סקר השבוע: החיבור בין היינקס לבאיירן

הנושא בפורום 'פורום כדורגל גרמני' פורסם ע"י HapoelFan, ‏27/2/12.

  1. HapoelFan ואיפה שתגידי אני מתייצב

    הצטרף ב:
    ‏7/1/11
    הודעות:
    4,547
    לייקים שהתקבלו:
    49
    מאז חזרה מפגרת החורף באיירן נראית אחרת לגמרי. היא איבדה את המקום הראשון, היא מובסת על ידי בורוסיה מנשנגלדבאך, היא מאבדת נקודות לפרייבורג וגם להמבורג. בליגת האלופות באיירן מוצאת את עצמה מפסידה לבאזל במשחק הראשון בין השתיים ובליגה, היא מאבדת את המקום הראשון ורק השבוע הצליחה לחזור למקום השני. האם יש כאן בעיה חמורה של מאמן, או שמא זו לא אשמתו?

    זה יהיה סקר השבוע, אתם מוזמנים לענות ושיהיה דיון פורה http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/smile.Xxx
     
  2. Vanitas Member

    הצטרף ב:
    ‏6/10/10
    הודעות:
    1,127
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לא קורה הרבה פעמים שבחודש מרץ עדיין קשה להחליט נחרצות לכיוון מסויים. בזמן כזה של העונה כבר אפשר לדעת לכאן או לכאן אבל בבאיירן השנה קצת קשה לי לקבוע אם זה יצליח או יכשל. מצד אחד זו עונה ראשונה של מאמן ובבאיירן יצטרכו ללמוד לתת למאמנים שלהם עונה של חסד בבנייה של הקבוצה (אפילו שבאיירן לא כאלו, הם צריכים להשתנות כי להחליף מאמן כל עונה זה טירוף ומזיק). מצד שני היו יותר מידי עליות וירידות וגם ההנהלה לא יודעת מה לעשות עם רובן, קרקס אחד שלהם של כולם וגם היינקס יצא מבולבל מכל הכיוונים.

    חושב שאם יחליטו לגבי רובן ולא משנה איזו החלטה, זה יתן שקט ובאיירן יצליחו לא רע. המצב הקיים רע לכולם שאף אחד לא יודע עדיין אם ההנהלה רוצה את רובן או מעיפה אותו בקיץ. זה פוגע בבאיירן כאן ועכשיו.

    לא אבחר, אחשוב עוד קצת מה נכון עבור באיירן.
     
  3. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    עובדתית לא נכון. מה שקרה קרה החל במחזור ה - 13 ולא בחזרה מפגרת החורף. בערך באותו הזמן שאת פ.צ. באיירן מינכן החליפה קבוצה בשם פ.צ. אריין רובן. (יש כאן בפורום מספיק סטטיסטיקות שמראות את זה. חלקן אני מצאתי לבד, חלקן ממקורות אחרים).

    ולא. אין שום קשר למאמן המסכן שמנסה לעשות את המיטב.
     
  4. HapoelFan ואיפה שתגידי אני מתייצב

    הצטרף ב:
    ‏7/1/11
    הודעות:
    4,547
    לייקים שהתקבלו:
    49
    ובכל זאת מאז החזרה מפגרת החורף חלה הידרדרות משמעותית יותר. באיירן סיימה כאלופת הסיבוב הראשון ואם היא הייתה יוצאת לפגרה במקום שני או שלישי אז כולנו היינו מבינים לפני הרבה יותר זמן שהמצב מתחיל להיות לא טוב אצל באיירן.
     
  5. Vanitas Member

    הצטרף ב:
    ‏6/10/10
    הודעות:
    1,127
    לייקים שהתקבלו:
    0
    פחות משנה המתי ויותר משנה הלמה. הלכתי לראות את הנתונים שדיברתם עליהם כאן ואני בטוח שההנהלה של באיירן מכירה אותם ויש לה אפילו יותר. עם זאת היא נותנת תמיכה ברובן בנתיים, השאלה היא למה. זה לא רק המאמן (זה אולי אפילו בכלל לא המאמן, מי יודע).
     
  6. Der Rotbart Member

    הצטרף ב:
    ‏1/8/11
    הודעות:
    1,014
    לייקים שהתקבלו:
    2
    למה למאמן אין שום קשר לתיאוריה שלך על פ.צ. אריין? אתה חושב שלא הוא מקבל את ההחלטות המקצועיות? אם ככה אז בטח שהוא צריך ללכת.

    כתבתי במקום אחר שהיום רפא בניטז ביקר בזבנר שטראסה; אמנם אומרים שזה נקבע מראש ועדיין -אולי יש דברים בגו?

     
  7. dudi Member

    הצטרף ב:
    ‏19/4/08
    הודעות:
    3,090
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בגו? למה לא נראינו מספיק רע העונה? עוד עונה קטסטרופה? וואו..
     
  8. Der Rotbart Member

    הצטרף ב:
    ‏1/8/11
    הודעות:
    1,014
    לייקים שהתקבלו:
    2
    לא מתלהב מזה; סתם ציינתי את העובדה.
     
  9. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    מצטער שאני מתעקש אבל לדעתי זה חשוב (ההתעקשות) - כי לפי הדברים שלך משתמע כאילו בפגרה קרה משהו וממש לא כך. עובדתית אתה לגמרי לגמרי לא צודק.
    ממחוזר 13 - 17 הקבוצה הבקיעה 11 שערים וספגה 6 ועשתה 9 נקודות. או בממוצע 2.2 שערי זכות, 1.2 שערי חובה ו 1.8 נקודות למשחק.
    מאז החזרה מהפגרה ועד היום הקבוצה הבקיעה 10 שערים, ספגה 2 ועשתה 11 נקודות שבממוצע זה 1.6 שערי זכות, 0.3 שערי חובה ו 1.83 נקודות למשחק.
    כמעט זה עם שיפור קל.
    עכשיו, למי שזוכר גם את המשחקים, אז הקבוצה שיחקה חרא בכל המשחקים למעט ברמן בסיבוב הקודם ושאלקה בסיבוב הזה (וחצי אחד נגד פרייבורג בסיבוב הזה). ויש הרבה מאוד דמין בין המשחקים נגד שאלקה וברמן. הכוונה דמיון ביריבות. מה שכתבתי על הטעויות של שאלקה נכון גם לגבי ברמן. ואתה/אתם מוזמן לצפות שוב במשחקים ולנתח אותם.
    אז כדאי לחפש את הבעיה איפה שהיא נמצאת ולא בפגרה.

    לא יודע למה אתה חושב שלא הבינו את זה בזמן. מי שקרא את מה שכתבתי כבר במחזור ה 14 או 15 וגם ניסה לבדוק לעומק את הטענות שלי היה יכול להבין כבר אז. לאלו שקודם כל חשבו שאני סתם רק אנטי רובן זה לקח קצת יותר זמן וגם הם הבינו שיש בעיה במשחק של הקבוצה.

    לצערי הרב אני מסכים עם כל מילה חוץ מהמילה "בינתיים" ואם יותר לי, אז השאלה שלך שבאה אח"כ "למה" היא השאלה העיקרית והחשובה.

     
  10. HapoelFan ואיפה שתגידי אני מתייצב

    הצטרף ב:
    ‏7/1/11
    הודעות:
    4,547
    לייקים שהתקבלו:
    49
    אין שום בעיה עם ההתעקשות ואני יכול להבין מאיפה זה נובע כמובן ואתה מסביר את זה בצורה ברורה. עם זאת, אני כאוהד שמסתכל מהצד על באיירן יכול לומר שאני חש במשהו שונה אצלה. אני בטוח שאתה צודק בהשוואה בין באיירן של מחזורים 13-17 ובאיירן שחזרה מפגרת החורף, אבל אני מרגיש את השינוי (לרעה כאמור) באופן משמעותי יותר עכשיו מאשר במחזורים המדוברים, למרות שאם נשווה אז במחזורים 13-17 באיירן הפסידה שני משחקים וניצחה שלושה ומפגרת החורף בליגה באיירן עם הפסד אחד, שתי תוצאות תיקו ושלושה ניצחונות.

    אבל אני חושב שיש כאן משהו שונה וכתבתי על זה כבר בנושא של באיירן אם אני לא טועה. אני חושב שהבעיה של באיירן היא גם מנטלית. איבוד המקום הראשון, הפסד מפתיע בצ'מפיונס (כן, זה הפסד מפתיע למרות שהיא הציגה יכולת טובה).. לדעתי באיירן מתחילה להבין שהשליטה הבלתי מעורערת שלה בגרמניה מתחילה אט אט להיפסק, זה התחיל עם האליפות של דורטמונד וזה ממשיך העונה עם מאבקי צמרת שהם בכלל לא על המקום הראשון (לפחות לא כרגע). זה בהחלט משהו שיכול לפגוע ולערער את הביטחון וכמובן שזה לא תורם לכל התקופה.
     
  11. Der Rotbart Member

    הצטרף ב:
    ‏1/8/11
    הודעות:
    1,014
    לייקים שהתקבלו:
    2
    יש פה עניין שצריך להבהיר, שמתקשר לעניין המנטלי. יכול להיות שהכל התחיל במחזור ה-13, אבל מבחינה פסיכולוגית יש משמעות רבה ליציאה לפגרה ולחזרה ממנה. מבחינה זאת, החזרה לאחר הפגרה היא סוג של התחלה חדשה היוצרות ציפיות חדשות (במיוחד לאחר מחנה האימונים בדוחא שכולם חזרו ממנו באופוריה). ולכן ההפסד לגלדבאך במחזור הראשון שלאחר הפגרה וכל מה שבא בעקבותיו קשור לעניין התודעתי הזה, שפגע ועדיין פוגע באיך שהקבוצה מתפקדת.

    זה לא אומר שהסטטיסטיקה היבשה לא חשובה, אבל לעומת התדמית המדעית-מדוייקת שלה היא לא פחות פתוחה לפרשנויות ולהטיות.
     
  12. Vanitas Member

    הצטרף ב:
    ‏6/10/10
    הודעות:
    1,127
    לייקים שהתקבלו:
    0
    טוב לשמוע ממשהו שמבין את הדברים. הנחתי שרובן מקבל גב ממקורות סמכותיים יותר מהמאמן ולכן יופ היינקס לא אשם במצב. הוא עשה עבודה נפלאה עד שנפל עליו (הפילו עליו) את רובן. מאותו הרגע הוא היה צריך לשבור את הראש על מי לוותר בהרכב עבור ההולנדי.

    החלטתי להצביע אם כך עבור האופציה הראשונה. היינקס צריך להשאר ולהמשיך את העבודה במינכן.
     
  13. Der Rotbart Member

    הצטרף ב:
    ‏1/8/11
    הודעות:
    1,014
    לייקים שהתקבלו:
    2
    מי שרוצה חיזוק לתיאוריה הזאת ימצא אותו בדברי הונס בימים האחרונים שאמר שאלולא כל החגיגה התקשורתית סביב רובן הוא כבר היה מבקיע (כי מרוב פחד הוא כבר מעדיף למסור מאשר לכדרר או לבעוט).

    אני כידוע לא קונה את ההסבר שכל הבעיות נובעות מהאילוץ הזה של רובן; וגם כל הסטטיסטיקות שרצות כאן לא ממש מדוייקות. כבר הבאתי בעבר הלא רחוק דוגמאות שסותרות את הסטטיססטיקה הזאת, אבל כל אחת מהן נדחתה בהסבר אחר מסוג - המשחק הזה הוא לא דוגמא כי....

    אז הנה אתגר - איך אתם מסבירים את הניצחון במשחק מול שאלקה בו רובן שיחק כל המשחק, וקרוס היה על הספסל? (תזכורת - הטענה המרכזית כאן הייתה שבגלל רובן קרוס לא משחק כמספר 10)
     
  14. dudi Member

    הצטרף ב:
    ‏19/4/08
    הודעות:
    3,090
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אולי הונס חושב כמו כפיר מהפורום שלנו?

    מה שכן אין אנטי לרובן זה בטוח פשוט העובדות מדברות בעד עצמן.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏28/2/12
  15. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    אין שום ספק. הניצחון בשבת נגד שאלקה כולו בזכות רובן. היה המצטיין במגרש ועשה את כל העבודה ההתקפית.