לגומז. אם לא, אז המסע אחרי היובטיץ' החדש יתחיל שוב.
    ונעבור לאיליצ'יץ'. לא שתפסתי ממנו יותר מדי בתור שחקן טופ באירופה ולא שחשבתי שהוא יהיה כזה. הוא הגיע בתור סתם שחקן אז לפאלרמו והפך להפתעת העונה לפני שלוש עונות אם אני לא טועה. אחר כך באה עונה נוראית והעונה האחרונה הייתה בסדר. בקשר לחיזוק רציני לקבוצה? אולי חיזוק לספסל כי אני באמת לא תופס ממנו יותר מדי. תמיד יכול להתרחש מצב שבו הוא מתחיל להפגיז הופעות אבל עד שלא יראה את זה באירופה (שכן זהו המבחן האמיתי עכשיו) אני אמשיך לא להתלהב ממנו.

    ושוב אם מסתכלים על המצב כרגע, החיזוק העיקרי של פיורנטינה תלוי לדעתי בעיקר בחזרה של רוסי והשותפות שלו עם גומז. גומז ימשיך לספק את הסחורה איתו או בלעדיו אבל כל המוסיף הרי זה משובח.
     
  3. Milanista3 Member

    הצטרף ב:
    ‏18/7/08
    הודעות:
    622
    לייקים שהתקבלו:
    13
    מסכים ב100%. אבל צריך גם לקחת בחשבון שבחלק גדול יחסית מהמשחקים האלה לא נראינו טוב.
     
  4. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,312
    לייקים שהתקבלו:
    6,336
    גבר, אתה באמת כותב מעולה אבל אתה לא אוהד מילאן מאתמול. אתה כבר אמור מזמן להבין ולהשלים עם זה שגם אם זה המהלך הכי טריוויאלי ומתבקש בעולם, גליאני לא יעשה אותו. אתה אמור לדעת שגליאני לא ימכור/ישחרר שלושה שחקנים בינוניים/מאכזבים כדי להביא פוטנציאל כמו אריקסן, שנמצא רגע לפני הפריצה הגדולה שאחריה הוא כבר יעלה הרבה יותר ממה שאנחנו יכולים לשלם. הוא מרחרח אצל קאקה, חושב על החוזה הנגמר של הונדה, יביא אולי איזה כוכב בכאילו שנכשל בקבוצה גדולה אחרת ואחרי שכל זה כצפוי לא יביא אותנו לשום מקום, ברלוסקוני יפיל את כל הכישלון על המאמן וגליאני ישחק אותה השוטר הטוב. בינתיים קיבלת את המושאל הבא לקטאניה/סאסואולו/אמפולי בדמות הבלם הקולומביאני החביב. מה שרצית, לא?


    האמת העצובה. זוכר את דיון הפנטזיות מפורום האוהדים של מילאן (ז?ל?)? שם נראה לי כמו המקום המתאים לדבר על אריקסן.

    ואת הכי חשוב שכחתי - שאפו לנאור על הכתיבה!
     
    נערך לאחרונה ב: ‏23/7/13
  5. Milanista Member

    הצטרף ב:
    ‏10/12/10
    הודעות:
    404
    לייקים שהתקבלו:
    57
    מין:
    זכר
  6. Yiftach Member

    הצטרף ב:
    ‏14/5/12
    הודעות:
    263
    לייקים שהתקבלו:
    10
  7. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,312
    לייקים שהתקבלו:
    6,336
    זו הדרך למה? מה המטרה שלך? לקחת אליפות? שכח מזה. להגיע לחצי גמר האלופות? אולי, תלוי בהגרלות שתקבל. לסיים בין 3 הראשונות בליגה? לגמרי אפשרי עם הסגל הקיים. אם אלגרי ייקח ברצינות את הגביע, אפשר לפנטז גם על זה.
     
  8. eran.m Member

    הצטרף ב:
    ‏16/3/08
    הודעות:
    499
    לייקים שהתקבלו:
    11
    מין:
    זכר
    אני דווקא דיי מרוצה מהפעילות או יותר נכון מהחוסר פעיליות שלנו במארקטו, מפני שכולנו יודעים שאם תהיה איזושהי פעילות היא תביא עימה בד"כ סמרטוטים-אפסים שלא מתאימים למועדון, כמו שהורגלנו לא מעט בשנים האחרנות.

    לא שאני אתנגד לאריקסון מאייאקס ולבחור מהבלקן שחתם בפיורנטינה או הבחור השני מהבלקן שבדרך לעזוב את הויולה, אבל אם לומר את האמת רק מרכז ההגנה שלנו זקוק לשחקנים, בשאר העמדות אנחנו דיי בסדר, כך שאין צורך להיכנס להיסטרייה, יש שחקנים צעירים שיקבלו ככל הנראה עוד יותר קרדיט בהרכב כגון : כריסטנטנה, וסאפרונה ואני לא ממהר לשים X על נוצ'ינו ופרינס, התקווה הכי גדולה שלי היא שגליאני יביא איזה מישהו ( בעדיפות לשני שחקנים ) למרכז ההגנה, אבל הבעייה היא שלא נשמע אף הגה בנושא הזה...

    נ.ב : הדבר אולי הכי טוב שיכול לצאת בעונה הזו הוא אולי איזושהי התקדמות בעניין האיצטדיון הפרטי למועדון, כי בעוד לא מעט שנים ( כבר העונה יש ליובנטוס משהו בין 35-40 מיליון אירו בהכנסות ממהאיצטדיון ) זה יראה כמו המרדף של הקבוצות כדורסל בארץ אחרי מכבי תל-אביב...
     
    נערך לאחרונה ב: ‏26/7/13
  9. Fratelli d'Italia משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏21/8/09
    הודעות:
    6,142
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בגביע טים דה-יונג נראה די טוב ועושה רושם שהוא שם את הפציעה מאחוריו. לדעתי מדובר בסוג של רכש וחיזוק לקישור, אך בוודאי שגם להגנה. בלם בכיר כנראה שלא יגיע, ולכן חשוב מאוד שיהיה לנו גרזן כמו ההולנדי מלפני ההגנה. בתחילת העונה האחרונה, כשמצב הקבוצה היה עגום, הוא היה בין נקודות האור הבודדות, עד שכמובן נפצע נגד טורינו בסמוך לשנה האזרחית החדשה.

    אם כבר מדברים על ההגנה, הצורך בשוער חדש בין הקורות די נזנח. אביאטי כבר לא יציב וקשה לדעת מה נקבל ממנו בעונה הקרובה. עם כל החיבה אליו, אני מקווה מאוד שזאת תהיה עונתו האחרונה בהרכב.

    בנוגע להונדה, מילאן וצסק"א עומדות על שלהן וניסיונותיה של מילאן להשיג את היפני יימשכו עד סוף אוגוסט.

    דידאק וילה הושאל לבטיס.
     
  10. yonmu Member

    הצטרף ב:
    ‏28/6/07
    הודעות:
    10,181
    לייקים שהתקבלו:
    2,554
    הקישור כבר עכשיו נראה טוב - מונטוליבו נהיה דומיננטי יותר ויותר ככל שהעונה התקדמה, דה יונג המעולה חוזר, פולי מגיע. בנוסף אליהם גם מונטארי היה טוב בעונה שעברה, ואולי נוצ'רינו יפתיע לטובה ויחזור ליכולת מעונת האליפות ואולי גם כריסטנטה יתגלה כשחקן רציני.
    השאלה היא מי יחבר בין הקישור להתקפה - הסתמכות על בואטנג הלא יציב ועמנואלסון הבינוני?

    בהגנה אני כבר לא מאמין שנראה בלם בכיר יותר מהצמד מקסס-זפאטה. מלבדם יש לנו שלושה בלמים (ורגארה, בונרה וזקארדו), ככה שאם מגיע חדש צריך וכדאי לוותר על אחד מהשלושה (זקארדו).
     
  11. Fratelli d'Italia משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏21/8/09
    הודעות:
    6,142
    לייקים שהתקבלו:
    0
    וספונארה כמובן במידה ויפתיע לטובה/ בואטנג ימשיך לזייף.
     
  12. Fratelli d'Italia משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏21/8/09
    הודעות:
    6,142
    לייקים שהתקבלו:
    0
    פציעתו של רוביניו אתמול מתחילה להדאיג את ראשי המועדון (אותי בכלל לא), כאשר לפי ההערכות הוא ייעדר למספר שבועות ולא ישתתף במוקדמות הצ'מפיונס. במידה והברזילאי יושבת לתקופה ממושכת, יחודשו הניסיונות לצרף ממלא מקום כששמו של אדם לייאיץ' שוב נקשר אלינו.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏28/7/13
  13. yonmu Member

    הצטרף ב:
    ‏28/6/07
    הודעות:
    10,181
    לייקים שהתקבלו:
    2,554
    בשביל מה? פטאנייה עושה רושם של אחלה חלוץ חמישי.
     
  14. Fratelli d'Italia משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏21/8/09
    הודעות:
    6,142
    לייקים שהתקבלו:
    0
    פטאניה עד כה אמנם הראה המון התלהבות ונלחם ללא הרף, אבל לדעתי הוא צריך עוד זמן בקבוצה קטנה כדי לצבור ניסיון. כשפאציני עדיין פצוע וניאנג הוא לא מי שיספק שערים, אנחנו נמצאים בבעיה קשה בהתקפה.

    רשת סקיי טוענת שסוכמו התנאים האישיים עם מתיאס סילבסטרה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏28/7/13
  15. Nesta Warden of Milano היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏9/1/03
    הודעות:
    15,930
    לייקים שהתקבלו:
    174
    מין:
    זכר
    סילבסטרה הוא רכישת פאניקה. אני נגד. ושסילביו בחייאת יוציא מהכיס בבקשה עוד איזה 2 מיליון ויסגור את הסיפור עם הונדה. יש לי פלאשבקים רעים לקיץ שעבר וחארטת מיסטר X שלהם.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.