בני יהודה - שנה חדשה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י יוגב אסולין, ‏7/8/04.

  1. יוגב אסולין Guest

    שנה חדשה עומדת ליפתח ובבני יהודה עושים את ההכנות במלוא המרץ. הרבה שינוים הרבה חילופים. גם עם זה בסגל המקוצעי גם על המגרש עצמו. אפילו את הבית שלהם בשכונה הם החליפו ועברו לבלומפיד איך כל זה ישפיע וכמה על העונה החדשה של בני יהודה? ומה בכלל הם רוצים מעצמם השנה?

    תזכורת למי ששכח בעונה שעברה בני יהודה פותחת היטב את העונה במזחור העשירי כבר משחרר יובל גפני הצהרות שהקבוצה שלו מתכוונת לרוץ לאליפות הכל ניראה טוב ויפה ובאמת קשה לעזור את כל הבחורים מהשכונה. אבל אז במיקרה שכונתי משהו.. נפצע בן לוז. ובני יהודה נכנסה לסחררה של הפסדים הרבה נקודות עפו להם מול העיניים ובסיום עונה הם מצאו את עצמם מקום שישי. עדין מכובד מאוד.

    בני יהודה ערכה שינוים ליקראת השנה החדשה. כאשר נתחיל מהראש. היו"ר יובל גפני שהיה חדש בבני יהודה הצהיר הצהרות הביא הרבה לחץ על הקבוצה הקטנה הזאת. וכרגע הוא הוחלף על ידי חזי מגן שהיה אוהד הקבוצה. לבנתיים חזי מסתדר יפה עם הצוות שלו ועם תקציב של 12 מיליון שקל. בלי הצהרות מפוצצות ובלי שום דבר מיוחד פשוט בא ונותן לקבוצה שקט תעשייתי.

    עם כבר הזכרנו את הצוות הראשי אז מלבד הניהולי יש צוות מקצועי. בתחום הזה בני יהודה בנויה ממש טוב עם מאמן שוערים, מאמן כושר, עוזר מאמן (חזי שרזי שפרש ותתלה נעלים), ומאמן (ניצן שירזי - אחיו של חזי). בהחלט סוללה מרשימה של מאמנים שיכולה לתרום רבות לבני יהודה השנה לפחות בתחום הזה.

    לאחר בניית הסגל המקוצעי החלו בבניה יהודה בהכנות לעונה הקרובה הם ישבו וחשבו מה אפשר לעשות בתקציב הלא גבוה שלהם. והיו מספיק זריזים כדי לקחת אליהם כמה שמות חמים וכמה שחקנים טובים במחירי מציאה לעונה הקרובה. ולמחנה האימונים הם יצאו כך...
    רוב השלד של העונה שעברה נשאר כולל הזרים של הקבוצה אסי בלדוט נשאר דמאיו נשאר ועוד.... כאשר השחקנים המרכזים שהצטרפו עליהם הם.. תומר בצלאל מרעננה הגיע. יוסי שקל מאשדוד גם הוא נחת בקבוצה, יניב חסון מהשקמה.. והשם החם ביותר הוא החלוץ המצוין של העונה שעברה גבריאל לימה. תוסיפו לכל אלו את בן לוז שחוזר מפציעה ועושה הכנות מטורפות להיות בשיא הכושר לשנה הקרובה. וקיבלתם פחות או יותר את בני יהודה מודל 2004-2005.


    בני יהודה צריכה השנה לתת תשובות לכמה שאלות חמות שיש כבר בשלב זה.

    הראשונה היא בן לוז. בן לוז פתח את העונה שעברה באופן מדהים וכבר אחרי 10 מחזורים היה ניראה כמי שסוחב לבד את בני יהודה על גבו. הוא היה כלבו במגרש ועשה דברים מדהימים. עד לאותה פציעה שסיימה למעשה מבחינתו את העונה. העונה הזאת הוא כבר חזר ולפי המחנה אימונים בהולנד (לא שראיתי רק שמעתי וקראתי) הוא ניראה רעב למשחק ומוכן לתת הרבה העונה על מנת לשחזר את השנה שעברה.
    השאלה שלי עליכם היא: האם בן לוז יכול לשחזר את העונה שעברה? או שזה היה סתם פתיחה מדהימה ועכשיו אחרי הפציעה הוא יהיה בסה"כ עוד שחקן

    השאלה השניה מדברת על המגרש (למרות שיש לנו דיון שלם בשביל זה). עושה רושם שעכשיו שהעונה עומדת ליפתח רוב האוהדים מוכנים למעבר ומתכוונים לצבוע את בלומפינד בכתום. ההכנות לשמה ניראות טוב.
    השאלה האם בני יהודה שמשחק כדורגל יותר סגור מפתוח תצליח להסתדר במגרש הגדול של בלומפינד? האם זה יבריח אוהדים שלה? או יגיעו יותר? האם זה יוריד את כמות האלימות של הקבוצה וכו'..

    השאלה השלישית היא מה בעצם הציפיות של בני יהודה מעצמה? בעיקרון הם מדברים על לפחות עונה כמו זאת שהיתה אולי מקום או 2 למעלה מה שיתן אירופה. מבחינת תקציב אין להם מבחינת שחקנים עם נילך לפי שנה שעברה בהחלט יש להם סגל טוב עם עוד חיזוק קל הם יכולים להגיע רחוק. אז מה דעתכם לאן הם יגיעו השנה?

    אוקי זהו אלו שלושת הכושיות שלי בשבילכם ככה לפתיחת הדיון הזה..
    בנתיים רק נסיים את זה שכפיר אודי עוד מתנדנד העם לישאר בקבוצה או לא.. יותר נכון בני יהודה חושבת עם יש לה כסף להחתים אותו או שלא. סה"כ לפי דעתי החוד של הקבוצה של בני יהודה עם גביאל לימה ואסי בלדוט חוד ממש מצויין. ולא צריך להשקיע יותר מידי.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏7/8/04
  2. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,016
    לייקים שהתקבלו:
    1,944
    עוד שאלה חשובה יוגב, כמה אוהדים יגיעו למשחקי הקבוצה, שכן כולנו יודעים שהשנה היא תשחק באיצטדיון בלומפילד...
     
  3. יוגב אסולין Guest

    אמממ זה נכנס לשאלה ששאלתי על המגרש..

    לפי דעתי בעידן של היום יש לכולם רכבים ויש גם תחבורה ציבורית, הסעות וכו'. ומי שירצה להגיע למשחקים של הקבוצה אני חושב שלא תיהיה לו בעיה. ואולי דווקא בגלל מגרש חדש דף חדש. אולי אווירה חדשה ורצון למלא את בלומפינד ולהראות לכולם שאוהדים שלהם לא פחות טובים משל מכבי ת"א והפועל ת"א זה יעלה דווקא את כמות האוהדים שתגיע..
     
  4. בית"רי מלידה Member

    הצטרף ב:
    ‏3/1/04
    הודעות:
    9,190
    לייקים שהתקבלו:
    1
    המעבר לבלומפילד, הוא הצעד הכי חכם שהם עשו מאז ומעולם!

    בית"ר עזבו את ימק"א בעונת 85/86 , עברו לשחק בבלומפילד, וזכו באליפות הראשונה.

    לדעתי, בני-יהודה אולי לא תזכה באליפות השנה, אך המעבר למגרש גדול, והרבה יותר איכותי ישפר לה גם את רמת המשחק.
     
  5. burning soil Member

    הצטרף ב:
    ‏15/11/02
    הודעות:
    5,216
    לייקים שהתקבלו:
    0
    המעבר של בני יהודה לבלומפילד יעיל מאד,אבל את ההשפעה והתוצאות נוכל
    לראות רק בעונה עצמה,או בסופה.

    אני חושב שבני יהודה תסיים במקום גבוה יותר בטבלה העונה,ראשית כי המאמן המצוין
    ניצן שירזי מנוסה יותר,הקבוצה השאירה את מרבית הסגל מהעונה שעברה,הצטרפו
    שחקנים חדשים,וחשוב לזכור שלבני יהודה יש שחקנים צעירים בכלל לא רעים(איציק עזוז,
    אלירן עטר,קובי דג'אני).
     
  6. *הפועל-רעננה* Member

    הצטרף ב:
    ‏3/8/04
    הודעות:
    1,210
    לייקים שהתקבלו:
    13
    ושכחת את תומר בצלאל...
    אני מקווה שבצלאל לא ישחק בבני יהודה ואז הוא יבין שהוא טעה שהוא הלך לבני יהודה ויחזור להפועל רעננה...
    ובעניין בני יהודה, אני מת עליכם... אתם קבוצה נשמה!!!
    הליגה זקוקה לקבוצה כמוכם עם הקהל שלכם. אני מקווה שתיהיו בצמרת ואמן ובני יהודה תיהיה סגנית אלופה!!! (אחרי בית"ר)
    שיהיה לכם בהצלחה!
     
  7. burning soil Member

    הצטרף ב:
    ‏15/11/02
    הודעות:
    5,216
    לייקים שהתקבלו:
    0
    תומר בצלאל לא גדל בבני יהודה בניגוד לשלושה שהזכרתי,הוא הובא כשחקן רכש,וכאוהד הפועל רעננה
    הייתי מצפה שתייחל להצלחה של בצלאל שגדל ברעננה.
     
  8. -94- Member

    הצטרף ב:
    ‏30/5/03
    הודעות:
    97
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אחלה כתבה.
    לפי דעתי בני יהודה הולכת השנה לשנה הרבה יותר קשה מזו של השנה שעברה. קודם כל כי הקבוצות בכלל בליגה השנה ניראות לי הרבה יותר חזקות. ויהיה קשה להפתיע. השנה גם אנשים מוכנים לבן לוז והוא לא יצליח להפתיע כמו בשנה שעברה יראו פתיחת עונה טובה שלו הוא יקבל סגירה אישית מהר מאוד וזה לא ילך לו. גם יקח זמן עד שהוא יקבל את הטאץ' שלו בחזרה.
    זה לא שאני חושב שבני יהודה הולכת לעונת תחתית. פשוט היא תהייה קבוצת מרכז טבלה. בלי שום עניין יותר מידי וחבל כי ברגע שקבוצה מאבדת מהר עניין בליגה אז אין לה יותר מידי טעם להשקיע.
    ובקשר לשאלה של המגרש. בהחלט מעבר לעולם המודרני בלומפינד יכול לתת לשחקנים להציג יכולת טכנית טובה יותר מגרש גדול יותר. ובני יהודה גם תיפתח לקהל חדש. אני רק מקווה שאוהדי בני יהודה ידעו לקבל את הדבר הזה ויבינו שעם בבלומפינד יש גדר נמוכה.. אז לא נכנסים למגרש כי הם יהרסו את הכדורגל.
     
  9. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,601
    לייקים שהתקבלו:
    6,940
    כאחד שראה את בני יהודה השבת בהרכב מלא, אני יכול לומר בביטחון שמצד אחד לא נראה אותה במאבקים בצמרת הגבוהה מצד שני גם לא בתחתית.
    לימה גם השנה יהיה להיט, וכדי שתתרגלו לשילוב חדש בטורלימה.
    בטורינה ממשיך את היכולת הנהדרת משנה שעברה, היום ביחד עם לימה הוא פירק את ההרכב החסר של באר שבע.
    מצד שני, שוב החוליה החלשה בבני יהודה היא ההגנה.
    לא החליפו את והבה, שגם היום היה חלש, השמיט כדורים, לא יצא טוב לכדורי הגובה, הראה ששוב בני יהודה(כמו מכבי פתח תקווה) הולכת לסבול בעמדת השוער.
    בבני יהודה יש קבוצה מאוזנת, בהחלט טובה, אבל עם קישור אחורי מאוד בינוני והגנה חלשה מאוד, היא לא יכולה להיות בצמרת.
     
  10. בריישן Member

    הצטרף ב:
    ‏24/7/04
    הודעות:
    19
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לא רוצים תכתומים בבלומפילד :)

    לפחות לא התמקמתם ב11 :)