המחזור העשירי בסריה A :: מתי יובה תעצור?

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י Fratelli d'Italia, ‏29/10/12.

  1. ADP משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏14/7/06
    הודעות:
    5,105
    לייקים שהתקבלו:
    183
    מעניין אותי כמה הודעות של אוהדי קבוצות אחרות נאלצו להימחק אחרי מפגן הווינריות הזה (שוב). http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/biggrin.Xxx

    פוגבה פשוט ענק. גם על זידאן לא ידעו בהתחלה שהוא הולך להיות זידאן (=כזה טוב). זה כל הכיף - העתיד עוד לפניו, הכל יכול לקרות. הכישרון שלו בינתיים מתפתח בכיוון אחד.

    עם זאת, אי אפשר להתעלם מהעובדה שלקח לנו 93 דקות להכניע את בולוניה ואת חסדי השופט כדי להכניע את קטאניה. הקבוצה לא עובדת טוב עם אלסיו על הקווים והמשחקים תחת קאררה היו משכנעים הרבה יותר. אני בעד להחזיר את הסידור הקודם לאלתר.

    אגב דה צ'לייה - שחקן מאוד סימפטי, תמיד נותן את כולו ובלי שום צל של ספק יובנטיני אמיתי, אבל העונה הזאת נפתחה ברגל שמאל ולצערי הוא עלול לאבד, בצדק, את מקומו ביובנטוס. הטעות הנוראית שלו היום כמעט עלתה לנו ב-2 נק'. אסמואה יוצא לגביע אפריקה בינואר ובאיטליה כבר מדברים על מחליף (ארמרו), כך שהאמון בו לגמרי ירד.

    ובניגוד לאסמואה שמשחק נהדר מתחילת העונה, איסלה עשה היום הרבה טעויות ומעט מאוד דברים טובים. הלוואי שהוא ישחזר את היכולת מאודינזה, שחקן כמוהו יהיה חשוב לנו מאוד.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏31/10/12
  2. Muurad Member

    הצטרף ב:
    ‏31/8/10
    הודעות:
    6,560
    לייקים שהתקבלו:
    58
    בשקט בשקט השתחלנו למקום ה-2, 5 נקודות הפרש מלאציו במקום ה-4.

    שאפו לסטראמצ'יוני, אין מה להגיד. אומנם עדיין לא עובר אצלי חלק איך שאנחנו משחקים, אבל רואים שיפור לאט לאט - והכי חשוב התוצאות מגיעות שבוע אחרי שבוע.

    מה שאני נותן לו קרדיט מלא זו הצורה שאנחנו יוצאים למתפרצות. פשוט תאווה לעיניים, ורואים שם עבודה של מאמן - ואם זכרוני אינו מטעני אפשר היה לראות דבר דומה בדיוק גם אצל הפרימברה שנה שעברה. אנחנו פשוט קטלניים במתפרצות.
     
  3. Nesta Warden of Milano היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏9/1/03
    הודעות:
    15,930
    לייקים שהתקבלו:
    174
    מין:
    זכר
    רק אוהדי יובנטוס באמת חושבים שיש להם סיכוי לאבד את זה. הולך להיות משחק מאוד מעניין בשבת למרות שאני עדיין בדעה שהכל בידיים של יובנטוס, אינטר לא מספיק חזקה כדי להוות אלטרנטיבה, במשחק אחד הכל יכול להיות אבל עדיין, הספק גדול מידי.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏31/10/12
  4. ג'ורדן לאב אגדה משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/10/04
    הודעות:
    10,327
    לייקים שהתקבלו:
    2,033
    פוגבה סופרסטארד'אמאטו (זה היה הוא?) ביזיון על כך שאפשר את המשך המשחק בפארמה. איך זה שאיכשהו גם רומא תמיד נופלת על משחקי המים האלה אני לא יודע (זוכרים את פאלרמו?)אינטר בשקט בשקט צוברת ניצחונות ואם לא פוגבה וקטאניה-גייט, היא בערך די צמודה ליובנטוס. דרבי ד'איטליה מגיע בזמן טובגול של ברקיץ', אבל עדיין צריך להחמיא לאחד מהבועטים היותר טובים שנראו בסרייה A בשנים האחרונות. #LODI2014טוטו די-נטאלה עם 4 שערים ב-3 ימיםנאפולי...
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏31/10/12
  5. aloneli Member

    הצטרף ב:
    ‏2/2/10
    הודעות:
    3,364
    לייקים שהתקבלו:
    16
    פוגבה במשחק נהדר ללא ספק המצטיין במשחק,הוא וג'ובינקו חייבים לפתוח בהרכב נגד אינטר ובנטנר חייב לרדת לספסל כמה שיותר מהר.
    לפירלו יש קצת ירידה בכושר לאחרונה אבל קשה לשמור על הכושר שהוא היה בעונה שעברה וגם הגיל קצת מקשה עליו.
     
  6. ג'ורדן לאב אגדה משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/10/04
    הודעות:
    10,327
    לייקים שהתקבלו:
    2,033
    זה עניין של זמן עד שפירלו יהפוך לעול ביובנטוס. הוא יכול לתפקד היטב כשיש שני אנרג'ייזרים בדמות וידאל ומרקיזיו שיגנו עליו, אבל כשמושכים עוד ועוד והם מתחילים להתעייף, הוא נחשף ומתחיל להיות בעייתי.

    קובי יכול לצחוק עליי, אבל ההשוואה שלי הייתה בין מונטוליבו לפירלו של השנים האחרונות במילאן, לא זה של יובנטוס/יורו 2012. ריקי שידרוג מובהק.
     
  7. ADP משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏14/7/06
    הודעות:
    5,105
    לייקים שהתקבלו:
    183
    בעונה הזאת המשחק שלנו הפך לנורא סטטי. גם מרקיזיו ו-וידאל כבר לא זזים כל כך הרבה ויותר שומרים על הכדור במרכז השדה כשהגולים באים מהרמות של אסמואה ומי שזה לא יהיה בצד ימין ומיכולת אישית של מירקו/ג'ובינקו וקצת קוואליירלה וכמובן המון מצבים נייחים. בשנה שעברה הייתה תנועה טובה על האגף וגם בתוך מרכז השדה, היה כיף לצפות ביובה משחקת אבל מהרגע שכיבו את השאלטר והעניינים מתנהלים בהליכה פירלו כבר לא יכול לחתוך הגנה עם כדור אחד ארוך כמו פעם - כי אין מי שיקבל את זה. עובדה שבנבחרת הוא עדיין same old pirlo.

    באופן טבעי גם הגיל והמוטיבציה (המחסור בקונטה עושה את שלו) משפיעים כך שחילופי הדורות יהיו בשיאם בעונה הזאת. לא מן הנמנע שפוגבה יהפוך ל-P החדש ב-MVP של העונה הבאה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏31/10/12
  8. Muurad Member

    הצטרף ב:
    ‏31/8/10
    הודעות:
    6,560
    לייקים שהתקבלו:
    58
    אם אנחנו רוצים להתחיל לחלום על לנצח בטורינו, אנחנו נצטרך שפרדי יגיע כמו שהוא הגיע היום, מניע את הקבוצה קדימה, משחק בלי לנסות להסתבך, מנסה לאיים רק כשיש לו מצב טוב, רץ עם הכדור ומשחרר בזמן.

    הבעיה היא, שזה פרדי. גם אמא שלו לא יכולה לסמוך עליו, ואתה פשוט לא יודע מה תקבל. נקווה לטוב. סה"כ מבחינתי המטרה היא המקום ה-3, ככה שכל משהו מעבר זה בונוס.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏31/10/12
  9. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    אמת, ובדיוק בגלל זה המשך התגובה שלך מיותר לדעתי. מה אפשר להסיק מהמשחק בתנאים האלו? חבל שלא התקבלה ההחלטה לדחות את המשחק.
     
  10. Lupo Member

    הצטרף ב:
    ‏16/6/08
    הודעות:
    1,847
    לייקים שהתקבלו:
    16
    אי אפשר לנתח שום דבר מקצועית מהמשחק בטארדיני, אבל כן אגע בכמה דברים.

    1*רשמית: הפסקתי לספור העונה את כמות הפעמים שהובלנו וסיימנו בהפסד.

    2(סיסמא)* ההגנה הזאת החלשה ביותר בסרייה א'.

    3* ההופעה היום של פיריס הייתה אחת הגרועות שראיתי אי פעם משחקן רומא. פיריס>רוסי?

    4* משחק שני ברצף שדסטרו היה צריך להיכנס ולא נכנס.

    5*בראדלי מזכיר בהרבה מאוד מובנים את פרוטה(רק בלי התנועה והחוכמה).

    6*המהפך הגיע עוד בדקות שכן אפשר היה לשחק כדורגל.

    7(סקר)* מי מהמר שזמאן נשאר עד סוף העונה?


     
  11. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    ההגנה הזאת מורכבת מ4 שחקנים חדשים מליגה זרה עם ממוצע גילאים שבקושי עובר את ה20 שבנוסף לא שיחקו אחד עם השני בעבר. התאקלמות לליגה חדשה ומאמן עם שיטה חדשה ויצירת תיאום בינהם, אלה הם מרכיבים הכרחיים להצלחתם. להתעלם מעובדות אלה ולהתבכיין על נתונים סטטיסיים בצורה עילגת שבוע אחר שבוע זה לא כוס התא שלי ולאחרונה אף הפסקתי להתייחס לזה.

    אי אפשר להסיק שום דבר מהמשחק הזה. לגבי הקודם, על סמך מה קבעת את זה ובמקום מי הוא היה צריך להיכנס?

    למה שרומא תרצה לוותר על המאמן האידיאלי ביותר למצב הנתון בשביל "הצלחה" מיידית שתחזיר את המועדון צעד אחד אחורה? מי בכלל היה מסוגל להוציא יותר מהסגל הנוכחי בנקודה זו של העונה?
     
  12. Lupo Member

    הצטרף ב:
    ‏16/6/08
    הודעות:
    1,847
    לייקים שהתקבלו:
    16
    אם איני טועה, זאת פעם ראשונה שאני מעלה נתון סטטיסטי על ההגנה. 19 ספיגות ב10(9) מחזורים זה בלתי מתקבל על הדעת בקבוצה מקצוענית שמטרותיה הן לא הישרדות בליגה.

    סטק,בזלזארטי,קאסטן,בורדיסו,פיריס. זה מה שהיה עד לפני 2 מחזורים.שוער נבחרת הולנד,שני שחקנים ותיקים ומנוסים מאוד בליגה, עוד אחד שמזמן חצה את רף ה-20 והוא דווקא אחלה של בלם, והרביעי הוא מגן שעד היום לא ברורות לי הסיבות להגעתו. איך שלא תסתכל על זה, אין שום סיבה מוצדקת שרומא תספוג 19 שערים ב9 משחקים.

    עוד סיסמא- כדורגל משחקים גם הגנה וגם התקפה. מישהו כנראה לא חשב כך כשהקבוצה נבנתה. הסגל לא מאוזן, זה זועק. כל המהפכים האלה מעידים על כך שברגע שההתקפה מורידה מהקצב שלה אין לנו לאן להתחמק ואנחנו נאלצים להגן בצורה שכונתית.

    משחק בוצי עם שלוליות הוא המשחק הכי קשה ומעייף פיזית. כן היה מקום לחילוף לדעתי בסביבות הדקה ה-65.
    כנ''ל לגבי המשחק הקודם. ההתקפה לא תפקדה כמו בתחילת המשחק ואוסבאלדו לא פגע לצערי. דסטרו כן יכול היה להוסיף משהו מהספסל שאנחנו רדומים.

    אין לי מושג מי יוותר ראשון אם בכלל. ההימור המקצועי על זמאן לא צלח לדעתי ולאור ההיסטוריה שלו ושל המועדון אני לא רואה אותו מצליח להוציא אותנו לדרך חדשה.
     
  13. Bianconeri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/5/05
    הודעות:
    8,369
    לייקים שהתקבלו:
    2,908
    אנחנו עושים את אותה טעות שעשתה מילאן עם פירלו - לא נתנה לא לנוח ולא מצאה פתרון לאיך לשחק בלעדיו,כאילו הוא סוג של סם שאי אפשר אחרת.
    אם נמשיך להתיש אותו,הוא באמת יהיה עול.
    חייבים לרענן את הקישור - הוא היה פנטסטי בעונה שעברה,אבל כולנו ראינו את מרקיזיו ביורו - גמור מעייפות. עכשיו עם ליגת האלופות זה לא ישתפר,חייבים לתת לקישור לנוח וזה כולל את פירלו.
     
  14. AS R Member

    הצטרף ב:
    ‏14/9/08
    הודעות:
    2,577
    לייקים שהתקבלו:
    499
    מין:
    זכר
    אתה לא אוהד של רומא.


    על המשחק עצמו - חבל שמגיע עוד הפסד, אבל התנאי מגרש היו על הפנים אז קשה לתת ביקורת. שני הדברים החוביים שאני לוקח מהמשחק הזה זה שלאמלה פשוט אדיר העונה, הבעיטות בננה האלה בחצי גובה שלו כבר הפכו לסימן היכר. הדבר השני הוא כמובן עוד גול לסטטיסטיקה המדהימה של טוטי.

    אגב, אני חושב שמי שהרוויחו הכי הרבה מהגעתו של זמאן לרומא הם מהמרי הווינר. הימור על ארבעה שערים ומעלה במשחקים של הקבוצה כבר הפך לבאנקר.

    מעניין אם אי פעם הייתה קבוצה בליגה שגם כבשה הכי הרבה וגם ספגה הכי הרבה, כי נראה שרומא בדרך לעשות את זה.
     
  15. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,022
    לייקים שהתקבלו:
    7,095
    זו כבר שנה שנייה ברציפות שאינטר מייצרת רצף ניצחונות מרשים, ולשתי התקופות יש דבר אחד משותף - סניידר לא שיחק. האם זה צריך לרמוז משהו להנהלה על התיפקוד על ההולנדי ועל החשיבות שלו לקבוצה? לדעתי כן. לדעתי סניידר לא נחוץ לנו כבעבר, והוא גם לא טוב כמו בעבר. אפשר להשיג על השם שלו מחיר טוב וגם החיסכון האדיר מהמשכורת שלו יוכלו להועיל כלכלית לאינטר.