Pretemporada 2013-14:: איך הקבוצות מתכוננות לעונה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ספרדי' פורסם ע"י Raulito, ‏9/7/13.

  1. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    Pretemporada 2013/14

    ידוע שהפרה-טמפורדה(קדם העונה) לא באמת מצביע על משהו. מומנטום, כושר, חיבור עם השחקנים ובינם לבין המאמן - הכל שטויות. את החארטה הזאת נשאיר לכדורגל הישראלי שלנו, לליגת העל. ריאל מדריד של שוסטר(07-08) נראתה איום ונורא ולא הפסיקה להפסיד במשחקי ההכנה, כולל הפסד כפול לסביליה בסופר-קופה - אבל פתחה את הליגה בסערה, ולא חסרות דוגמאות הפוכות. אפילו ריאל מדריד של העונה שעברה. המגרשים הנידחים והמקומות ההזויים, ההרכב החזק משחק מחצית אחת ביחד במקרה הטוב ודי מצחיק לראות את השחקנים הטובים על הפלאנטה נטולי כושר משחק.

    אבל, זו גם הזדמנות להיחשף לשחקנים הצעירים והמבטיחים שלא תמיד מקבלים את הצ'אנס בקבוצה הבוגרת; להציץ בשחקני הרכש החדשים בפעולה בפעם הראשונה במדי הקבוצה שלך; ומדי פעם מתפלקים גם משחקים מעניינים כמו שיהיו הקיץ בין באיירן ופפ לבארסה, גביע הברנבאו כשריאל תפגוש את ראול ואל-סעד וכן-הלאה; ובכלל, אתם מתעסקים עם 'אוהד' טורניר אמסטרדם וכאלה. והאמת שבמהלך הפגרה כשעונת המלפפונים מעייפת - אין יותר מדי מה לעשות והסקרנות והגעגוע לגבי הקבוצה תמיד שם, וחזק. ועד שהגיעו צ'רלטון - היינו מחפשים לינקים נידחים ברשת.

    http://www.ronaldo7.net/gallery/game/08_08_2012/ronaldo15.Xxx

    אז הנה המקום לדבר על כל משחקי קדם העונה של הקבוצות הספרדיות, בדגש על אלה ללא הת'רד הרשמי. ניתן לראות את ההבדל הברור בין העולות החדשות לליגה הספרדית כמו אלמריה, ויאריאל ואלצ'ה, עם לוח משחקים מאוד מצומצם ומאוורר לבין קבוצות אחרות. אוססונה למשל הולכת על מחנה אימונים צפוף מאוד והיא תבקר בהולנד ותשחק נגד אייקס, טוונטה, הירנייבן ונאק ברדה; גם חטאפה תבקר בהולנד והפינאלה שלה שם יהיה נגד פיינורד; במאלגה של שוסטר כנראה נרדמו בשמירה בינתיים מה שנקרא ומדווח על שני משחקי אימון בלבד, אחד נגד גנק ואחד מול אסטון וילה האנגלית - כל-כך שונה מהעונה שעברה ההיסטורית; על מחנה האימונים של בלאנטה לא פורסם דבר והאמת שאנחנו סקרנים; ריאל סוסיאדד נכנסת למשטר אימונים רציני, מינימום 'לרדת בגדול', עם 8 משחקים ועוד לא דיברנו על מוקדמות ליגת האלופות. רוב הזמן של סביליה 'יבוזבז' על ניסיון העפלה לשלב הבתים של הליגה האירופית והדובדבן יהיה משחק נגד אלופת אנגליה, מנצ'סטר יונייטד; ולנסיה מצאה בית חם בגרמניה ואחרי שלושה משחקים שם, נגד שטוטגארט בין היתר, תשחק מול מילאן. עוד משחק אטרקטיבי יחסית שכדאי לשים לב - אספניול נגד טוטנהאם;


    אז התעצלנו להעתיק - הלו"ז המלא של הספרדיות שלנו בקיץ:: לחצו כאן