דיון התשקורת 11/12

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Michael Carrick, ‏7/7/11.

  1. Michael Carrick מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏1/4/05
    הודעות:
    24,217
    לייקים שהתקבלו:
    6,259
    גם דיון התקשורת החביב צריך להתחדש ונקווה שכלי התקשורת יגרמו לו להיות כמה שפחות פורה. אין חדשות גדולות בתקשורת הקיץ, כל הכדורגל האנגלי נשאר בצ'רלטון, ליגת האלופות נשארת בערוץ הספורט.

    אז בינתיים, רגע של נוסטלגיה, לקט של פרומואים של סקיי לפתיחת עונות מהעבר:
     
  2. Rudess Member

    הצטרף ב:
    ‏22/8/04
    הודעות:
    19,296
    לייקים שהתקבלו:
    0
  3. אבו Member

    הצטרף ב:
    ‏13/8/06
    הודעות:
    10,824
    לייקים שהתקבלו:
    13
    מבורך.
     
  4. אמיר ע משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏28/12/04
    הודעות:
    18,259
    לייקים שהתקבלו:
    4,696
    ניוז אוף דה וורלד הלך, אז רופרט מרדוק (הבעלים) ייצר גם גרסת יום ראשון של הסאן או משהו כזה. המותג חטף פגיעה גדולה מדי בפרשת הציתות לטלפונים.
     
  5. Rudess Member

    הצטרף ב:
    ‏22/8/04
    הודעות:
    19,296
    לייקים שהתקבלו:
    0
    נקווה שהוא לא מספיק טיפש בשביל לעשות טריק כזה. אני מקווה גם שהוועדת חקירה הציבורית שאמורה להיות, תוכרז בלי קשר לסגירה של העיתון. כל מי שמעורב בפריצות לפלאפונים חייב לשלם את הדין, כולל עיתונאים, כולל עורכים וכולל המנהלים שידעו על זה.
     
  6. city Member

    הצטרף ב:
    ‏15/7/04
    הודעות:
    5,343
    לייקים שהתקבלו:
    0
    נראה לי שמי שסבל מהמהלך הזה אלו בעיקר העובדים הזוטרים שנאלצים לחפש עכשיו עבודה, במקום הבכירים שצריכים לקחת את האחריות על כזה מחדל. למרות שנראה לי שאפילו צדיק אחד אי אפשר למצוא שם במערכת, מהזוטר ביותר ועד המנכ"ל.
     
  7. Rudess Member

    הצטרף ב:
    ‏22/8/04
    הודעות:
    19,296
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני בטוח שיש מספיק כתבים בביובון הזה שהם חפים מפשע ולא מעורבים, אבל רופרט מרדוק החליט להקריב את העיתון בתקווה שלא תהיה ועדת חקירה ציבורית. אני מקווה שהלחץ יימשך וכן תהיה ועדת חקירה כזאת. ראש הממשלה קמרון כמובן לא ממש נלהב, אחרי הכל, רבקה ברוקס חברה טובה שלו והיא הייתה אצלו בכריסמס לארוחת ערב, אנדי קולסון העורך לשעבר היה יועץ התקשורת שלו (התפטר לפני 6 חודשים).
     
  8. ArsenalFan Member

    הצטרף ב:
    ‏18/8/03
    הודעות:
    5,994
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כמובן שהרוב המכריע של העיתונאים שעובדים שם לא קשורים בכל נושא ההאזנות. עיתונאים טובים או לא, הם עדיין לא נגעו בכל הזוהמה הזו. שלא לדבר על כך שלא כל העובדים ב-NoTW הם עיתונאים, יש גם גרפיקאים, מדפיסים, צלמים וכד'. כל אלה משלמים את המחיר המיידי על עבירות ומעשים מתועבים שבכלל לא קשורים אליהם. זה עצוב מאוד.

    זה שיקום המחליף מבית ניוז אינטרנשיונל זה ברור, איש עסקים כמו מרדוק לא יכול לאבד נתח שוק כ"כ גדול שקרא את ה"ביובון" (אהבתי את המילה http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/biggrin.Xxx ) מדי יום ראשון, זה עסק כלכלי עצום והוא ימשיך להיות כזה אחרי שהסערות האלה ישככו. העניין הוא שזה מריח כמו ניסיון מאוד היסטרי (עד כדי נקיטת צעד כ"כ דרמטי כמו סגירה) להוריד את הנושא עכשיו מסדר היום, כנראה שקופת השרצים של הגברת ברוקס, מר קולסון והניוז אוף דה וורלד עוד לא נפתחה לחלוטין ומרדוק פשוט מחפש דרך קלה להוריד את העיתונות החוקרת מהעניין.

    http://www.bbc.co.uk/news/uk-14073260
    יו גרנט אתמול הופיע ב-BBC וביקר את ניוז אוף דה וורלד, כפי שניתן לראות בקטע הקצר. בתגובה ראיתי שפירס מורגן, שיכול ללמד גם את רבקה ברוקס כמה דברים בעריכה עיתונאית צהובה מהזן הנחות ביותר, תקף אותו חזיתית בטוויטר וירד לפסים מאוד נמוכים. אין מילה מקבילה בעברית ל-Cunt על משמעותה המדויקת, שתתאר בדיוק מי זה פירס מורגן.
     
  9. Rudess Member

    הצטרף ב:
    ‏22/8/04
    הודעות:
    19,296
    לייקים שהתקבלו:
    0
    והוא עוד קורא לעצמו אוהד ארסנל, פירס מורגן.... אבוי לנו עם כאלה אוהדים. למי שלא ידע, אותו פירס מורגן אחרי ההפסד של ארסנל לגלאטסריי בגביע אופ"א, שחט את הקבוצה בעיתון.

    יו גרנט היה די טוב ב- QT אתמול, פרט לשאלה האחרונה שהוא נתן תשובה פופוליסטית. תמיד כיף לראות כאלה שהם לא פוליטיקאים ולא צריכים להיצמד לאידיאולוגיה של המפלגה, ויכולים להגיד מה שבא להם.

    האמת שנתח השוק יורד, לפי מה שדווח אתמול בחדשות, אם פעם היו לביובון 4 מיליון קוראים, היום יש לו רק 2.7 מיליון. ברור שמרדוק איש עסקים ממולח ושכחנו לציין שגם יש את עסקת הרכישה של bSKYb שעומדת על הפרק ועכשיו נמצאת בסכנה. כל הכבוד לפוליטיקאים האמיצים שלא פחדו מהאיומים של אנשיו של מרדוק (כולל כריס בריאנט "שהוצא בכוח מהארון" על ידי הסאן, אחרי ששאל שאלות חריפות את רבקה ברוקס בועדה פרלמנטרית ב-2003).
     
  10. ArsenalFan Member

    הצטרף ב:
    ‏18/8/03
    הודעות:
    5,994
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הוא לא אוהד, הוא טרמפיסט ובעיקר אין לו מושג.
    אבל ניחא אם הוא שחט את הקבוצה בעיתון... הוא הפיץ עלילות שקריות על התנהגות אלימה של האוהדים שלנו בקופנהאגן באותו גמר כשהאוהדים הטורקים היו החוליגנים, ובעקבות כך גרם להשעיה שלהם לכל החיים מהאיצטדיון. הוא גם עשה מספיק נזקים שלא קשורים לארסנל, אין מה לומר - הוא חתיכת טינופת ובושה ש-CNN לקחו טיפוס כמוהו להחליף אגדה כמו לארי קינג.
     
  11. Rudess Member

    הצטרף ב:
    ‏22/8/04
    הודעות:
    19,296
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מסכים איתך שהוא טינופת ובושה ש-CNN לקחו אותו.
     
  12. Rudess Member

    הצטרף ב:
    ‏22/8/04
    הודעות:
    19,296
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הפרשה מסרבת לגווע, הרכישה של BSKYB נמצאת בסכנה והיום גורדון בראון (רה"מ לשעבר) מפרסם כי הסאנדיי טיימס (עוד עיתון של מרדוק) והסאן השיגו במרמה פרטים רפואיים לגביו בראון ומשפחתו, כולל לגבי הילד של בראון שהיה חולה.

    http://www.guardian.co.uk/media/2011/jul/1...al-gordon-brown
     
  13. AronB Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/09
    הודעות:
    2,083
    לייקים שהתקבלו:
    0
    וואו. עם כל יום שעובר ומתגלה עוד דבבר אני מאמין יואת ויותר שהעסק באמת לא ייגמר עם הסגירה של NoTW. האם רופרט מרדוק הולך ליפול עוד יותר חזק?
     
  14. Rudess Member

    הצטרף ב:
    ‏22/8/04
    הודעות:
    19,296
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני לא רוצה לאחל לו רע, אבל מי שאחראי לכל הדברים האלה בכל העיתונים (וברור שלא מדובר רק ב- NOTW), צריך לשלם את המחיר. לא נראה לי שמרדוק ישב ואישר להם לבצע דברים כאלה כי הוא איש עסקים ולא עורך העיתון. אבל מרדוק שותף כרגע לדבר עבירה בכך שהוא עוזר לכסות את התחת של רבקה ברוקס ה-CEO שלו (שהייתה בזמנו העורכת של NOTW).

    המשטרה לקחה שוחד וחשבה שהיא גם תוכל לקבור את ההוכחות, שזה פשוט לא יאומן שזה קורה במדינה כמו בריטניה. אבל גם המשטרה נתפסה עם המכנסיים למטה וגם שם אנשים צריכים לשלם את המחיר על המחדל הנוראי הזה. המשטרה הסתירה ראיות מקורבנות שפרצו להם את הטלפון וזה חמור מאד.
     
  15. StevieG Member

    הצטרף ב:
    ‏4/7/05
    הודעות:
    4,774
    לייקים שהתקבלו:
    12
    למה השדר האנגלי במשחק של ליברפול קורא לפלאנו ג'ק רובינסון, ולמרטין קלי פלאנו? #FAIL