מחזור 4: מכבי ת"א 1-1 ב"ש, בית"ר 2-3 בני יהודה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Alvaro Recoba, ‏16/9/04.

  1. Alvaro Recoba משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏12/6/03
    הודעות:
    12,566
    לייקים שהתקבלו:
    0
    משחקי המחזור ה-4 בליגת העל יסדרו משחק בית לא קל לשתי הנציגות האירופאיות הבכירות, כשמכבי ת"א תארח אחרי ההפסד לבאירן מינכן את הפועל ב"ש, ומכבי חיפה תארח את הפועל ת"א אחרי ה 1 - 0 על דניפרו. סכנין תצא לפ"ת נגד הפועל ויהיה גם דרבי של העולות החדשות לליגת העל:
    נצרת עילית - הפועל חיפה (שבת, 15:00, נצרת עילית) שופט: מנשה משיח
    מ.ס. אשדוד - מכבי פ"ת (שבת, 16:55*, הי"א באשדוד) שופט: לירן ליאני
    מכבי ת"א - הפועל ב"ש (שבת, 18:50, בלומפילד) שופט: ערן פרוסט
    בית"ר ירושלים - בני יהודה (שבת, 20:45, טדי) שופט: חיים יעקוב
    מכבי חיפה - הפועל ת"א (ראשון, 20:35, קריית אליעזר) שופט: מאיר לוי
    הפועל פ"ת - בני סכנין (שני, 20:00, פ"ת) שופט: איתן תבריזי

    *- מה לכל הרוחות השעה הזו?! לא יכלו לעשות את זה 17:00?
    לגבי שיבוצי השופטים, שימו לב שעוד מחזור איל צור לא מקבל משחק לאחר השגיאות במשחק בין בית"ר להפועל ת"א.

    נצרת עילית - הפועל חיפה (שבת, 15:00, נצרת עילית):
    דרבי העולות החדשות, הביתית שלא כל כך מצליחה בליגה עם נקודה משלושה משחקים, והפסד לפני שבוע למכבי חיפה 3-1, מול זו שהצליחה מעט יותר עם ניצחון על סכנין ושני הפסדים כולל בשבוע שעבר בוסרמיל.
    זו ההזדמנות הכי טובה לנצרת עילית, בבית, מול קבוצה שפחות או יותר ברמה שלה, להשיג ניצחון ראשון ו-3 נקודות קריטיות להישארות בליגה. למעשה, אם בנצרת עילית עושים רשימה של משחקים שבהם הם חייבים לקחת נקודות, זה ודאי נמצא בראש הרשימה. אין משחק שבו נצרת עילית "פייבוריטית יותר".
    הפועל חיפה מצד שני, מעודדת לאחר שנעשה צעד משמעותי השבוע לקראת רכישתה באופן רשמי ע"י יואב כץ. נוסף על כך, גם בהפועל חיפה רואים את המשחק מול נצרת עילית כמשחק שבו הם חייבים לקחת את הנקודות בשביל הישארות, ואצלם המשחק מדורג שני ב"טבלת המשחקים שצריכים לנצח בהם" מיד אחרי המשחק הביתי נגד נצרת עילית בסיבוב הבא. הבלם הקונגולזי ויקאלי בגטה חתם בקבוצה ויש סיכוי שישחק כבר בשבת. אין ספק שהפסד יהווה מכה למפסידה ולתקוותיה להישארות, מה שהופך את המשחק לחשוב ביותר כבר בפתיחה. ישפוט במשחק- מנשה משיח.

    עוד פריויו ביממה הקרובה.
     
  2. לילך משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    5,156
    לייקים שהתקבלו:
    0
    זה בגלל השידורים, אם המשחק הראשון ב3, כלומר שעה וחצי+רבע שעה הפסקה, אז ישר הם עוברים להרכבים של המשחק הבא
     
  3. ג'רי בית הלוי Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    5,106
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מ.ס. אשדוד - מכבי פ"ת (שבת, 16:55, הי"א באשדוד) שופט: לירן ליאני
    אשדוד מגיעה למשחק אחרי ניצחון מפתיע(האמנם?) על הפועל ת"א בבלומפילד, ואחרי שכל אנשי הקבוצה נמצאו זכאים אחרי בדיקת פוליגרף. למרות שהניצחון היה אמור להביא את אשדוד מעודדת למשחק, היא רחוקה מלהיות כזאת, אחרי שהתברר ששי הולצמן יעדר למשך שלושה שבועות. ללא הולצמן(שיעדר למעשה רק ממשחק אחד או שניים), יעלה יוסי מזרחי ככל הנראה עם עמיר תורג'מן בהרכב, או עם פליקס אבוקה שתורגל באימון בתור חלוץ מרכזי. הנהלת הקבוצה החליטה לפתוח בקמפיין להחזרת האוהדים למגרשים, ותחלק 2000 כרטיסים בחינם לילדים ובני נוער תושבי העיר.
    פ"ת, שלא שיחקה השבוע בגביע אופ"א עקב ראש השנה(המשחק יתקיים ביום רביעי הבא), אילצה את שחקניה לוותר על חופשת החג, והתאמנה גם היום. גיא לוזון, שמודע לכך שראשם של השחקנים לא ממש נמצא במשחקנים זניחים כגון זה שישוחק בשבת באשדוד, מנסה בכל זאת לגרום לשחקנים להתעסק במשימה החשובה בליגה, ולא לתת להם לסטות לדברים כמו חופשת ראש השנה או המשחק מול הירנביין. במשחק בשבת יחליף את תומר בן יוסף הפצוע, שמראה סימני החלמה מעודדים, שי בנאי, לעומת הזר פטריק וילר שעדיין מחכה להזדמנות שלו. קובי רפואה שנעדר בזמן האחרון עקב פציעה חזר לאימונים, אבל הוא עדיין לא כשיר במאת האחוזים.

    בית"ר ירושלים - בני יהודה (שבת, 20:45, טדי) שופט: חיים יעקב
    בית"ר עדיין לא התאוששה מפסטיבל ארבייטמן, ובשבוע שעבר היא הפסידה בפעם השניה ברציפות, 2-0 למכבי פ"ת. הקבוצה עדיין לא ניצחה העונה(במחזור הראשון היא סיימה בתיקו בקריית אליעזר), ואלי אוחנה מקווה מאוד שעם הרכש ממכבי ת"א, איברהים נדאללה, ועם עופר טלקר שחוזר לשחק, יושג הניצחון הראשון ומאזן הקבוצה יעלה לארבע נקודות. אבירם ברוכיאן, שהחליף את אבי נמני בתקופה שזה היה מורחק, יעלה בהרכב במקום ברק יצחקי. עידן מליחי, שהיה חלש מפתיחת העונה, יפנה את מקומו. בהרמת הכוסית לכבוד ראש השנה קרה מקרה מוזר- המשכורות שולמו. אחד השחקנים התייחס לכך בציניות ואמר "מעניין מה קרה? השנה החדשה באמת השפיעה עליהם - פעם ראשונה מאז שאני כאן שאני מקבל משכורת בזמן".
    בני יהודה פתחה את העונה בצורה טובה למדי, ואלמלא טעות של יניב והבה במשחק מול מכבי ת"א במחזור השני, היא הייתה יכולה להיות היום הקבוצה היחידה עם מאזן מושלם. בשבוע שעבר, אולי בהשראת חזרתו של בן לוז לאחר פציעה ארוכה מאוד, ניצחה הקבוצה את הפועל פ"ת ושלומי ארבייטמן משער של גבריאל לימה, אולם אין זה אומר שבשכונה נחים על זרי הדפנה- לאחר החתמתו של המגן מילוש רוסטנוביץ', מתכוונת הקבוצה להחתים גם חלוץ ישראלי, כנראה אלון מזרחי שישוחרר בקרוב מהפועל ב"ש.

    הפועל פ"ת - בני סכנין (שני, 20:00, פ"ת) שופט: איתן תבריזי
    כן יגיע, לא יגיע, כן מתאמן, לא מתאמן, מה כל הבלאגן סביב שלומי ארבייטמן שינה? הפועל פ"ת המשיכה במגמת הירידה שלה מאז המחזור הראשון, ואחרי התיקו המאופס והמאכזב בדרבי, הפסידה הקבוצה בשבוע שעבר לבני יהודה בבלומפילד 1-0. הקבוצה אמנם לא משחקת רע, אבל משהו צריך להשתנות שם, ופרדי דוד יודע את זה. בטקס הרמת הכוסית לכבוד השנה החדשה בישר ראש עיריית פ"ת בשורה משמחת מאוד- במרץ הקרוב(אם ירצה ה') תתחיל בנייתו של איצטדיון עירוני חדש, שיכיל בין 16 ל-20 אלף מקומות, ויחליף את האורווה המיושנת והמגעילה.
    סכנין, שהפסידה אתמול 2-0 לניוקאסל, פתחה את הליגה בצורה די מאכזבת. אחרי ניצחון מרתק על הפועל ב"ש במחזור הפתיחה, שהושג בעזרתו האדיבה של הרבג סונארה(אדם שבב"ש טענו שהוא שוער כדורגל), לא השיגו חניכיו של אייל לחמן נקודות מול הפועל חיפה ומכבי ת"א, וכרגע הם ממוקמים רק במקום השמיני. במהלך השבוע האחרון הספיק לחמן להתקוטט בערך עם כל אדם אפשרי, כשבמהלך המשחק בשבת הוא רב עם אלון יפת(וגם הורחק על ידיו), ביום ראשון הוא וקלינגר החליפו עקיצות בעיתונים, ושלשום הוא זעם על גראהם סונס שריגל באימון הקבוצה. כעת, אחרי שסכנין השיגה תוצאה מכובדת למדי והראש שלה לא בניוקאסל(הגומלין רק בעוד שבועיים), סכנין אמורה ל"חזור למוטב" ולהוציא לפחות נקודה מהפועל פ"ת.
     
  4. יוגב אסולין Guest

    זה בהחלט משחק שקול של שתי קבוצות שזהות לחלוטין במצב שהם מגיעות למשחק. שתיהם עם סגלים די שווים ושתיהם עלו וכו'. המשחק הזה למרות שעוד מוקדם הוא בהחלט משחק על 6 נקודות. והקבוצה שתנצח פה בעיקר עם זה הפועל חיפה תוכל לנשום לרווחה במחזורים הקרובים.

    נכון לפתיחת עונה לפי דעתי שתי הקבוצות האלה הם לא הכי חלשות בליגה. ממש לא. ואני אפילו מצפה פה למשחק מאוד מעניין וטוב כי יש להם את השחקניםשיכולים לעשות את העבודה. המשחק הולך להיות פתוח של שתי הקבוצות והתקפות שלהם טובות מההגנות ככה שיהיו המון מצבים.

    אני אישית חושב שהפועל תנצח כי היא מעט יותר טובה. ובאה במצב טוב יותר. גם בליגה וגם הרכישה נתן רוח חדשה למועדון.
     
  5. AleX-Del-Piero Member

    הצטרף ב:
    ‏15/12/03
    הודעות:
    252
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מחזור 4-בני יהודה בטדי-הגיע הזמן לנצח משחק העונה הזאת ולחזק את מעמד בית"ר בליגה כי אם בית"ר יוציאו פחות מניצחון אני מתחיל לחשוב שבית"ר מועמדת בטוחה לירידה-בשבת אני רוצה לראות איך ישתלב אנדאלה שחקן ההגנה החדש של הקבוצה ששוחרר ממכבי ת"א בית"ר הייתה צריכה שחקן הגנה טוב ואולי אם אנאדלה טוב יחד עם אינדיו אני מקווה שתהיה יציבות בהגנה.
    כמו שראיתי את ההתנהלות במשחק בפ"ת אני יותר מאוד מודאג דווקא מההתקפה-נימני לא היה קיים,מליקסון לא מפסיק לכדרר ולנסות לשחק לבד אף שחקן התקפה לא נתן משהו מעצמו כדי להבקיע-ליאור אסולין לא מרוכז בחוד ,נגד בני-יהודה זה חייב להיות שונה.
    ואם במקרה שהחלוצים לא מתפקדים קלדיירה שהוא בועט מצויין ממרחקים גדולים וגם בעל יכולת טכנית טובה שמשולבת עם כוח-הוא צריך להוביל את בית"ר כשלא הולך לחלוצים.
    משהו שיעזור לו הוא החזרה של דניאל היידמן להרכב בתפקידו היותר נורמלי קשר אחורי, משהו שעבד יפה בעונה שעברה השילוב ביניהם יכול לעזור,ויחד עם חזרתו של עופר טלקר שימלא את התפקיד של מגן ימני במקום מיקי עטייה (שלא ראוי להיות בהרכב כמו שהוא נראה),בית"ר חייבת ,אבל חייבת לנצל את מלוא היכולת של השחקנים.לנסות להמשיך את היכולת הטובה מ2 המחזורים הראשונים.
     
  6. Paolo Maldini שחקן ותיקים

    הצטרף ב:
    ‏1/11/03
    הודעות:
    4,350
    לייקים שהתקבלו:
    9
    מין:
    זכר
    חתם אך לפי מה שהבנתי לא עבר בבקרה, ועבר התאריך להעברת זרים כך שככל הנראה עד ינואר הוא לא ישחק בשורות הקבוצה
     
  7. tomkaner Member

    הצטרף ב:
    ‏22/8/04
    הודעות:
    170
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני מקווה שקולואטי יוכיח שהשער שלו לא היה מקרה.
    ושאם הוא לא יהיה משהו במשחק, שרוני יבין שיש לו את ברדה על הספסל.

    ------יאללה חיפה מלחמה!!!!------- :aaa021: :aaa021: :aaa021:
     
  8. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,751
    לייקים שהתקבלו:
    8,305
    בלומפילד האיר לנו פנים בשנתיים האחרונות. 3-0 בלתי נשכח לפי שנתיים ו- 3-1 בעונה שעברה. זה שמכבי ת"א בליגת האלופות שיחקה בסדר נגד באיירן מינכן לא תהיה לזה שום משמעות ושום אפקט על הליגה, זה בטוח. כי בליגת האלופות זה סיפור שונה לגמרי מבחינת המוטיבציה והחשק לשחק. בליגה מכבי ת"א תהיה שונה לחלוטין כמו לפני שנתיים למשל שחיפה שיחקה טוב בליגת האלופות ולא לקחה אליפות ולפני כן שהפועל ת"א עשתה מסע מופלא באופ"א ולא לקחה בסוף אליפות. אני מאמין שנראה מחר את בונפלד בהופעת בכורה ואני מקווה שהוא לא יקרע את ההגנה החלשה שלנו ואם נהיה ריאלים זה די צפוי שיקרה.

    אני אהיה שם ואני מקווה שהרבה אוהדים יגיעו למשחק כי הקבוצה זקוקה לאוהדים וזה לא פייר כלפי השחקנים שבגלל הניהול הכושל השחקנים לא יקבלו תמיכה ואהדה. אז במשחקי חוץ לפחות אני מקווה שכולם יראו איזה קהל יש לבאר שבע, כמו שהראנו בתקופת לופא קדוש.
     
  9. Alvaro Recoba משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏12/6/03
    הודעות:
    12,566
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מכבי ת"א - הפועל ב"ש (שבת, 18:50, בלומפילד):
    מכבי ת"א מגיעה למשחק לאחר ההפסד 1-0 נגד באירן מינכן וקשה מאוד לצפות איך השחקנים יחזרו למעמד הליגה, הן מבחינה מקצועית והן מבחינה מנטלית. לגבי האופן המנטלי ניר קלינגר מנסה לטפל בעניין- הוא קיים אסיפה קבוצתית ונתן גיבוי מלא לג'ון פנסטיל שכבר הספיק לצאת לתקשורת ולהאשים שחקנים מהקבוצה על כך שלא דיברו איתו מאז ההכשלה. מבחינה מקצועית עוד לא ברור ההרכב שאיתו יפתח קלינגר, כשלאמבמבה ובונפלד יש סיכוי טוב לפתוח, במקרה של בונפלד (וגם נגר אם ישותף), נגד הקבוצה שבשרותה שיחקו רק לפני שלושה שבועות.
    http://images.one.co.il/images/pictures/pic8165.Xxx
    ברונו רייס בליגת האלופות. צריך לחזור לליגה.

    בב"ש הכותרות המרכזיות הן שגוטמן עוד שבוע בקבוצה לאחר הניצחון 2 - 1 על הפועל חיפה בוסרמיל, ושאלון מזרחי שיש לו 4 שערים העונה, לא בתכנון להרכב לאחר שהשבוע התאמן רק פעמיים וביקש לעזוב את הקבוצה. מדובר על כך שהאווירון יעזוב את הקבוצה כבר לאחר המשחק בבלומפילד, שבו יפתח יניב אברג'יל במקומו. אותו אברג'יל שרצה לעזוב את הקבוצה עד השבוע שעבר אבל השער שכבש גרם לו לרצות להישאר. בקישור, הניגרי החדש של ב"ש פמי אופבונמי עבר בבקרה והוא צפוי לערוך הופעת בכורה במקום אורן סגרון. ב"ש מקווה להשיג ניצחון שני ברציפות במגרש שבו היא מצליחה בשנתיים האחרונות עם שלושער של אופיר חיים בעונה שעברה (3 - 1) ומספרת גדולה של אבוטבול לפני שנתיים (3 - 0). הפעם תוצאות כאלה נראות כתקווה רחוקה לאור היכולת של הקבוצה בשבועות האחרונים.
    ביציעים יהיה מעניין לראות אם הקהל של מכבי ת"א ימלא את האצטדיון לאחר האכזבה בר"ג, והאם הקהל הבאר שבעי יראה שהוא עומד במילה שעל פיה לא יהיה עידוד בבית אבל יהיה עידוד במשחקי החוץ. במשחק ישפוט ערן פרוסט.



    מכבי חיפה - הפועל ת"א (ראשון, 20:30, קריית אליעזר)
    מכבי חיפה מגיעה למשחק הבית השני ברציפות לאחר 3 - 1 על נצרת עילית במחזור הקודם ולאחר הניצחון 1 - 0 על דניפרו בגביע אופ"א, שלא בטוח שיספיק לגומלין. בחיפה מעודדים מכך שרוברטו קולאוטי שבר את המנחוס אבל מקווים לראות את הסכר שלו נפרץ גם במשחקי הליגה ואולי כבר במחזור הקרוב. רוני לוי צפוי להמשיך ולפתוח באותו ההרכב המנצח כגרייב עדיין פצוע (ובינינו גם ככה הוא לא היה משחק), עם דירסאו שמשחק טוב וחזק בקישור האחורי ועם בוקולי קטן וקולאוטי בקישור ההתקפי ובהתקפה. רוסו כידוע עדיין פצוע (לעוד כ-5 שבועות). שינוי אחד שעשוי להיות בהרכב הוא החלפתו של עידן טל בזנדברג. עידן טל נפגע נגד האוקראינים ונראה עייף לעומת זנדברג שעושה תנועה נכונה בהתקפה וגם כבש כמחליף נגד נצרת עילית, וכנראה שרק באימון המסכם רוני לוי יחליט האם הוא נותן לעידן טל מנוחה.
    http://images.one.co.il/images/d/gg44514.Xxx
    ימשיך בהרכב או יקבל מנוחה? עידן טל.

    בחיפה תמיד אוהבים לנקום בהפועל ת"א וגילי לנדאו על גניבת האליפות בנבדל ב-86, וביום ראשון אפשר לתפוס שתי ציפורים במכה אחת.

    בהפועל ת"א מאוכזבים מאוד מהעונה שלהם עד כה, כשאחרי 3 מחזורים הם צברו כבר 2 הפסדי בית! על מנת לשפר את המאזן העלוב בהתקפה החתימו השבוע בהפועל את החלוץ הברזילאי ג'ובאני ולדיירו ולנדאו מתלבט אם לפתוח איתו בחוד או להכניס אותו בשלב מאוחר של המשחק. נוסף על כך, יוסי אבוקסיס עדיין לא בכושר משחק ונכון לעכשיו הוא אפילו לא יהיה בסגל לקראת יום ראשון, וכך גם יגאל אנטבי שמתלונן על אותה פציעה בקרסול מהמשחק לפני שבועיים נגד צרפת. במקום אנטבי ישחקו או רמי חליס או יניב בן ניסן (שהוחזר מהליגה השבדית השניה במהלך הקיץ).
    http://images.one.co.il/images/d/gg39671.Xxx
    כנראה שגם את המשחק הקרוב אבוקסיס יראה מהצד.
     
  10. royttt Member

    הצטרף ב:
    ‏12/7/03
    הודעות:
    10
    לייקים שהתקבלו:
    0
     
  11. JA Reyes Member

    הצטרף ב:
    ‏16/9/04
    הודעות:
    15
    לייקים שהתקבלו:
    0
    נראה לי שמכבי תנצח
    ב"ש קבוצה ממש בירידה

    וחיפה תעשה תיקו עם האדומים
     
  12. אסף שקד Member

    הצטרף ב:
    ‏12/3/04
    הודעות:
    51
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בית"ר ירושלים
    האוירה הקשה שהייתה באימוני הקבוצה בשבועיים האחרונים, התחלפה השבוע לחיוכים, וישנה הרגשה אצל השחקנים שמחר עולים במטרה אחת-לנצח. במהלך האימונים השבוע החליפו השחקנים חיוכים, ולמרות האימון הרציני אותו העביר אוחנה לשחקניו, נראה כי האוירה שהתחלפה תעזור לקבוצה היום במשחק.

    http://www.beitar-jerusalem.net/salat/admin/newGalleries/originals/109_DSCF4093.Xxx
    אימון יום שישי

    אוחנה וגם השחקנים יודעים שהמשחק היום הוא צומת דרכים עבור הקבוצה והחשיבות שלו היא גדולה, במקרה של ניצחון תברח בית"ר מהתחתית, אך בכל מצב אחר, שבו תאבד הקבוצה נקודות, עשוייה הקבוצה להסתבך בתחתית כבר עם פתיחת העונה. אצל השחקנים ניכרת התכוננות מיוחדת לקראת המשחק וזאת בעיקר בגלל החשיבות הגדולה שלו. במהלך השבוע דיברו השחקנים ביניהם על החשיבות לנצח ולהחזיר לקהל את מה שמגיע לו לאחר שאכזבו את האוהדים במשחק בפ"ת. גם אולמרט ואוחנה שמו דגש על כך בהרמת כוסית של הקבוצה.

    אצל האוהדים הדעות חלוקות, ולצד אוהדים ותיקים שהודיעו שיגיעו למשחק כרגיל, ישנם קבוצה גדולה מאוד של אוהדים שהכריזו שיגיעו לטדי אך לא יכנסו לתוך המגרש כאות מחאה כנגד הבעלים ובעיקר נגד פניג'ל ואברהם לוי.

    http://www.beitar-jerusalem.net/salat/admin/uploads/jj.Xxx
    האם גם השבוע יראה ככה טדי?

    כאמור, ערך אוחנה 4 שינויים בהרכב מההפסד מול פ"ת ביום שני, כאשר 3 שחקנים מצאו את דרכם לספסל-חודדה, מליחי ויצחקי, ואילו במקומם יעלו לשחק השבת טלקר, אנדאלה וברוכיאן. היידמן יהיה החילוף הרביעי כאשר יוסט מעמדת המגן הימני לעמדתו המקורית-הקשר האחורי לצידו של קאלדרה.
    למעשה, זהו ההרכב שאיתו יעלה אוחנה היום נגד בני יהודה:

    שוער: איציק קורנפיין

    http://www.beitar-jerusalem.net/salat/admin/newGalleries/originals/6_01.Xxx
    קורנפיין-קפטן הקבוצה


    מגנים:
    טלקר שהגיע להסכם עם הנהלת בית"ר השבוע צפוי לפתוח כמגן ימני ובכך להחליף את היידמן בעמדה זו. אמסלם ישמור על מקומו באגף השמאלי.
    לאחר אי שביעות הרצון מעטיה במחזורים הראשונים, פתח אוחנה עם היידמן כמגן ימני מול מכבי פ"ת, אך כשראה שגם היידמן לא מהווה מענה טוב בשבילו, החליט ללחוץ על ההנהלה להחזיר את טלקר מיידית להרכב. ביום שלישי, הגיעה ההנהלה להבנות עם עופר טלקר, והמגן ישחק לראשונה העונה מול חברו הטוב-משה ביטון בשבת.

    http://www.beitar-jerusalem.net/salat/admin/uploads/t111.Xxx
    טלקר-חוזר להרכב ויפגוש את ביטון מהעבר השני

    http://www.beitar-jerusalem.net/salat/admin/newGalleries/originals/108_DSCF3920.Xxx
    אמסלם-ממשיך לקבל קרדיט מאוחנה

    בלמים:
    לאחר שביום שלישי הוחתם אבירהים אנדאלה בקבוצה, אוחנה יפתח איתו כבר בשבת מול בני-יהודה. הרבה אנשי מקצוע הרימו גבה לנוכח ההסבה של אוחנה מתפקיד המגן לעמדת הבלם, אך השחקן עצמו אמר היום שבכל מקום שיתנו לו לשחק בהגנה הוא ישחק אותו הדבר. לצידו של אנדאלה ימשיך לשחק אינדיו שינסה לתת לשחקן הצעיר מהניסיון הרב שיש לו.

    http://www.beitar-jerusalem.net/salat/admin/newGalleries/originals/109_DSCF4166.Xxx
    אנדאלה ואינדיו-מהיום הפרטנרים להגנה

    קישור אחורי:
    ביום שני הייתה תקרית לא נעימה בין מליחי לאוחנה, כאשר המאמן הוציא את הקשר בדקה ה-55, ומליחי באקט של עצבים בעט בשלט עם כל העצבים שלו וסינן קללות על אוחנה. לאחר מכן בא הקשר בטענות רבות כלפי המאמן, ואוחנה לא נשאר חייב. ביום שלישי יצא הקשר לביתו באמצע האימון לאחר שקיים אימון שיחרור, ואוחנה צעק עליו לחזור ולחכות לכולם שיסיימו להתאמן. ביום רביעי למעשה מליחי שילם על מעשיו ובשבת ירד לספסל, כאשר את מקומו יתפוס דניאל היידמן, שבניוגד למשחק בפ"ת, ישחק הפעם בעמדה הטיבעית שלו. לצידו של היידמן ימשיך לשחק קאלדרה שמציג מתחילת העונה יכולת טובה מאוד. קאלדרה והיידמן נראו מאושרים לחזור לשחק יחדיו לראשונה העונה, ונראה כי החיבור החם שנוצר בין השניים בעונה שעברה, יתן את אותותיו כבר במשחק הבית הקרוב בשבת.

    http://www.beitar-jerusalem.net/salat/admin/newGalleries/originals/109_DSCF4141.Xxx
    היידמן-חוזר לעמדה המקורית שלו

    http://www.beitar-jerusalem.net/salat/admin/newGalleries/originals/104_DSCF3496.Xxx
    קאלדרה-ישחק לצידו של היידמן

    קשרים קדמיים:
    לאחר המשחק נגד פ"ת, שבר אוחנה את הראש את מי מבין השניים לספסל-את יצחקי או את מליקסון שלא הפסיק לכדרד. לאחר שישב וחשב, החליט ביום רביעי אוחנה לספסל דווקא את יצחקי, ובמקומו לעלות את הכוכב העולה-אבירם ברוכיאן. גם באימון המסכם לא חלו שינויים והטאלנט הירושלמי ישחק במקומו של יצחקי. ברוכיאן מציג יכולת טובה מתחילת העונה, ולמעשה לא פיספס אף משחק מפתיחת העונה. אוחנה למעשה שובר כאן את האמירה שנימני וברוכיאן לא יכולים לשחק ביחד, ונותן הזדמנות לקשר המוכשר להוכיח את ביצועיו בעמדה "זרה" לו-כשחקן כנף. בצד השני של הקישור ישחק מליקסון שקיבל ביקורת מכמה שחקנים ביומיים האחרונים, אבל משתדל לעשות הכל על מנת לשחרר את הכדור בזמן הנכון. כעת למעשה נוצרת מלחמה בריאה על ההרכב בין מליקסון/יצחקי/ברוכיאן וגם אופיר עזו, שילחמו על ההרכב בכל מחזור.

    http://www.beitar-jerusalem.net/salat/admin/newGalleries/originals/109_DSCF4099.Xxx
    אבירם ברוכיאן-סוף סוף ישחק לצידו של נימני

    http://www.beitar-jerusalem.net/salat/admin/newGalleries/originals/109_DSCF4174.Xxx
    יצחקי-יסופסל לטובת ברוכיאן

    http://www.beitar-jerusalem.net/salat/admin/newGalleries/originals/109_DSCF4094.Xxx
    מליקסון-ימשיך לשחק למרות הביקורת עליו

    את הקישור ישלים אבי נימני שיתופקד כקשר התקפי מאחורי החלוץ. ביקורת רבה הופנתה לגבי נימני שהיה רדום מול מכבי פ"ת, אך כבר היום התאפס הקשר ונתן אימון טוב שמזכיר את נימני של העונה שעברה ולא את נימני מול מכבי פ"ת, בין היתר כבש נימני היום באימון שער במשחקון הפנימי.

    http://www.beitar-jerusalem.net/salat/admin/newGalleries/originals/109_DSCF4175.Xxx
    נימני-האם יתאפס מול בני יהודה?

    התקפה:
    בהתקפה ימשיך לשחק ליאור אסולין בתקווה לכבוש את שערו הראשון העונה. אסולין נראה בשבוע האחרון מדוכדך מכך שהוא לא השכיל לכבוש עד כה למרות שבאימונים הוא לא מפסיק לכבוש, אך כבר בשבת מול חברו לשעבר לימה, ינסה אסולין לכבוש את שער הבכורה שלו במועדון- מה שהוא כן מצליח לעשות באימונים ואפילו כבש גם היום במשחקון הפנימני שער, אך מתקשה לעשות זאת ברגע האמת במשחקי הליגה.

    http://www.beitar-jerusalem.net/salat/admin/newGalleries/originals/104_DSCF3544.Xxx
    אסולין-ימשיך לשחק בחוד

    הרכב
    שוער: איציק קורנפיין
    בלמים: איברהים אנדאלה, אינדיו פארירה
    מגנים: דוד אמסלם, עופר טלקר
    קישור: דניאל היידמן, אנדרה קאלדרה, מאור מליקסון, אבירם ברוכיאן ואבי נימני
    התקפה: ליאור אסולין

    את הסגל ישלימו:
    גיא סולומון, עידן מליחי שהוחלף ביום שני וקילל את אוחנה ועל-כך יורד לספסל, אלי ששון שמחכה להזדמנות שלו, אופיר עזו שמחכה לדקות משחק, אלירן חודדה שיורד לספסל בגלל בואו של אנדאלה, מיקי עטיה שיהיה תחליף עבור עופר טלקר, ברק יצחקי שלאחר תקופה ממושכת בו היה בהרכב, יורד לספסל אך יתכן וישתלב במהלכו ואת הסגל ישלים עמית בן-שושן הצעיר ששיחק 2 דקות מול מכבי פ"ת, אך יחכה בשבת לדקות משחק רבות יותר.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏18/9/04
  13. Alvaro Recoba משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏12/6/03
    הודעות:
    12,566
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ברוך השב אסף, אחלה סיקור. http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/icon_thumright.Xxx
    לדעתי עם הקהל הביתי ועם הרכב מלא (קורנפיין, נימני, מליקסון, ברוכיאן, אסולין) בני יהודה היא לא קבוצה שצריכה להפריע לבית"ר להשיג ניצחון. כישלון הפעם יהיה באמת קשה לתרץ (כמובן אלא אם כן חיים יעקוב (שהוא בעיקרון בסדר) יעשה שטויות.
    יהיה גם מעניין לראות איך נדאלה יסתדר בבכורה עם גבריאל לימה.
     
  14. אסף שקד Member

    הצטרף ב:
    ‏12/3/04
    הודעות:
    51
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כל שבוע נביא לכם סיקור כזה מהצד של בית"ר.
    בקשר לתוצאה- בד"כ אנחנו מסיימים בתיקו מול בני יהודה בטדי..
    היום הבטיחו לי השחקנים אישית שהם ינצחו היום לכבוד היום-הולדת שלי.. בוא נראה אם הם עומדים במילה שלהם
     
  15. burning soil Member

    הצטרף ב:
    ‏15/11/02
    הודעות:
    5,216
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני מאד מקווה שקלינגר יבצע לא מעט שינויים בהרכב ויפתח גם עם
    חלק מהשחקנים החדשים,למכבי יהיה מאד קשה במשחק היום,כמו כל קבוצה ישראלית
    שחוזרת לליגה אחרי משחק באירופה..