המלצות ווינר ליום ראשון

הנושא בפורום 'פורום המלצות ווינר וטוטו' פורסם ע"י Bwinner, ‏7/8/11.

  1. Bwinner Member

    הצטרף ב:
    ‏12/10/09
    הודעות:
    348
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אתר המלצות ווינר חדש! המלצות ווינר ליין, ווינר מאצ', טופס יומי מומלץ, טוטו עולמי ועוד:
    http://Bwinner.co.il
    הנה כמה המלצות ממנו להיום:


    10. מיינץ – באייר לברקוזן
    לברקוזן, סגנית האלופה, מועמדת בעיני רבים לרוץ גם העונה בצמרת. את העונה שעברה סיימה הקבוצה במרחק 7 נק' מדורטמונד האלופה כשהיא מפסידה רק ב-6 משחקים מתוך 34 ומנצחת 20 מתוכם. בחוץ באייר ניצחה יותר משחקים מאשר בבית – 11 מ-17 לעומת 9 מ-17 במגרשה – ונוצחה רק ב-3. הקבוצה הודחה לפני כשבוע באופן מפתיע מהגביע הגרמני אחרי הפסד חוץ בהארכה אצל דינמו דרזדן מהליגה השנייה, 4:3, וזאת לאחר שבמשחקי ההכנה טרום העונה שיכנעה למדי עם נצחונות 1:4 על גנק, 0:2 על ריינג'רס ו-0:4 על זלצבורג. מיינץ הודחה ביום חמישי באופן מפתיע גם כן מהליגה האירופית, אחרי הפסד בפנדלים לגז מתאן הרומנית כשקודם לכן ניצחה רק בהארכה בגביע הגרמני קבוצה מהליגה ה-5 (!). את העונה שעברה סיימה מיינץ במקום ה-5 והמכובד עם 10 נק' פחות מלברקוזן, כשבבית היא מנצחת 8 מ-17 ומפסידה ב-7 אך כאמור העונה היא פתחה לא טוב גם באירופה וגם בגביע. במפגשי העונה שעברה בין הקבוצות ניצחה כל אחת את יריבתה בחוץ 0:1 ואנחנו חושבים שגם הערב באייר העדיפה תשיג ניצחון ותפתח את העונה ברגל ימין. ההימור: 2. יחס: 1.75. רמת בטחון: 7/10.
    מיינץ (+1) – לברקוזן: ההימור: 2. יחס: 3.35. רמת בטחון: 6/10


    12. מנצ'סטר יונייטד – מנצ'סטר סיטי
    משחק מגן הקהילה האנגלי, שהוא בעצם הסופרקאפ של מולדת הכדורגל, שייערך בוומבלי. יונייטד האלופה חוזרת ממסע משחקים מוצלח מאוד בארה"ב, שם ניצחה בכל 4 משחקיה כולל 1:2 את ברצלונה בשיחזור גמר ליגת האלופות. ביתר המשחקים היא גברה על קבוצות מליגת האם.אל.אס האמריקאית ביחס שערים כולל של 2:14. הקבוצה נפרדה משחקניה הותיקים - ואן דר סאר, נוויל, בראון, אושיי וסקולס, וצירפה את דה חאה, ג'ונס ויאנג הצעירים. הסיטי ביצעה את אחת הרכישות הבולטות לאחרונה כשצירפה את סרחיו אגוארו הארגנטיני, כנראה במקום קרלוס טבז שמועמד לעזוב. טבז לא ישחק, כשאגוארו עשוי לערוך הופעת בכורה. אצל האדומים יעדרו קאריק, צ'יצ'אריטו ורפאל דה סילבה כשגם ולנסיה נמצאים בספק. הכחולים של הסיטי הרשימו מאוד כשזכו לפני שבוע בגביע דבלין עם 0:3 מרשים בגמר על אינטר. את העונה שעברה סיימו ה"בלוז" במקום ה-3 עם 9 נק' פחות מיונייטד האלופה ורק בשל הפרש שערים נחות מצ'לסי השנייה. הקבוצה השלימה עונה נפלאה עם זכייה גם בגביע האנגלי, אחרי 0:1 על סטוק. צפוי משחק פתוח ומהנה שאמור לתת קנה מידה לגבי היכולות של הסיטי לגזול את התואר העונה מהיריבה העירונית. אנחנו נסמוך כאן גם על ההרכב הלא מושלם של האדומים וננסה ניצחון מעט מפתיע של הסיטי. חזקו באיקס. ההימור: 2. יחס: 2.75. רמת בטחון: 6/10.
    מנצ'סטר יונייטד – מנצ'סטר סיטי (+1): ההימור: 2. יחס: 1.40. רמת בטחון: 7/10.


    50. בני יהודה – מכבי תל אביב
    מחזור 2 בגביע הטוטו, אחרי שבני יהודה הביסה 4:0 בחוץ את עכו במחזור הקודם ומכבי סיימה ב-2:2 עם הפועל ת"א. מאז הספיקו הצהובים לחגוג עם שישייה במוקדמות הליגה האירופית, בעוד הזהובים ספגו שלישייה מול הלסינגבורג בשבדיה וסיימו את דרכם במפעל. היה זה ההפסד ה-1 של בני יהודה ב-5 משחקים שקיימו העונה באירופה ובגביע הטוטו, בעוד מכבי טרם נוצחה ב-5 משחקים דומים. בבני יהודה הושעו דן מורי ועוז ראלי מהמשחק אחרי שהתעמתו באימון, כשבקבוצה ינסו להתחזק כפי שמבקש המאמן יוסי אבוקסיס כבר זמן מה, וקרובים לסיכום עם ישראל זגורי. במכבי איווניר צפוי לתת מנוחה למספר שחקנים שניצחו ביום חמישי, כשמי שצפוי לפתוח הוא החלוץ אלירן עטר ואף גל אלברמן צפוי לשוב לסגל ויתכן כי יפתח. האריס וניבאלדו הפצועים ימשיכו להעדר. לדעתנו מכבי ת"א במומנטום נהדר וגם ללא החיסורים אצל בני יהודה היא עדיפה ממנה במגרש שכידוע הוא גם המגרש הביתי שלה. ההימור: 2. יחס: 1.65. רמת בטחון: 7/10.
    בני יהודה ת"א‎ (+1) ‎ - מכבי תל אביב: ההימור: X. יחס: 3.05. רמת בטחון: 6/10.

    לכל המלצות יום ראשון: http://www.bwinner.co.il/2011/08/7811.html
    המלצות מאצ' ליום ראשון: http://www.bwinner.co.il/2011/08/7811_07.html
    טופס מומלץ ליום ראשון: http://www.bwinner.co.il/2011/08/7811_9620.html

    בהצלחה!