מועצת הכבלים והלווין?

הנושא בפורום 'אירוח אבי מלר 2013' פורסם ע"י Ice Cream, ‏21/1/13.

  1. Ice Cream חסה

    הצטרף ב:
    ‏17/6/11
    הודעות:
    8,375
    לייקים שהתקבלו:
    201
    שלום אבי ותודה שהסכמת להתארח בפורום.

    ראיתי כבר שבעבר כתבת פה על הרגולציה של מועצת הכבלים והלווין וההגבלות שהם שמים על ערוצים, ביניהם גם ערוץ הספורט. מה דעתך על פעילותה בין אם מבחינת התכנים (כתבת פה על התערבות בפרט כמעט שולי) ובין אם מבחינת אופי הערוץ (פרסומות, דמי תשלום) והאם יש מקום לקיומה של מועצה ציבורית כזו בכלל? וגם בפרט יש יחס מאוד אוהד בתקשורת הכתובה על "מניעת זליגת תכנים לערוצים בתשלום", וכך יוצא שבהרבה מקרים צ'רלטון רוכשים זכויות של משחק ומעוניינים לשדר אותו, אבל לא יכולים, ויוצא שאין שידור, מה עמדתך בנושא הזה?

    כמו כן עוד בענייני תקשורת רציתי לשאול אותך על המגמה של השנה-שנתיים האחרונות של ערוצי נישה בטלוויזיה בישראל (ערוץ 9) לשדר מספר משחקים, לקוב בשיתוף עם צ'רלטון. טוב שיש עוד אלטרנטיבה לשידורים או מביך ששידורי ספורט משודרים בערוצים כאלה?
     
  2. אבי מלר Member

    הצטרף ב:
    ‏13/4/04
    הודעות:
    49
    לייקים שהתקבלו:
    0
    רגולציה היא רעה חולה, ואני לא מכיר אותה ממדינות אחרות. מצד שני, אם לא היתה בכלל, השוק היה פתוח לחלוטין ולך תדע אם זה היה עובד לטובת הלקוחות
    ברור לי שהפתרון הוא בפרסומות בכל הערוצים. אבל תראה איזו מדינה ורגולציה דפוקה אנחנו: הפתרון הכי נכון, מוסכם ונוח לא יקרה בחיים בגלל קבוצות לחץ והון כמו ערוץ 2 וערוץ 10 וכלי התקשורת הכתובה, שלא נותנים דריסת רגל למי שאולי מסוגל לגזול מהם איזה נתח שוק. איפה השיוויון? והציבור? מקווה שהצבעתם נגד הטייקונים אתמול!