מכסיקו - אפרטורה 2013

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י idans10, ‏19/7/12.

  1. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    הסגל המכסיקני לשני משחקי המוקדמות מול קוסטה ריקה ב-7.9 (בחוץ) וב-11.9 (בבית):

    ARQUEROS: Guillermo Ochoa (Ajaccio, Francia), Jes•s Corona (Cruz Azul), Alfredo Talavera (Toluca).

    DEFENSORES: Francisco Javier Rodríguez (Sttutgart, Alemania), Héctor Moreno (Espanyol, España), Severo Meza (Monterrey), Israel JimΘnez (Tigres), Hiram Mier (Monterrey), Jorge Torres (Tigres), Darvin Chávez (Monterrey) y Carlos Salcido (Tigres).

    MEDIOCAMPISTAS: Andrés Guardado (Valencia, España), Jesús Zavala (Monterrey), Gerardo Torrado (Cruz Azul), Pablo Barrera (Cruz Azul), Elías Hernández (Tigres), Javier Aquino (Cruz Azul), Ángel Reyna (Monterrey).

    DELANTEROS: Giovani Dos Santos (Tottenham, Inglaterra), Javier Hernández (Manchester United, Inglaterra), Oribe Peralta (Santos), Marco De la Mora (Chivas), Aldo De Nigris (Monterrey).

    8 שחקנים מהסגל זכו עם הנבחרת בזהב בלונדון 2012: קורונה, חימנס, מיאר, צ'אבס, סאלסידו, אקינו, פראלטה, פאביאן; כמו כן, המאמן השאיר בחוץ את הבלם הוותיק רפאל מארקס, את החלוץ קרלוס ולה מסוסיאדד ואת הקשר ג'ונתן דוס סאנטוס מברסלונה. מכביקו מוליכה את הבית שלה עם 6 נק' משני משחקים (ניצחונות על אל סלבאדור וגיאנה).
     
  2. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    צומחת לה מפלצת קולומביאנית שם במקסיקו!




    הגול האחרון http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/eusa_clap.Xxx
     
  3. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    כן, הוא בכושר פנטסטי, בקולומביה יש הטוענים שהוא צריך לפתוח לצד פאלקאו אבל לי אישית קשה עדיין לוותר על פאבון. מה שכן, שחקן כזה שנכנס רענן במחצית השניה עם המהירות שלו, במידה וצריך שינוי, בהחלט יכול לעזור.
     
  4. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    יש גם דמיון מסוים בין השניים. לדעתי העדיפות צריכה להינתן על בסיס הכושר באותו רגע עם עדיפות קלה לפאבון שכבר ממלא את העמדה, כל עוד פאבון לא מאכזב קינטרו יכול לשמש ככלי התקפי נוסף מהספסל.
     
  5. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,765
    לייקים שהתקבלו:
    5,882
    אני לא יודע אם אתם יודעים, אבל לפני מספר ימים פרסמו בתקשורת ההולנדית שהאיש העשיר בעולם, קרלוס סלים, נכנס לענייני הכדורגל במכסיקו. מהדיווח הוא קנה מניות בקבוצות פאצ'וקה ולאון. סלים התעשר בגלל חברת התקשורת שלו America Movil. הוא מחזיק עכשיו גם 28 אחוז ממניות KPN חברת התקשורת הגדולה בהולנד.

    אליאס או עידן, אתם יכולים לאמת את הידיעה הזאת? האם סלים יהפוך את מכסיקו למעצמת כדורגל?
     
  6. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    http://eleconomista.com.mx/industrias/2012...30-pachuca-leon

    זו נראית כמו ידיעת אמת מאחר והיא מופיעה בהרבה מאוד אתרים שמאשרים את העניין וגם מצוטטים מישהו מההנהלת פאצ'וקה שמברך את סלים על רכישת 30% מפאצ'וקה (וגם של לאון). אגב, הליגה המכסיקנית עדיין נחשבת גם ללא סלים לאחת מהעשירות ביחס ליבשת אמריקה, אם סלים ישלם סכומי כסף מטורפים לכוכבים שיגיעו למכסיקו? לא יודע להגיד לך. מצד שני, גם מדינות ערב משלמות הון תועפות, גם ברוסיה וגם בסין (היה לנו דיון נפרד על כך אם אני לא טועה) ועדיין הכסף זה לא הדבר היחיד שיכול להפוך ליגה מסויימת לאחת החזקות בעולם. אגב, לדעתי גם ללא סלים מכסיקו נחשבת לאחת ממדינות הגדורגל הגדולות בעולם (לא הייתי קורא לה מעצמה). גם מבחינת החשיפה של הליגה שלה בעיני האירופאים, לדעתי היא כמו הליגה הארגנטינאית ואולי הברזילאית ולכן היא גם שולחת לא מעט שחקנים לאירופה. הנבחרת מזמן כבר נחשבת לחברה קבועה במונדיאלים וההישגים שלהם בגילאי הנוער והאולימפית, ביחד עם ההישג הנהדר באולימפיאדה האחרונה, רק מוכיחים שמכסיקו בדרך הנכונה.
     
  7. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    מסרב להיגרר שוב לדיון קלישאות, רק אזכיר שמקסיקו מגיעה באופן די קבוע לשלבי ההצלבה במונדיאלים האחרונים ומודחת בקושי ע"י "מעצמות" אחרות. מקסיקו רושמת כבר לא מעט שנים השגים יפים ברמת הקבוצות והנבחרות (מי שעוקב אחרי הצעירות בוודאי שם לב), האולימפיאדה זה רק הדובדבן האחרון, יותר מאשר לא מעט מדינות שכן זוכות לכינוי "מעצמה" פה ושם. בנוסף, כמו שעידן כתב במילים אחרות, מדובר במדינה שנושמת כדורגל.

    עידן, רק "אתקן" (יותר נכון אתן קונטרה) לאחד הדברים שכתבת - מהליגה המקומית במקסיקו אכן יוצאים לא מעט שחקנים לליגות העשירות של אירופה, כמו שכתבת, אבל אחד הדברים שמעיד על חוזקת הליגה במקסיקו לדעתי הוא דווקא שיחסית (לכמות השחקנים ולרמה) יוצאים ממנה מעט שחקנים לליגות אלו והרבה נשארים בבית במקסיקו. דבר שלא קורה בארגנטינה, אם כבר משווים לליגות חזקות אחרות באמריקה, ובעבר לא קרה בברזיל. כמובן שזה לא קשור רק לכסף.

    אז בקיצור ובחיבור שתי הפיסקאות, אני חושב שכניסה של עוד כסף לליגה המקומית יכולה לעזור בשתי נקודות בהן הליגה הזו גם ככה חזקה - שמירה על שחקנים בולטים ומשיכת זרים איכותיים. לגבי הגדרת מי היא מעצמה ומי לא, אני משאיר לכל אחד שיקבע לעצמו ועייפתי מהדיונים האלו, כי מבחינתי במקסיקו יש ליגה מצוינת (רמה, אווירה וסגנון משחק אטרקטיבי לרוב), נבחרות חזקות בכל הגילאים והרבה תשוקה לכדורגל.
     
  8. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    סיכום מחזור מס. 7
    מוליכת הליגה, טולוקה, סיימה בתיקו שני ברציפות, הפעם בבית מול קלוב אמריקה, למרות שעדיין מדובר ביריבה חזקה ולכן בטולוקה שמחים גם על הנקודה הזו שמשאירה אותם בפסגה. לאון חזרה לנצח לאחר הנפילה הקטנטונת שהיתה לה וכך גם האלופה סאנטוס לאגונה, עם הדוראסל הקולומביאני דארווין קינטרו שבכושר אדיר. צ'יבאס ממשיכה בהתדרדרות וניצלה מהפסד ביתי לקראת הסיום וקרטארו ממשיכה בצניחה החופשית. כמות צנועה של 18 שערים שנכבשו ב-9 משחקי המחזור.

    מורליה-פומאס 1-0
    דווקא אחרי פתיחת טורניר לא רע בכלל מבחינתה, נעצרת מורליה בבית ע"י פומאס וסופגת את הפסדה הראשון שמגיע בזכות נגיחה בדקה ה-70 של עמנואל ויאה, שמקרב את פומאס מאוד לשמינייה הראשונה ומוריד את מורליה למקום החמישי.

    טיחואנה-חאגוארס 0-2
    טיחואנה ממשיכה בטורניר הנהדר שלה ופשוט לא עוצרת. חניכיו של המאמן הארגנטינאי, אנטוניו מוחמד, נצמדים בפיסגה לטולוקה תודות לניצחון 0-2 בבית על חאגוארס המתפוררת. השער הראשון הגיעה בפנדל בדקה ה-41, לאחר שמבצע יפה של המארחים הסתיים בהכשלה ברחבה על דוביאר ריאסקוס ואלפרדו מורנו כבש את הפנדל. בדקה ה-80 הבטיחה טיחואנה את ניצחונה תודות לריאסקוס הקולומביאני שהתגבר על אחד ממגיני חאגוארס, פתח מבערים, סיים בשער ובהורדת חולצה וקינח בריקוד. חאגוארס נותרת במקום ה-16 ורושמת את הפסדה החמישי ב-7 משחקים.

    קרוס אסול-פאצ'וקה 1-1
    לא הולך לפאצ'וקה השנה והאמת שגם קרוס אסול קצת מזייפת. האורחים צריכים נקודות כמו אוויר לנשימה ואכן הצליחו להפתיע את המארחים עם שער בדקה ה-26 של פליקס בורחה אחרי כיסוי לקוי מאוד של הגנת הכחולים. אבל 2 דקות בתוך תוספת הזמן של המשחק, כאשר השלוש נקודות כבר היו רשומות אצל חניכיו של הוגו סאנצ'ס, הגיע הבינ"ל, חרארדו טוראדו ושלח פצצה בחצי גובה שנעצרה רק ברשת למורת רוחו של אגדת הכדורגל של מכסיקו. 1-1 בסיום וקרוס אסול שומרת על המקום הרביעי, לעומת פאצ'וקה שממוקמת רק במקום ה-13.

    קרטארו-אטלאנטה 1-0
    האורחיים מנצחים תודות לשער בודד בדקה ה-18 של אסטבאן פארדס, הצ'ילאני הנפלא, שמקנה 3 נק' חשובות לאטלאנטה ומעלה אותה למקום ה-6, בעוד שקרטארו ממשיכה לנעול את הטבלה עם נקודה מתוך 21 אפשריות ועדיין ללא ניצחון.

    מונטריי-אטלאס 1-1
    מונטריי מאבדת 2 נקודות מאוד יקרות בבית ויכולה לבוא בטנות רק לעצמה. הפתיחה היתה מבטיחה, כאשר הארגנטינאי נרי קארדוסו העלה את המקומיים ליתרון כבר אחרי 5 דקות, כשעצר כדור בחזה ושלח אותו בקשת אלגנטית מעל השוער מיגל פינטו, 0-1 למונטריי. בדקה ה-67 ספק הוכשל ספק נפל הצ'ילאני הומברטו סואסו, אבל השופט הורה על הנקודה. סואסו עצמו ניסה לבצע פנדל בסיגנון פאננקה בזמן כ"כ קריטי וזה על לו ביוקר. השוער קלט את הפנדל החלשו כעבור דקה היה זה חאיר באראסה שנגח פנימה את השיוויון של אטלאס, שיוצאת עם נקודה יקרה מאוד.

    סאנטוס לאגונה-טיגרס 1-3
    סאנטוס חוזרת לנצח בביתה ולהכנס לשמינייה הראשונה. האלופה פתחה חזק מאוד תודות לצמד החלוצים שלה - הקולומביאני דארווין קינטרו שנמצא בכושר אדיר והמכסיקני אוריבה פראלטה. הראשון כבש כבר בדקה ה-13 מזווית לא קלה והשני הכפיל את התוצאה בדקה ה-16, לאחר שהקדים במאית השניה את השוער רייס וגילגל לרשת. טיגרס עוד חזרה למשחק לפני ההפסקה בזכות נגיעת יד ברחבה של חואן קרלוס רודריגס, שקיבל צהוב מהשופט ולא אדום ובצדק, למרות טענות שחקני טיגרס. לוקאס לובוס לא נכשל וצימק ל-1-2 בהפסקה. אבל המילה האחרונה היתה בכל זאת של סאנטוס ושל קינטרו הנפלא, שפתח מבערים ודהר לאורך המגרש, החליף דאבל פס עם פראלטה והקפיץ באלגנטיות מעל רייס, גולאסו קפטרו ו-1-3 לסאנטוס בסיום. זה היה שערו החמישי של קינטרו בטורניר והוא מוליך את טבלת הכובשים בצוותא עם פארדס הצ'ילאני ולוקאס לובוס.

    סן לואיס-לאון 2-0
    לאחר עצירה קטנה, לאון ממשיכה בריצה המרשימה שלה ומנחילה לסן לואיס את הפסדה החמישי העונה. אייסנר לובואה הקולומביאני מנצל הדיפה לא טובה של השוער הוותיק אוסקר פרס, כדי לבעוט בוולה מהאוויר להעלות את העולה החדשה ליתרון ורבע שעה מהסיום חותם את התוצאה מתיאס בריטוס בנגיחה אל הרשת. לאון כבש שלישית, סן לואיס היא אחת משתי הקבוצות היחידות שטרם ניצחו העונה.

    טולוקה-אמריקה 1-1
    במשחק המרכזי של המחזור, נפגשו המוליכה טולוקה עם אמריקה למשחק חם. האורחים נשארו ב-10 שחקנים כבר בדקה ה-37 לאחר שמולינה הורחק (לטעמי שלא בצדק) לאחר פגיעה בשחקן יריב ובאדום ישיר. למרות זאת, אמריקה הדהימה את הקהל המקומי ועלתה ליתרון בדקה ה-66, כאשר סאמבואסה ניצל הרחקה איומה של השוער טאלאברה וכבש לזכות האורחים. שחקני אמריקה לא הספיקו לחגוג והבלם אקיבאלדו מוסקרה ביצע עבירה מטופשת ברחבה על חואן קרלוס קאצ'ו. חרארדו רודריגס תירגם את הפנדל לשער שיוויון, אבל מעבר לכך לא הצליחה טולוקה להשיג ולמרות זאת, היא עדיין מוליכת הטבלה, אמריקה מצידה בטורניר לא הכי מזהיר, רק במקום ה-8.

    צ'יבאס גואדלאחארה-פואבלה 1-1
    צ'יבאס לא מצליחה לנצח בבית את פואבלה החלשה וזה כבר אומר דרשני. הקבוצה הכי פופולארית והכי מפוארת במכסיקו, חווה הווה לא פשוט ופשוט לא מצליחה להתרומם. בדקה ה-32 מצאו עצמם האורחים חוגגים שער נגיחה של חסוס צ'אבס, אבל לא השכילו לשמור עליו ולהשיג ניצחון יוקרתי ובמקום זה ספגו את השיוויון בדקה ה-82 מראשו של לואיס מוראלס, שמציל את המשחק לצ'יבאס. הקבוצה מגואדלאחארה עדיין ממוקמת בתחתית, רק במקום ה-14, פואבלה בלי יותר מדי שאיפות, מקום אחד מתחתיה.

    טבלת הליגה לאחר המחזור ה-7

    טבלת המבקיעים
     
    נערך לאחרונה ב: ‏3/9/12
  9. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    חוסטינו קומפאן יו"ר ההתאחדות המכסיקנית, הודיע כי בכוונתה של מכסיקו להתחרות עם ארה"ב על אירוח מונדיאל 2026 ולהיות המדינה הראשונה שמארחת את האירוע 3 פעמים, לאחר שכבר עשתה זאת ב-1970 וב-1986.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏24/9/12
  10. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    סיכום מחזור מס. 9
    הגענו לאמצע הדרך בטורניר, כאשר טולוקה וטיחואנה המפתיעה פתחו פער פצמרת ומוליכות בצוותא, בעוד שעל 6 המקומות הנותרים לליגייה מתנהל מאבק צמוד בין כמעט שאר הליגה. מצד שני, קבוצות גדולות ובעלות מסורת כמו צ'יבאס, פאצ'וקה וגם האלופה סאנטוס, ממשיכות להראות לא טוב. רק 15 שערים הובקעו ב-9 משחקי הליגה, בהחלט מאזן דל.

    פואבלה-לאון 1-1
    לאון ממשיכה בכושר הטוב שלה, למרות שקצת נעצרה מאותה פתיחה מטורפת, אבל מצליחה לאסוף נקודות גם בחוץ, הפעם מול פואבלה החלשה. האורחים עלו ליתרון בדקה ה-28 משער של נלסון מאס, אבל פואבלה שמשתוקקת לנקודות, הצליחה להשוות בדקה ה-67 בבעיטה מרחוק של אבלאייראס. לאון ממשיכה להדבר לצמרת במקום הרביעי, פואבלה ממשיכה להיות בצרות וממוקמת במקום ה-17 עם 6 נקודות בלבד.

    מורליה-טיגרס 1-1
    תיקו נוסף נרשם בין מורליה לטיגרס. לאחר מחצית ראשונה מאופסת, העלה לוקאס לובוס את האורחים ליתרון בדקה ה-66 בכדור עונשין מ-11 מ', שערו השישי העונה (לדעתי לפחות 50% מהם היו מהנקודה הלבנה) שמציב אותו בראש טבלת מלך הכיבושים. אבל מורליה לא התכוונה לוותר מהר כ"כ וקרלוס אוצ'ואה דחק מקרוב כעבור 6 דקות כדי לסגור את המשחק על תיקו 1-1. השתיים מחזיקות במאזן זהה לחלוטין וחולקות את מקומות 7-8 בטבלה.

    קרוס אסול-אמריקה 1-1
    בקרב מסקרן סיימו אמריקה וקרוס אסול בתיקו שהותיר את שתיהן דבוקות בטבלה במקומות 5-6. דווקא האורחים היממו את הכחולים בדקה ה-19 כשהאקואדורי כריסטיאן בניטס נשלח קדימה כדי לכניע את קורונה, אבל שתי דקות בתוך המחצית השניה, הגיע השיוויון של המקומיים מרגלי חביאר קארמונה.

    מונטריי-קרטארו 2-3
    מונטריי גברה בביתה במשחק לא פשוט על קרטארו האחרונה בטבלה, שעדיין מחפשת ניצחון ראשון העונה. כולם דיברו על האפשרות שסואסו יעשה היסטוריה ויהפוך למבקיע המצטיין בהיסטוריה של הקבוצה, אבל דווקא קרלוס בואנו האורח העלה את קרטארו ליתרון מפתיע כבר בדקה ה-14. נרי קארדוסו החזיר את הצבע ללחיים של האוהדים בדקה ה-50 עם שער שיוויון ואברהם קארניו העלה את מונטריי ליתרון בדקה ה-69. קרטארו לא הרימה ידיים והשיגה את השיוויון כעבור דקותיים מרגלי דיאגו גואסטאבינו, אבל המילה האחרונה בכל זאת היתה של מונטריי ואנחל מרטינס, שכבש את שער הניצחון 8 דקות לסיום. מונטריי כבר במקום השלישי, קרטארו ללא ניצחון בליגה, נועלת את הטבלה.

    סן לואיס-פאצ'וקה 0-1
    סן לואיס משיגה בסה"כ את ניצחונה השני העונה לאחר שמנצחת את פאצ'וקה 0-1 משער של חיימה קוראה בדקה ה-39. סן לואיס עדיין נאבקת בתחתית מהמקום ה-15, כאשר פאצ'וקה בעונה לא יותר טוב, מדורגת מקום אחד מעל עם 10 נקודות.

    סאנטוס לאגונה-חאגוארס 0-0
    האלופה ממשיכה לאבד גובה בעוד איבוד נקודות בבית, מול חאגוארס החלשה. סאנטוס כבר מחוץ לשמיניייה במקום ה-10, חאגוארס עם עונה זוועתית ממוקמת במקום ה-16.

    טיחואנה-אטלאס 1-1
    הלהיט החם של הליגה קיוותה להמשיך את התנופה בבית ולעלות לראש הטבלה, אבל לאטלאס היו תוכניות אחרות והקוור מאנצ'ילה העלה אותה ליתרון בדקה ה-30. אבל טיחואנה של השנה לא נשברת בקלות ובדקה ה-76 לאחר מאמצים רבים, הגיע השיוויון הצודק מרגלי הקולומביאני הנהדר שלה, דוביאר ריאסקוס. טיחואנה נצמדת לטולוקה במקום הראשון עם 20 נקודות, אטלאס רק במקום ה-12 עם חצי מהכמות.

    טולוקה-אטלאנטה 0-1
    טולוקה ממשיכה גם כן לצעוד בראש הטבלה לאחר עוד ניצחון ביתי, הפעם על אטלאנטה, משער של לואיס טחאדה הפנמי בדקה ה-84. ההפסד מוריד את אטלאנטה של לה וולפה מהפלייאוף אל המקום התשיעי.

    צ'יבאס-פומאס 0-0
    מה כבר לא נאמר על הקבוצה מגואדלאחארה? ככל הנראה עוד עונה מאכזבת וכנראה ללא פלייאוף, כאשר גם בבית הם לא מצליחים לנצח. 0-0 עם פומאס, שמצידה גם לא חווה טורניר מי יודע מה וממוקמת במקום ה-11.

    טבלת הליגה

    הכובשים המצטיינים

    טבלת הממוצעים
     
  11. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921

    ניצחון בניחוח קפה של חאגוארס על סן לואיס 0-4, כאשר ג'ון קורדובה סוף סוף מראה את הפוטנציאל שלו עם שני בישולים (ללואיס גבריאל ריי) ושער ואת הרביעי הוסיף פאוסטינו אריסאלה שכבש שער מאוד דומה לשער רביעי שכבש פאוסטנו אחר, לפני 19 שנה. http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/rolleyes.Xxx


    במשחק המרכזי מנצחת טיחואנה המפתיעה ( אם אפשר כבר לקרוא לזה ככה) בבית את טולוקה 0-1 משער פנטסטי של הקולומביאני דוביאר ריאסקוס וחולפת על פניה בדרך לראשות הטבלה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏8/10/12
  12. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    למרות שהמפגש שציינת בין מוליכות הטבלה הוא לכאורה המפגש המרכזי, המשחק הגדול והמעניין ביותר של מחיקו, מבחינת המקומיים, גם כן שוחק במחזור הזה וניצחה בו צ'יבאס שגברה 3-1 על אמריקה. הופתעתי מהתוצאה מאחר שהייתי בטוח שההתקפה המצוינת של אמריקה תכניע את האדומים-לבנים, אבל לקלאסיקו חוקים משלו וצ'יבאס כבר מגרדת פלייאוף.

     
  13. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    ראיתי את קרוס אסול אמש, אל טורבו פראה הזה הוא תופעה - סגירות ותיקולים מצוינים תוך חיפוי נהדר על חבריו להגנה, תוך שימוש במהירות הלא נשחקת שלו והרבה אגרסיביות, לצד טעויות של בלם נוער שעלו לקבוצתו בדפיקות לב ושער מצמק מיותר. הייתי אומר שזה די מאפיין את הקריירה שלו, אבל עדיין הקיצוניות וחוסר היציבות במשחק ההגנה שלו מדהימה אותי.

    עומאר בראבו עם צמד, אחד בביצוע גדול של חלוץ מצוין למי שמעוניין לחפש את הגולים.
     
  14. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    אני ממש מקווה שלא נשלם ביותר על השתי נקודות שהפסדנו מול ונסואלה מעוד טעות אופיינית לו. תשמע, הוא בלם מצויין ואין עוררין על כך, אחרת הוא לא היה שורד כ"כ הרבה שנים בקבוצה כמו אתלטיקו מדריד. אבל כמו שאמרת, הטעויות המעצבנות האלו שלא מאפיינות שחקנים ם הניסיון שלו, בהחלט יכולות להוריד לך ממנו.
     
  15. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    סיכום מחזור מספר 13
    באמצע פגרת הנבחרת, שוחק לו רוב המחזור ה-13, ליתר דיוק 6 מתוך 9 משחקים. טיחואנה ממשיכה להראות נהדר והפעם יוצאת עם נקודה יקרה ממשחק החוץ מול האלופה סאנטוס, שבעצם גם מבטיח לה את הכרטיס לפלייאוף. גם לאון העולה החדשה, ממשיכה בטורניר המצויין שלה עם עוד ניצחון ביתי שמקרב אותי לפלייאוף וקרוס אסול שמנצחת בבית את קרטארו, למרות שזה הלך די בקושי אבל לבסוף משיגים את הנקודות. צ'יבאס, שנתנה פוש במחזורים האחרונים, הוציאה רק תיקו בבית מול חאגוארס ולמרות שהיא נכללת בשמינייה הראשונה, היא מפסידה פה 2 נקודות יקרות.

    קרוס אסול-קרטארו 2-3
    קרוס אסול עם ניצחון דחוק על קרטארו האחרונה, אבל ניצחון חשוב ביותר שמצמיד אותם למקום הרביעי. עומאר בראבו כבש ראשון מקרוב בדקה ה-8, אבל קרטארו לא ויתרה ואיזנה בדקה ה-30 מנגיחה של דיאגו ורה. 9 דקות חולפות ושוב בראבו מראה שעדיין יש לו כדורגל, ומכניע בשנית את סרחיו גארסיה וזה 1-2 למקומיים בהפסקה. בדקה ה-58 היה נראה כי המשחק גמור לאחר שקרוס אסול כבשה את השלישי מרגלי הארגנטינאי מאריאנו פאבונה, אבל קרטארו לא ויתרה וצימקה בדקה ה-72 משער של לואיס קורטס. למזלה של קרוס אסול היא הצליחה לשמור על התוצאה ולהשיג את הניצחון, קרטארו עם תיקו שלישי ב-13 משחקים וללא שום ניצחון אחד בטורניר.

    סן לואיס-אטלאנטה 2-2
    סן לואיס יכולה לבוא בטענות רק לעצמה, לאחר שהיא שומטת 2 נקודות יקרות ב-8 הדקות האחרונות של המשחק. הכל היה נראה טוב עבור המקומיים, שכבר בדקה השלישית עלו ליתרון משער של לואיס מנדוסה ואף הכפילו אותו בדקה ה-61 עם שער מצויין של נואה וילצ'יס. רק שאז הם נכנסו למעין שאננות למרות ניסיונות נוספים להבקיע, ספגו שער בדקה ה-82 מרגלי ג'רונימו סבאיוס, שהקפיץ יפה מעל השוער וממש בתוספת הזמן של המשחק, שוב סבאיוס קיבל מסירה מצויינת ברחבה כדי לסגור עניין ולחלק את הנקודות. סן לואיס במקום ה-17 כבר לא תהיה בפלייאוף, אלטאנטה לא רחוק מעליה, צריכה לנצח את כל חמשת המשחקים שנותרו לה, משימה כמעט בלתי אפשרית.

    לאון-טיגרס 0-2
    העולה החדשה ממשיכה לעשות שמות בליגה וקרובה יותר מתמיד להבטחת מקומה בפלייאוף. הקורבן הפעם היתה טיגרס, שבמידה מסויימת באמת היתה קורבן להחלטת שופט. מתיאס בריטוס העלה את לאון ליתרון כבר אחרי דקה, אבל בדקה ה-36 זכתה לאון בפנדל שלא מגיע לה, לאחר שבריטוס נפל ברחבה. הוא קיבל מסירה וראה שיש מגן מאחוריו, מה שגרם לו ליפול ולשופט לקנות את זה. נלסון מאס עשה מזה 0-2 אבל בהילוך החוזר אפשר לראות בבירור שבריטוס מפיל עצמו בצורה דוחה, משהו שחייב לגרור עונש גם עבור הקוון, שלא ברור איך לא ראה את ההתחזות ובוודאי עבור בריטוס. לאון מתבססת במקום השלישי וקרובה לפלייאוף, טיגרס רק במקום ה-12.

    סאנטוס לאגונה-טיחואנה 2-2
    האלופה אירחה במגרשה את המוליכה והצליחה להוציא רק תיקו, אבל עדיין חזק בתמונת העליה. סאנטוס חסרה את כוכבה הקולומביאני, דארויון קינטרו, שנפצע ולא שיחק, אבל קיבלה את התפוקה מהארגנטינאי דניאל לודואניה, שכבש את הראשון בדקה ה-8.אבל טיחואנה השנה היא קבוצה חזקה שלא נשברת וגרגורי גראסה כבש בדקה ה-29 את השיוויון. בחצי השני טיחואנה הצליחה לעלות ליתרון בדקה ה-69 משער של הקולומביאני, דוביאר ריאסקוס הנפלא, שנמצא בכושר נהדר וכבש את שערו החמישי, אבל לודואניה בגולאסו פנטסטי בדקה ה-74, חתם את תוצאת המשחק.

    פומאס-פאצ'וקה 0-1
    שער בודד של דויד ראמירס בדקה ה-84, אפישר לפומאס להשיג ניצחון חשוב על פאצ'וקה המאכזבת ולהעלות את קבוצתו למקום החמישי בטבלה. הטוצוס לעומתם, רק במקום ה-13 ועם סיכויים קטנים מאוד להעפיל לפלייאוף.

    צ'יבאס גואדלאחארה-חאגוארס 1-1
    צ'יבאס המתאוששת במחזורים האחרונים, כבר ממוקמת בשמינייה הראשונה, אבל פיספסה הזדמנות פז לנצח את המשחק בבית מול חאגוארס הלא מרשימה. צ'יבאס עלתה ליתרון בדקה ה-40 משער נגיחה של אנטוניו פאלאסיוס, אבל בחצי השני ספגה את שער השיווין בדקה ה-66, כאשר הבעיטה של אריסאלה נבלמה ע"י השוער ולואיס גבריאל ריי היה שם כדי לכבוש ולהוציא את קבוצתו עם נקודה יקרה, שמעלה את הקבוצה למקום ה-11 ומשאירה אותם בתמונת המאבק לפלייאוף לאחר הפתיחה הגרועה שלהם.

    טבלת הליגה

    טבלת הכובשים