מלאגה-בילבאו-סביליה עונת 2012/2013,

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ספרדי' פורסם ע"י amirb91, ‏10/7/12.

  1. Zizou10 Member

    הצטרף ב:
    ‏2/12/04
    הודעות:
    2,091
    לייקים שהתקבלו:
    0
    עמוס - עונה שעברה נדחה מחזור הפתיחה כמדומני בגלל הנסיבות הללו של זכויות השידור (או שזה היה קשור לשביתה של ארגון השחקנים או משהו בסגנון בעצם, לא בטוח כבר) השאלה היא למה בעלי הקבוצות מתאחדים לעשות דבר דומה? הם רוב מוחלט.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏24/7/12
  2. Iker Casillas משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/10/11
    הודעות:
    1,598
    לייקים שהתקבלו:
    620
    סביליה החתימה את הקשר האחורי ג'פרי קונדוגביה.

    הקשר הצרפתי הצעיר של לאנס, שהשתתף באליפות אירופה U-19 באסטוניה בקיץ הזה, עבר את הבדיקות הרפואיות בסביליה וחתם על חוזה לחמש שנים. כבר מחר הוא יצטרף לקבוצה מאנדלוסיה לאימוניה בג'ירונה, שם היא תשחק משחק ידידות נגד הקבוצה מהליגה השנייה. בעונה שעברה השחקן השתתף ב-35 משחקים רשמיים בכל המסגרות במדי לאנס, והבקיע שער אחד. במדי הנבחרת U-19 של צרפת יש לו שער אחד אותוט הבקיע בניצחון 0-6 על הולנד במוקדמות אליפות אירופה, והוא גם החטיא פנדל בדו קרב בעיטות ההכרעה נגד ספרד לפני מס' שבועות, מה שהוביל להדחה של הצרפתים בשלב חצי הגמר.

    אני כבר אומר שלא עקבתי בכלל אחרי הקשר הצרפתי, אבל אני עדיין אומר שהבאתו תפגע משמעותית בסיכוייו של חוסה קאמפניה, אחד מהכישרונות הגדולות ביותר שצמחו ממחלקת הנוער של סביליה, לקבל דקות משחק, וזו עוד טעות ענקית שעושה מיצ'ל. אם קאמפניה יהיה שחקן הרכב למרות הכל, הסיכויים של סביליה לסיים במקום שמוביל לליגת האלופות בעונה הבאה יהיה גבוה בהרבה, אני ממש לא מבין למה מביאים עוד קשר אחורי במקומו. לפי מה שהבנתי קונדוגביה הוא קשר גרזן אחורי, עמדה קדמית יותר מאשר של קאמפניה, ככה שאולי שניהם ישתפו פעולה ביחד במרכז המגרש.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏24/7/12
  3. riquelme1 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/04
    הודעות:
    10,068
    לייקים שהתקבלו:
    338
    צריך גם לזכור שיש את גארי מדל, והביאו גם את מאדורו מולנסיה עוד קשר אחורי, כרגע לסביליה יש 3 קשרים אחורים שגם קאמפנייה יכול לשחק בעמדה הזאת, אני באמת לא מבין את הרכש הזה.

    קאמפנייה הוא לא ממש קשר אחורי קלאסי, הוא יותר 50-50, ביורו עד גיל 19 הוא שיחק כקשר אחורי אבל התפקיד המקורי שלו הוא יותר קשר 50-50, מיצ'ל כנראה לא ממש בונה עליו הוא אומנם אמר שהוא כשרון גדול אבל הוא גם הוסיף שאי אפשר לדעת מה עתידו.

    אחד הכשרונות הכי גדולים שצמחו בסביליה, וחבל שזה היחס אליו אבל זה מפתיע כאשר מיצ'ל הוא המאמן, אצל מרסליניו גרסיה טוראל קאמפנייה קיבל הרבה דקות בעונה שעברה ומאז שמיצ'ל הגיע הוא לא הפסיק לספסל אותו.

    סביליה חייבת בדחיפות חלוץ, שיש כרגע רק את נגרדו, וגם בלם אחרי שאסקודה עזב.

     
  4. Gnus Avenue Member

    הצטרף ב:
    ‏15/2/08
    הודעות:
    2,593
    לייקים שהתקבלו:
    0
    קראתי היום שהבעלים של מאלגה מחפש למכור את הקבוצה. מה זה אומר על כל הסאגה הזאת של קאסורלה-ארסנל-החובות של מאלגה?
     
  5. סדרו קייטע Member

    הצטרף ב:
    ‏11/3/12
    הודעות:
    1,434
    לייקים שהתקבלו:
    0
    סונג,

    בלי ציניות, שאתה מביא ידיעה כזו, תביא מקור שתהיה איזושהי נקודת התייחסות.

    חיפשתי בעצמי וזה מה שמצאתי:

    http://www.marca.com/2012/07/28/futbol/equ...1343502207.html


    תרגום באנגלית מגוגל:

    The owners of Malaga are negotiating the sale of the club to an investor group costasoleño Albanian Taci Oil, with Russian and Ukrainian capital. Property tycoon Rezart Taci, the company dedicated to oil could become the new owner of the entity PAN chain has announced Cope and confirmed the newspaper Marca. As he pointed out that station, the negotiations would be the Spanish lawyer Roberto Rodriguez Casas.

    Although nothing is known officially, the contacts are taking place and the presence of NAS executive Moayad Shatat could allow the deal to close without the need to be present Sheikh, current owner of Málaga, Abdullah Al-Thani.

    After two years as owner of Malaga, the Qatari sheikh could leave this place oil magnate who knows the football they own stock in the Bologna and his company is one of the leading sponsors of Milan.

    Sources have recognized that it is not certain that is to be produced for sale, but we can not rule anything out. Today, Malaga is experiencing a tremendous instability due to allegations of Villarreal and Osasuna, delays in payments to the template and the lack of signings in the absence of 20 days to start the season


    בוא נצא מתוך הנחה שהידיעה הזו נכונה (וזה מוטל בספק גדול), אז זה לא מבשר טובות אם הרצון שלך הוא שהם ימכרו את קאסורלה. ההגיון הסביר אומר שקבוצת הרוכשים החדשה לא תהיה מעונינת לוותר על אחד השחקנים הבולטים של הקבוצה לפני הופעה בליגת האלופות. אותו הגיון סביר גם אומר שלקבוצת נפט רוסית לא חסר כסף כך שבוודאי זה לא יהיה הכרח מבחינתם.
    מצד שני, כמו שציינתי, מארקה הוא לא מקור אמין לחלוטין וגם אם הידיעה נכונה, משא ומתן אין בהכרח פירושו מכירה.

    מעבר לזה וכאוף טופיק לענין, לא ברור לי למה כל המשקיעים הזרים בכדורגל הספרדי נתפסים דווקא למאלגה כאשר יש קבוצות עם פוטנציאל יותר גדול. מוזר.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏28/7/12
  6. סדרו קייטע Member

    הצטרף ב:
    ‏11/3/12
    הודעות:
    1,434
    לייקים שהתקבלו:
    0
    טוב, מצאתי עוד מקור, כך שנראה שלפחות יש משהו בענין (הפעם זה עיתון של מאלגה):

    http://malagacf.diariosur.es/noticias/2012...1207282135.html

    תרגום מגוגל:

    Malaga owners have decided, in principle, hear the proposal of a foreign investor group that wants to take Martiricos club. In the beginning was not in the plans of Sheikh rid of Malaga, although their discomfort in relation to television rights and other aspects of the entity have led eventually chooses to listen to this proposal. This is not supposed to go to perform the operation, although the situation of Malaga right now could provide a hypothetical understanding. This decision, confirmed by this newspaper, has been brought forward this afternoon by Cope, who has announced that this group would be behind the Albanian businessman Rezart Taci. According to the station, the lawyer in charge of the negotiations is Robert Rodriguez Casas. Let's wait a few hours to know what the specific proposal of this group and whether it is willing to buy the club. The representatives of potential buyers contacted the club Martiricos first few days in the offices of Malaga, where they arrived as part of a fund. After announcing their interest in taking the club, probably encouraged by the repeated comments and rumors about his future, executives of the entity is transferred to the owners, who finally agreed to a meeting of lawyers to hear the offer. In the coming hours or days might have something new, but right now there is only the interest and willingness to listen malaguista. The club know the content of the proposal.

    לפי הדיווח הזה (שהוא כאמור של עיתון מקומי של מאלגה) הרצון הראשוני היה של הקבוצה הרוסית-אלבנית לרכוש ולא של הבעלים הנוכחיים למכור.

    לשאלתך סונג: שוב, ההגיון הסביר אומר שמכירה של שחקן כמו קאסורלה לא תעשה לפני מיצוי המו"מ, בטח ובטח לא במצב שהקבוצה צריכה לשחק במוקדמות ליגת האלופות בעוד שלושה שבועות. מצד שני, גם לא נראה הגיוני שמיליארדר כבד שהוא אחד מבני משפחת המלוכה הקטארית לא יעמוד בהתחייבות שלו על סכומים לא גדולים במיוחד, כך ששום דבר לא באמת ברור פה.
     
  7. riquelme1 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/04
    הודעות:
    10,068
    לייקים שהתקבלו:
    338
    גם ה'אס' מצטרף לידיעות שאל ת'אני רוצה למכור את מאלאגה, ואחרי שבהתחלה זה נראה כמו שמועות כרגע נראה שהמילארדר הקטארי רוצה למכור ובכלל לא מוכן להשקיע יותר.

    אכזבה גדולה עם זה יקרה, שרואים פרוייקטים מרשימים כמו בפריז, סיטי, ציפו גם בספרד וובעיקר למאלאגה גם אצלהם, ואחרי שנתיים בלבד ודווקא אחרי שהצליחו לסיים במקום הרביעי למוקמדות הצ'מפיונס הוא כנראה בורח להם.

    דיברו על איצטדיון חדש, הבטחות של 100 מיליון יורו לרכש בקיץ, בינתיים מאלאגה נמצאת בחובות, בלי שרכשה אף שחקן עד עכשיו, שהסגל שלה בינוני ביותר וזקוק דחוף לחיזוק, שהמשחק במוקדמות ליגת האלופות בקרוב ופתיחת הליגה קצת יותר משבועים.

    העתיד של מאלאגה כרגע לא ברור בכלל.

    עיר גדולה, עם הרבה תיירות, קהל אוהדים לא קטן שמפוצצים את האיצטדיון כל משחק, יש פוטנציאל גדול במאלאגה, כמובן שגם במקומות אחרים.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏29/7/12
  8. סדרו קייטע Member

    הצטרף ב:
    ‏11/3/12
    הודעות:
    1,434
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הדיווחים שאני קראתי (ואחד מהם הבאתי) הם הפוכים: שהכוונה הראשונית לא הייתה שלו למכור, אלא של קבוצות רוכשים שונות שפנו אליו. בשורה התחותונה זה לא באמת משנה.
    צריך זכור שמבחינת אטרקטיביות למאלגה יש לפחות יתרון אחד והוא שהם משחקים כבר העונה בליגת האלופות. אני מניח שזה נכס לא קטן בעייני רוכשים פוטנציאליים. מצד שני, אם הם לא יתעוררו, הנכס הזה עלול להפוך ללא רלבנטי עד סוף אוגוסט.

    לגבי אל טאני, הנקודה המוזרה בעיני לא נוגעת לנכונות שלו להשקיע. יש הרבה אנשי עסקים בתחום הכדורגל, חלקם עשירים מאד, שלא משקיעים מכספם, בצורה רצינית או בכלל.

    הדוגמה הכי בולטת למצב כזה נמצאת בקבוצה אחרת בספרד. לא יודע כמה אנשים פה שמעו על בחור בשם אמניקו אורטגה. למי שלא מכיר, מדובר במייסד ובבעלים של "זארה", על פי פורבס, האיש החמישי (!) בעושרו בעולם. הוא היה בשלבים מסוימים (אולי אפילו עד היום, לא בדיוק סגור על הענין) חבר בהנהלת לה קורוניה. ולא סתם חבר הנהלה, הוא בן העיר, שזה אומר מישהו שאמור להיות מחובר לקבוצה גם מבחינה ריגשית. ועדיין הבן אדם (שמבחינת הון מגמד את אברמוביץ' ואפילו השיחיים) לא משקיע גרוש בכדורגל מתוך תפיסה עקרונית. לגטימי.

    הנקודה המוזרה אצל אל טאני נוגעת למוסר התשלומים שלו ביחס לכספים שהוא כבר התחייב אליהם. בהקשר הזה, חשוב לציין שהדיבורים על עיכובים בתשלומים לשחקנים או כספי העברה צצו עוד בסוף 2011, כלומר זה לא משהו חדש לקיץ הזה. ואגב, גם לא מדובר בסכומים רציניים במיוחד בסנדרטים של כדורגל. ה"חובות" המדוברים של מאלגה בסך הכל מדרגים אותה במקום ה15 בליגה הספרדית. הכספים שהוא חייב לאוסאסונה הם באזור המיליון יורו. הכספים שהוא חייב לויאריאל הם בסביבות שניים-שלושה מיליון יורו. לא משהו שלאדם כל כך עשיר אמורה להיות בעיה להתמודד איתו.

    מאד מוזר איך מישהו ממשפחת המלוכה הקטארית, שמגיע מתרבות שבה הכבוד אמור להיות דבר כל כך מהותי, נותן למצב להידרדר עד כדי פגיעה כל כך גדולה בשם שלו. שלא ישקיע גרוש ברכש, אבל לפחות שישלם את מה שהוא התחייב.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏29/7/12
  9. אלי מתחן Member

    הצטרף ב:
    ‏8/12/03
    הודעות:
    13,335
    לייקים שהתקבלו:
    316
    יש הבדל גדול בין כל מני עסקני נפט למיניהם ובין אנשים כמו אורטגה שבנה את עצמו מכלום.
     
  10. סדרו קייטע Member

    הצטרף ב:
    ‏11/3/12
    הודעות:
    1,434
    לייקים שהתקבלו:
    0
    נכון. מצד שני, עבור מישהו כזה להשקיע 100 מיליון יורו בשנה בכדורגל זה כמו עבור אנשים כמונו, ללכת פעם בשנה למסעדה.

    ומדובר על קבוצה שהוא חבר הנהלה שלה (או לפחות היה).
     
  11. Gnus Avenue Member

    הצטרף ב:
    ‏15/2/08
    הודעות:
    2,593
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הסיפור הזה נראה לי גמור, באנגליה מפרסמים שתוך 48 שעות הוא עובר מדיקל וכל הסיפור הופך לרשמי.

    אני מבסוט על הרכישה הזאת, שחקן מצוין, מוסר נהדר, בעל ניסיון, אני שמח.
     
  12. riquelme1 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/04
    הודעות:
    10,068
    לייקים שהתקבלו:
    338
    אומנם אני לא מחזיק גדול מסאנטי קאסורלה, אבל עדיין הכיוון ברור, הקבוצה מחפשת למכור שחקנים בשביל להביא כסף לחובות, מה שאומר שכנראה השקעה גדולה אם בכלל לא נראה במאלאגה העונה, והקבוצה יכולה להתרסק סטייל ויאריאל בשנה שעברה שבגלל סגל לקוי מצאה את עצמה בליגה השנייה העונה.

    השייח כנראה בורח כי ההשקעה שלו כנראה לא משתלמת, מה גם שכמו שהוא רשם ואמר לא נעשה כלום בנוגע לזכויות השידור והאתחדות הספרדית שלא עושה כלום בנידון, ולא סתם משקיעים מבחוץ בורחים מהליגה הספרדית בניגוד לליגות אחרות.

    ובכלל המצב של הקבוצות בכי רע, עם השייח יעזוב את מאלאגהו לא ימצא רוכש מאלאגה תחזור במהרה להיות קבוצת תחתית ויתחיל מכירת חיסול, ויאריאל קבוצת צמרת בשנים האחרונות וקבוצה שמשקיעה כסף נמצאת בליגה השנייה, יתר הקבוצות יותר מתחלשות מאשר מתחזקות, סביליה למשל שהמצב שלה לא מזהיר בלשון המעטה, אתלטיקו שגם מוכרת שחקנים ומביאה 3 שחקנים בלבד בחינם, רק ולנסיה עוד נראה שתיהיה תחרותיות ואפשר להגיד שהתזקה.

    הפער בין ריאל ובארסה לשאר הליגה רק הולך וניהיה גרוע יותר.

     
  13. סדרו קייטע Member

    הצטרף ב:
    ‏11/3/12
    הודעות:
    1,434
    לייקים שהתקבלו:
    0
    סונג,

    למען בריאותך הנפשית, אני ממליץ לך באדיקות לא להתייחס, בכלל, לדברים שנכתבים ב"דיייל מייל".


    לגבי ענין מאלגה:


    http://malagacf.diariosur.es/noticias/2012...1207291723.html


    The sale of Malaga Abdullah Al-Thani may be very close after the last contact between club representatives and investment group, related to the Albanian businessman Rezart Taci. Today might even emerge as a new appointment scheduled with the parties. Economic needs of the organization at this time are causing it to speed up efforts to close an agreement as soon as possible. Sources consulted by this newspaper negotiations say the deal is closed by 99 percent. That means that the pact it is almost total. The new owners would take care of the debt owed by the club today, which is important if it is recent. And also have to pay them a sum of money to the current owners by way of purchase. But as the Sheikh does not arise to do business with Malaga, this figure would always be below 36 million, which is the value that had the club when they arrived. In these two years as head of the entity, however, the sheik has made a financial outlay of 150 million euros. This money will be lost if Al-Thani finally close the deal. The new owners would also ambitious approach, giving continuity to the project, but looking for more effective management of resources. In the event that finally there is agreement, changes will be important in the state of Martiricos

    לפ הדיווח הזה, 99 אחוז שהקבוצה תועבר לבעלים החדשים, או יותר מדויק, "שהעסקה סגורה ב99 אחוז".
     
    נערך לאחרונה ב: ‏29/7/12
  14. סדרו קייטע Member

    הצטרף ב:
    ‏11/3/12
    הודעות:
    1,434
    לייקים שהתקבלו:
    0
    עוד הערה קטנה על קאסורלה, אגב מה שכתב ריקלמה:

    מאלגה מעולם לא העמידה את קאסורלה למכירה. לא רישמית ולא בערוצים פחות רישמיים. אם זה היה המצב, הייתה עליו מכירה פומבית שספק גדול אם קבוצה כמו ארסנל הייתה יכולה לנצח. מעבר לכך, סביר להניח שאם המטרה שלהם הייתה לגייס כסף דרך מכירת שחקנים בשביל לסגור חובות, הם היו מעמידים למכירה שחקנים אחרים לפניו.

    ממה שהבנתי, הסיפור הנוכחי נוצר ממגעים שיצרה ארסנל איתו אחרי שהיא זיהתה הזדמנות, בגלל הבעיות שנוצרו במאלגה. קאסורלה, שכנראה מאס במדיניות התשלומים הלא יציבה של אל תאני, הסכים לעבור.

    לתחושתי, ענין של ל"מאלגה יש חובות אז היא תהיה חייבת למכור" הוא סוג של 1+1= 2.8, שדי אופייני לתקשורת האנגלית. הרי אם יש לך חובות שאתה חייב לסגור עד ה31 (שזה הסיפור שמוצג שם) אתה לא תחכה עד הימים האחרונים של יולי לפתור את זה ובוודאי שלא תסמוך על קבוצה אחרת שתפנה אליך ביוזמתה.

    לדעתי, נקודה החזקה שכן עובדת לטובת ארסנל במצב הנוכחי היא דווקא הרצון של השחקן. מה עוד שבספרד לא נוהגים להחזיק שחקנים בכוח כמו שעושה טוטנהאם למודריץ'.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏29/7/12
  15. amirb91 משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/9/08
    הודעות:
    5,983
    לייקים שהתקבלו:
    9
    קאסורלה נחת בלונדון ויחתום בקרוב בארסנל