מחזור 33 : הדרבי הגדול של מדריד

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ספרדי' פורסם ע"י amirb91, ‏10/4/12.

  1. xavi6 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/8/06
    הודעות:
    7,893
    לייקים שהתקבלו:
    0
    שתי הגולים הראשון של רונלדו של השוער. הגול השני מדהים, אבל הוא של שוער. למה הוא עומד מחוץ לשער? מדובר בבעיטה לאמצע, שאני לא מבין איך היא עברה. הבעיטה הראשונה בכלל לצד שלו והיא כמעט מהחצי. אבל כנראה שזאת המומחיות של רונלדו, לגרום לשוערים לעשות במכנסיים עוד לפני שהוא בועט.

    הפנדל היה מוצדק, אני לא אוהד ריאל שגם אם יראה את נסטה תופס שחקן ברצלונה יזמר "לא היה בכלל מקום לספק שאין פנדל!" אבל זה משעשע כשאני נזכר כמה פעמים פפה עשה אותו דבר לסאנצ'ס http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/smile.Xxx
     
  2. AS R Member

    הצטרף ב:
    ‏14/9/08
    הודעות:
    2,577
    לייקים שהתקבלו:
    499
    מין:
    זכר
    וויאריאל ממשיכה במסע ההיחלצות שלה וכנראה שמבטיחה את הישארותה, כשהיא 7 נקודות מעל הקו האדום 6 משחקים לתום העונה, אחרי מהפך שהושלם בתוספת הזמן מול מלאגה החזקה. אני לא חושב שיש אוהד של הליגה הספרדית שלא רוצה שוויאריאל תישאר בליגה. היו לה הרבה צרות העונה, כשנילמאר ורוסי פצועים תקופות ארוכות, אבל בראשות מרקוס סנה הוותיק שנותן עונה נפלאה הקבוצה מצליחה כנראה להישאר בליגה בסופו של דבר.

    סנטנדר מובסת בבית 0-3 על ידי מאיורקה הבינונית בדרך כלל, ומן הסתם שתרד ליגה.

    סראגוסה מובסת בחוץ 0-3 גם היא על ידי סביליה, וגם היא בדרך הבטוחה לליגת המשנה, ביחד עם גיחון. כנראה שהעונה לא יהיה מאבק על ההישארות בליגה, שכן שלושת היורדות כבר הוכרעו (סראגוסה, גיחון וסנטנדר).
    סביליה מצידה ממשיכה בכושר הנהדר שלה לאחרונה עם המאמן מיצ'ל, ורחוקה פתאום רק 5 נקודות ממלאגה ומקום שמוביל לליגת האלופות, למרות שסביר להניח שבאנדלוסיה יסתפקו גם במקום המוביל לליגה האירופית בשל הנסיבות. סביליה כבשה 4 שלישיות בחמשת משחקייה האחרונים! חסוס נבאס חוזר להציג את היכולת הרגילה שלו ומוביל את הקבוצה במעלה הטבלה, מזכיר לנו נשכחות מהימים הנפלאים של הקבוצה עם המאמן חואנדה ראמוס.
    השוער פאלופ הוותיק חוזר לעמוד בשער במקום ואראס, ומציג יכולת מצויינת.
     
  3. riquelme1 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/04
    הודעות:
    10,068
    לייקים שהתקבלו:
    338
    סביליה מנצחת 3-0 את סארגוסה, מצמד של נגרדו(הגיע הזמן, באמת), ועוד אחד של פאזיו וסארגוסה כנראה אומרת שלום לליגה, כואב לי שקבוצה כמו סארגוסה יורדת שהיא קבוצה חשובה לליגה, אבל ההנהלה שלה הביאה את זה על עצמה וכבר 3 שנים הם עומדים על החבלים.

    סביליה עם 45 נקודות רחוקה נקודה מהמקום ה-6 המוביל לליגה האירופית, מיצ'ל עם כל הפיסמיות דווקא מפתיעה אותי לטובה.

    מאלאגה עם עוד הפסד שלה, וכרגיל החוסר יציבות המטורפת שלה, הפסד פאקינג 12 שלה העונה, בדיוק כמו מאיורקה מהמקום ה-12 ואחד פחות מויאריאל שעוברת עונה מזעזעת והגרועה שלה מאז שעלתה ליגה(מקום 17 בטבלה!), לשמחתי ולנסיה חוזרת למקום השלישי מהר מאוד והמיקום של מאלאגה ממשיך עם השקר הגדול, שהדבר היחיד שאני מקווה שפלגריני שכבר כמעט שנתיים בתפקיד עם רכש של 70 מיליון יורו והתקציב ה-3 בגודלו בליגה בנה קבוצה כל כך בינוניות ומעלה הרכבים שנכשלים פעם אחר פעם.

    אני גם שמח שויאריאל מנצחת ומתרחקת יותר מהקו האדום.

    וסאנטנדר שהפסידה למאיורקה 3-0 בסארדינרו, כבר הרימה ידיים ותשחק בעונה הבאה בסוגנדה אחרי לא מעט שנים בליגה הראשונה.

    והדבר הכי עצוב שאתלטיקו כבר רחוקה 4 נקודות מהמקום ה-6 ו-6 נקודות מהמקום ה-5, מה שאומר שהסקר של הקפיטליסט מקבל פנים אחרות, אם אתלטיקו לא תזכה בליגה האירופית העונה סיכויים גבוהים שלא תשחק באירופה בעונה הבאה, לליגת האלופות אני אפילו לא מדבר, אפילו לא בליגה האירופית מה שאומר שמעונה בינוניית ומטה, הקבוצה הזאת עוברת עונה קטסטורפלית, לא יאמן.

     
  4. סדרו קייטע Member

    הצטרף ב:
    ‏11/3/12
    הודעות:
    1,434
    לייקים שהתקבלו:
    0
    צריך לזכור שלאתלטיקו יש לוח משחקים מאד נוח עד סיום העונה. אפילו המשחק במחזור האחרון מול ויאריאל שנראה כמו מוקש, כבר נראה הרבה פחות קשה אחרי שויאריאל כנראה בטיחו את הישארות. ומכוון שהקבוצות שלפניהם יפסידו לא מעט נקודות, במידה והם יצליחו לעשות ארבעה ניצחונות ותיקו עד סיום העונה (מתוך שישה משחקים), כנראה שזה יספיק להם למקום בליגה האירופאית.

    מבחינת כדורגל, אתלטיקו בעונה שעברה הייתה חלשה בהרבה מהעונה (לדעתי גם מבחינת סגל, שלוקחים בחשבון שמפורלאן נשאר בעיקר השם). רק מה? הם הודחו בבית המוקדם בליגה האירופאית ויכלו להתמקד סיבוב שלם רק בליגה. בנוסף, הליגה הייתה פחות חזקה בעונה שעברה, כך שהיה יותר קל לנצח את קבוצות מרכז ותחתית הטבלה.

    יש פה עוד נקודה. ברור שעדיף לשחק באלופות, אבל לא בטוח שעונה בלי ליגה אירופאית (לאור זה שהם כבר זכו בליגה הזו לא מזמן) אבל עם יכולת להתמקד רק בליגה תהיה כל כך אסונית לאתלטיקו. הרי אין ויכוח אמיתי שבלי אירופה הם היו מסיימים העונה בטופ 4. הנזק הכלכלי? אפשר למכור את גודין לאיזה קבוצה פראיירית באנגליה ב20 מיליון פאונד ולכסות על נזק.

    וברצינות, יש לאתלטיקו לא מעט שחקנים עם ערך בשוק ותרומה גבולית, לפני שמגיעים לפלקאו. במכירה של גודין וטוראן/ סלביו/ אדריאן אפשר לעשות די הרבה כסף בנזק מקצועי לא גדול. נניח שאתלטיקו תמכור את סלביו, גודין וטוראן ותחזיר את דייגו קוסטה וראול גרסיה (שני שחקנים שכבר שייכים ל). יש פה איזה היחלשות משמעותית?

    לגבי מאלגה, צריך להיות הוגן ולזכור שיפה שהם הוציאו 70 מילון יורו, אבל הם היו קבוצת תחתית לפני ההשתלטות הקטארית, כך שהם היו צריכים לבנות קבוצה כמעט מ0. 70 מיליון יורו לקבוצה שלמה זה לא סכום כל כך גדול ברמות הגבוהות של אירופה. שלא לדבר על זה שהם משחקים עונה שלמה בלי בטיטסטה והיום גם בלי טולאלן.
    מקצועית, הבעיה העיקרית שלהם זו ההתקפה והם יהיו חייבים להביא בעונה הבאה לפחות חלוץ אחד ברמה גבוהה, כפי שיש למתחרות שלהם. אסור גם לשכוח שהדרוג שלהם באופ"א מאד נמוך, כך שגם אם הם יעפילו לאלופת מהמקום הרביעי, סביר שתהיה להם גרלה קשה.

    סביליה? אחרי כמה שנות רכש חלשות מאד, הם קצת השפרו בשנתיים האחרונות (מדל, ראקטיץ', טוכובסקי, הבלם הבוסני, קאסרס בשלושה מיליון יורו- גם אם הוא ימכר ליובה, הם לפחות יעשו עליו קופה). זה לא ימי דני אלבס ופביאנו, אבל זה הרבה יותר טוב מתקופת זקורה, רומריק, קונקה וארונה קונה.
    מיצ'ל אולי לא מאמן גדול, אבל חואנדה ראמוס לא מאמן גדול. לפעמים כימיה של מאמן עם קבוצה ספציפיצת שווה לא מעט.

    אגב, מכוון שגם הם צריכים עוד חלוץ לעונה הבאה, מענין אם הם יתנו הזדמנות לקונה, אחרי העונה המדהימה שלו בלבנטה.