התייעלות הפורום

הנושא בפורום 'איסוקר חוגג 10' פורסם ע"י Der Kaiser, ‏8/10/11.

  1. Der Kaiser Manuel Neuer מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏7/9/04
    הודעות:
    24,805
    לייקים שהתקבלו:
    335
    מכיוון שכולנו יחדיו עושים את הפורום למה שהוא, אז אין סיבה שכולנו גם לא נחשוב יחדיו איך לשפר אותו טכנית, ניהולית וכל דבר אחר שיעזור להפוך את סביבת הכתיבה בפורום לאופטימלית.

    שוט!
     
  2. Ice Cream חסה

    הצטרף ב:
    ‏17/6/11
    הודעות:
    8,375
    לייקים שהתקבלו:
    201
    לכתוב את החוקים מחדש בכל פורום איך שמתאים לו מעבר ל"אסור לקלל", "השתדלו לא לצטט יותר מדי" ו"תמעיטו בהודעות יש! למיניהן". תמיד צצים דברים שלא מתאימים פתאום למנהל למרות שהם לא נגד שום חוק ממה שכתוב בכל הפורומים אותו דבר, וזה מבאס.
     
  3. Gianluigi Buffon Campione d'Italia

    הצטרף ב:
    ‏12/3/06
    הודעות:
    3,737
    לייקים שהתקבלו:
    65
    מין:
    זכר
    פרסום נרחב ברשת.
    אני מודע לכך שיש הרבה אנשים איכותיים (כמובן שעדיף איכות על כמות) שמסתובבים ברשת ולא מכירים את אייסוקר, או שמא מכירים אך לא מוצאים לנכון להירשם.

    אני בדיעה שצריך קמפיין מאסיבי, כי לצערי הרב (אולי רק אני מרגיש בכך) כ"כ הרבה משתמשים איכותיים הלכו, וצריך תחליפים.
    יש לא מעט חדשים שמצטרפים וזה טוב, אבל צריך שזה לא יהיה במקרה.

    כמובן שגם עלינו 'מוטלת' המשימה לפרסם את הפורום כמה שיותר, אך 'מלמעלה' זה תמיד יותר אפקטיבי ויותר אפשרי.

    נ.ב

    אם ענייני השרת למניהם הסתדרו, אז סבבה.
    אם לא - תוסיפו את זה לעניין.
    לעיתים הפורום נופל, נהיה איטי, ולעיתים ב"רגעי הפיק" של העונה, וחבל.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏9/10/11
  4. Ian Wright Member

    הצטרף ב:
    ‏1/9/10
    הודעות:
    3,476
    לייקים שהתקבלו:
    0
    Gianluigi Buffon,

    אחלה, רשמת "פירסום נרחב ברשת", את זה כל אחד יכול לרשום. איך בדיוק אתה מעוניין לפרסם את הפורום יותר? אם תרשום "פורום כדורגל" או "פורום ספורט" בגוגל, תוכל לראות שאייסוקר יהיה מהאתרים הראשונים שיימצאו במנוע החיפוש של האתר ולפני שתרשום "פייסבוק", אייסוקר מופיע גם שם.

    אני באופן אישי חשבתי על אפליקציה לאייפון, אבל אני לא יודע אם למנהלים יש את המשאבים הכלכליים בשביל זה(אני מניח שזה עולה כסף ליצור אפליקציה) או את הרצון לעשות זאת. זה רק רעיון שאולי יגרום לכמות גדולה וחדשה של אנשים למצוא את המקום.

    איך זה בדיוק "יותר אפקטיבי ויותר אפשרי"? נניח שאתה אוהד יובנטוס? חשוב לך שהדיון של הקבוצה שלך יהיה תוסס? זו אחריותך לחפש משתמשים חדשים.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏9/10/11
  5. Gianluigi Buffon Campione d'Italia

    הצטרף ב:
    ‏12/3/06
    הודעות:
    3,737
    לייקים שהתקבלו:
    65
    מין:
    זכר
    באנרים באתרים מרכזיים, במיוחד של ספורט, כמו ONE, ספורט5 וכו'.
    ברור שיש פה פאן כספי בעייתי, אך זה צעד אפשרי ומתבקש (כמו הרעיון של האפליקציה שלך, שרעיון חיובי לדעתי אגב, השאלה מה הוא בדיוק יכיל).
    וזה סתם ממשהו שזרקתי עכשיו לראש.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏9/10/11
  6. Ian Wright Member

    הצטרף ב:
    ‏1/9/10
    הודעות:
    3,476
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לגבי הנושא הטכני, איך שלא נסתכל על זה, אם המנהלים של האתר מעוניינים לקחת את הפורום הזה צעד קדימה, אני מניח שלא תהיה אפשרות אחרת מלבד להשקיע כסף (נוסף?). כמו כן, אפשר להעלות פה עשרות הצעות בשביל שיווק ופירסום, אבל (כנראה) שלכל דבר גם פה יהיה צורך בהשקעה כספית, כך שזה באמת לשיקולם של המנהלים בלבד אני נוטה להאמין.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏9/10/11
  7. אלי מתחן Member

    הצטרף ב:
    ‏8/12/03
    הודעות:
    13,335
    לייקים שהתקבלו:
    316
    אני זוכר שאחרי כמה כתבות שיצאו בוואלה, פתאום הייתה הצפה של הפורום בכותבים. לא צריך לפרסם סתם, עדיף שידעו שזה קשור לאיכות.
     
  8. Dennis Bergkamp משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/3/04
    הודעות:
    9,151
    לייקים שהתקבלו:
    382
    אני לא חושב שזאת דרך מאד אפקטיבית להגדיל את כמות הכותבים האיכותיים בפורום... זה לא עוזר לנו אם יש איזו כתבה ו-100 איש ירשמו כשרק איזה 2 כותבים מסוגלים לכתוב הודעה שהיא לא טוקבק של וואן. אם אתם רואים אדם שמבין ויודע להתנסח בצורה סבירה אז פשוט תזמינו אותו. ככה הרבה מהכותבים הרציניים כאן הגיעו לכאן.
     
  9. city Member

    הצטרף ב:
    ‏15/7/04
    הודעות:
    5,343
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אנחנו לא מחפשים איכות אלא כמות, ולכן הדרך היחידה הרלוונטית לפרסום היא פשוט "פרסום גרילה", מפה לאוזן. וזה כבר תלוי בכל אחד מאיתנו: ראיתם כותב מעניין במקום אחר? מכירים מישהו שיכול להשתלב בפורום? - פשוט תביאו אותו! כל מה שצריך זה לגרום לו להיכנס לכאן פעם אחת. אחרי זה אני לא מאמין שהוא ירצה לעזוב, במיוחד אחרי שהובהר ע"י כולם שאנחנו ללא ספק בפורום מס' 1 בארץ http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/wink.Xxx
     
  10. יוגב אסולין מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    177
    לייקים שהתקבלו:
    21
    קודם כל אני שמח לראות פה את ההצעות והאכפתיות שעולה מעניין הפרסום והשיווק של הפורום. אין ספק כי בימנו מדובר בדבר החשוב ביותר.

    קצת התייחסות למה שנכתב פה.

    פייסבוק - הכי חשוב תקראו פסקה אחרונה.

    אפליקצייה לאייפון - חסרת טעם, ראשית עלויות גדולות מאוד לצד העובדה כי במקרה הטוב תביא אנשים לקרוא את הדיון אך לא להגיב בהם באופן מורחב מה שמפספס את המטרה שלנו. יש לי לאתר השני שלי אפלקיצייה יעודית לאייפון אבל זה נועד כדי שאנשים יחשפו למידע בלבד.

    גוגל - במקרה הזה נכון שאנחנו די חזקים - יש עוד המון מקום לשיפור ושידרוג הנושא הזה תמיד בטיפול, מאחר ואנחנו מוגדרים בגוגל כמערכת פורומים (מוזר אה?) קצת יותר קשה לנו לקדם את עצמנו במילים כמו מנצסטר, ריאל מדריד, ברצלונה, מילאן וכד'. אלו מילות חיפוש המועדפות עלינו, אנחנו עדין מנסים למצוא דרך להתברג גם במילים האלו בתוצאות הראשונות אם כי העבודה די גדולה.

    פייסבוק - השארתי אותו לסוף, אבל למעשה הוא הפתרון האמיתי והיחידי שלנו, לאייסוקר יש מספר יוזרים וקבוצות בפייסבוק, אבל הם קטנות באופן יחסי למה שהם אמורות להיות. לצורך השוואה באתר השני שלי "אשקלונים" ישנם 17000 חברים בפייסבוק. באייסוקר יש קצת פחות מעשירית מהכמות הזאת, למה? זה כבר נושא של שיתוף פעולה ועבודה קשה שדורשת שיתוף פעולה.

    מי שמעוניין לעזור ולתרום צריך להשקיע כחצי שעה חד פעמית מזמנות. להיכנס ליוזר של אייסוקר, ללוחץ בצד על הסימן של הגלגל שיניים הזה ולבחור ב"הצע חברים" לסמן 50 חברים ולהציע חברות.. ואז להמשיך מאיפה שהפסיק כך את כל הרשימה שלו. הדבר הזה מאפשר לנו לצרף חברים ולגדול בקצב מהיר ואנחנו חייבים את זה.

    אם אייסוקר יגיע לכמות של 15000 חברים בפייסבוק, אשר פזורים באופן שונה על פני היוזרים הקיימים. אייסוקר - כי כדורגל זה רק אייסוקר, הליגה האנגלית, הליגה הגרמנית, הליגה הספרדית וכד'.. במידה ואכן יהיו לנו בסה"כ כמות של 15000 חברים הרי שהקהילה פה תגדל פלאים ויכולת השיווק שלנו תיהיה עצומה ורב כוחה.

    זה הפתרון היחידי אשר אני רואה באופק, כל יתר הפרונות של פרסום בוואן (20000 ש"ח לשבוע) וכד'.. לא ראליים ולא אפקטיבים.
     
  11. Ghost93 Member

    הצטרף ב:
    ‏10/4/09
    הודעות:
    90
    לייקים שהתקבלו:
    0
  12. vasisualy Member

    הצטרף ב:
    ‏25/7/11
    הודעות:
    946
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כמה נקודות שאני יכול לציין.
    1 - השפת האם שלי היא רוסית. ואני יותר מבלה באתרים ברוסית. אבל - עם הרבה מאוד ישראלים. אולי לא כולם ירצו להשתתף בפורום עברי, אך יש שם עדיין פוטנציאל. אפשר לחשוב בכיוון הזה. אם זה מעניין את מישהו ממנהלים - אני יכול לתת גם כתובות וגם נושים\אנשים שם.
    2 - נושה כספי. לא רואה שום דבר פסול בזה שיהיה אפשרות לתרום כסף. לדוגמה - דרך פיי-פאל. רק שזה יהיה שקוף בצורה מקסימלית ויהיה ברור כמה נכנס ולאן הלך הכסף.
     
  13. AW forever Member

    הצטרף ב:
    ‏31/3/06
    הודעות:
    7,285
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני חושב שלכל פורום יש תקנון והוא בסה"כ די אחיד.
    אני חושב שכולנו צריכים לזכור שמדובר בבני אדם ולכל אחד יש את הדברים שמפריעים לו יותר, וכאלה שפחות.
    מה שכן, אני חושב שהרוב המוחלט של המנהלים משתדל שפעולות ניהוליות יהיו מלוות בהסבר. לדעתי זה מאוד חשוב, ואני חושב שזה גם חשוב שכל כותב שמרגיש שנעשתה לו פעולה ניהולית לא נכונה או לא צודקת- שישלח הודעה פרטית למנהל. שוב, כולנו בני אדם וגם עושים טעויות לפעמים ולכן הפידבק הזה הוא מאוד חשוב.
     
  14. Ice Cream חסה

    הצטרף ב:
    ‏17/6/11
    הודעות:
    8,375
    לייקים שהתקבלו:
    201
    יש פה משתמשים שחגים סביב אותה דעה/ מנטרה שיצאה לכולם מכל החורים, למשל. בטוח שזה מפריע כמעט לכולם, אבל אין במה להיאחז לזה בחוקים הבנאליים שיש לפורום.
     
  15. Der Kaiser Manuel Neuer מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏7/9/04
    הודעות:
    24,805
    לייקים שהתקבלו:
    335
    המנהלים דנים בדבר ומפעילים שיקול דעת. חשוב שיהיו חוקים יבשים ובנוסף להפעיל את ההגיון הבריא. הרי לא חשבת שעם בעיה אנחנו רצים לתקנון, נכון?
     
    נערך לאחרונה ב: ‏9/10/11