המלצות ווינר ליום חמישי

הנושא בפורום 'פורום המלצות ווינר וטוטו' פורסם ע"י Bwinner, ‏4/8/11.

  1. Bwinner Member

    הצטרף ב:
    ‏12/10/09
    הודעות:
    348
    לייקים שהתקבלו:
    0

    אתר המלצות ווינר חדש! המלצות ווינר ליין, ווינר מאצ', טופס יומי מומלץ, טוטו עולמי ועוד:
    http://Bwinner.co.il
    הנה כמה המלצות ממנו להיום:


    65. הלסינגבורג (שבדיה) - בני יהודה ת"א
    בני יהודה השיגה מקדמה מעט לא צפויה כשניצחה במשחק הראשון בבלומפילד 0:1, אך בשבדיה זה יהיה סיפור שונה. הלסינגבורג מוליכה את הליגה בארצה והיא כבר אחרי 19 מחזורים עם יתרון נקודה בראש על אלפסבורג. הקבוצה ניצחה 12 מ-19 ונוצחה רק באחד, כשבמגרשה היא טרם הפסידה העונה וניצחה בו בליגה 7 מ-10. ביום ראשון האחרון היא גברה בו 1:2 על גטבורג במה שהיה נצחונה ה-3 ב-5 המחזורים האחרונים. מאמן בני יהודה, יוסי אבוקסיס, יפתח עם אותו הרכב שניצח בבלומפילד, מה שאומר שגלבאן, בלילי ומרינקוביץ' יעלו ב-11. אבוקסיס אמר שהוא לא מתכוון לשחק על תיקו וההרכב הצפוי מוכיח זאת. בני יהודה טרם הפסידה ב-3 משחקיה הרשמיים העונה שנערכו במוקדמות הליגה האירופית ואף לא ספגה בהם שער. עם זאת, במגרשה כאמור הלסינגבורג חזקה מאוד ולדעתנו היא תנצח כאן. אנחנו רק מקווים שזה יהיה 1:2 או תוצאה דומה שתעלה את הזהובים. ההימור: 1. יחס: 1.40. רמת בטחון: 7/10.

    69. לגיה ורשה (פולין) - גזיאנטפספור (טורקיה)
    לגיה, קבוצתו החדשה של משה אוחיון, ניצחה במשחק הראשון בטורקיה 0:1. גזיאנטפספור עברה בסיבוב הקודם בקלות יחסית את מינסק מבלארוס עם 1:1 בחוץ ו-1:4 בבית בעוד לגיה ורשה עלתה אוטומטית לסיבוב זה. הפולנים טרם החלו את העונה בארצם והם סיימו את הקודמת במקום ה-3 עם 7 נק' פחות מ-ויסלה קראקוב האלופה. הקבוצה ניצחה ב-15 מ-30 משחקים ונוצחה בלא פחות מ-11, כשבמגרשה היא מנצחת 10 מ-15 ומפסידה ב-4. גזיאנטפספור תחכה עוד חודש לפתיחת העונה שלה אחרי שבטורקיה פתיחה זו נדחתה בשל פרשת הטיות המשחקים. הקבוצה סיימה את העונה הקודמת לפני יותר מחודשיים במקום ה-4 כשהיא בפער עצום של 32 נק' מפנרבחצ'ה האלופה. היא ניצחה ב-17 מ-34 משחקים והפסידה ב-9, כשבחוץ היא מנצחת 7 מ-17 ומפסידה ב-7 נוספים. אנחנו חושבים שהיתרון החשוב מהמשחק הראשון בחוץ מאוד משמעותי ולמרות שגם תיקו יספיק להם, הפולנים יעלו עם בטחון רב במגרשם צובר הנקודות כדי להשלים את העלייה לשלב הפלייאוף. ההימור: 1. יחס: 1.75. רמת בטחון: 7/10.

    74. מכבי תל אביב - ז'לייזניצר (בוסניה)
    הצהובים למעשה כמעט בטוחים בשלב הבא אחרי ה-0:2 בבוסניה. המאמן מוטי איווניר אינו מתכוון לזלזל גם במשחק הזה ומכוון לניצחון, וכפי שזה נראה הוא צפוי לבצע מספר שינויים שלפי האימון המסכם נראה שעומר ורד יפתח כמגן ימני במקום קלמי סבן שפתח במשחקים הקודמים. בקישור צפוי לפתוח לוגסי לצידו של רפי דהן כשככל הנראה יתכן וגל אלברמן לא יהיה בסגל הקבוצה. בחוד צפוי לפתוח רוברטו קולאוטי שנמצא בכושר הבקעה מעולה על חשבונו של אלירן עטר, לצידו של מוסא קונטה. מכבי ת'א תחסר את ניבאלדו ואת מדוניאנין שנפצע שלשום באימון. הבוסנים, שטרם פתחו את הליגה בארצם, סיימו את העונה שעברה במקום ה-3 עם 9 נק' פחות מבוראץ' האלופה, כשבחוץ הם מנצחים רק ב-6 מ-15 משחקים ומפסידים ב-6 נוספים. מאמנם אוסים כבר אמר שאין לו ציפיות מיוחדות מהמשחק. ההימור: 1. יחס: 1.15. רמת בטחון: 9/10.

    79. ואדוז (ליכטנשטיין) - הפועל תל אביב
    האדומים הביסו כזכור 0:4 את ואדוז בבלומפילד במשחק הראשון. ואדוז הדהימה בסיבוב הקודם כשעברה את ויבודינה הסרבית עם ניצחון חוץ בגומלין של 1:3 משער בדקה ה-97 (!) שמחק הפסד ביתי של 2:0. הקבוצה משחקת בליגה השנייה בשוויץ כדי להתחרות במסגרת תחרותית יותר מאשר בארצה והיא עם תיקו והפסד אחרי 2 מחזורים. את העונה שעברה בליגה זו היא סיימה במקום ה-4 ובמרחק של 5 נק' מסרבט ז'נבה שעלתה ליגה. הקבוצה ניצחה ב-19 מ-30 משחקים ונוצחה ב-8, כשבמגרשה היא מנצחת 10 מ-15 ומפסידה ב-4. היא מתמודדת בליגה האירופית כמחזיקת הגביע בליכטנשטיין. מבחינת מחזיקת הגביע שלנו, הפועל ת'א, מדובר בעוד מבחן לקראת העונה החדשה אחרי שהיא ערכה בסך הכל שני משחקים רשמיים. שי אבוטבול שעומד בעין הסערה החדשה בקבוצה, כנראה שלא ישחק. נראה כי מי שיתפוס את מקומו בהרכב יהיה מחמוד עבאס שיעלה לצידו של אביחי ידין בקישור המרכזי. מלבד שינוי זה, נראה כי קשטן יעלה בהרכב זה לזה שהעלה במשחק הראשון בשבוע שעבר, כלומר, טוטו תמוז, וואליד באדיר ודדי בן דיים ישובו להרכב כשלרשותו של קשטן יעמוד סגל מלא. ההימור: 2. יחס: 1.45. רמת בטחון: 8/10.

    87. ויטוריה גימראייש – מידטיילנד
    המשחק ה-1 בדנמרק הסתיים ב-0:0. מידטיילנד נמצאת כבר אחרי 3 מחזורים בדנמרק בהם נוצחה פעמיים, כולל 1:0 בחוץ ביום שני אצל אלבורג. הקבוצה סיימה בעונה שעברה במקום ה-4 ובפער עצום של 32 נק' מקופנהגן האלופה, כשהיא מנצחת בחוץ רק ב-5 משחקים מתוך 16 ומפסידה ב-8. בסיבוב שעבר היא עברה בקלילות את דה ניו סיינטס מוויילס עם 1:3 בחוץ ו-2:5 בבית. גימראייש, שטרם פתחה את העונה בפורטוגל, חוזרת למפעל זה אחרי 3 עונות וסיימה במקום ה-5 בפורטוגל כשגם היא במרחק ענק מהמקום ה-1, 41 נק' מפורטו. הקבוצה ניצחה במגרשה בעונה שעברה 7 מ-15 ונוצחה רק פעמיים. הקבוצה גם הגיעה לגמר הגביע בפורטוגל והובסה 6:2 בידי פורטו. אנחנו חושבים שאחרי ה-0:0 בדנמרק הפורטוגלים יסיימו במגרשם את העבודה. ההימור: 1. יחס: 1.45. רמת בטחון: 7/10.