הנבחרת האנגלית

הנושא בפורום 'אירוח אבי מלר 2013' פורסם ע"י idans10, ‏21/1/13.

  1. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    היי אבי ושוב תודה שהסכמת להתארח,

    גילוי נאות: אני אוהד נבחרת קולומביה בפרט ואת הכדורגל הלטיני בכלל, כך שמבחינתי הכדורגל האנגלי או לפחות הנבחרת האנגלית היתה תמיד האנטיתזה לכדורגל יפה ועדיין כשהייתי צופה בהם בשנות ה-90' לפני ואחרי חוק בוסמן, עוד הייתי נהנה.

    לעניות דעתי, הנבחרת האנגלית היא אוברייטד לפחות בעשור האחרון ומיקומה הגבוה בדירוג פיפ"א די מטעה. אני מניח שגורם העיקרי לכך היא העובדה שיש יותר מדי זרים בקבוצות הבכירות למעט יונייטד, מה שבוודאי לא תורם לשחקן האנגלי. אני לא עוקב באדיקות אחרי הכדורגל האנגלי, אבל נדמה שהדור שיחליף את רוני, טרי, לאמפארד וקול הוא דור אפרורי שרחוק שנות אור משחקנים כמו גאזה, ליניקר, וודל, בארנס, שחקנים שבאמת היו מצויינים והרכיבו נבחרות אנגליות טובות מאוד.

    הייתי שמח לדעת מה דעתך בנושא, האם אכן הכדורגלן האנגלי והנבחרת נפגעת כתוצאה מריבוי הזרים או שפשוט הדור הנוכחי של האנגלים אינו מספיק טוב כמו קודמיו?

    תודה רבה
    עידן
     
  2. אבי מלר Member

    הצטרף ב:
    ‏13/4/04
    הודעות:
    49
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בראש ובראשונה LETS PUT IT ON THE RECORD

    מעולם לא הייתי אוהד נבחרת אנגליה

    אני אוהד את הולנד מינקותי ועד היום

    נבחרת אנגליה לא היתה מעולם טובה כמו שהאנגלים הפטריוטים ראו בה. אכן, אוברייטד. כמו שהישראלים חושבים שהנבחרת שלנו צריכה להעפיל לכל טורניר (למה? מי אנחנו? מאיפה הם לקחו את זה?) כך האנגלים משוכנעים שנבחרתם אמורה לזכות בכל טורניר.
    בולשיט. אנגליה מעולם לא התקרבה ביכולתה לגדולות באמת. דור הלך ודור בא - ותמיד היה חסר פני לפאונד. גם עכשיו, וגם בשנה הבאה. יכול להיות שתהליך הזרים תרם משהו, אבל בשום פנים ואופן האשם העיקרי לא בו. יותר מדי אנגלים מצוינים באקדמיות נפלאות בקבוצות גדולות וקטנות שקיבלו את כל המשאבים - לא העבירו לבסוף את הסחורה. משהו חסר ביבול האנגלי. אולי באימון האנגלי. אולי באקלים.

    אנגליה תזכה במונדיאל כשישראל תעפיל אליו
     
  3. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    האמת שהפתעת אותי בקטע ההולנדי. הייתי משוכנע שאתה אוהד אנגליה. גם תמיד "הלבישו" עליך את נבחרת שלושת האריות בערוץ הספורט. אנחנו בעצם מסכימים פה שאנגליה תמיד כנראה היתה יותר גדולה בתקשורת ובעיני הבריטים בלבד ממה שהיא באמת שווה, ועדיין אני חושב שלנבחרות של 86' ו-90' עוד היה מה להציע מבחינת כדורגל, בעוד שהיום כשאני צופה באנגליה, אני צופה בשיעמומון של נבחרת לא יותר מבינונית. מעניין מתי הם יצאו מהבועה של עצמם. ואהבתי את הציטוט שלך: כשאנגליה תזכה במונדיאל כשישראל תעפיל אליו http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/hahaha.Xxx
     
  4. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    74,961
    לייקים שהתקבלו:
    25,664
    מין:
    זכר
    לאנגלים היה דור טוב למדי בשנות השמונים והתשעים(בעצם עד מונדיאל 2002).
    בשנים האלה היה חסר לה מזל לא פעם ולאו דווקא יכולת.