המחזור העשירי בסריה A :: מתי יובה תעצור?

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י Fratelli d'Italia, ‏29/10/12.

  1. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    מה הטעם לנסות לגרד מסקנות על הנייר כדי לחזק את הטענה שלך אם אין לזה שום ביסוס על המגרש? לפני 4 מחזורים זמאן ויתר על בורדיסו מהסיבה שפשוט לא חזר מהפציעה שלו. בלזארטי בקושי מצליח לחבר שני משחקים מאז שהגיע בגלל פציעות. כל השאר זרים לכדורגל האיטלקי, לזמאן, ולחברים שלהם על המגרש.

    דסטרו לא מתאים כרגע לשלישיית ההתקפה שלנו, לא בכושר ולא בתיאום. ה"הגיון הבריא" שלך לגבי המשחק המעייף לא משתלב עם מה שקרה על המגרש. בחלק האחרון של המשחק השלישיה נלחמה בצורה די מרשימה כדי להשיג את השיוויון, הכנסת דסטרו במקום כל אחד מהם הייתה מורידה עוד יותר את הסיכוי להשוות.

    מאז הכניסה של פלורנצי בדקה ה70, רומא הייתה קרובה מאוד להבקיע. אוסבלדו היה מאוד מכוון למטרה ובכושר הנוכחי שלו לא היה שום היגיון להציב במקומו שחקן שכרגע רחוק מאוד בכל בחינה אפשרית משלישיית ההרכב. בסופו של דבר הוא החליף את טוטי העייף בדקה 83. בנגיעה היחידה שלו בכדור הוא איבד אותו, אודינזה יצאה למתפרצת והרוויחה את הפנדל המגוחך ההוא.


    בנתיים זה עומד על 0 טיעונים הגיוניים שמסתמכים על המשחק לעומת עשרות דעות מנותקת ש"מגיעות מהבית" על סמך שילוב של מושפעות וידע כללי לוקה (לא מכוון אליך אלא לקהילה הישראלית בכללי).
     
  2. Roma מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏16/6/09
    הודעות:
    10,468
    לייקים שהתקבלו:
    4,288
    המאמן הוא האשם בסגל הזה. במקום לבזבז מלא כסף על כמות של שחקנים בינוניים עדיף כבר היה להשקיע הכל בבלם ברמה גבוהה, אחד שלא רק יוסיף אלא גם ישפר את השחקנים האחרים בהגנה.

    זה היה ברור, התקפה חזקה והגנה חלשה, אבל לא חשבתי שזה יהיה כזה קיצוני בהגנה לפחות.
     
  3. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    בוא נבין קודם מה התפקיד של המאמן בחלון ההעברות (רמז: לא לבזבז הרבה כסף). וולטר סבאטיני אחראי על הרכש במועדון (למרות שגם באלדיני מעורב בו מאוד). על המאמן לאשר האם השחקנים שמוצגים לו מתאימים לו ויכולים להשתלב ברמה הנדרשת ותוכנית המשחק שלו. היבט נוסף הוא היכולת להצביע על שחקן אותו מכיר (טאכצידיס לדוגמא) ולבקש להביאו. כל אחד מ"כמות שחקנים בינוניים" הוא כישרון גדול (כולל את מארקיניוס ודודו) שיכול להתפתח לרמה הגבוהה ביותר עם יתנו לו את הזמן הנדרש. השקעה כספית גדולה בבלם איכותי עמדה על הפרק כל הקיץ, הבעיה היא שלא היה אפילו אחד שמתאים לקטגוריה הזאת ושווה מחצית מהסכום שקבוצתו דרשה עליו (למשל רולאנדו,אוגבונה ואסטורי) והדבר הנכון ביותר בזמנו היה להמר על בורדיסו לצד קסטאן ושני כשרונות גדולים שצריכים עוד להתבשל.

    כרגע יש לרומא שני בלמים עם פוטנציאל ענק כשאחד מהם כבר השתלב וזומן בזכות רומא לנבחרת ברזיל. שניהם צריכים זמן לצבור תיאום עם חבריהם ולהשתלב בשיטה של זמאן. לא בטוח ששינוי נוסף בינואר יביא למהפך ואולי מוטב כבר להישאר עם הצמד הקיים ולהרוויח שיתוף פעולה שישרת אותנו שנים רבות.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏1/11/12
  4. ADP משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏14/7/06
    הודעות:
    5,105
    לייקים שהתקבלו:
    183
    Genoa: Frey; Sampirisi, Bovo, Granqvist, Moretti; Merkel, Kucka, Antonelli; Bertolacci; Immobile, Hallenius

    Genoa bench: Tzorvas, Donnarumma, Melazzi, Seymour, Piscitella, Jorquera, Canini, Said, Tozser, Anselmo

    Fiorentina:Viviano; Roncaglia, Gonzalo, Savic; Cuadrado, Fernandez, Pizarro, Borja Valero, Pasqual; Ljajic, Jovetic

    Fiorentina bench: Neto, Hegazi, Tomovic, Cassani, Romulo, Olivera, Migliaccio, Aquilani, Llama, Toni, Seferovic, El Hamdaoui

    יציאה אומללה של פריי, 1-0 לפיורנטינה מרגלי פסקוואל.
     
  5. cazzo Il Capocuoco

    הצטרף ב:
    ‏28/8/04
    הודעות:
    13,083
    לייקים שהתקבלו:
    827
    אתם יודעים מה? נראה לי שהבאת מאמן חדש לג'נואה לא עשה את הזעזוע המפורסם של הטווח הקצר. מיותר למדי היה לפטר את דה קאניו, אחרת אני חושב שפיורנטינה הייתה נשארה ללא נצחון חוץ העונה (הנה, עכשיו הגיע נצחון החוץ הראשון). לא מספיק שפרציוזי משנה תמיד ועם כל מיני זרים מבטיחים (מבטיחים?) מכל העולם קשה להרים קבוצה יציבה (בוריילו חסר!), או שנותנים אמון למאמן או שממשיכים לאכזב בתוצאות.

    נגמר רק 1-0, פיורנטינה של מונטלה היא קבוצה של הרבה עשן ומעט בשר, אבל המעט של היום הספיק. ראיתי לייאיץ' ויובטיץ' מעולים, אך הם לא בנו את ההזדמנות לשער הנצחון, דווקא זה היה כדור מאוד ארוך מההגנה של רודריגס שתפס את קו ההגנה של הגריפוני בנבדל, פאסקואל היה קר רוח והקפיץ בצורה חכמה מעל פריי שגם עזר לו עם היציאה הפזיזה. משבחים את פיורנטינה לאחרונה, אבל אני לא מצליח להתלהב מהרבה מסירות טובות והרבה חצי-הזדמנויות כאלה. העונה לא היה משחק של הויולה עם יותר 2 שערים לצד אחד (המנצח או המפסיד, רק 12 שערי זכות ב-10 משחקים). ההגנה טובה, הקישור מניע מצויין את הכדור, אבל חסר לי איזה חלוץ מטרה שישחק שמה תמיד בהרכב וידאג לשערים שיבואו בצרורות. אל חמדאווי וטוני כנראה לא ממש מרשימים באימונים או שמונטלה לא מאמין בשיטה הדי קונבנציונלית שאני מציע, פשוט לשתף חלוץ אמיתי בהרכב הפותח. בורחה ואלרו משתלב טוב מאוד במשחק הקישור למי ששאל, אבל הוא לא יותר מדי מרשים.....

    איפה אורי שיגיד לי שאני סתם מחרבן על המקלדת?
     
    נערך לאחרונה ב: ‏1/11/12
  6. 亚历山大帕托 Member

    הצטרף ב:
    ‏30/6/07
    הודעות:
    13,734
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מה כבר דה קאניו היה עושה אחרת כשיש כל כך הרבה פצועים בחלק ההתקפי? בוריילו, יאנקוביץ', וארגאס... פרט להגנה (שהכשילה בסופו של דבר), הערב ההרכב היה בנוי משחקנים צעירים שאף אחד מהם לא יכול להנהיג ולקחת את המשחק על עצמו. בסה"כ ג'נואה עמדה טוב בשני המשחקים האחרונים בהתחשב בנסיבות. אני סבור כי במשחקים שנותרו לו עד סוף השנה היא יכולה להוציא 10-14 נק'.
     
  7. Fratelli d'Italia משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏21/8/09
    הודעות:
    6,142
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אגב, הניצחון אמש של פיורנטינה הוא הראשון נגד ג'נואה במראסי מזה שלושים שנה.
     
  8. cazzo Il Capocuoco

    הצטרף ב:
    ‏28/8/04
    הודעות:
    13,083
    לייקים שהתקבלו:
    827
    דה קאניו לא היה מבזבז מחצית עם האלניוס ההוא (שהתלהבו לפני המשחק באולפן שהבקיע כמו ואן באסטן בליגה השבדית). הייתי שם את כריסטובאל חורקרה בהרכב הראשון, יש לו יותר נסיון והוא נראה יותר מתאים להשלים את אימובילה (אפשר גם 4-5-1). בינואר הוא היה מבקש שחקן מוכח או שניים, כי הסגל של הגריפוני מלא בכל מיני הבטחות...
     
    נערך לאחרונה ב: ‏2/11/12
  9. 亚历山大帕托 Member

    הצטרף ב:
    ‏30/6/07
    הודעות:
    13,734
    לייקים שהתקבלו:
    0
    גם אצל דה קאניו חורקרה לא היה שחקן הרכב.
    דה קאניו עדיף כי הוא היה מבקש חיזוק בינואר? איזה מין נימוק זה? אנחנו בנובמבר ודלנרי שבועיים בתפקיד, ואילו לדה קאניו היה קיץ שלם לעשות את השיקולים האלה.
     
  10. cazzo Il Capocuoco

    הצטרף ב:
    ‏28/8/04
    הודעות:
    13,083
    לייקים שהתקבלו:
    827
    אני יודע שחורקרה לא שחקן הרכב, אבל הוא יותר משופשף מהאלניוס שעשה את הבכורה שלו בסריה א במשחק הזה. הוא בישל פעמיים העונה למרות שהחמיץ פנדל. בעונה שעברה גם שיחק אבל כמעט תמיד כמחליף. אפשר לתת לו הזדמנות בהרכב הפותח, והנה חורקרה צפוי לשחק מול סיינה מחר מהדקה הראשונה.

    שכחתי להוסיף "צריך" למשפט שציטטת, ככה הנימוק שלי היה נשמע קצת פחות דבילי. אני חושב שדה קאניו היה עדיף בכל מקרה, אבל במילא פרציוזי קובע הכל... http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/drunk.Xxx
     
    נערך לאחרונה ב: ‏3/11/12