סקר השבוע: על המאבק לכניסה לעולם האירופאי

הנושא בפורום 'פורום כדורגל גרמני' פורסם ע"י HapoelFan, ‏17/4/12.

  1. HapoelFan ואיפה שתגידי אני מתייצב

    הצטרף ב:
    ‏7/1/11
    הודעות:
    4,547
    לייקים שהתקבלו:
    49
    כזה דבר לא נראה הרבה זמן בבונדסליגה. שבע קבוצות נאבקות ראש בראש על לשים יד על הכרטיס שיקנה להם מקום בליגה האירופאית בעונה הבאה. שטוטגרט ממוקמת במקום החמישי (מקום בשלב הבתים) עם 49 נקודות, באייר לברקוזן במקום השישי (מקום במוקדמות הליגה האירופאית) עם 45 נקודות, האנובר 96 במקום השביעי (מקום במוקדמות הליגה האירופאית) עם 44 נקודות, ורדר ברמן במקום השמיני עם 42 נקודות, הופנהיים במקום התשיעי עם 41 נקודות, וולפסבורג במקום העשירי עם 40 נקודות ונירנברג במקום האחד-עשר עם 38 נקודות.

    בזמן שנותרו תשע נקודות בלבד בקופה, נראה כי שטוטגרט די הבטיחה את המקום החמישי עם פער של ארבע נקודות מהמקום השישי, אבל כל שני המקומות הנוספים למוקדמות המפעל עדיין לא הובטחו רשמית. הנה לפניכם רשימת המשחקים הנותרים של כל הקבוצות המוזכרות מעלה, מפגשים שיכולים להכריע לטובה או לרעה את רשימת הקבוצות הגרמניות שישתתפו בעונה הבאה במוקדמות\שלב הבתים של הליגה האירופאית:



    שטוטגרט: פ.צ קלן (חוץ, מחזור 32), באיירן מינכן (חוץ, מחזור 33), וולפסבורג (בית, מחזור 34)
    באייר לברקוזן: הופנהיים (חוץ, מחזור 32), האנובר 96 (בית, מחזור 33), נירנברג (חוץ, מחזור 34)
    האנובר 96: פרייבורג (בית, מחזור 32), באייר לברקוזן (חוץ, מחזור 33), קייזרסלאוטרן (בית, מחזור 34)
    ורדר ברמן: באיירן מינכן (בית, מחזור 32), וולפסבורג (חוץ, מחזור 33), שאלקה 04 (בית, מחזור 34)
    הופנהיים: באייר לברקוזן (בית, מחזור 32), נירנברג (בית, מחזור 33), הרטה ברלין (חוץ, מחזור 34)
    וולפסבורג: מיינץ (חוץ, מחזור 32), ורדר ברמן (בית, מחזור 33), שטוטגרט (חוץ, מחזור 34)
    נירנברג: המבורג (בית, מחזור 32), הופנהיים (חוץ, מחזור 33), באייר לברקוזן (בית, מחזור 34)

    האם שלושת המחזורים האחרונים יגרמו להפתעה בטבלה? האם הקבוצות שמאיישות כעת את המקומות שמקנים כרטיס לליגה האירופאית, לא יצליחו לשמור על מקומותיהן בשלבים המכריעים של העונה? אתם מוזמנים לענות על הסקר, דיון מהנה http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/icon_thumright.Xxx
     
    נערך לאחרונה ב: ‏17/4/12
  2. Captain Canada משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏17/11/10
    הודעות:
    3,469
    לייקים שהתקבלו:
    559
    אני מוכן לשים את כספי על כך ששטוטגארט והאנובר יאיישו שניים משלושת המקומות המובילים לליגה האירופית בסיום העונה; השוואבים כבר התבססו בשיפולי הצמרת (קשה לי להאמין שהם יצליחו לאבד פער של 7 נקודות מברמן, כשנותרו בסך הכל 9 כאלו בקופה), ואילו לאדומים של סלומקה מצפה לוח משחקים נוח למדי עד לתום הליגה. הזוי לחשוב שהם לא ישכילו לנצח את פרייבורג ולאוטרן בבית.

    באשר למשבצת האחרונה, אני סבור כי גורל המאבק תלוי בעיקר בתוצאת הההתמודדות בין לברקוזן להופנהיים במחזור הקרוב. הפסד בשבת עלול ליצור לחץ אטומי בקבוצה של רובין דוט, אשר בלאו הכי מחזיקה במסורת ארוכת שנים של לוזריות, ולהביא למהפך בטבלה - אך כל תוצאה אחרת תסתום את הגולל על שאיפותיהם של מרקוס באבל וחניכיו, ותחתום את המירוץ. הייתי רוצה להאמין שיש לברמן סיכוי להתברג במקום השביעי, אך לנוכח לוח המשחקים הקשה העומד בפנינו - נראה כי אנו תלויים בעיקר בחסדי באיירן ושאלקה.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏18/4/12
  3. Ralph-Lauren 1909 היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/9/06
    הודעות:
    4,959
    לייקים שהתקבלו:
    197
    רובין דוט כבר הרבה זמן לא מאמנה של באייר לברקוזן.

    לגבי המאבק, אני כמעט בטוח ששטוטגארט, האנובר ולברקוזן לא יפלו מהמקומות הללו למרות שיש משחק בין האנובר ללברקוזן במחזור הקרוב וזה ללא ספק אחד המשחקים המעניינים של שתי קבוצות מצויינת שרוצות לעבור אפילו את שטוטגארט שיוצאת למפגש מול הבאוורים במינכן. שטוטגארט עדיפה על שלושת הקבוצות לברקוזן, האנובר וברמן ברגע זה. ברמן עדיין יכולה לשחק במפעל אירופי אך היא תצטרך הפסד של לברקוזן וחובה עלייה לנצח את המשחק הקרוב.
     
  4. HapoelFan ואיפה שתגידי אני מתייצב

    הצטרף ב:
    ‏7/1/11
    הודעות:
    4,547
    לייקים שהתקבלו:
    49
    במצב העניינים הנוכחי אני בספק אם התוצאה במשחק בין לברקוזן להאנובר תשפיע על מצב העניינים בטבלה. אני לא רואה את ברמן קמה מהקרשים, בטח כשיש עליה המון לחץ. אני לא חושב שהמיקום של הקבוצות שמאיישות את המקומות שמזכים אותן בכרטיס לליגה האירופאית ישתנה.
     
  5. Ralph-Lauren 1909 היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/9/06
    הודעות:
    4,959
    לייקים שהתקבלו:
    197
    להשפיע היא יכולה, ברמן בדרבי צפוני נגד וולפסבורג, לא משחק קל ובטח שהשחקנים של הירוקים מברמן ילחמו למען אוהדי הקבוצה שלה עד זוב דם ככה שזה לא סגור המצב. במידה והאנובר תנצח בלברקוזן מה שנראה אפשרי בהחלט לאור המשחקים האחרונים של לברקוזן, הכל ביידים של ורדר ברמן בסופו של יום.