ליגת על 2002/2003

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י יוגב אסולין, ‏13/9/02.

  1. יוגב אסולין Guest

    בדיון הזה נכתוב את כל המשחקים.. וכל פעם ננתח 2 קבוצות שמשחקות אחד נגד השניה. אולי ככה נוכל לנתח גם קבוצות קטנות ולא רק גדולות.

    אוקי אז קודם כל משחקי המחזור הם:
    מ.ס אשדוד - בני יהודה -- שישי: 16:00
    ע. ראשל"צ - הפועל ב"ש -- שבת: 16:30
    הפועל פ"ת - הפועל ת"א -- שבת: 17:00
    מכבי חיפה - הפועל כ"ס -- שבת: 19:00
    מכבי ת"א - מכבי פ"ת -- שבת: 19:00
    מכבי נתניה - בית"ר י-ם -- שבת: 20:00

    אוקי אלה כל המשחקים.. ננתח אותם לפי הסדר... כל 10-15 הודעות נחליף משחק.
     
  2. יוגב אסולין Guest

    מ.ס אשדוד

    אשדוד אחת משתי נציגות הדרום בליגת העל. סיימה בעונה האחרונה באופן מפתיע במקום הרביעי ותירצה מאוד לשמור שוב על אותו הישג.

    באשדוד יש השנה הרבה פנים חדשות לצד הרבה שחקנים אשר עזבו.
    בחוד של הקבוצה: אסי טובי שלא הגיע להבנה עם הקבוצה עזב אותה. ביחד איתו עזב את החוד אנז'יי קוביקה. שתי השחקנים האלה יהיו בשנה שעברה החוליה החזקה של אשדוד כאשר חלק גדול מאוד משערי הקבוצה היה שייך להם.
    במקום צמד החלוצים שהלכו. חנן פדידה שהציג יכולת די טבוה עד אשר קוביקה הגיע (ואז ירד לספסל) יקבל שוב את ההזדמנות שלו להנסות ולתפוס מקום של קבע בהרכב ביחיד איתו יש את יניב זערן כישרון מבטיח המנוער של אשדוד. שתיהם ביחד ינסו להוביל את החוד של אשדוד. מלבד שתיהם אשודד חיזקה את עצמה ברוברט רגבר וגאבור בויאר. שתי שחקנים זרים שישחקו השנה בקבוצה. שחקנים עם יכולת גבוה אבל נכון לכרגע חסרי קבלות.

    אוקי חוליית הקישור גם היא עברה כמה שינוים כאשר המנהיג שמה עדין יהיה אלון חזן. שקיבל לידו את פישונט שחקן עם הרבה הוכחות מעבר. אבל שנתיים האחונות זה לא ה"פישונט של בית"ר". הבאתו של פישונט היא במקום מסויים במקום אלק נילש למרות שהם לא באותה משבצת. נילאש משחק יותר בסגנון של רוסו ופישונט משחק יותר באמצע ומניע תקבוצה. בכל זאת הניסון ויכולת ההשפעה של פישונט אמורים לחסות את החסר. דוד רביבו שבמשחקי גביע הטוטו הציג יכולת טובה צפוי לקלב גם כן הזמנות לשחק בחלק ההתקפי.

    החלק ההגנתי של אשדוד כולל 2 זרים. אנדראה בלאיץ' ובלגויה מילבסקי. ביחד איתם ישחקו אמיר אלקריף שנחשב לשחקן הנשמה של אשדוד שרון עמר ואדיר טובול. סה"כ החוליה הזאת קצת שונה משלש נה שעברה אבל מי שיבא את בסיס ההגנה נשאר לכן לא צפוים להיות שינוים גדולים.

    בחוליה הכי אחוית שלההגנה יש שוער. לאשדוד יש 3 שוערים מאוד טובים. בן ישי שנתן עונה מעולה אמנם לא קיבל הרבה חשיפה בגלל שהוא לא משחק באחת הגדולות אבל בהחלט היה לו חלק מאוד מרכזי בהצלחת הקבוצה. השוער המחליף יוני רובין מחליף בספסל את שי הס (אני לא יודע עליו הרבה אבל אומרים הוא ושער טוב). שוער נוסף זה יוסי שקל שנפצע בראשו נכון לעכשיו. הוא שוער הנבחרת האולימפית. וכאשר הוא יקבל את ההזמנות אז יש לו הרבה מה להראות.

    סה"כ אשדוד לא נחלשה ביחס לשנה שעברה היא נשארה פחות או יותר אותו דבר מבחינת יכולת סגל. השאלה עם יהיה שוב את הדבק. ושוב תצליח להפתיע ולסיים מתחת לגדולות.
     
  3. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,751
    לייקים שהתקבלו:
    8,305
    לדעתי אשדוד תסיים שוב כמו בעונה שעברה בין המקומות 3-6 הם התחזקו אם בואו של אישטוואן פישונט.

    אני צופה עוד עונה טובה של אשדוד כמו בעונה שעברה.
     
  4. Kgt1 Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    1,019
    לייקים שהתקבלו:
    0
    רוברט רגבאר הוא שחקן עם קבלות - ועובדה שניר קלינגר רצה להביא אותו ביחד איתו למכבי ת"א העונה. מההתרשמות שלי מהשחקן בעונה החולפת במדי ביתר ב"ש מדובר בשחקן מעולה עם בעיטה מצוינת וטכניקה גבוהה. הפידבקים על גאבור בויאר הם גבוהים ומסמנים אותו כפוטנציאל להיות הזר המפתיע של העונה.
    בלאיץ' נתן כבר עונה אחת טובה בארץ - וישתדל לתת אחת נוספת.
    לפישונט כבר יש את את כל הקבלות שאפשר בכדורגל הישראלי.
    בלגויה מילבסקי הוא שחקן משתנה. לצד משחקים מצוינים שאי אפשר לעבור את הבלם היוגוסלבי מדי פעם הוא גם עושה הרבה שטויות (וראיתי אותו בהרבה משחקי בעונה שעברה).
    בסה"כ מבחינת זרים המצב של אשדוד הוא לטעמי למעלה מטוב.
    בצד הישראלי יש המשך של התמקדות בצעירים המוכשרים. הנוער של אשדוד כבר מזמן השתלט על הנבחרות הצעירות והחבר'ה שכבר גדלו התקדמו לנבחרת האולימפית (פדידה, יוסי שקל (בוגר בית ספרי מהמחזור של שנה שעברה 8) )).
    אלון חזן ימשיך להיות המנהיג הפיזי והרוחני של כולם.
    ורק אלקריף לא צפוי להישאר שחקן הנשמה של אשדוד לזמן רב...
    מבחינת המשחק היום בלאיץ' ואלקריף לא יישחקו - על כן ההגנה של אשדוד שהיא גם כך החלק החלש יחסית בקבוצה, נפגעת וכאן מגיע הסיכוי של הכתומים.
    בבני יהודה, כצפוי, מקבוצה של אוחנה, מסוכנת בעיקר בחלק ההתקפי עם שחקנים כמו פואנטס, שירזי, אנדונוב וחסן, כולם בהרכב הפותח!
    גם אסי בלדוט, שהספיק לכבוש כמה שערים חשובים בליגת העל לפני שנתיים, הוא שחקן התקפי לכל דבר ודבר, וגם הוא צפוי לפתוח היום בהרכב.
    אורן נסים הוא האיש הכי מאוכזב להישאר על הספסל היום! בקיצור רק התקפה.
    בצורה הגיונית עם כל כך הרבה שחקנים התקפיים בהרכב ההגנה נחלשת ושמות כמו ירון אביחיל ורוני גפני לא נשמעים לי מספיק משכנעים. אבי איבגי די הוכיח את עצמו בעונה החולפת בליגה הלאומית - אבל מה יהיה בליגת העל?
    רן בן שמעון הוותיק צריך להיות מעוז ההגנה לאחר הובא מהפועל פ"ת - אותי הוא אף פעם לא הרשים במיוחד.. דני משען הוא בלם טוב אבל חסר נסיון בעקבות ישיבה די ממושכת על הספסל של מכבי ת"א.
    אם נלך על הגיון אז בהחלט יכול להיות פה משחק עם המון גולים.
    ובתור אחד שמכוון ללכת למשחק עם החברים, ולהיות יחסית נייטרלי (עדיין עם סימפטיה מסוימת לכיוון מ.ס), אני מקווה לראות משחק פתוח שכזה...

    נ"ב
    סוף סוף זה מתחיל. אני מודה שלמרות כל הגועל התגעגעתי.
     
  5. חכם חנוכה Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    292
    לייקים שהתקבלו:
    0
    סוף סוף הליגה חוזרת... כמה כבר היה אפשר לסבול?
    התגעגתי נורא, למרות הרמה העלובה שפה..

    אם תשימו לב שגם במחזור הראשון בעונה שעברה היה כמעט אותו דבר...

    מכבי ת"א-מכבי פ"ת
    הפועל פ"ת-הפועל ת"א
    מכבי חיפה- העולה החדשה...

    עכשיו סתם שאלה.....
    מי פה מאוהדי מכבי חיפה באים מחר למשחק? (חוץ מקאוס..)
     
  6. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,751
    לייקים שהתקבלו:
    8,305
    רגבאר עדיין אין לו ממש קבלות....

    אז הוא נתן עונה טובה בליגה הלאומית... נו אז?

    נראה מה הוא שווה בליגת העל.
     
  7. Emil Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    3,863
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כולם מדברים העונה על בני יהודה כבשר התותחים התורן של הליגה, ואכן הרכש שעשה העונה אלי אוחנה לא היה עמוק במיוחד ולא ניכר שהוא ביצע מהפכה בקבוצה בכדי להתאימה לליגת העל. כמובן שרכש בוצע, חלקו של שמות גדולים, אבל השחקנים הם לא שחקני מרכז טבלה מובהקים ולא שחקנים שיכולים לסחוב קבוצה למרכז טבלה
    דני משען בילה המון זמן על קצה הספסל של מכבי ת"א ולא נחשב לשחקן בעל יכולות מיוחדות ועם הגעתו של קלינגר הוא שוחרר. לא בלם שמתאים להרכב פותח של קבוצה בינונית, יכול להתאים לבני יהודה, אבל בכל זאת בלם ברמה לא מיוחדת.
    בן שמעון הוא שחקן די אפור ולדעתי הוא לא בדיוק יהיה כוכב העונה אפילו לא בשכונה, יש לו יכולות לא רעות בכלל אבל כושר ירוד. כמובן שביחס לשאר ההגנה הוא אמור להיות המגן הטוב ביותר וקבוצה וזה די עצוב...
    כמובן ש-ה-רכש הישראלי של אוחנה העונה הוא מנור חסן, שאם יאבד קצת מהאגואיסטיות שלו הוא שחקן ענק עם דריבל מצויין ואמור להוביל את הקישור ההתקפי של בני יהודה.

    בכלליות אני לא הייתי מהמר שבני יהודה תרד בשקט, וכמו תמיד תוסיף המון צבע, נשמה ותרנגולות לכר הדשא של הכדורגל הישראלי. ועם מאמן כמו אוחנה אנחנו יכולים לצפות לכדורגל התקפי ויפה עם המון ספיגות שגרמו להפסדים רבים. המלחמה תהיה, תמיד, על ההשרדות, עד הדקה האחרונה, כמו תמיד. אבל בשורה התחתונה, לדעתי, הם לא ישרדו.
     
  8. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,751
    לייקים שהתקבלו:
    8,305
    העונה אין אף קבוצה שאפשר להגיד עליה שהיא יורדת בטוחה כמו למשל בעונה שעברה קרית גת.

    בני יהודה היא בין החלשות אבל אי אפשר להגיד עליה שהיא יורדת בטוחה.
    לדעתי מכבי פ"ת צריכה כבר להיות בליגה ה 3 כי זה עצוב וזה לא טוב לליגה שיש קבוצה שאפשר לספור את האוהדים שלה לפי מספר האצבעות שיש לי על הגוף. ויש לי רק 20 אצבעות....
     
  9. AFC Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    4,665
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בני יהודה - אלי אוחנה איכזב אותי מאד כשהחתים את הפרובוקטור אורן ניסים, אחד מהשחקנים השנואים עלי ופרי יצירתו של אלי גוטמן השקרן.
    כמו שמשה נענש כשלא ראה את ארץ ישראל בגלל שהיכה את הסלע ולא דיבר איתו, וברגע אחד נשכחו כל ה40 שנה האחרים, גם אלי אוחנה. בהחתמה של אורן ניסים הוא ייענש, אבל זה לא לטיפולי.

    ----------------

    המשחק שאני פשוט חייב להתייחס אליו הוא ה"דרבי" בית"ר מול נתניה.

    אני כידוע, גר בנתניה, ומחכה שבית"ר תבוא. אני כל הזמן נחשף למכבי נתניה ויודע המון על הקבוצה, ובמקרה של הפסד אני כבר יכול לדעת איך חברי לכיתה יקטלו אותי, ויש את בית"ר, קבוצתי האהובה (שתנצח כמובן, חסר לאלי כהן שלא), שסוף סוף נותנת לי לראות אותה שוב בפעולה (אני כל כך מתרגש...).

    בית"ר חוזרת לליגה בסערה עם הגרלה לא פיירית. למרות משחק החוץ מול נתניה לא תהיה בעיה לבית"רים מול הנתנייתים החלשים, שכן נתניה נחלשה מאד. בית"ר היום תראה לכולם מי זה דל-ריו ואינדיו (אליו יצטרף כחילה), אלי כהן כבר תיכנן הכל מראש וגילי לנדאו ישיר "שרה שרה שיר שמח" בסיום.
    נתניה, ללא סאסי שעזב למילואים של דורטמונד אלופת גרמניה, ועם ראובן עטר הזקן וגיא צרפתי הבינוני ככוכבים, תיאלץ לגבור על בית"ר ירושלים, עם השוער הטוב ביותר בעולם, צמד בלמים מצויין, קישור יצירתי אך ההתקפה אדישה.
    נתניה חלשה מאד בחוליה האחורית, פשוט לא ייאמן כמה קל לחדור דרך ההגנה. אדריאן גאמן, כפי שאמר שלמה שרף : "נתניה הרבה מעל הרמה שלו", משה גלאם עזב, אורי אוזן יהיה נקודת האור הבודדה וגילי לנדאו לא יכול למצוא אף אחד לעמדת הבלם.

    אני לא אסתפק בשום דבר מלבד ניצחון בהפרש של 4 שערים (כגמול לנתנייתים על העונה שעברה), אין שום ספק שיש יריבות מסויימת בין בית"ר ירושלים לנתניה, או כפי שאמר אוהד בית"ר בכיתתי : "נתניה היריבה הכי גדולה של בית"ר (הגזים).
    זה התחיל לא מזמן, בשנת 99-00, כשבית"ר דילגה 4-2 ו3-2 על נתניה החלשה של מוטי איווניר, שסיים עם שישה הפסדים, הפסיד לאשדוד 6-0 ופוטר.
    אורי מלמיליאן הוזעק, וכבר במשחקו הראשון בטדי תקע לבית"ר שלישיה והעיף אותה ממאבק האליפות.
    ברבע גמר הגביע, משחק שבו הייתי, בית"ר הובילה 1-0, אך פיגרה 2-1 לפתע, הייתי לחוץ ביותר, ובית"ר השוו ל2-2. הארכה. זעמתי על מלמיליאן. ופתאום - 3-2 לנתניה!!! המשחק נגמר עוד 4 דקות, ופשוט התחלתי להזיל דמעות. לבכות.
    איך אוכל להתייצב בכיתתי, מול 90% אוהדי הנתניה ששרים לי איזה עלובה בית"ר?
    ופתאום - 3-3!!!!!!!
    בפנדלים בית"ר החטיאה אבל לבסוף ניצחה.
    בעונה הבאה בית"ר של אלי גוטמן השקרן באה והוציאה תיקו מנתניה, תצוגה עלובה של קבוצה עלובה מה שגרר שאגות צחוק עלי בכיתתי. השקרן גם ניצח 1-0 את נתניה וניסים בכר הצליח לנצח 2-1 במשחק מדכדך.
    עונה שעברה בית"ר חטפה 4-0, ופשוט הייתי בהלם...
    כולם הלכו הביתה, רק אני נשארתי, מנסה להבין...
    במשחק הבא מול הנתנייתים בית"ר הייתה בפיגור 1-0, זעמתי ופשוט שברתי את המעקה של המדרגות, מיכאילנקו, מנור חסן ופאצ'ה שמעו את קריאתי ועשו מהפך מדהים.
    במשחק הבא נתניה שוב הובילו 1-0, לאחר ששלטנו במשחק לחלוטין והיינו ב10 שחקנים. החזרה מהפיגור הייתה כל כך מתוקה...

    אין ספק שהמפגש בין 2 הקבוצות הנ"ל הוא משחק המחזור.
     
  10. Killer Member

    הצטרף ב:
    ‏8/9/02
    הודעות:
    92
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני גם חושב שאשדוד יסימו בין המקומות הגבוהים והם בהחלט קבומצה טובה...
    אני מאחל לכל הקבוצות הצלחה בליגה
     
  11. Don p1 Member

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    1,453
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בני(וידוקה) אני מבין את הרגשה שלך...
    מחר יש אצלי דרבי בבית, אבא שלי ושני האחים שלי שהם אוהדי נתניה מולי אוהד בית"ר תמים.
    אח שלי קורא לי פק ביצור, כי מכל המשפחה אני יצאתי שונה ולא סתם שונה.
    אבא שלי לוקח אותי מגיל ארבע לכל משחק של נתניה, ועד לפני שנתיים לא הפסדתי משחק בית של הקבוצה,(אבא שלי היה חבר הנהלה לשעבר) מה שעוד עושה את הסיפור שלי גדול...
    לפני משהו כמו 9 שנים, הגיעה ירושלים לנתניה למשחק הכתרה...אני בתור ילד תמים הלכתי למשחק עם המשפחה, אבל זה לא היה משהו רגיל, בית"ר ניצחה 2-1 וזכתה באליפות מאותו היום אני מאוהב בקבוצה..

    אני מכיר את מכבי נתניה כמו כף היד שלי, וברור שמחר המשחק הולך להיות קשה. לא בגלל שהקבוצה שבנה גילי לנאדו כל כך טובה, בכלל לא. מכבי נתניה יותר חלשה מהשנה שעברה. עטר שהצטרף לקבוצה יצטרך להחזיק את הקבוצה, ובשבוע האחרון בכל נתניה עושים את השוואה בין עטר לזוהר, וללא ספק זוהר בכל המקרים יוצא מנצח.
    המשחקים שבין בית"ר לנתניה תמיד מותחים, לא משנה מיקום או מצב...
    משחק שאני לא ישכח לעולם, לפני שלוש שנים בקופסא...יום שבת גשום בעיר, אלי אוחנה היה אז המאמן ובית"ר יצאה למשחק מול מכבי נתניה...זה היה חתיכת משחק!!! בית"ר התחילה עם 2-0 מהיר אחרי שפאצ'ה כובש כבר בדקה הראשונה, ניתניה השוותה ל2-2 ואז עטר (אז במדיי בית"ר) לקח את הכדור בעט מ18 מטר והטעה את שייזניגר...בית"ר ניצחה 3-2.

    מצטער ששיעממתי אותך עם הסיפורים שלי, אלו היו חוויות שהייתי חייב להוציא ממני.
    אני מאחל לקבוצה ולכל האוהדים היקרים שנתחיל מחר את העונה בהצלחה.
     
  12. יוגב אסולין Guest

    בקשר לבני יהודה היא לא בשר תותחים של הליגה. הרכש שלה לא כולל שמות גדולחים אבל כולל שחקנים שעם יתנו את מה שמצפים מה יסתדרו טוב מאוד במה שאלי אוחנה רוצה ליצור בבני יהודה. סה"כ בני יהודה יש לה תתקציב השמיני בגודלו בליגה העל (13 מיליון שקל). אני חושב שאפשר להתחיל ליראות את השכונה משתקמת לה לאט לאט.

    החוליה החזקה בבני יהודה היא כמובן החוד:..
    חזי שירזי שחקן שכל העונה יכול לא לעשות כלום אבל שצריך אותו הוא יהיה שמה. חלוץ נוסף שבני יהודה רכשה השנה זה החלוץ הארגנטינאי גוסטראבו פואנטס (מקווה שכתבתי נכון). לפי השמעות הוא חלוץ בעל שליטה מעולה בכדור ושחלוץ שכדאי מאוד יהיה ליראות
    ואחרון חביב בחוד יהיה אונדנוב. חלוץ היה בבית"ר ב"ש עם אני לא טועה. בהחלט שחקן מעולה עם בעיטה אדירה.
     
  13. AFC Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    4,665
    לייקים שהתקבלו:
    0
    פיימן ידידי לא שיעממת אותי.
    חבל ששני אוהדי בית"ר מסורים ונאמנים כמונו גרים פה בעיר הפשע, בעוד שחבורת גזענים עלובה יושבת ביציע המזרחי (את הגזענות שלך אפשר להבין, איבדת קרוב משפחה).

    המשחק שאני לא אשכח לעולם באצטדיון המעורר רחמים ששמו "הקופסא" (למרות שהזכרונות ממנו מענגים) הוא ה4-0 לנתניה.
    לא בכיתי, לא יללתי, לא צרחתי, לא צעקתי בוז ולא קיללתי.
    עמדתי בדממה, מהדקה ה80 עד סיום המשחק, בוהה בחלל ריק, ומנסה להבין מה קרה באותו ערב מקולל.
    בית"ר התפרקה באותו ערב ובפעם המי-יודע-כמה גרמה לי להרגיש אי אמון בקבוצה.

    הדרבי מול נתניה הוא משחק חם ביותר והאצטדיון יהיה מלא, תהיו בטוחים.
    היום המשחק, פיימן, תגיד לי איזה שעה אתה הולך (אם אתה הולך) ואולי אני אראה אותך. אני בא עם איזה אוהד מכבי ת"א גמד, סתם כי לא רציתי להיות שם לבד.

    יאללה בית"ר!!!!
    להביס את נתניה!!!
    או שתצטרכו לברוח, להתחבא ולהתפלל...
     
  14. RE-QL Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    1,752
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אשדוד כובשת את השער הראשון לעונת 2002-2003 ומובילה 1-0 על בני יהודה משער של דוד רביבו
     
  15. RE-QL Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    1,752
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בטעות שלחתי את ההודעה ואי אפשר לערוך אז אני אוסיף שהשער הובקע בדקה ה-36, אשדוד מארחת