הלובי התקשורתי הפרו ברסאי

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ספרדי' פורסם ע"י Heracles, ‏25/3/12.

  1. Heracles Member

    הצטרף ב:
    ‏20/3/12
    הודעות:
    22
    לייקים שהתקבלו:
    0
    קודם כל, אני חדש וזה נראה לי המקום הכי מתאים. אם זה לא אני מבקש להעביר למקום הנכון ולהסביר לי איפה המקום המתאים לדברים כאלו.
    תודה.
    ------------------------------------------------------------------------------------------------
    בראבק, נמאס! נמאס מהליקוק של התקשורת לבארסה.
    אני אוהב לקרוא ספורט באינטרנט, אבל נמאס! הם מלקקים כל היום למסי ובארסה, לא אכפת לי שמסי צילם נהג מונית עם אגוארו, לא אכפת לי מהאפליקציה החדשה של בארסה לאייפוד ולא אכפת לי שעכשיו בברצלונה אוכלים שווארמה והשחקנים מדברים עם מסי!
    נמאס כבר! אולי שהתקשורת תתעורר? הסתכלתי על ספורט של ידיעות אחרונות כותרת ענק בארסה נצחה 7:1את לברקוזן, ורק שיבוחים אליהם, מעריב ספורט- כתבה ותחקיר מעניינים על מה שהולך שם בהפועל ת"א(תאמינו שזה הרבה יותר מעניין מידיעות אחרונות)ומאחורה קצת על בארסה.
    אז עד מתי נסבול מזה?! עד מתי?

    לי אישית פשוט כואב הלב שילדים מושפעים מהתקשורת הזאת שאוהבת רק את בארסה, לפי התקשורת בארסה היא היחידה בעולם, אז כשאתה ילד קטן בן 6 אתה תחשוב גם ככה.
    וזה פשוט כואב שאין להם צאנס אמיתי לאהוד קבוצה שהם אוהבים אותה באמת ולא בגלל שהושפעו מהתקשורת.
    ----
    מבקש תגובות רציניות ולא לשמוע כמה אני "דביל" או דברים כאלו.
    תודה.
     
  2. Bensh Member

    הצטרף ב:
    ‏27/1/05
    הודעות:
    6,643
    לייקים שהתקבלו:
    0
    העצה שלי לך היא שבמקום להתעסק בשטויות האלה, תשמח שנפל בחלקך להיות עד לאחת הקבוצות הגדולות שראה הכדורגל, אם לא ה-
     
  3. Heracles Member

    הצטרף ב:
    ‏20/3/12
    הודעות:
    22
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מזה חששתי..
    תנסה להבין למה אני מתכוון במה שאתה קורא לו שטויות ותבין למה זה מכעיס בתור מישהו שלא אוהד בארסה שלא יודעים שיש קבוצות אחרות בתקשורת.
     
  4. Vanitas Member

    הצטרף ב:
    ‏6/10/10
    הודעות:
    1,127
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בארסה מורכבת מחומר שחקנים שיוצרים קבוצה שרואים פעם בדור, לא אחלוק עליך, אך עם זאת התקשורת בארץ מגוייסת בצורה מאוד לא מקצועית לקבוצות מצליחות. יש נטייה לישראלי המצוי לרכוב על הצלחות, אז היום אתה שמח כי אתה אוהד בארסה, אבל מחר זה יהיה שוב ריאל מדריד או צ'לסי ואז תסבול את יורם ארבל מספר לך שאם אתה מעיז לגעת בצ'לסי, אתה עוכר ישראל.

    בקיצור, מגזימים. מאוד לא מקצועיים, היו גם לפני כן (אם רוצים להיות כנים), אבל זה מחמיר. עד שהם לא יהיו לגמרי שכונה, לא יפסיקו.
     
  5. xavi6 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/8/06
    הודעות:
    7,893
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני יכול להבין את השנאה כלפי הליקוקים כלפי ברסה, אני לא יכול להבין איך לוקחים את זה וגורמים לזה בעצם "סיבה" לשנוא את ברסה ולהצדיק את האנטי כדורגל שמשוחק נגדה כמו משחקה של ריאל.
     
  6. Heracles Member

    הצטרף ב:
    ‏20/3/12
    הודעות:
    22
    לייקים שהתקבלו:
    0
    תבין, זאת לא סיבה לשנוא את בארסה, לא אמרתי שאני שונא אותה.
    אמרתי שאני שונא את הליקוקים כלפיה.
     
  7. xavi6 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/8/06
    הודעות:
    7,893
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אבל חלק מהם מוצדקים. אני זוכר את אותם ליקוקים כלפי פרגסון, והם היו בצדק. אני זוכר את אותם ליקוקים כלפי מוריניו דאז, והם היו בצדק. כלפי ברסה יש אנטי כי שחקניה כיביכול "צבועים" כי בוסקטס ודני אלבס צוללים, אבל זאת צביעות גדולה כי בכל הקבוצות האחרות יש צוללנים.

    לי לא נמאס כשמלקקים לרונלדו כאשר הוא עושה משהו גדול, להפך, אני מפרגן לו כי בעיני הוא מקצוען, ספורטאי למופת והלוואי ושחקן כזה היה מגיע לקבוצתי. יש לי רק הערכה כלפיו ולכן אני לא עיוור או מפתח שנאה כלפיו כי הוא צולל מידי פעם או מתנהג בצורה שחצנית. זה לא מוריד לי מהערכה המקצועית עליו. אבל מצד שני אני מחייך כשכל הזמן מנסים למצוא במסי דברים "מלוכלכים" ולהפוך אותו לשחק פחות טוב ממה שהוא. זה פתאטי ומביך.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏25/3/12
  8. ADP משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏14/7/06
    הודעות:
    5,105
    לייקים שהתקבלו:
    183
    רובם מוצדקים, אך הטענות לא לבארסה או לאוהדים. גם התקשורת בחו"ל הרבה יותר מתונה עם הליקוקים הללו. התקשורת בארץ היא זו שהופכת כל זבוב לפיל כשמדברים על ברצלונה.
     
  9. riquelme1 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/04
    הודעות:
    10,068
    לייקים שהתקבלו:
    338
    אולי הליקוקים לבארסה מוגזמים במידה מסויימת, אבל אי אפשר לא להבין למה הם מגיעים, מה שהקבוצה הזאת עושה ב3-4 שנים האחרונות זה דבר מדהים, לקחת 2 גביעי אירופה ב-3 שנים, 3 אליפויות ספרד רצופות, תוצאות מדהימות, שחקן אחד שהוא באמת דבר שלא היה מאז ומעולם, שכובש למעלה מ50 שערים ואנחנו עדין לא באפריל, קבוצה שמשחקת בסגנון יחודי וכו'.

    אני ממש לא אוהד בארסה, אבל אפשר גם להבין מאיפה זה מגיע, ובהודעה שלך רואים רק שנאה ולכן לטעמי לא היה ראוי לתת לך לפתוח את הדיון הזה, ובטח לא בצורה שכתבת שם.

    דבר שני, מי שחושב שרק בארסה ''מלקקים'' ומחמיאים לבארסה טועה ומטעה, כל אירופה כל כמעט בן אדם שקשור לכדורגל, פלה, מארדונה, בהגרלה האחרונה של שלב רבע גמר האלופות- כל מקום אני שומע ברצלונה ומחמאות עד סוף, לתקשורת הישראלית יש נטייה להקצין, אבל גם בכל העולם זה ככה.

     
  10. ADP משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏14/7/06
    הודעות:
    5,105
    לייקים שהתקבלו:
    183
    יש הבדל בין ללקק לבין להעריך קבוצה שברמה המקצועית היא עשרים רמות מעל כל קבוצה אחרת בעולם. כמו שאמרת בארץ הכל מוגזם וזה שורש הבעיה.
     
  11. Civil Anti Madridista

    הצטרף ב:
    ‏21/11/08
    הודעות:
    7,436
    לייקים שהתקבלו:
    2,664
    לא צריך להתעמק בזה יותר מדי, מי שבאמת אוהב כדורגל ידע להעריך. גם ריאל מדריד יודעת שהכדורגל של בארסה הוא הקרוב ביותר לשלמות

    בנוגע למגפה הזאת סביב הקבוצה? אין מה לעשות, או שאתה אוהב אותם או שאתה שונא אותם. אני רק לא מבין במה חובב כדורגל רואה בהם שנאה?
     
  12. Vanitas Member

    הצטרף ב:
    ‏6/10/10
    הודעות:
    1,127
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אין שום בעיה שיקבלו את כל המחמאות והחשיפה, הם מרוויחים זאת ביושר. הבעיה היא ששידור הכדורגל בארץ החליט להתגייס עבורם כאילו שהם נבחרת ישראל וגרוע מכך. שמעת איך ארבל דיבר אחרי המשחק מול אינטר? איך הם "העיזו" לפגוע בקדושה שלו, ברצלונה? זה קורה גם במשחקים אחרים וזה מאוד לא מקצועי ומאוד מפריע לאוהדי כדורגל מהשורה. היום זה נוח למי שאוהב את בארסה, אבל מחר זו שוב הולכת להיות מנצ'סטר יונייטד או צ'לסי שתהפוך לקבוצה של התקשורת בישראל ואז הצד השני יסבול. כל ההתנהלות של התקשורת חובבנית וכולם סבלו ממנה בשלב כזה או אחר (גם אוהדי בארסה של תחילת העשור, כשמנצ'סטר יונייטד הייתה הקבוצה שערוץ הספורט ניסו לקדם). עם כזו שכונה אל תתפלא שהיום זה אנחנו שסובלים ומחר זה שוב אתה שתסבול, לכן אל תגבה את התופעה העקומה הזאת.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏26/3/12
  13. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    שמע, לא קורא את התקשורת הישראלית ככה שאין לי מה להגיב על הנושא עצמו, אבל בקשר למשפט הזה לפחות יש לי. כמה אנשים אתה מכיר שאוהדים קבוצה מחו"ל, שלא מסיבות משפחתיות, שלא מושפעים מהתקשורת בבחירה שלהם?

    תסתכל על הפורום פה, שהוא המגוון ביותר שאני מכיר בעברית, ותראה את מי אוהדים רוב האנשים (מבוגרים וצעירים כאחד). רובם אוהדים קבוצות גדולות, או כאלו שהיו גדולות שהם החלו לראות כדורגל, כמה אוהדים קבוצות מדרג שני שמדגדגות את הגדולות ומעטים אוהדים קבוצות פחות מתוקשרות. ברגע שאתה זקוק לתקשורת כדי להכיר את הקבוצות, כלומר שהן לא חלק מהסביבה הקרובה אליך (דרך חברים, משפחה או מה שלא יהיה), הבחירה כמעט תמיד תהייה מתווכת על ידי התקשורת.

    בשנות ה-90, אז כן קראתי תקשורת ישראלית, היו תקופות בהן כל התקשורת דיברה בעיקר על מילאן, תקופות שגמרו על ברסלונה (של רומאריו ושות') ותקופה מסוימת בה אייאקס היה ה-דבר. אני לא יודע מה הולך היום, אבל אם לוקחים בחשבון את הזמן שעבר ואת כמות המידע הרבה יותר שאפשר למצוא היום, כמו גם את כמות כלי התקשורת שעוסקים בספורט, אני לא בטוח שיש הבדל גדול.
     
  14. Ice Cream חסה

    הצטרף ב:
    ‏17/6/11
    הודעות:
    8,375
    לייקים שהתקבלו:
    201
    גם בלי לקרוא את אתרי האינטרנט הישראלים אלא רק לראות שידורים ישראלים למשחקים, אפשר לחוש עד כמה שברצלונה זה טבור העולם בשביל התקשורת. השידורים של ארבל את ברקוביץ' לפני שנתיים בחצי הגמר מול אינטר ושנה שעברה מול ארסנל זה הדוגמאות הכי בולטות, השידור שם היה ברמה של אוהדי ברצלונה בני 8 וזה היה מביך.

    ברור שיסקרו רק את הקבוצות הגדולות בדגש על הקבוצה הגדולה ובהתאם לזה לה יהיו יותר אוהדים, אבל התקשורת הישראלית מוציאה מפרופורציות וזה מצד אחד משפיע על דורות של אוהדים חדשים, ומצד אחר מוציא מדעתם את שאר האוהדים.
     
  15. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    גם שידורים אני לא רואה http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/tongue.Xxx התקשורת השפיעה ותמשיך להשפיע על דורות אוהדים, ככה זה.