אלופות, שלב הבתים: דורטמונד מגיעה לברנביאו

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י Fratelli d'Italia, ‏6/11/12.

  1. Fratelli d'Italia משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏21/8/09
    הודעות:
    6,142
    לייקים שהתקבלו:
    0
    http://static.vlogsfera.it/sportvlog.it/img/video/23850/2013championsdatadirettaeleagueonlineorasorteggistreaming.Xxx

    בית א- פורטו, לה מאזן מושלם לאחר שלושה מחזורים בליגת האלופות, עשויה להתקרב בצעדי ענק אל עבר שלב הפלייאוף ואולי גם ראשות הבית במידה ותצליח לצאת עם שלוש הנקודות מהאולימפיסקי של דינמו קייב. משימה לא פשוטה בכלל משום שהאוקראינים חייבים בשלב זה כל נקודה כדי להישאר בתמונת ההעפלה. במשחק השני של בית זה, פ.ס.ז' בראשות זלטאן תארח את דינמו זאגרב שעד כה לא השיגה אף נקודה ושם שער זכות.

    בית ב-במחזור הקודם הצליחה שאלקה לנצח את ארסנל באמירויות ובכך העפילה למקום בראשון בבית זה. כעת הלחץ מופעל על התותחנים וחרף הפער המינימלי מהגרמנים, איבוד נקודות נוסף נגדם עשוי להרחיקה מהמקום הראשון. אולימפיאקוס שעושה כאוות נפשה בליגה המקומית, מרוחקת שלוש נקודות מארסנל והיום תארח את מונפלייה, האלופה הצרפתית, בתקווה להיצמד למקום השני.

    בית ג-בשלב זה ניתן לומר ללא ספק שמלאגה היא הקבוצה המפתיעה ביותר בליגת האלופות. לאחר שלושה משחקים מאזנה עומד על שלושה ניצחונות ושער נקי בכל המשחקים האלו. במחזור הקודם גברה על מילאן ובכך הגדילה את הפער ממנה. הלילה תתארח בסן סירו למשחק לא פשוט בכלל כאשר ניצחון של המקומיים עשוי לפתוח את המאבק על הפסגה ואילו ניצחון נוסף של הספרדים עשוי להבטיח לה באופן לא רשמי את ראשות הבית. במשחק השני זניט תפגוש את אנדרכלט במטרה לחלוף על פני המילאנזים.

    בית ד-מגיעים לבית ד' שבעיני רבים נחשב לבית המוות. בורוסיה דורטמונד שבמחזור הקודם השיגה ניצחון יוקרתי נגד ריאל מדריד תצא לברנביאו כאשר היא במקום הראשון, אך הפער המינימלי מהספרדים עשוי להימחק לאחר משחק זה, שללא ספק יהיה הבולט ביותר הלילה. איאקס ניצחה את מנצ'סטר סיטי בצורה מרשימה באמסטרדם ארינה וכדי להרחיק את קבוצתו של מנצ'יני משלב הפלייאוף וכדי להשאיר לעצמה סיכויים ריאליים להעפיל הלאה, תנסה לצאת עם כמה שיותר נקודות ממנצ'סטר, אולם הסיטיזנס נקלעו למצב שבו אסור להם לאבד אף נקודה.

    רשימת המשחקים המלאה (שעה: 21:45):
    דינמו קייב-פורטו (אולימפיסקי)
    פריס סן ז'רמן-דינמו זאגרב (פארק דה פרינסס)
    שאלקה-ארסנל (ולטינס ארנה) :: ספורט 1
    אולימפיאקוס-מונפלייה (קראיסקקיס סטאדיום)
    אנדרלכט-זניט (סטאד קונסטנט ואנדן סטוק)
    מילאן-מלאגה (סן סירו) :: ספורט 5+ GOLD
    מנצ'סטר סיטי-איאקס (אתיחאד סטאדיום) :: ספורט 5+
    ריאל מדריד-בורוסיה דורטמונד (סנטיאגו ברנביאו) :: ספורט 5
     
  2. larry1999 Member

    הצטרף ב:
    ‏27/10/12
    הודעות:
    40
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אתה בטוח שזה ב-9:45 ולא ב8:45?
     
  3. Fratelli d'Italia משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏21/8/09
    הודעות:
    6,142
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כן, כי שעון אירופה חל כרגע גם באירופה ולכן בישראל המשחקים נערכים שעה מאוחר יותר מהמקור.
     
  4. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    המשחקים של ריאל מול דורטמונד לפני עשור פחות מדוברים מהקלאסיקה מול מילאן או בבית המטורף ההוא של יונייטד-לה-קורוניה-יובנטוס - אבל היו משחקים ברמה גבוהה מאוד. געגועיי לאותה תקופה, געגועיי לשלב הבתים השני. אני בכלל בדיעה ששינוי השיטה הביא לנו את המנחוס. זו הייתה העונה האחרונה אגב בה באמת הבטנו על השאר מלמעלה. בכל-מקרה, אפשר להבין את שינוי השיטה שמפחיתה עומס. אלה היו 60 שניות על פרץ של נוסטלגיה.

    המשחק היום הוא Must. נכון שאנחנו מפמפמים שבוע אחרי שבוע את המונח 'שיפור ביכולת', אבל היום חייבים לנצח גם מגול מאופסייד של סרחיו ראמוס בדקה ה-90. את ההצגות נשמור לאחר-כך. קבוצה גדולה יודעת לנצח גם במשחקים רעים וזו אחת הבעיות של ריאל מדריד בפתיחת העונה. לא מדבר על הקלאסיקו כמובן אלא בעיקר על ולנסיה בברנבאו וחטאפה לאחר-מכן(משחקים שכבר הובלנו ואז נרדמנו). מצד שני, דורטמונד קבוצה נהדרת וקשה להאמין שנוכל לנצח במידה ונזייף גם היום.

    עם איך שאוזיל נראה אולי היה עדיף לשחק עם מודריץ' יותר מקדימה וכך לחסוך את הדילמה לגבי שילוב שלו בהרכב או של אסיין היותר הגנתי. מחכה לראות את הבחור בועט יותר מרחוק. עם אלונסו נראה היום יד(או שמא רגל) מכוונת מה שמוסיף גם קצת שקט מאחורה למרות שהעונה הוא בינוני - אבל חשוב לראות שחקנים נוספים לוקחים יוזמה. שלא נהיה רונאלדו ועוד עשרה. השכמה בעיקר לדי-מאריה. וזה לא יהיה קל עם שני אגפים מעט נכים התקפית. לא שקונטראו היה משפר משהו, אבל סתם חשבתי על זה: לא בוער לו לחזור. נראה לי זורם לו לשבת על הספסל.

    משהו אחרון - היגואין כמעט ולא כובש שערים בליגת האלופות. היום הוא צריך לתקוע אחד. מה לעשות שגול ניצחון היום שווה יותר משני צמדים נגד מאיורקה בליגה, ולא שאני מזלזל בהיגואין שנמצא בכושר טוב. הגיע הזמן. סומך עליו שאם יהיה כדור רוחב טוב הוא יזרוק את עצמו ויבקיע. בגרמניה היו כמה חצאי מצבים שאולי היו מתאימים לו.

    בקיצור, עם האווירה של הברנבאו ובהנחה שהקבוצה תשתפר מתישהו - צריך לנצח. בשנים האחרונות זה לא היה מדד(להוציא את מילאן) אבל אני מצפה לנצח בברנבאו כל יריבה, וצריך לשים גם את דורטמונד בפרופורציות. היא לא ברצלונה וגם לא הקבוצה השנייה הכי טובה באירופה או השלישית.
     
  5. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,751
    לייקים שהתקבלו:
    8,305
    דורטמונד הולכת לעשות לריאל את המוות גם בבירנביאו, נראה שהפעם דורטמונד מצליחה להביא את היכולת הסוחפת שלה לאירופה, גם מול ריאל וגם מול הסיטי הייתה עדיפה ומאוד התקפית, אם ריאל לא מנצחת היום היא די בצרות, מצד שני זה יהיה צעד משמעותי של דורטמונד לשמינית גמר.
    צפוי להיות משחק גדול, התקפי ומהיר בטירוף.
     
  6. Civil Anti Madridista

    הצטרף ב:
    ‏21/11/08
    הודעות:
    7,436
    לייקים שהתקבלו:
    2,664
    מלבד סיטי שמאכזבת מבחינת התוצאות ובעיקר ביכולת, בית המוות בהחלט עונה על הציפיות עד עכשיו
    במצב הקיים כל תוצאה מלבד ניצחון של הסיטי על אייאקס היום תסיים לה את הקמפיין באלופות, ולדעת רבים מוקדם מהצפוי

    בשביל שהמתח ישאר איתנו עד הסוף, תיקו בברנבאו וניצחון של סיטי זה התסריט המושלם
     
  7. larry1999 Member

    הצטרף ב:
    ‏27/10/12
    הודעות:
    40
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הימור שלי לבית המוות:
    סיטי מנצחת
    ריאל גם.
     
  8. South Boy Member

    הצטרף ב:
    ‏13/7/12
    הודעות:
    6,833
    לייקים שהתקבלו:
    3,336
    רק אני לא רואה את סיטי מנצחת?
    הם חסרים כמה שחקני מפתח והחשוב שבהם הוא סילבה שבלעדיו הקישור שלה נראה כמו של סטוק סיטי פשוט אין טיפת ברק ויצירתיות במשחק שלה, תוסיפו לזה את היכולת המחפירה שהם מציגים במפעל בשנתיים שהם נמצאים בו ובכלל בתקופה האחרונה הם נראים ממש לא טוב, ואם זה לא מספיק המעמד של מנצ'יני מעורער מתמיד וניכר שלשחקנים אין יראת כבוד כלפיו ושהם משחקים בלי חשק.
    אז גם אייאקס לא באה בכושר שיא אחרי ההפסד לויטסה ורצף תוצאות מאכזבות בליגה, אבל עד עכשיו להוציא את המשחק מול ריאל הם נראו מאוד טוב בליגת האלופות והם יכולים לחלץ תיקו מסיטי שנראית מאוד חלש וחסרה הרבה שחקני מפתח בנוסף לסילבה.

    ריאל מדריד יודעת שהיא חייבת ניצחון ובברנבאו גם דורטמונד המלהיבה לא תוכל לה, היא תעשה לבלאנקוס חיים קשים וזה יהיה מאוד צמוד אבל לדעתי ריאל תצא עם ידה על העליונה.
     
  9. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    סיטי חלשה מאוד העונה גם בליגה והאמת שמנצ'יני מאבד בגדול מהקרדיט שקיבל בעונה שעברה. סיטי ניצחה פעמיים-שלוש בדקה ה-90 ולא נתנה משחק אחד טוב מאז הניצחון על צ'לסי במגן הקהילה.
    גם אם היא תודח מהבית הזה, וכנראה שזה יקרה - לא הגיוני לתרץ סטייל 'אנחנו עדיין לא בשלים' ובטח שיש דרך. אם אייקס תסיים לפניה במקום השלישי זה ביזיון כמו גם אם סיטי לא תרשום אפילו ניצחון אחד בשלב הבתים.

    אגב: מאלגה הולכת לנצח היום בסאן-סירו ולסבך את מילאן קשות בצ'מפיונס. כן, למרות שהיא הפסידה בליגה ושיחקה לא טוב. אני לא זוכר מילאן כל-כך חלשה ומעולם היחס על יריבה בסאן-סירו לא היה כל-כך נמוך(נדמה לי רק 3.5). מאלגה כרגע עם 9 מ-9 וגם תיקו יהיה מצויין עבורה.
     
  10. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,751
    לייקים שהתקבלו:
    8,305
    למה לא הגיוני?



    "אנחנו לא בשלים" זה לומר את האמת בפנים, בלי תירוצים של בית קשה, בלי דיבורים על עומס, פציעות וכדומה. מנצ'יני אומרהכי ברור שהם לא מספיק טובים, וקראתי גם שאמר שזה כישלון שלו, ברור שסיטי באלופות נכשלה, אני לא חושב שמנצ'יני בורח מזה.
     
  11. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    למה לא הגיוני? כי להגיד 'אנחנו לא בשלים' זה אפילו יותר גרוע מלתרץ במכת פציעות או חוסר מזל. זו גניבת דעת, כאילו אומרים את האמת בפנים אבל בעצם לא. מעבר לתוצאות הנוראיות - סיטי שיחקה כדורגל גרוע בכל שלושת המשחקים. היא הובילה על ריאל בפוקס עד הדקות האחרונות מגול הזוי במצב נייח ושער אחד נאה במתפרצת במשחק בו לא עברה את החצי; דורטמונד שטפה את המגרש באנגליה וסיטי השוותה בפוקס מפנדל; ועל אייקס מיותר לדבר, היתרון הלך לפח מהר. היא לא סבלה מאף משחק בחוסר מזל. הסגל עצמו עמוק - דז'קו ובאלוטלי במקרה הפחות טוב - כל קבוצה הייתה חולמת על ספסל כזה. שלא נדבר על חאבי גארסיה ומאייקון שצורפו.

    דוד סילבה הגיעה עם ולנסיה לרבע גמר הצ'מפיונס, שחקנים כמו מאייקון, יא-יא טורה וטבז זכו במפעל אז מה פשר העניין 'אנחנו לא בשלים'? - לדעתי זה טמטום טהור.

    לא מדובר כאן בריצה של עונה שלמה מול קבוצות כמו דורטמונד אלא במשחק בית מסוים שצריך להתעלות בו. את יונייטד וצ'לסי סיטי כן ניצחה בעונה שעברה בפריימרליג.

    מאלגה בעונתה הראשונה במפעל כבר עם 9\9. ברור שלא מדובר באותן קבוצות אבל גם היא חסרת ניסיון והאמצעים שלה הרבה יותר מוגבלים מסיטי.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏6/11/12
  12. Civil Anti Madridista

    הצטרף ב:
    ‏21/11/08
    הודעות:
    7,436
    לייקים שהתקבלו:
    2,664
    עם התירוצים האלה הוא יכול ממחר בבוקר לחפש לעצמו קבוצה חדשה.

    מנצ'סטר סיטי זאת אלופת אנגליה, מנצ'סטר סיטי זאת הקבוצה הכי עשירה בעולם, לרוברטו מנצ'יני נותנים יד חופשית לקבל מה שהוא רוצה
    דבר אחד בטוח, לבעלים לא תהיה סבלנות במיוחד כשהם נותנים את כל הכלים האפשריים להשיג את המטרות

    אפשר להיות מודח מליגת האלופות ואפשר גם לא לזכות באליפות. אבל לא להיות פקטור במאבק זה סיפור אחר לגמרי
     
  13. Gunners Member

    הצטרף ב:
    ‏12/9/11
    הודעות:
    485
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אלופת אנגליה שיכולה ללכת הביתה
     
  14. Civil Anti Madridista

    הצטרף ב:
    ‏21/11/08
    הודעות:
    7,436
    לייקים שהתקבלו:
    2,664
    והיא גם בדרך. דקה 18' אייאקס מובילה 2:0
     
  15. itay7 Member

    הצטרף ב:
    ‏9/4/10
    הודעות:
    1,596
    לייקים שהתקבלו:
    59
    אלופת אנגליה שסופגת שני שערים מקרן בעשר דקות. אם מנצ?יני חי על העבר יותר מעטר...